Omdat Ham remde/gas losliet bij het sandbaggen. Uitlokking enzo.quote:Op zondag 12 december 2021 19:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Hij zat op gegeven moment paar cm voor Hamilton
40/45 euroquote:Op zondag 12 december 2021 19:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat leveren die speelgoedautootjes op tegenwoordig?
Waarmee Toto dus zijn doel heeft bereikt. Die weet zelf ook wel dat die protesten kansloos zijn, doet ie puur om RB te sarren.quote:
Geen sponsor uit Veendam meer op het ijs. Het ijs gleed direct een stuk minderquote:Op zondag 12 december 2021 19:14 schreef gbm het volgende:
[..]
Ik niet, valt nu toch niks meer aan te doen.... Is nu aan de FIA of ze zich belachelijk willen maken of niet... Hoe is het trouwens afgelopen met he OKT?
Verstappengodquote:Op zondag 12 december 2021 19:14 schreef franklop het volgende:
Overigens heeft Verstappen sowieso een record te pakken; 18e podium van het seizoen, meer dan wie dan ooit.
Voor geval het nog niet gemeld was
Dit neemt Trumpiaanse vormen aan.quote:Op zondag 12 december 2021 19:14 schreef Cherni het volgende:
F1 is inmiddels diep gezonken. Over iedere beslissing, inhaalacties, pitstops, overwinningen zijn er iedere wedstrijd vraagtekens. Dit gaat allang niet meer om racen maar een sport die langzaam stuk gaat aan regulering.
Ongeveer 40-45 euro.quote:Op zondag 12 december 2021 19:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat leveren die speelgoedautootjes op tegenwoordig?
Mee eens. 't Is eigenlijk een wonder dat de laatste ronde dan nog zo spectaculair is.quote:Op zondag 12 december 2021 19:14 schreef Cherni het volgende:
F1 is inmiddels diep gezonken. Over iedere beslissing, inhaalacties, pitstops, overwinningen zijn er iedere wedstrijd vraagtekens. Dit gaat allang niet meer om racen maar een sport die langzaam stuk gaat aan regulering.
Hoezo iedereen hier zegt dat ze Hamilton bril op hebben, dat vind ik juist niet zo, ik vind ze behoorlijk neutraal.quote:
Zijn voornamelijk de teams die daarvoor zorgen, toch? Ook niet helemaal gek met twee racers die zo nauw met elkaar in strijd zijn, dan gebeurd er ook gewoon al snel wat meer en probeert men elk voordeel te behalen dat maar kan.quote:Op zondag 12 december 2021 19:14 schreef Cherni het volgende:
Ongetwijfeld.quote:Op zondag 12 december 2021 19:16 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dat gas/rem gedrag is gewoon tactiek, wat Verstappen ook doet in die positie.
Niemand wil jouw 190D broer.quote:Op zondag 12 december 2021 19:13 schreef DonDruiper het volgende:
Ik heb zojuist mijn Mercedes op marktplaats gezet.
Inderdaad maar was wel eerlijker geweest. Maar dan hadden er ook weer geklaagd dat max zijn achterstand is weggepoetst, etcquote:Op zondag 12 december 2021 19:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bij een rode vlag was iedereen hier helemaal los gegaan omdat Lewis gratis nieuwe verse banden zou krijgen.
ik zit nog gewoon aan de Duvelquote:Op zondag 12 december 2021 19:16 schreef Nattekat het volgende:
Jezus Christus man, toch nog zenuwen
En ditmaal heb ik koffie op, dus laat maar komen ook al weet ik allang wat het besluit gaat zijn.
Dat trekt m'n hart nietquote:Op zondag 12 december 2021 19:17 schreef HiDiHo het volgende:
Zou Red Bull nu meer drankjes verkopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |