Deze OP is hier te vinden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Dat moet van God.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:31 schreef Maanvis het volgende:
Er worden reacties verwijderd. Waarom?
dat ben jij ook nietquote:Op maandag 13 december 2021 11:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik zoiets gezegd heb.
Volgens mij ben jij een gebolkte kat geen god.quote:Op maandag 13 december 2021 11:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik zoiets gezegd heb.
Als het richting crewbash/zuiggedrag/enz gaat, dan is dat helemaal prima.quote:Op zaterdag 18 december 2021 07:00 schreef JochemSjakie het volgende:
Is het normaal dat een moderator berichten die door hem uitgelokt zijn en hem persoonlijk niet aanstaan zelf verwijderd?
Zuiggedrag van desbetreffende moderator.quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:12 schreef SwJ het volgende:
[..]
Als het richting crewbash/zuiggedrag/enz gaat, dan is dat helemaal prima.
verwijdertquote:Op zaterdag 18 december 2021 07:00 schreef JochemSjakie het volgende:
Is het normaal dat een moderator berichten die door hem uitgelokt zijn en hem persoonlijk niet aanstaan zelf verwijderd?
Omdat er geen nieuwe nodig is blijkbaarquote:Op maandag 20 december 2021 12:10 schreef Maanvis het volgende:
waarom is er nog geen nieuwe mod?????
maar ik ben bepaalde mods met 4 letters echt zatquote:Op maandag 20 december 2021 12:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Omdat er geen nieuwe nodig is blijkbaar
Daar ben je niet de enig inquote:Op maandag 20 december 2021 12:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar ik ben bepaalde mods met 4 letters echt zat
ik denk het ook nietquote:
Fas ook?quote:Op maandag 20 december 2021 12:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar ik ben bepaalde mods met 4 letters echt zat
Beste grap van het jaarquote:Op maandag 20 december 2021 12:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Erg mooiquote:Op maandag 20 december 2021 12:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Overigens ging het niet die richting op, dus het is niet prima?quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:12 schreef SwJ het volgende:
[..]
Als het richting crewbash/zuiggedrag/enz gaat, dan is dat helemaal prima.
Feedback op de moderatie wordt zeker gewaardeerd, maar kom de volgende keer dan wel met concrete voorbeelden/posts. Anders kunnen we er vrij weinig mee.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:50 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Overigens ging het niet die richting op, dus het is niet prima?
Best lastig om voorbeelden te geven al alles al verwijderd is.quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:53 schreef SwJ het volgende:
[..]
Feedback op de moderatie wordt zeker gewaardeerd, maar kom de volgende keer dan wel met concrete voorbeelden/posts. Anders kunnen we er vrij weinig mee.
Dan kunnen we je helaas niet helpen; eventueel kun je contact opnemen met een FA.quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:58 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Best lastig om voorbeelden te geven al alles al verwijderd is.
Dus m.a.w. het is aan de user om snel alles te screenshotten voor de mod het verwijderd en dan oeverloos te gaan DM'en met een FAquote:Op dinsdag 21 december 2021 19:00 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dan kunnen we je helaas niet helpen; eventueel kun je contact opnemen met een FA.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus m.a.w. het is aan de user om snel alles te screenshotten voor de mod het verwijderd en dan oeverloos te gaan DM'en met een FA
Het is gewoon een corrupte teringbende!!!quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus m.a.w. het is aan de user om snel alles te screenshotten voor de mod het verwijderd en dan oeverloos te gaan DM'en met een FA
Die woorden wil ik zo niet in de mond (of toetsenbord) nemen, maar het heeft er heel veel schijn vanquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het is gewoon een corrupte teringbende!!!
quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het is gewoon een corrupte teringbende!!!
Waarom? Omdat wij reacties verwijderen?quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die woorden wil ik zo niet in de mond (of toetsenbord) nemen, maar het heeft er heel veel schijn van
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:13 schreef Soulraven het volgende:
Doe eens niet zo belachelijk? Dodetopicspel is een spel, dat moet Mario ook gewoon leren en als moderator zou je beter moeten weten dan op zo'n manier te handelen.
Dat een slechte verliezer zijn wel heel erg zacht uitgedrukt is.quote:
Oh je bedoelt dat mario soms doordraait, ja dat zien SWJ en ik wel hoorquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat een slechte verliezer zijn wel heel erg zacht uitgedrukt is.
Schelden, tieren verwijten maken is dagelijkse kost en dat gaat maar door en door en door.
Dit dus, en desondanks word er weinig tot niet opgetreden tegen Mario, maar als een andere user ook maar een scheet laat die dwars zit dan worden gelijk berichten verwijderd en worden bans uitgedeeld. Al dan niet terecht in die individuele gevallen, maar als je het gaat vergelijken met het gedrag van sommige andere word er overduidelijk met verschillende maten gemeten.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat een slechte verliezer zijn wel heel erg zacht uitgedrukt is.
Schelden, tieren verwijten maken is dagelijkse kost en dat gaat maar door en door en door.
Dat zien wij dan weer niet, het lijkt net alsof er helemaal niks aan gedaan word.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh je bedoelt dat mario soms doordraait, ja dat zien SWJ en ik wel hoor
Ik ga niet oordelen over bans, dat zie ik over het algemeen niet, maar het lijkt wel heel krom zo idd.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit dus, en desondanks word er weinig tot niet opgetreden tegen Mario, maar als een andere user ook maar een scheet laat die dwars zit dan worden gelijk berichten verwijderd en worden bans uitgedeeld. Al dan niet terecht in die individuele gevallen, maar als je het gaat vergelijken met het gedrag van sommige andere word er overduidelijk met verschillende maten gemeten.
Ergo ook mijn eerdere post waarin ik het grotendeel eens ben met FlippingCoin
Het punt dat ik wilde maken ging ook niet specifiek over bans, maar ik haalde het slechts aan om aan te geven dat het LIJKT alsof er op sommige users heftiger word ingegrepen terwijl andere met schijnbaar veel meer weg komen zonder enig ingrijpen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ga niet oordelen over bans, dat zie ik over het algemeen niet, maar het lijkt wel heel krom zo idd.
Oh sorry.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het punt dat ik wilde maken ging ook niet specifiek over bans, maar ik haalde het slechts aan om aan te geven dat het LIJKT alsof er op sommige users heftiger word ingegrepen terwijl andere met schijnbaar veel meer weg komen zonder enig ingrijpen.
Hoef je geen sorry voor te zeggen. Zeker niet tegen mijquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoef je geen sorry voor te zeggen. Zeker niet tegen mij
Dat weet je prima, Paul. Je mag jezelf uber grappig vinden maar als moderator hoor je je toch echt beter op te stellen dan dit.quote:
Nee, geen steken onder water, geen gezuig, geen uitlokken, niet schelden ... Het is iedere eind van de maand weer zover. Alsof DTS ongesteld moet worden of zo.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:11 schreef Emmerdeur het volgende:
Wat is dat nou dan @:SwJ
Mag dat niet gezegd worden dan?
Beetje rare moderatie hier soms
Omdat dan het spel ten einde loopt..quote:Op woensdag 29 december 2021 15:13 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nee, geen steken onder water, geen gezuig, geen uitlokken, niet schelden ... Het is iedere eind van de maand weer zover. Alsof DTS ongesteld moet worden of zo.
Dus die tr’s van vanmorgen vind jij normaal?quote:Op woensdag 29 december 2021 15:13 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nee, geen steken onder water, geen gezuig, geen uitlokken, niet schelden ... Het is iedere eind van de maand weer zover. Alsof DTS ongesteld moet worden of zo.
Nee. Iedereen moet normaal doen.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:17 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Dus die tr’s van vanmorgen vind jij normaal?
Die vent loopt me altijd uit te schelden. Ik tr alleen (bij lange na)niet alles. Die kan niet eens normaal praten tegen me. Dan gedraagt ie zich als n mongool en moeten anderen maar normaal doen?
En dat spel kan me gestolen worden trouwens..
Weet wat het is Mario is gewoon té veel met het spel bezig, kan er niet tegen als hij geblokt wordt.. als een andere puntjes pakt of dat degene niet snel genoeg gebolkt wordt door een andere en dus meer punten paktquote:
Dus omdat 1 iemand zich niet kan gedragen moet de rest op de teentjes gaan lopen en hem negeren?quote:Op woensdag 29 december 2021 15:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Weet wat het is Mario is gewoon té veel met het spel bezig, kan er niet tegen als hij geblokt wordt.. als een andere puntjes pakt of dat degene niet snel genoeg gebolkt wordt door een andere en dus meer punten pakt
En boos wordt, daar reageren mensen op en die bolken hem dan nog harder.. waar door hij nog bozer wordt en gaat schelden.. Etc etc
Misschien een idee dat ze hem dan maar moeten negeren en of tr zetten of blokkeren voor een bepaalde tijd
Het is jammer dat de sfeer verpest wordt door dit soort actie/situaties
Blijkbaar welquote:Op woensdag 29 december 2021 15:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dus omdat 1 iemand zich niet kan gedragen moet de rest op de teentjes gaan lopen en hem negeren?
Het is niet zo nu en dan, maar om de haverklap dat ie uit zijn plaat gaat, en nog vals ook.
De mods zullen er idd vast wel wat aan doen, alleen trekt hij zich er niks van aan.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Blijkbaar wel![]()
Want er wordt verder naar mijn idee er niks of te weinig aan gedaan..
Weet ook niet of mario er op aangesproken wordt door een mod via DM..
En dat een paar keer per dag..quote:Op woensdag 29 december 2021 15:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
De mods zullen er idd vast wel wat aan doen, alleen trekt hij zich er niks van aan.
Hij heeft het gekke idee dat hij het mag doen en het lijkt alsof dat ook zo is.
Het is zonde voor de sfeer, het was daarstraks heel gezellig totdat er ineens een illegale vuurwerkbom ontplofte.
Yep.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En dat een paar keer per dag..
TR heeft schijnbaar geen zinquote:Op woensdag 29 december 2021 15:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Weet wat het is Mario is gewoon té veel met het spel bezig, kan er niet tegen als hij geblokt wordt.. als een andere puntjes pakt of dat degene niet snel genoeg gebolkt wordt door een andere en dus meer punten pakt
En boos wordt, daar reageren mensen op en die bolken hem dan nog harder.. waar door hij nog bozer wordt en gaat schelden.. Etc etc
Misschien een idee dat ze hem dan maar moeten negeren en of tr zetten of blokkeren voor een bepaalde tijd
Het is jammer dat de sfeer verpest wordt door dit soort actie/situaties
Als die tr niet notewaardig is niet nee blijkbaarquote:
Waren ze zeker wel. Maargoed laat t er wel weer bij ,blijf wel weg uit dts. Zo gezellig is t toch niet meer.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als die tr niet notewaardig is niet nee blijkbaar
quote:Op woensdag 29 december 2021 15:57 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Waren ze zeker wel. Maargoed laat t er wel weer bij ,blijf wel weg uit dts. Zo gezellig is t toch niet meer.
![]()
Vindt jij ja, maar de mods nietquote:Op woensdag 29 december 2021 15:57 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Waren ze zeker wel. Maargoed laat t er wel weer bij ,blijf wel weg uit dts. Zo gezellig is t toch niet meer.
![]()
quote:
Tsja… krijg je .quote:Op woensdag 29 december 2021 15:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vindt jij ja, maar de mods niet
Maar goed bemoei er verder ook niet mee..
Heel erg jammer iddquote:Op woensdag 29 december 2021 16:02 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
[..]
Tsja… krijg je .
Ze zoeken t maar lekker uit , jammer dat het niet objectief is iig.
Zo hou je n leuk zwakzinnig groepje over straks.
Het is er maar 1 die er niet eens vaak is. (Dat is zijn probleem 9 van de 10x ook)quote:Op woensdag 29 december 2021 16:02 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
[..]
Tsja… krijg je .
Ze zoeken t maar lekker uit , jammer dat het niet objectief is iig.
Zo hou je n leuk zwakzinnig groepje over straks.
Als dat spel je gestolen kan worden waarom post je dan in dts. Ga dan lekker met je vriendinnen die ook niet posten om het spel lekker ergens samen een praat groepje oprichten.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:17 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Dus die tr’s van vanmorgen vind jij normaal?
Die vent loopt me altijd uit te schelden. Ik tr alleen (bij lange na)niet alles. Die kan niet eens normaal praten tegen me. Dan gedraagt ie zich als n mongool en moeten anderen maar normaal doen?
En dat spel kan me gestolen worden trouwens..
Het is al de hele maand aan de gang.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:13 schreef SwJ het volgende:
[..]
Precies. Dat weet je inderdaad nee. Dus een beetje vertrouwen hebben in de ONZ-mods.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:38 schreef Mrsloveable het volgende:
Weet ook niet of mario er op aangesproken wordt door een mod via DM..
Daar kun jij helemaal niet over oordelen; je hebt geen flauw benul van wat er met de tr's gebeurt.quote:
Dat bepaal jij niet. Dat bepalen de mods.quote:
Nog meer onzin. Wij mods zijn niet partijdig. Deze insinuaties ben ik overigens wel zat.quote:Op woensdag 29 december 2021 16:02 schreef Emmerdeur het volgende:
jammer dat het niet objectief is iig.
Bemoei je lekker met je eigen ding.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als dat spel je gestolen kan worden waarom post je dan in dts. Ga dan lekker met je vriendinnen die ook niet posten om het spel lekker ergens samen een praat groepje oprichten.
Ik heb even wat berichtjes terug gelezen hierboven en mario begrijpt dts meer dan de mensen die over hem klagen.
Het zal wel allemaal en nee bepaal ik niet.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:10 schreef SwJ het volgende:
[..]
Precies. Dat weet je inderdaad nee. Dus een beetje vertrouwen hebben in de ONZ-mods.
[..]
Daar kun jij helemaal niet over oordelen; je hebt geen flauw benul van wat er met de tr's gebeurt.
[..]
Dat bepaal jij niet. Dat bepalen de mods.
[..]
Nog meer onzin. Wij mods zijn niet partijdig. Deze insinuaties ben ik overigens wel zat.
Op dit moment is het een heen-en-weer spelletje geworden: uitlokken, schelden, zuigen, schelden, enz. Niemand is in deze onschuldig. Elkaar negeren is en blijft de beste optie, maar om de een of andere reden kunnen sommigen dat niet.
Het wordt tijd dat enkelen even afstand nemen van DTS. Het is maar een spelletje. Het is maar internet.
Nee, dat moet evenmin kunnen als schelden.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:29 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Bemoei je lekker met je eigen ding.
Als iemand gaat schelden gaat ie gewoon te ver. Zuigen grappen etc moet kunnen.
Schijn bedriegt.quote:De schijn lijkt gewoon dat er met verschillende maten gemeten word.
Dat is soms best verstandig om te doen. DTS wordt te vaak te serieus genomen.quote:Maar ik zal iig wel wegblijven uit dts.
Waarom staat er bepaalde zuigposten vol met leugens en zwartmakerij dan nog steeds online, en waarom wordt mijn bericht hier wel weggehaald?quote:Op woensdag 29 december 2021 18:32 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nee, dat moet evenmin kunnen als schelden.
[..]
Schijn bedriegt.
[..]
Dat is soms best verstandig om te doen. DTS wordt te vaak te serieus genomen.
Je hebt je antwoord via dm. Als je dat niet aanstaat, is het niet bedoeling hier in onz-fb verder te gaan.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:00 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Waarom staat er bepaalde zuigposten vol met leugens en zwartmakerij dan nog steeds online, en waarom wordt mijn bericht hier wel weggehaald?
Ik heb geen antwoord gekregen op het eerste gedeelte van mijn vraag.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:02 schreef SwJ het volgende:
[..]
Je hebt je antwoord via dm. Als je dat niet aanstaat, is het niet bedoeling hier in onz-fb verder te gaan.
Ok.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:04 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik heb geen antwoord gekregen op het eerste gedeelte van mijn vraag.
Dts is een spel he mario speelt dat spel zoals hij het speelt om de punten.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:29 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Bemoei je lekker met je eigen ding.
Als iemand gaat schelden gaat ie gewoon te ver. Zuigen grappen etc moet kunnen. Als je dan moet gaan schelden kan je beter even weggaan .
En dat denigrerende toontje van je hou ook maar lekker voor je. Ik post waar ik wil.
[..]
Het zal wel allemaal en nee bepaal ik niet.
De schijn lijkt gewoon dat er met verschillende maten gemeten word.
Maar ik zal iig wel wegblijven uit dts.
Had in het begin ook moeite met hem, maar weet nu beter. Die man heeft een geestelijke beperking, ik laat hem nu maar gaan meestal, dat lijkt mij het beste. Hij hoort bij dts vind ik. Hij moet idd minder mopperen, maar een hoop zoeken hem ook op.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dts is een spel he mario speelt dat spel zoals hij het speelt om de punten.
Met af en toe best wel tijd voor een sociaal babbeltje dat heb ik ook al wel met hem gehad.
Maar er zijn nu ook users die er alleen maar nog zijn om hem zoveel mogelijk te zieken en dwars te zitten daar lees ik hier niks over.
Terwijl wat die jongen doet is het spel spelen zoals het bedoeld is daar waar anderen er lopen te slowchatten en niet eens meer om de punten geven die kunnen ergens anders heen Mario niet want er is maar 1 dts.
En dan nog al zou hij een geestelijke beperking hebben, die mogen ook echt niet alles.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:46 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Had in het begin ook moeite met hem, maar weet nu beter. Die man heeft een geestelijke beperking, ik laat hem nu maar gaan meestal, dat lijkt mij het beste. Hij hoort bij dts vind ik. Hij moet idd minder mopperen, maar een hoop zoeken hem ook op.
In mijn geval klopt dat zeer zeker.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:13 schreef scrupuleus het volgende:
Het is algemeen bekend dat iedereen gestoord is in dts
Wat is jouw mening @:flippiee
Wat onaardig.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:13 schreef scrupuleus het volgende:
Flippiee bestaat nietquote:Op donderdag 30 december 2021 09:13 schreef scrupuleus het volgende:
Is er misschien een nieuwe DTS regel? Aanvankelijk moest ik erom lachen maar nu dit elke maand terug komt en langer dan 1 jaar doorgaat begint het vermoeiend te worden. Los nog van zijn mening dat we hem in het algemeen puntjes moeten gunnen anders moeten wij het ontgelden. Tuurlijk moeten we DTS niet zo serieus nemen maar als iemand al langer dan 1 jaar vervelend doet wekt dat wrijving op en roept dat de nodige postjes op die jullie niet kunnen waarderen en moeten we met rode bipsjes verder DTSen terwijl de aanstichter ogenschijnlijk ermee wegkomt.quote:Op donderdag 30 december 2021 04:58 schreef mario390 het volgende:
ja als je op platz 13 bent
moet je me op 1 niet bolken
dat is pure boosheit
Zegt diegene die als enige van heel de FOK voor peuter werd uitgemaakt door yvonne.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]![]()
loop toch niet zo te janken
liefdevolquote:Op donderdag 30 december 2021 11:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zegt diegene die als enige van heel de FOK voor peuter werd uitgemaakt door yvonne.![]()
Is goed, @Dotteke en ik ruilen welquote:Op donderdag 30 december 2021 10:45 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind dat er wel een nieuwe mod mag komen.
Trap niet in de laster van dat enge kliekje, eerst jou nu Mario.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Is goed, @:Dotteke en ik ruilen wel
AL kreeg ik geld toe wilde ik hier nog geen mod zijnquote:Op donderdag 30 december 2021 11:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Is goed, @:Dotteke en ik ruilen wel
Mijn mening over DTS doet er niet toe.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:13 schreef scrupuleus het volgende:
Oke. Wat je mening over hollywood motorcross poloshirts of hoe de winkel loopt?quote:Op donderdag 30 december 2021 11:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn mening over DTS doet er niet toe.
@mario390quote:Op donderdag 30 december 2021 12:31 schreef SwJ het volgende:
Vooruit dan, op veler verzoek, enkele afspraken m.b.t. DTS:
o iedereen mag hier posten
o iedereen mag iedereen bolken
o iedereen mag de LaPo
o iedereen mag kapen
o iedereen moet binnen de Policy van FOK! blijven
o iedereen mag niet steken onder water geven
o iedereen mag niet de moderatie aanvallen
o iedereen mag zelf binnen de Policy een TT verzinnen als je een topic opent, Let op: Er moet: "[ronde xx] het dodetopicspel #nummer" staan en daarna mag je zelf wat verzinnen. Doe je dit niet goed dan werkt de puntentelling niet meer goed![]()
o iedereen doet gezellig mee
o iedereen gaat weg als hij het niet leuk vindt
o iedereen moet het allemaal niet zo serieus nemen
o iedereen moet niet gaan klagen als iemand anders een nieuw topic opent als jij de LaPo hebt
o iedereen moet gewoon luisteren naar de moderatie
o iedereen met een abo kan andere users blokken, doe dat dan ook
o iedereen is welkom hier
o iedereen bespreekt geen bans/ subforum bans of ander "afwezigheid"
o iedereen probeert gewoon normaal te doen, ook als je ietwat teveel gedronken hebt
o iedereen weet dat bovenstaande een richtlijn is en dat iedereen wel eens over de grens gaat
o iedereen moet niet reageren op diegene die over de grens gaat
o iedereen weet dat wie kaatst, de bal kan verwachten
o iedereen hoort te weten hoe een TR knop werkt.
o iedereen weet dat wanneer je iemand uitscheldt, je een lul bent
o iedereen gaat niet klagen als hij de reeks niet meer leuk vindt
o iedereen weet dat je niet medestanders moet gaan zoeken bij andere users om je gelijk te halen
o iedereen weet dat alles wat je zegt tegen je gebruikt kan worden
o iedereen weet dat je niet je privégegevens/privéleven op FOK! moet zetten
o iedereen weet dat overdaad schaadt
o iedereen weet dat je ongeveer 5 uur slaap moet hebben per dag
o iedereen weet dat als je 24 uur op elkaars lip zit, dat er irritaties kunnen komen
o iedereen weet dat dit echt maar een spel is
o iedereen weet dat je hier ook alleen maar smileys mag posten
o iedereen hoort te weten dat de ander voor hun plezier komt. Neem dat niet van hun af
o iedereen mag de OP NIET aanpassen
Ga even buiten spelen, je vervuilt ONZ-FB.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:03 schreef Maanvis het volgende:
o iedereen hoort te weten dat de ander voor hun plezier komt. Neem dat niet van hun af
Jullie nemen het plezier van mij af door mij te bolken
Even een vraagje over deze.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:31 schreef SwJ het volgende:
Vooruit dan, op veler verzoek, enkele afspraken m.b.t. DTS:
o iedereen mag de OP NIET aanpassen
Ja, dat mag.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Even een vraagje over deze.
De tekst en zo logisch.
Mag een plaatje/gifje onderop nog wel?
Peuters slapen doorgaans langer, dus ik snap je verwarring. Voor jou geldt dus ongeveer 12 uur slaap per dag.quote:
Gvd is jochem weg heb ik heb een nieuwe pesterquote:Op donderdag 30 december 2021 15:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Peuters slapen doorgaans langer, dus ik snap je verwarring. Voor jou geldt dus ongeveer 12 uur slaap per dag.
Een gebande TS'er is geen reden om een topic te sluiten.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:45 schreef Homijn het volgende:
Gewoon, omdat ik het wil proberen te snappen:
ONZ / Geloven jullie in (hitsige) geesten?
Deze TS heeft welgeteld 1 post gemaakt. Dat zou dan de OP van bovenstaand topic moeten zijn. Die post was kennelijk reden om hem te bannen. Maar waarom is het topic dan nog wél open?
Die 2 hangen niet samen. Updates gepauzeerd = de autorefreshfunctie is uitgeschakeld totdat jij je post wat je hebt ingevoerd hebt verzonden of totdat je op "updates gepauzeerd" hebt geklikt.quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:54 schreef -Sigaartje het volgende:
Wat betekent de melding Updates gepauzeerd? Ik kan dan een tijd niet reageren. Waarom is dit? Heb ik dan iets verkeerds gedaan?
Nee hoor, het is van FOK! Ik kan bijvoorbeeld hier wel posten, in FB, maar nergens anders meer. Ik heb geen banmelding gehad. Zo ziet het er uit:quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die 2 hangen niet samen. Updates gepauzeerd = de autorefreshfunctie is uitgeschakeld totdat jij je post wat je hebt ingevoerd hebt verzonden of totdat je op "updates gepauzeerd" hebt geklikt.
De autorefresh zorgt ervoor dat alle nieuwe postjes zichtbaar worden zonder dat jij zelf handmatig de pagina moet refreshen.
Waarom jijzelf niet meer kan reageren, geen idee joh. Dan moet je wat meer vertellen. Maar daar is FB eigenlijk niet voor bestemd.
Als het een oude pc is kan je proberen "sneeuw" uit te schakelen in instellingen (rechtsboven in beeld)
Je hebt op het invoerveld geklikt dan komt die melding er te staan.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:12 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Nee hoor, het is van FOK! Ik kan bijvoorbeeld hier wel posten, in FB, maar nergens anders meer. Ik heb geen banmelding gehad. Zo ziet het er uit:
[ afbeelding ]
Heb ik uitgelegd maar volgens hem kan hij nergens iets posten behalve in FB en denkt hij dat het samenhangt met die melding.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Je hebt op het invoerveld geklikt dan komt die melding er te staan.
Als je er weer af wil dan kan je op die zin klikken en refresht ie weer automatisch.
Oh.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb ik uitgelegd maar volgens hem kan hij nergens iets posten behalve in FB en denkt hij dat het samenhangt met die melding.
Dezelfde reactie als dat ik hadquote:
Was niet veel aan de hand toch?quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dezelfde reactie als dat ik had![]()
Er was niets meer aan de hand. Beetje zielige actie vind ik.
Was er ook niet. Even een discussie over punten met een user. Maar geen enkele reden om de boel op slot te gooien.quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:27 schreef Maanvis het volgende:
er was sowieso niets aan de hand of @:murp moet heel veel verwijderd hebben.
naja, verkeerde been uit bed. maakt niet uit murp
quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Was niet veel aan de hand toch?
Ja, die kan slotjes zetten en dat moeten we wetenquote:Op donderdag 20 januari 2022 13:34 schreef hemarookworst het volgende:
En er is maar eentje die vervelend aan het doen is. En dan moet iedereen die zich gedraagt de gevolgen dragen?
Hij kan het niet aanvaarden dat DTS veranderd is.quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:34 schreef hemarookworst het volgende:
En er is maar eentje die vervelend aan het doen is. En dan moet iedereen die zich gedraagt de gevolgen dragen?
zet maar een post na het slotjequote:Op donderdag 20 januari 2022 13:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij kan het niet aanvaarden dat DTS veranderd is.
Zo erg was het nou ook weer niet. In andere topics gaat het er veel feller aan toe. Dit was gewoon azen op een reden om te laten zien dat je een slotje kan zetten. Kinderachtig gedoe.quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij kan het niet aanvaarden dat DTS veranderd is.
Ik heb het even in overweging genomen maar besloten het niet te doenquote:Op donderdag 20 januari 2022 13:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zet maar een post na het slotje
Fase kleuter?quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo erg was het nou ook weer niet. In andere topics gaat het er veel feller aan toe. Dit was gewoon azen op een reden om te laten zien dat je een slotje kan zetten. Kinderachtig gedoe.
Ik was even andere dingen aan het doenquote:Op donderdag 20 januari 2022 13:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
@:Murp
En nou ook niet meer reageren?
Had je genoeg doekjes?quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:57 schreef murp het volgende:
[..]
Ik was even andere dingen aan het doen
Ja, even spierballen tonenquote:Op donderdag 20 januari 2022 13:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo erg was het nou ook weer niet. In andere topics gaat het er veel feller aan toe. Dit was gewoon azen op een reden om te laten zien dat je een slotje kan zetten. Kinderachtig gedoe.
Ik heb geleerd dat een topic sluiten het laatste redmiddel is, als het helemaal uit de klauwen loopt.quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:57 schreef murp het volgende:
[..]
Ik was even andere dingen aan het doen
Vloog het daar helemaal naartoe????quote:
Nee hoor, een topic dichtgooien mag altijd gedaan worden door een Fa. Ook als het niet helemaal uit de klauwen loopt. Dat weet je toch nog wel?quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat een topic sluiten het laatste redmiddel is, als het helemaal uit de klauwen loopt.
Hier liep het toch niet uit de klauwen? Waarom DTS gelijk dichtsmijten, er zijn topics waar ze elkaar om de haverklap de tent uitvechten en dit gooi je om amper wat dicht.
Zonder reden? Gewoon voor de lol? Is het weer een grap?quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:01 schreef murp het volgende:
[..]
Nee hoor, een topic dichtgooien mag altijd gedaan worden door een Fa. Ook als het niet helemaal uit de klauwen loopt. Dat weet je toch nog wel?
ja zonder reden die ik jou moet uitleggen. en Nee, geen grapquote:Op donderdag 20 januari 2022 14:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zonder reden? Gewoon voor de lol? Is het weer een grap?
Tuurlijk moet je niks en al helemaal niet naar mij, maar dit gaat nergens over.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:04 schreef murp het volgende:
[..]
ja zonder reden die ik jou moet uitleggen. en Nee, geen grap
Wat???quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
In BB vechten ze elkaar de tent uit en hier word om niks de toko dicht gesmeten.
@:Murp ???
Ok, dan laten we het zittenquote:Op donderdag 20 januari 2022 14:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Tuurlijk moet je niks en al helemaal niet naar mij, maar dit gaat nergens over.
Maar laat maar joh ik weet wel genoeg.
Dat Mario huilt is niet zo heel bijzonderquote:Op donderdag 20 januari 2022 14:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Was een voorbeeld.
Mario liep er hier over te huilen dus ik had het gelezen.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat Mario huilt is niet zo heel bijzonder
ja dat mag, maar dan is de FA in kwestie gewoon een klootzakquote:Op donderdag 20 januari 2022 14:01 schreef murp het volgende:
[..]
Nee hoor, een topic dichtgooien mag altijd gedaan worden door een Fa. Ook als het niet helemaal uit de klauwen loopt. Dat weet je toch nog wel?
Blijf dan gewoon weg uit ONZ FB als je geen antwoord geeft op vragen...quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:04 schreef murp het volgende:
[..]
ja zonder reden die ik jou moet uitleggen. en Nee, geen grap
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 08:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja dat mag, maar dan is de FA in kwestie gewoon een klootzak
Tuurlijk geef ik netjes antwoord!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 08:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Blijf dan gewoon weg uit ONZ FB als je geen antwoord geeft op vragen...
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:33 schreef Emmerdeur het volgende:
Zo’n feedback vraagt gewoon om een slotje
quote:Op maandag 24 januari 2022 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vannacht spammen ze YouTube muziek
Toen zei ik nog moet je overdag doen.
Heb toen te weinig punten gepakt en nu zijn meneer en mevrouw wandel weer te ver uit me reach.
Hmm
quote:
quote:Op maandag 24 januari 2022 14:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel kijk maar verschil is 30 Punten
quote:Op maandag 24 januari 2022 14:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik liet jullie ook vond niet storend maar doe dat ook als overdag de mutsenclub aanwezig is haha.
quote:Op maandag 24 januari 2022 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oke maar objectief ook wanneer beste vriendinnetje djmo puntjes pakken is niet stil zijn dan krijg het idee dat dts beetje populariteit contest geworden is dat is een vriendinnetje dus die laten we lopen en dat is een rare kwibus dus die gaan we blokken dat is niet leuk voor de eenzame strijders he.
quote:
quote:Op maandag 24 januari 2022 15:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is niet leuk he we komen hier allemaal om een beetje te ontladen enzo de een doet dat door lief dagboek posts elke keer neer te zetten tot vervelends toe de ander geniet juist lekker van de punten te pakken.
Moet toch ruimte voor zijn.
Al merk ik hier wel een beetje twentse inslag die me doet denken aan kim kutter niet zien wat ze zelf fout doen.
quote:
quote:Op maandag 24 januari 2022 15:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch vermoeiend als fuck lekker boeiend of iemand nu bier gaat zuipen of niet.
quote:
En daar gaan we weer.quote:
Kunnen er ook iets mee doen blijven zelf ook doorgaan.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En daar gaan we weer.
Of je post gewoon eens leuk mee.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kunnen er ook iets mee doen blijven zelf ook doorgaan.
Ik zou @SwJ zijn post nog eens doorlezenquote:Op maandag 24 januari 2022 15:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kunnen er ook iets mee doen blijven zelf ook doorgaan.
gisterquote:Op zondag 30 januari 2022 14:24 schreef Maanvis het volgende:
modjes wanneer zijn jullie jarig zodat ik jullie dan kan feliciteren
Nein.quote:
De sluitpost is duidelijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:33 schreef mario390 het volgende:
hoezo? ik kann niks vor wanneer
jemand ruzie makte
Dat wordt nu toch ook niet gezegd.. DTS is nu een maand dicht en gaat in maart weer open, maak je er verder niet druk omquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:42 schreef mario390 het volgende:
ik heb er geen ruzie gemakt,ik was de hele nacht niet
wat is de groend? het werd gisteren niks gezegdquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat wordt nu toch ook niet gezegd.. DTS is nu een maand dicht en gaat in maart weer open, maak je er verder niet druk om
Behandeln einander unfairquote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is de groend? het werd gisteren niks gezegd
Lees.de.sluitpost.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is de groend? het werd gisteren niks gezegd
DTS ist vorübergehend geschlossen und kann in einem Monat öffnenquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 06:05 schreef SwJ het volgende:
Na de grote hoeveelheid tr's, negativiteit, gezeur, dm's en ellende van de afgelopen tijd, is besloten DTS op slot te gooien voor een maand.
DTS vreet energie van de mods en (F)A's. Het is een poel van ruzies en vetes. Onderhuids gezeur. En dat allemaal om de puntjes.
Iedereen gaat in februari op zoek naar een leven.
Niet komen miepen in fb, dm of pm. Het gevaar bestaat dat DTS dan langer dicht blijft.
Op 1 maart gaat het weer open.
Lukt t niet? Dan 2 maanden dicht.
Gaat t weer mis? Definitief op slot en in t archief.
ja de heb ik nu erst gezien,ochtend ben ik geslapenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:12 schreef SwJ het volgende:
Vooruit, hier is ie. De sluitpost:
Print 'm uit. Hang 'm boven je bed, op het toilet, in de doucht, in de mancave, op het terras,en in de hamsterkooi:
[..]
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:16 schreef Socios het volgende:
DTS eindelijk (definitief) dicht: oprecht een goede beslissing.
Ik zie niks.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komen ze allemaal jou gezelschap houden
Én genote.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:21 schreef Maanvis het volgende:
In ONZ fb worden je reacties verwijderd.
Wat vind je van mijn spinvis notes?quote:
okquote:Op maandag 7 februari 2022 12:17 schreef Maanvis het volgende:
Beste modjes,
Soms heb ik het idee dat jullie vergeten wat de titel van dit forum is.
We moeten altijd zo serieus zijn van jullie. Als we onzin plaatsen wordt het gesloten.
Dus bij deze het verzoek om daar een beetje op te letten
gedaanquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:33 schreef Homijn het volgende:
IkEetSlakken in ONZ / Sylvana wil Mark Rutte wegsturen
Originele post is gelukkig weggehaald, de quote nog niet.
je wachtte speciaal af tot ik 10 dagen moest wachten>?quote:
okquote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je wachtte speciaal af tot ik 10 dagen moest wachten>?
Ik zal je de toegang ontzeggen van ONZ, kan je ook niet meer gebolt worden door dat addergebroed. Is 11:00 ok?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:36 schreef Maanvis het volgende:
Ja hoi modjes, ze bolken me WEER de moeder in DTS. Willen jullie ALSJEBLIEFT optreden tegen dit deerniswekkende addergebroed??!
ja gast ga jij me nou ook nog bolken?!?!?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:47 schreef murp het volgende:
[..]
Ik zal je de toegang ontzeggen van ONZ, kan je ook niet meer gebolt worden door dat addergebroed. Is 11:00 ok?
je bent een maand te vroegquote:
dank je welquote:
Goedzo! Het is friet!quote:
En NU moet je nornaal doen!quote:Op maandag 14 maart 2022 17:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Probleem is opgelost, maar nu vraag ik mij wel af welke debiel heeft er iets mee te maken?
Doe ik altijd, of is dat niet mogelijk op Fok! ?quote:
quote:Op maandag 14 maart 2022 17:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Probleem is opgelost, maar nu vraag ik mij wel af welke debiel heeft er iets mee te maken?
Friet of Patat same shit uhhmm aardappel ietsquote:
Ik kon geen Friet posten want dat werd Patatquote:
jaaaaaaaa hooorquote:Op maandag 14 maart 2022 17:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik kon geen Friet posten want dat werd Patat
Oh dan is het goed, kreeg een boze dm van een blauwe over jou dus ik dacht: nu moet ik ingrijpen en escalatie voorkomen!!!!quote:Op maandag 14 maart 2022 17:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe ik altijd, of is dat niet mogelijk op Fok! ?
Welke blauwe smurf dan? Maar wel goed dat ingegrepen hebtquote:Op maandag 14 maart 2022 17:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh dan is het goed, kreeg een boze dm van een blauwe over jou dus ik dacht: nu moet ik ingrijpen en escalatie voorkomen!!!!
quote:Op maandag 14 maart 2022 18:25 schreef Socios het volgende:
Ok, ik geef het op: dit deel mag vanavond volgebaggerd worden @:Maanvis , vanaf het nieuwe topic weer alleen serieuze FB.
Wie ben jij dan?quote:Op maandag 14 maart 2022 18:25 schreef Socios het volgende:
Ok, ik geef het op: dit deel mag vanavond volgebaggerd worden @:Maanvis , vanaf het nieuwe topic weer alleen serieuze FB.
Socios niet kennenquote:
Kikker in je bil!!!!!!!!quote:
@FANNquote:
Free dit en dat wordt niet meer geroepen in vblquote:Op donderdag 7 april 2022 19:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hey ik wil net hup feyenoord posten zie ik opeens dts dicht
Doe even niet er roepen er een paar free freshfruit in vbl roepen ze overal free die free zus dit dat dat gooien ze ook nooit dicht.
Ik weet niet eens wat er allemaal speelt maar mag ff wel en zag gisteren een user met #freejancees in zijn signature staan dus dacht kan wel.
Hopelijk snel weer open en hup Feyenoord!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 83% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2022 19:09:11 ]
quote:Op donderdag 7 april 2022 19:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Free dit en dat wordt niet meer geroepen in vbl
Daar gedragen ze zich allemaal heel netjes
Verworpen.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:32 schreef Socios het volgende:
Ach, heeft het DTS-kleuterklasje weer eens ruzie..?![]()
Laat DTS a.u.b. definitief dicht.
Ja, het allemaal de schuld van de modquote:Op donderdag 7 april 2022 20:59 schreef hemarookworst het volgende:
Zo zie je hoe weinig autoriteit Paul uitstraalt. Hij doet een modbreak met de mededeling dat je geen Free FF en alles in die trant meer mag zeggen en we doen het allemaal. En zo wordt er weer een sluiting uitgelokt.
Er zijn al heel veel vaste users weg gegaan de laatste tijd.quote:
Als er nou eenmaal normaal wordt gedaan in een topic dan hoeft er ook niet gemodereerd te worden.quote:
Wat een treurneuzen met hun free FFquote:Op donderdag 7 april 2022 19:32 schreef Socios het volgende:
Ach, heeft het DTS-kleuterklasje weer eens ruzie..?![]()
Laat DTS a.u.b. definitief dicht.
Meer kans om te winnen!quote:Op donderdag 7 april 2022 21:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Er zijn al heel veel vaste users weg gegaan de laatste tijd.
Zou je denken maar weer een ander crew pareltje heeft er een soort dagboek topic van gemaakt.quote:
Ik niet om Paul hoor.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Er zijn al heel veel vaste users weg gegaan de laatste tijd.
Ik wel.quote:
en daarmee zullen we het moeten doen?quote:Op donderdag 7 april 2022 23:48 schreef FlippingCoin het volgende:
hemarookworst heeft in dit geval pertinent gelijk, dit is mijn oordeel.
Nuja dat is aan jullie.quote:Op donderdag 7 april 2022 23:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
en daarmee zullen we het moeten doen?
oke, da's idd goed dat we het niet zomaar met je moeten doenquote:
Nee dat zou ik wel een beetje vreemd vinden ook...quote:Op vrijdag 8 april 2022 00:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke, da's idd goed dat we het niet zomaar met je moeten doen
In het land der blinden is de eenoog koning zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 7 april 2022 23:48 schreef FlippingCoin het volgende:
hemarookworst heeft in dit geval pertinent gelijk, dit is mijn oordeel.
Geld dat ook voor mods of zijn die uitgeloten van het 'normaal doen'quote:Op donderdag 7 april 2022 21:17 schreef murp het volgende:
[..]
Als er nou eenmaal normaal wordt gedaan in een topic dan hoeft er ook niet gemodereerd te worden.
Stigmatisering ten top dit, ophouden.quote:Op vrijdag 8 april 2022 06:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
In het land der blinden is de eenoog koning zullen we maar zeggen
pff ben jij ook nog mod? of alleen maar een user met een kleurtje?quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:54 schreef Flippiee het volgende:
Zo is het wel weer klaar met gebagger.![]()
You know the drill: klachten over mods forum@fok.nl
En dan nu weer FB
quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
pff ben jij ook nog mod? of alleen maar een user met een kleurtje?
uit de OPquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:54 schreef Flippiee het volgende:
En dan nu weer FB
quote:Hier kun je terecht met vragen en/of opmerkingen omtrent SwJ/Paul/Flippiee in het onzin forum.
Dan mag de op wel weggetyft worden lol, die staat HAAKS op deze post.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:54 schreef Flippiee het volgende:
En dan nu weer FB
ja dat zei ik, modjes die hun eigen OP's niet lezenquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dan mag de op wel weggetyft worden lol, die staat HAAKS op deze post.
Haaks!
ONZ is ONZ niet meerquote:Op zaterdag 9 april 2022 00:23 schreef Homijn het volgende:
Het legendarische topic "Even namens een gebande posten", waarin niet letterlijk namens gebanden werd gepost (wat tegen de policy is), maar dat vol stond met luchtige woordgrapjes, zoals iemand die "Even namens een gebande" schreef, is niet alleen gesloten, het is zelfs spoorloos verdwenen.
Waarom eigenlijk? Geen enkel gevoel voor humor? Geen relativeringsvermogen aanwezig bij mods? Het is niet alsof het topic ontspoorde of dat er dingen gebeurden die niet door de beugel konden...
Hey, dat was een pareltje van mij.quote:Op zaterdag 9 april 2022 00:23 schreef Homijn het volgende:
Het legendarische topic "Even namens een gebande posten", waarin niet letterlijk namens gebanden werd gepost (wat tegen de policy is), maar dat vol stond met luchtige woordgrapjes, zoals iemand die "Even namens een gebande" schreef, is niet alleen gesloten, het is zelfs spoorloos verdwenen.
Waarom eigenlijk? Geen enkel gevoel voor humor? Geen relativeringsvermogen aanwezig bij mods? Het is niet alsof het topic ontspoorde of dat er dingen gebeurden die niet door de beugel konden...
quote:
Dan passen we dat aan naar:quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dan mag de op wel weggetyft worden lol, die staat HAAKS op deze post.
Haaks!
ONZ / Even namens een gebande posten ?? Dit had je kunnen vinden in je eigen pohi, het staat daar op de eerste pagina.quote:Op zaterdag 9 april 2022 00:23 schreef Homijn het volgende:
Gaat dit over dts?quote:Op zaterdag 9 april 2022 00:23 schreef Homijn het volgende:
oke nou gezellig dat je na 10 jaar dezelfde OP het ineens aanpastquote:Op zaterdag 9 april 2022 05:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Dan passen we dat aan naar:
Hier kun je terecht met vragen en/of opmerkingen omtrent beslissingen van SwJ/Paul/Flippiee in het onzin forum.
Bedankt voor de oplettendheid. Ik snap dat het niet duidelijk was voor iedere ziel.
Al had ik van jullie beter verwacht.
[..]
ONZ / Even namens een gebande posten ?? Dit had je kunnen vinden in je eigen pohi, het staat daar op de eerste pagina.
Gênant.
Wellicht kun je voortaan iets beter je best doen met zoeken of met vriendelijker posts in FB komen.
Wij hebben die OP niet gemaakt hoor,misschien had je wat meer van team ONZ mod moeten verwachten ipv twee oplettende kwaliteitsusers.quote:Op zaterdag 9 april 2022 05:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Dan passen we dat aan naar:
Hier kun je terecht met vragen en/of opmerkingen omtrent beslissingen van SwJ/Paul/Flippiee in het onzin forum.
Bedankt voor de oplettendheid. Ik snap dat het niet duidelijk was voor iedere ziel.
Al had ik van jullie beter verwacht.
[..]
ONZ / Even namens een gebande posten ?? Dit had je kunnen vinden in je eigen pohi, het staat daar op de eerste pagina.
Gênant.
Wellicht kun je voortaan iets beter je best doen met zoeken of met vriendelijker posts in FB komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |