SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de tootale scorelijst in het loopende topic. Dit roxnd 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maaand. Naadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Ply
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Helaas, was niet van de booster
Thnxquote:Op maandag 24 januari 2022 14:19 schreef PLY het volgende:
[..]
Oei, sterkte vanuit hier ook namens jip![]()
Ze hebben vandaag een biopt genomen daar krijg ik volgende week dinsdag de uitslag van
8 maart gaan ze met een camera in de baarmoeder kijken, wat ik op zich best lang vindt duren.
Maar met die biopt zullen ze al wel weten of het goedaardig of kwaadaardig is
Ik zal hoe dan ook geopereerd gaan wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is vervelend voor je, maar hopen en bidden.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx![]()
Ze hebben vandaag een biopt genomen daar krijg ik volgende week dinsdag de uitslag van
8 maart gaan ze met een camera in de baarmoeder kijken, wat ik op zich best lang vindt duren.
Maar met die biopt zullen ze al wel weten of het goedaardig of kwaadaardig is
Ik zal hoe dan ook geopereerd gaan worden
Jammer dat ze het niet gelijk konden kijken.
Nou zit je weer te wachten![]()
Maar sterkte mop![]()
![]()
thnxquote:Op maandag 24 januari 2022 14:24 schreef PLY het volgende:
[..]
Dat is vervelend voor je, maar hopen en bidden.
Jammer dat ze het niet gelijk konden kijken.
Nou zit je weer te wachten![]()
Maar sterkte mop![]()
Ja, dat is balen. Maar dat onderzoek moet in een steriele ruimte gebeuren
I heb wel onderzoeken gehad vandaag en daar zagen ze dus iets wat niet goed was.
Nu willen ze in de baarmoeder verder kijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-01-2022 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 4644 / +225 / +203 / 4010 / 5708
2. FreshFruit / 2281 / +30 / +95 / 2381 / 3438
3. PLY / 1812 / +101 / +69 / 1291 / 1836
4. DJMO / 966 / +38 / +14 / 791 / 1218
5. Rob / 962 / +64 / +12 / 1153 / 1559
6. Dr.Mikey / 936 / +61 / +43 / 539 / 813
7. Gizmogirl28 / 895 / +40 / +15 / 1402 / 1812
8. Emmerdeur / 671 / +23 / +14 / 337 / 519
9. hemarookworst / 658 / +0 / +2 / 882 / 1245
10. mario390 / 551 / +59 / +0 / 511 / 799
11. Mrsloveable / 483 / +30 / +13 / 823 / 1106
12. Maanvis / 477 / +0 / +0 / 323 / 476
13. gebrokenglas / 455 / +53 / +11 / 530 / 780
14. Fogel / 427 / +28 / +73 / 399 / 642
15. mazaru / 408 / +10 / +1 / 807 / 1005
16. Zucht. / 369 / +0 / +0 / 502 / 710
17. DerRabbit / 362 / +0 / +3 / 309 / 431
18. notturna / 335 / +0 / +0 / 413 / 575
19. Paul / 300 / +13 / +0 / 615 / 810
20. Sodeknetters / 296 / +0 / +0 / 432 / 574SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
In ieder geval door de molen weer.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx![]()
Ja, dat is balen. Maar dat onderzoek moet in een steriele ruimte gebeuren
I heb wel onderzoeken gehad vandaag en daar zagen ze dus iets wat niet goed was.
Nu willen ze in de baarmoeder verder kijken
En tegenwoordig zijn ze al kundiger met veel dingen.
Maar afwachten weer.![]()
![]()
Hup monitorThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja, dat wachten weer hequote:Op maandag 24 januari 2022 14:31 schreef PLY het volgende:
[..]
In ieder geval door de molen weer.
En tegenwoordig zijn ze al kundiger met veel dingen.
Maar afwachten weer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MehThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
Ja ook, verwonderde mij dat ik al zo snel bij de dokter terecht konquote:Op maandag 24 januari 2022 14:36 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja snap ik. Heb ook met die kudt corona te maken dat het allemaal langer duurt
Misschien als de uitslag van de biopt negatief is het wel sneller kanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Idd. Maar we gaan ervan uit dat het goedaardig isquote:Op maandag 24 januari 2022 14:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ook, verwonderde mij dat ik al zo snel bij de dokter terecht kon
Misschien als de uitslag van de biopt negatief is het wel sneller kan![]()
![]()
Vannacht spammen ze YouTube muziek
Toen zei ik nog moet je overdag doen.
Heb toen te weinig punten gepakt en nu zijn meneer en mevrouw wandel weer te ver uit me reach.
HmmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat doen we zekerquote:Op maandag 24 januari 2022 14:38 schreef PLY het volgende:
[..]
Idd. Maar we gaan ervan uit dat het goedaardig is
Ja niet lekker, maar dat vind ik 30+ al nietquote:Op maandag 24 januari 2022 14:39 schreef hemarookworst het volgende:
20+ kaas geprobeerd, tering wat is dat spul hardWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Graag een halfuurtje stilte bitteThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
echt nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
30+ is wel prima te doen, minder lekker uiteraardquote:Op maandag 24 januari 2022 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja niet lekker, maar dat vind ik 30+ al nietUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat is net of je op karton zit te bijtenquote:Op maandag 24 januari 2022 14:39 schreef hemarookworst het volgende:
20+ kaas geprobeerd, tering wat is dat spul hard![]()
Vond het gezellig vanacht met Fresh.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb toen te weinig punten gepakt en nu zijn meneer en mevrouw wandel weer te ver uit me reach.
Hmm
3u was ik weg. Tussen half 4 en 5 pak je veel punten![]()
Ik heb het heel lang gegeten. Tot de dokter zei let maar meer op koolhydraten en laat 30+ maar zittenquote:Op maandag 24 januari 2022 14:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
30+ is wel prima te doen, minder lekker uiteraard
En wat dacht je...........
cholosterol zakteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jawel kijk maar verschil is 30 Puntenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jammer dan, ik ga niet stil houden
Of gewoon buiten de koelkast houdenquote:Op maandag 24 januari 2022 14:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
30+ is wel prima te doen, minder lekker uiteraard![]()
Dat vind ik dus ook. En weinig smaak.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:42 schreef PLY het volgende:
[..]
Dat is net of je op karton zit te bijten![]()
[..]
Vond het gezellig vanacht met Fresh.
3u was ik weg. Tussen half 4 en 5 pak je veel puntenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik liet jullie ook vond niet storend maar doe dat ook als overdag de mutsenclub aanwezig is haha.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:42 schreef PLY het volgende:
[..]
Dat is net of je op karton zit te bijten![]()
[..]
Vond het gezellig vanacht met Fresh.
3u was ik weg. Tussen half 4 en 5 pak je veel puntenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou ja zeg hou eens een keer op man met je iedere dag zeuren om punten wat een gejank zegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben er in principe niet veel op de dag.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik liet jullie ook vond niet storend maar doe dat ook als overdag de mutsenclub aanwezig is haha.![]()
Oke maar objectief ook wanneer beste vriendinnetje djmo puntjes pakken is niet stil zijn dan krijg het idee dat dts beetje populariteit contest geworden is dat is een vriendinnetje dus die laten we lopen en dat is een rare kwibus dus die gaan we blokken dat is niet leuk voor de eenzame strijders he.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo. Uitgewandeld. Bolktijd.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Daar gaan we weer ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja en blablabla doei weernog niet afgelopen na zoveel dagen
Uw ADH vitamine Worst
Je bent mijn vriendinnetje en ik laat je lopenquote:
Ik gebruik veel die puntjes smeerkaas met eiwit.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook. En weinig smaak.
Of die 20+ ff in de magnetron doen, dan gaat het wel![]()
Nee hij blijft door gaan iedere dag weerquote:Op maandag 24 januari 2022 14:48 schreef hemarookworst het volgende:
Ja en blablabla doei weernog niet afgelopen na zoveel dagen
Heb 30+ wel eens op een tosti gedaan maar vind het dan net leerquote:Op maandag 24 januari 2022 14:49 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik gebruik veel die puntjes smeerkaas met eiwit.
Of die 20+ ff in de magnetron doen, dan gaat het wel
Niet echt zo lekker smeuiig als gewone kaasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind iedereen even irritant en blok jullie allemaal als ik de kans daarvoor heb
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op maandag 24 januari 2022 14:50 schreef Fogel het volgende:
Ik vind iedereen even irritant en blok jullie allemaal als ik de kans daarvoor heb
Voor vandaag ben ik uitgelopen.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent mijn vriendinnetje en ik laat je lopenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Hee, een naamtopic!quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Op naar de ikea.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op maandag 24 januari 2022 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oke maar objectief ook wanneer beste vriendinnetje djmo puntjes pakken is niet stil zijn dan krijg het idee dat dts beetje populariteit contest geworden is dat is een vriendinnetje dus die laten we lopen en dat is een rare kwibus dus die gaan we blokken dat is niet leuk voor de eenzame strijders he.![]()
Een wandeling gemaakt>quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die is lekkerquote:
Ik geef iets niet voor niks aan.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hij blijft door gaan iedere dag weerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
Voor de veganen. Net als een hamburger van biet ofzo.quote:I'm surrounded by morons!
Lang niet meer gehad eigenlijk. Zal eens kijken is seizoen gebonden of niet.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Technisch gezien: kaas wordt gemaakt van de melk van de koe.quote:
Wat eet een koe?
I'll rest my case.Ik heb er één en ik ben er trots op
Blah Blah Blah Blah Blah Blah Blah Blah Blah Blah.
ALL WE EVER HEAR FROM YOU IS BLAH BLAH BLAH
ALL WE EVER DO IS GO JA JA JA
AND WE DON'T EVEN CARE ABOUT WHAT THEY SAY
CAUSE IT'S JA JA JA JA
BLAH BLAH BLAH BLAH
Uw ADH vitamine Worst
Ja dat blijf ik raar vindenquote:Op maandag 24 januari 2022 14:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor de veganen. Net als een hamburger van biet ofzo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maiskaasquote:Op maandag 24 januari 2022 14:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Technisch gezien: kaas wordt gemaakt van de melk van de koe.
Wat eet een koe?
I'll rest my case.
KrachtvoerkaasI'm surrounded by morons!
Aangifte moet je bij de politie doen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja indirect, Keesquote:Op maandag 24 januari 2022 14:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Technisch gezien: kaas wordt gemaakt van de melk van de koe.
Wat eet een koe?
I'll rest my case.Uw ADH vitamine Worst
Blah blah blah, ............quote:Op maandag 24 januari 2022 14:55 schreef hemarookworst het volgende:
Blah Blah Blah Blah Blah Blah Blah Blah Blah Blah.
ALL WE EVER HEAR FROM YOU IS BLAH BLAH BLAH
ALL WE EVER DO IS GO JA JA JA
AND WE DON'T EVEN CARE ABOUT WHAT THEY SAY
CAUSE IT'S JA JA JA JA
BLAH BLAH BLAH BLAHWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja meestal in maart/april te koop, maar de kaasboer op de markt waar ik wel eens kaas haal heeft het nog welquote:Op maandag 24 januari 2022 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lang niet meer gehad eigenlijk. Zal eens kijken is seizoen gebonden of niet."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Graskaas is te verkrijgen vanaf ongeveer eind mei tot en met halverwege november. In deze periode eten de koeien vers gras."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ply!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
GRASKAAS
Het is voorjaar. Het gras begint weer te groeien en dat betekent dat de koeien weer naar buiten mogen. Veel kaasliefhebbers kijken ieder jaar reikhalzend uit naar dit moment, want dit betekent dat de volle romige graskaas er weer aan komt. Het voer van de koeien is mede bepalend voor de smaak van de kaas. In de winter eten veel koeien kuilgras aanvullend met bijvoorbeeld voederbiet en ruwvoer. Omdat de koeien in het voorjaar weer vers gras kunnen grazen in de wei geeft dit een andere smaak die voor veel liefhebbers als ware traktatie wordt gezien! Bovendien bevat gras caroteen en dat geeft een extra gele kleur aan de kaas."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
20+ kopkaas?quote:
I'm surrounded by morons!
Hey Google,quote:Op maandag 24 januari 2022 14:57 schreef Mrsloveable het volgende:
GRASKAAS
Het is voorjaar. Het gras begint weer te groeien en dat betekent dat de koeien weer naar buiten mogen. Veel kaasliefhebbers kijken ieder jaar reikhalzend uit naar dit moment, want dit betekent dat de volle romige graskaas er weer aan komt. Het voer van de koeien is mede bepalend voor de smaak van de kaas. In de winter eten veel koeien kuilgras aanvullend met bijvoorbeeld voederbiet en ruwvoer. Omdat de koeien in het voorjaar weer vers gras kunnen grazen in de wei geeft dit een andere smaak die voor veel liefhebbers als ware traktatie wordt gezien! Bovendien bevat gras caroteen en dat geeft een extra gele kleur aan de kaas.Uw ADH vitamine Worst
O dan moet ik nog even wachten.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja meestal in maart/april te koop, maar de kaasboer op de markt waar ik wel eens kaas haal heeft het nog welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ha nee.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja mooi toch. Bedankt mevrouw Encyclopediequote:Op maandag 24 januari 2022 14:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja nu weten mensen wat graskaas is
Uw ADH vitamine Worst
Oh ja.Ik heb er één en ik ben er trots op
Graag gedaanquote:Op maandag 24 januari 2022 14:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja mooi toch. Bedankt mevrouw Encyclopedie"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
A jakkiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat zal ik eens gaan kopen bij ikea?Ik heb er één en ik ben er trots op
Denk dat hier in het algemeen 40+ kopkaas isquote:
BrainfartsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wandelsequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die wat oudere kopkaas met pitjesquote:Op maandag 24 januari 2022 15:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat hier in het algemeen 40+ kopkaas is![]()
![]()
![]()
Ik zie wel even. Moet er eerst nog zien te komen.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Accessoires ? dingen voor aan de muur?
Shit, laten jullie me toch weer lopen
Ik heb er één en ik ben er trots op
Laters FF gr aan @Jippie
Hey Google, is het al tijd voor bier?Ik heb er één en ik ben er trots op
Je drinkt 0.0 toch? Dan kan het elk moment wel wat mij betreftquote:Uw ADH vitamine Worst
Is niet leuk he we komen hier allemaal om een beetje te ontladen enzo de een doet dat door lief dagboek posts elke keer neer te zetten tot vervelends toe de ander geniet juist lekker van de punten te pakken.quote:
Moet toch ruimte voor zijn.
Al merk ik hier wel een beetje twentse inslag die me doet denken aan kim kutter niet zien wat ze zelf fout doen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kloptquote:Op maandag 24 januari 2022 15:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je drinkt 0.0 toch? Dan kan het elk moment wel wat mij betreft
Heb m'n assistent ook zo ingesteld dat hij het is altijd tijd voor bier als antwoord geeft
Voor koffiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit soort dingenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ppppppppppppffffffffffffffffffWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Toch vermoeiend als fuck lekker boeiend of iemand nu bier gaat zuipen of niet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Koffie dan maar
quote:
Dat dusThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb ik nooit gehad eigenlijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
O dat lijkt mij geen lekkere combi kaas met kruidnagelquote:Op maandag 24 januari 2022 15:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja.
Maar een heerlijke kaas met kruidnagel en komijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker hoor, zo'n biertje
Ha je hebt een nieuwe gemaakt, deze kende ik nog nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Credits aan @Robquote:Op maandag 24 januari 2022 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha je hebt een nieuwe gemaakt, deze kende ik nog niet
Vind dat spul niet te drinken.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog 10 minuten.Ik heb er één en ik ben er trots op
Is echt heerlijk.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat lijkt mij geen lekkere combi kaas met kruidnagel![]()
Nou je boft, want ik ben niet van plan om bij je langs te komen met bier en een trechterquote:Uw ADH vitamine Worst
En danquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vind het altijd zo jammer om het te proberen en als het dan niet lekker is zit je met zo stukquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben ik bij ikeaquote:
Dan kom je maar met je lekkure wurstjuh langsquote:Op maandag 24 januari 2022 15:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nou je boft, want ik ben niet van plan om bij je langs te komen met bier en een trechter
Oh ja. Het is koud buiten
Ga je alweer naar Ikea,quote:
Ja!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
4 gr hierquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is watquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kom daar het liefst zo min mogelijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja hier ook kutkou.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Doe een broek aan dan heb je het daar wat warmerquote:
quote:Op maandag 24 januari 2022 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hmmquote:quote:Op maandag 24 januari 2022 14:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel kijk maar verschil is 30 Puntenquote:Op maandag 24 januari 2022 14:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik liet jullie ook vond niet storend maar doe dat ook als overdag de mutsenclub aanwezig is haha.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oke maar objectief ook wanneer beste vriendinnetje djmo puntjes pakken is niet stil zijn dan krijg het idee dat dts beetje populariteit contest geworden is dat is een vriendinnetje dus die laten we lopen en dat is een rare kwibus dus die gaan we blokken dat is niet leuk voor de eenzame strijders he.quote:quote:Op maandag 24 januari 2022 15:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is niet leuk he we komen hier allemaal om een beetje te ontladen enzo de een doet dat door lief dagboek posts elke keer neer te zetten tot vervelends toe de ander geniet juist lekker van de punten te pakken.
Al merk ik hier wel een beetje twentse inslag die me doet denken aan kim kutter niet zien wat ze zelf fout doen.quote:quote:Op maandag 24 januari 2022 15:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch vermoeiend als fuck lekker boeiend of iemand nu bier gaat zuipen of niet.quote:quote:![]()
![]()
![]()
Goede samenvattingquote:Op maandag 24 januari 2022 15:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En klinkende conclusiequote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Het houdt niet op. Gewoon tr zetten en verder niet reageren.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:35 schreef hemarookworst het volgende:
Dan blijf ik weer onbepaalde tijd weg
Maar dat zal zijn bedoeling ook wel zijn.![]()
Ja het wordt een beetje vervelend.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
De conclusie is dat het behoorlijk vermoeiend is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wou een TR op mezelf zetten zodat ze alle posten zien, maar dat gaat niet.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het houdt niet op. Gewoon tr zetten en verder niet reageren.![]()
![]()
Nee, dat gaat niet inderdaad.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik wou een TR op mezelf zetten zodat ze alle posten zien, maar dat gaat niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat kan ook.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tuurlijk ligt alles alleen aan de ander.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 24 januari 2022 15:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tuurlijk ligt alles alleen aan de ander.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hmmquote:quote:Op maandag 24 januari 2022 14:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel kijk maar verschil is 30 Puntenquote:Op maandag 24 januari 2022 14:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik liet jullie ook vond niet storend maar doe dat ook als overdag de mutsenclub aanwezig is haha.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oke maar objectief ook wanneer beste vriendinnetje djmo puntjes pakken is niet stil zijn dan krijg het idee dat dts beetje populariteit contest geworden is dat is een vriendinnetje dus die laten we lopen en dat is een rare kwibus dus die gaan we blokken dat is niet leuk voor de eenzame strijders he.quote:quote:Op maandag 24 januari 2022 15:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is niet leuk he we komen hier allemaal om een beetje te ontladen enzo de een doet dat door lief dagboek posts elke keer neer te zetten tot vervelends toe de ander geniet juist lekker van de punten te pakken.
Al merk ik hier wel een beetje twentse inslag die me doet denken aan kim kutter niet zien wat ze zelf fout doen.quote:quote:Op maandag 24 januari 2022 15:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch vermoeiend als fuck lekker boeiend of iemand nu bier gaat zuipen of niet.quote:quote:![]()
Gangster paradijsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Ja ik las het net, goed nieuws voor de horeca en de cultuur sectorquote:Op maandag 24 januari 2022 15:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/politie(...)venementen~ac2197a6/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Zeker.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik las het net, goed nieuws voor de horeca en de cultuur sector![]()
![]()
Ik kom voorlopig nog lekker nergens. Wacht wel toe de ergste golf aan besmettingen weer voorbij zijnquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Snap ik.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kom voorlopig nog lekker nergens. Wacht wel toe de ergste golf aan besmettingen weer voorbij zijn
Wij gaan ook nergens heen, maar voor de ondernemers en de mensen die het heel erg missen is het wel fijn.![]()
![]()
djmo blijft ts als dagboek gebruiken inderdaad en maar elke brainfart posten terwijl anderen hier een spel proberen te spelen heel storend maar jaquote:Op maandag 24 januari 2022 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het houdt niet op. Gewoon tr zetten en verder niet reageren.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat zeer zeker. Die hebben lang genoeg geleden de ondernemersquote:Op maandag 24 januari 2022 15:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Snap ik.
Wij gaan ook nergens heen, maar voor de ondernemers en de mensen die het heel erg missen is het wel fijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Naar de kroeg tijdens thuiswerkenquote:Op maandag 24 januari 2022 15:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/politie(...)venementen~ac2197a6/![]()
Uw ADH vitamine Worst
Echt wel.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zeer zeker. Die hebben lang genoeg geleden de ondernemers![]()
![]()
@Haagsquote:Op maandag 24 januari 2022 15:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/politie(...)venementen~ac2197a6/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 24 januari 2022 15:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Naar de kroeg tijdens thuiswerken![]()
![]()
![]()
Thuiswerken in de kroegquote:Op maandag 24 januari 2022 15:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Naar de kroeg tijdens thuiswerken![]()
Ze kunnen het toch niet ruikenquote:Op maandag 24 januari 2022 15:51 schreef hemarookworst het volgende:
Strontlazarus verschijnen op Teams![]()
![]()
En met dubbele tong typen kan ook nietquote:
O ja, dat heb je dan wel weerquote:Op maandag 24 januari 2022 15:52 schreef hemarookworst het volgende:
Met dubbele tong agendapunten opnoemenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 24 januari 2022 15:51 schreef hemarookworst het volgende:
Strontlazarus verschijnen op Teams![]()
![]()
Jij krijgt er een met een gouden randje en geent en geboosterd en 2 keer coronaquote:Op maandag 24 januari 2022 15:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik lees nog steeds over de coronapas
Weg met die onzin!
Ik voel me een stuk veiliger als ze jou in de gaten houden.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Weg met die onzin!![]()
Het is in elke geval weer iets.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Weg met die onzin!![]()
Klopt, toch ben ik faliekant tegen de hele qr onzin.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij krijgt er een met een gouden randje en geent en geboosterd en 2 keer corona
Niet tegen vaccineren, laat dat duidelijk zijn.Zonder wrijving geen glans![]()
Spuit elluf.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:58 schreef Mrsloveable het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)p-naar-2200-uur.html![]()
![]()
quote:
ALs daardoor de ondernemers weer open kunnen heb ik er geen moeite mee eerlijk gezegdquote:Op maandag 24 januari 2022 15:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Klopt, toch ben ik faliekant tegen de hele qr onzin.
Niet tegen vaccineren, laat dat duidelijk zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 24 januari 2022 15:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Oh ik ook spuit elluf met mijn spuit elluf.![]()
![]()
![]()
Ik ook. Het is nu een griep. Punt.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Klopt, toch ben ik faliekant tegen de hele qr onzin.
Niet tegen vaccineren, laat dat duidelijk zijn.![]()
quote:Op maandag 24 januari 2022 16:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Euh. .... Als ik punt zegt betekend het niet dat jullie weg moeten blijven hoor.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Zo dan en zo jong ppffffffquote:Op maandag 24 januari 2022 16:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
13 en 14 jaar.
Hoe triest.![]()
https://www.ad.nl/utrecht(...)-en-hennie~a7b029ad/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 24 januari 2022 16:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Euh. .... Als ik punt zegt betekend het niet dat jullie weg moeten blijven hoor.
64757 nieuwe besmettingen. Als je het in deze tijd niet oploopt, dan kun je jezelf wel immuun noemen denk ik![]()
Ik kom net uit de Action, het leek er wel een mierennest zo druk. Niemand die nog op afstand let
Is ook niet echt te doen in de Action. Smalle paden die geblokkeerd worden door pallets en bijvullende medewerkers.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:11 schreef mazaru het volgende:
64757 nieuwe besmettingen. Als je het in deze tijd niet oploopt, dan kun je jezelf wel immuun noemen denk ik![]()
Ik kom net uit de Action, het leek er wel een mierennest zo druk. Niemand die nog op afstand let
Je kan mensen niet ontwijken.![]()
Er is ook weer een nieuwe variant las ik vanmorgen, het zusje van Omnikronquote:Op maandag 24 januari 2022 16:11 schreef mazaru het volgende:
Ook milde klachten zoals het er nu uit zietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tering hé, moeten die geen huiswerk maken of lekker gamenquote:Op maandag 24 januari 2022 16:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
13 en 14 jaar.
Hoe triest.![]()
https://www.ad.nl/utrecht(...)-en-hennie~a7b029ad/"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik denk door al die agressieve games die ze spelenquote:Op maandag 24 januari 2022 16:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hoe komen die kids erop om dat te doen ook.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat idd.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tering hé, moeten die geen huiswerk maken of lekker gamen![]()
Nee is niet te doen. Ik ben ook wel 100 keer tegen mensen aangelopen of mensen die tegen mij aanliepen. Maar als je al 2 jaar probeert dat te vermijden, dan moet je toch weer even switchen.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is ook niet echt te doen in de Action. Smalle paden die geblokkeerd worden door pallets en bijvullende medewerkers.
Je kan mensen niet ontwijken.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik denk eerder een gebrek aan opvoeding.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk door al die agressieve games die ze spelen![]()
quote:Op maandag 24 januari 2022 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is ook weer een nieuwe variant las ik vanmorgen, het zusje van Omnikron
Ook milde klachten zoals het er nu uit ziet![]()
Opzouten met die varianten! Het moet maar eens klaar zijn nu
Mag die dan nog wel open?quote:Op maandag 24 januari 2022 16:16 schreef Mrsloveable het volgende:
Vanmiddag was het bij de action hier lekker rustig..Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Bandje meenemen die elke 5 sec ow sorry afspeelt.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee is niet te doen. Ik ben ook wel 100 keer tegen mensen aangelopen of mensen die tegen mij aanliepen. Maar als je al 2 jaar probeert dat te vermijden, dan moet je toch weer even switchen.![]()
![]()
Hier leek het wel of alles gratis was. En dan ook nog voor niets naar binnen gaan omdat ze niet hadden waar ik voor ging.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:16 schreef Mrsloveable het volgende:
Vanmiddag was het bij de action hier lekker rustig..
Natuurlijk nog wel met een tas vol naar buiten gekomen
quote:Op maandag 24 januari 2022 16:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Bandje meenemen die elke 5 sec ow sorry afspeelt.![]()
Oh ik koop er eigenlijk niet zoveel meer, in het begin nog wel.. Voordat ze gingen verbouwen..quote:Op maandag 24 januari 2022 16:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier leek het wel of alles gratis was. En dan ook nog voor niets naar binnen gaan omdat ze niet hadden waar ik voor ging.
Natuurlijk nog wel met een tas vol naar buiten gekomen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Een bekend probleem.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier leek het wel of alles gratis was. En dan ook nog voor niets naar binnen gaan omdat ze niet hadden waar ik voor ging.
Natuurlijk nog wel met een tas vol naar buiten gekomen![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben de bitch der bitches wel gehad en dat was de delta variant.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:16 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Opzouten met die varianten! Het moet maar eens klaar zijn nuZonder wrijving geen glans![]()
Zeg dat even tegen die variantenquote:Op maandag 24 januari 2022 16:16 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Opzouten met die varianten! Het moet maar eens klaar zijn nu
We bouwen snel immuniteit op zoquote:Op maandag 24 januari 2022 16:11 schreef mazaru het volgende:
Ik kom net uit de Action, het leek er wel een mierennest zo druk. Niemand die nog op afstand letUw ADH vitamine Worst
Daar kleeft nu altijd een nare bijsmaak aanquote:Op maandag 24 januari 2022 16:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
In Amerika is een plaatsje wat Corona heet.![]()
Met de scoot is het soms geen doen, maar dat zelfde heb je ook in de supermarkten. Het kruidvat spant de kroon daar is bijna niet door te komenquote:Op maandag 24 januari 2022 16:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is ook niet echt te doen in de Action. Smalle paden die geblokkeerd worden door pallets en bijvullende medewerkers.
Je kan mensen niet ontwijken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De brouwer van Corona heeft dan weer helemaal geen last vanUw ADH vitamine Worst
Hey Ebinasquote:
Werkte dat maar zo, mensen raken vaker besmet dan 1 x helaasquote:Op maandag 24 januari 2022 16:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
We bouwen snel immuniteit op zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Dotquote:![]()
Btw jij had het van de week over die werklui waar geen lekker hapje tussen zit.
Kreeg hier van de week een monteur en die kwam zojuist nog een keer.
Nou, ik denk dat ik weer iets stuk ga maken![]()
Lijkt mij wel.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Daar kleeft nu altijd een nare bijsmaak aan![]()
![]()
Rip mijn cassis energie blikjes van de lidlThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het geluk is ook altijd met de domme hequote:Op maandag 24 januari 2022 16:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hey Dot![]()
Btw jij had het van de week over die werklui waar geen lekker hapje tussen zit.
Kreeg hier van de week een monteur en die kwam zojuist nog een keer.
Nou, ik denk dat ik weer iets stuk ga maken
Dat denk ik ook. Ik zie het eigenlijk nu alleen nog maar milder worden.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:20 schreef Haags het volgende:
[..]
We hebben de bitch der bitches wel gehad en dat was de delta variant.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Gaat prima.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:27 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hoest eik met Punk?
Is hij nog wel eens aan het posten op Fok!
Zelden. Heel zo nu en dan eens.![]()
quote:Op maandag 24 januari 2022 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het geluk is ook altijd met de domme he![]()
Maar ja, ik ben dan zo'n muts die weer ff niet het initiatief neemt of zo.
Owja, wacht ff.......zo'n domme ook nog![]()
![]()
Doe hem maar de groetjes van mequote:Op maandag 24 januari 2022 16:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Gaat prima.
Zelden. Heel zo nu en dan eens.![]()
![]()
Je kan het nu in scene gaan zetten Iets kapot maken als je precies weet hoe je het aan gaat pakkenquote:Op maandag 24 januari 2022 16:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Maar ja, ik ben dan zo'n muts die weer ff niet het initiatief neemt of zo.
Owja, wacht ff.......zo'n domme ook nog
Ja, maar da's toch ook weer wat he.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan het nu in scene gaan zetten Iets kapot maken als je precies weet hoe je het aan gaat pakken
Nou wie weet.![]()
Ligt er aan hoe je het aanpaktquote:Op maandag 24 januari 2022 16:31 schreef Sked het volgende:
Dat wordt een klacht aan de broek voor seksueel overschrijdend gedrageuh niet pakken natuurlijk
Eerst maar eens achter zien te komen of hij vrijgezel(lig) isquote:Op maandag 24 januari 2022 16:32 schreef Ebinas het volgende:
Ja ik denk wel dat hij niet echt het initiatief zal nemen nee![]()
En straks heb ik een klacht
Kan je misschien beter niet wetenquote:Op maandag 24 januari 2022 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerst maar eens achter zien te komen of hij vrijgezel(lig) is![]()
![]()
Ja dat is wel stap 1 jaquote:Op maandag 24 januari 2022 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerst maar eens achter zien te komen of hij vrijgezel(lig) is![]()
![]()
Ow oké, zie je ook maar hoe vaak ik in de action komquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op maandag 24 januari 2022 16:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow oké, zie je ook maar hoe vaak ik in de action kom
Alle niet essentiele winkels zijn toen weer open gegaan.![]()
Scheelt weer opruimenquote:Op maandag 24 januari 2022 16:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow oké, zie je ook maar hoe vaak ik in de action komUw ADH vitamine Worst
Koquote:Op maandag 24 januari 2022 16:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je kan in een spannend setje de deur openen![]()
![]()
iSta je dan in je spannend setjequote:Op maandag 24 januari 2022 16:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
En of hij ook echt degene die is die komt en niet een collega van hem.![]()
![]()
Zo. Uitgewinkeld. Bolktijd.Ik heb er één en ik ben er trots op
Bolk dan maarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit wappie is er op de harde manier achter gekomen dat ze onzin uitkraamde.
BølkIk heb er één en ik ben er trots op
quote:![]()
![]()
KkkkkkkkoudIk heb er één en ik ben er trots op
In de winter als het vriest is het koudWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En muis weer blauwe plekken omdat ik haar door het huis heb geslagen omdat ze weer rommel gekocht heeftquote:
![]()
Terugsturen naar de winkel om te ruilen?quote:Op maandag 24 januari 2022 17:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En muis weer blauwe plekken omdat ik haar door het huis heb geslagen omdat ze weer rommel gekocht heeftHow can I make this topic about me?![]()
Politie bellen en mijn vent in de bak laten zetten zou ik eerder doenquote:Op maandag 24 januari 2022 17:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Terugsturen naar de winkel om te ruilen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 24 januari 2022 17:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Terugsturen naar de winkel om te ruilen?ik heb gewoon een nationaal winkelverbod bij de action aangevraagd voor haar
Al is de Action spotgoedkoop, toch zonde als ze toch weer troep heeft gekocht...How can I make this topic about me?![]()
quote:Op maandag 24 januari 2022 17:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Al is de Action spotgoedkoop, toch zonde als ze toch weer troep heeft gekocht...![]()
Voordeel van goedkoop is dat je ook nog eens wat anders kan kopenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen troep hoor. Hondensnoepjes, dagcreme, wasmiddel, wasverzachter, zakdoekjes, douchecreme, shampoo. Scheelt echt heel veel geld.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Al is de Action spotgoedkoop, toch zonde als ze toch weer troep heeft gekocht...Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Heb je twee voor de prijs van 1quote:Op maandag 24 januari 2022 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voordeel van goedkoop is dat je ook nog eens wat anders kan kopen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Plastic zakjes, poetsdoekenquote:Op maandag 24 januari 2022 17:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen troep hoor. Hondensnoepjes, dagcreme, wasmiddel, wasverzachter, zakdoekjes, douchecreme, shampoo. Scheelt echt heel veel geld.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MIjn vader heeft dezelfde alleen mist het roosterquote:Op maandag 24 januari 2022 17:11 schreef mazaru het volgende:
En een petroleumstelletje bij Het Goed![]()
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker hoor, zo'n taxi met stoelverwarming
Ik had er nog 1 van mijn moeder. Maar daar zat geen rooster op en het staafje van de pit was krom.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIjn vader heeft dezelfde alleen mist het roosterIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Heet aan de reetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beter als stront aan je kont.Ik heb er één en ik ben er trots op
Dus hetzelfde ook geen roosterquote:Op maandag 24 januari 2022 17:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had er nog 1 van mijn moeder. Maar daar zat geen rooster op en het staafje van de pit was krom.
Mijn vader wilde hem ook gaan gebruiken dus zijn ook op zoek naar een rooster
Waar haal jij je petroleum?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik gebruik gewoon lampenoliequote:Op maandag 24 januari 2022 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus hetzelfde ook geen rooster
Waar haal jij je petroleum?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
O, dat wil ook? Zal het hem doorgevenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tweedehandswinkels afstruinen.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus hetzelfde ook geen rooster
Waar haal jij je petroleum?Ik heb er één en ik ben er trots op
HeftigThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik struin nog niet zo hard nuquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kocht hem voor 7,95. Die roosters hebben vaak verschillende afmetingen. Dan zit je met een rooster dat niet goed pastquote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Das geen geld, had jij mooi geluk.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kocht hem voor 7,95. Die roosters hebben vaak verschillende afmetingen. Dan zit je met een rooster dat niet goed pastWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zal wel eens voor je rondkijkenquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
thnx, je hoeft er niet speciaal voor op pad te gaan hoorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doe ik ook niet. Maar kom regelmatig in zulke winkels.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx, je hoeft er niet speciaal voor op pad te gaan hoorIk heb er één en ik ben er trots op
VolIk heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: