SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit roxnd 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door SwJ op 30-12-2021 07:33:47 ]![]()
Jan Boskamp op Joke BruysThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Gruß gott
Koffie gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dat maak ik zelf wel uitquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Zeg @Rob. Vokgende keer dat we uit kunne we slapen, ga dan niet de goden verzoeken met de opmerking dat we toch wel voor zessen wakker zullen zijn.nu zit dankzij jou aan de koffie
het is allemaal de schuld van:quote:Op donderdag 30 december 2021 04:55 schreef DJMO het volgende:
Zeg @:rob. Vokgende keer dat we uit kunne we slapen, ga dan niet de goden verzoeken met de opmerking dat we toch wel voor zessen wakker zullen zijn.nu zit dankzij jou aan de koffie
![]()
Ik vind dat gejank van jou vervelenderquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Dom....quote:Op donderdag 30 december 2021 04:58 schreef mario390 het volgende:
ja als je op platz 13 bent
moet je me op 1 niet bolken
dat is pure boosheit![]()
Ik wil iemand anders op 1 dus daarom bolk ik.quote:Op donderdag 30 december 2021 04:58 schreef mario390 het volgende:
dat is pure boosheit
De kans is nog daar![]()
Pardon my French?quote:Op donderdag 30 december 2021 04:58 schreef mario390 het volgende:
dat is pure boosheit
Dus omdat jij op 1 staat, mogen mensen die niet in de top tien staan jou niet bolken? Wij mogen geen poging doen om in die top tien terecht te komen? Wat is dit voor bullshit? Ik geloof dat ik maar even een paar uurtjes wakker blijf nu, slapen kan de hele dag nog.Ik heb er één en ik ben er trots op
nee dat bedoel ik niet,hij will niet verder komenquote:Op donderdag 30 december 2021 05:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Pardon my French?
Dus omdat jij op 1 staat, mogen mensen die niet in de top tien staan jou niet bolken? Wij mogen geen poging doen om in die top tien terecht te komen? Wat is dit voor bullshit? Ik geloof dat ik maar even een paar uurtjes wakker blijf nu, slapen kan de hele dag nog.
om dat het hem niet boeit,hij will niet dat ik erste werd
dat zei hij nu net![]()
Wat is daar nieuw aanquote:Op donderdag 30 december 2021 05:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat bedoel ik niet,hij will niet verder komen
dat zei hij nu net![]()
![]()
Tja, dankzij jouw gezeur en gehuil over zijn aanwezigheid hier s nachts lijkt het me niet meer da logisch dat hij een andere favoriet als winnaar in gedachten heeft. En om die te laten winnen is het essentieel dat jij gebolkt wordt. It's just part of Te game.quote:Op donderdag 30 december 2021 05:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat bedoel ik niet,hij will niet verder komen
dat zei hij nu netIk heb er één en ik ben er trots op
yep onfair gamequote:Op donderdag 30 december 2021 05:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Tja, dankzij jouw gezeur en gehuil over zijn aanwezigheid hier s nachts lijkt het me niet meer da logisch dat hij een andere favoriet als winnaar in gedachten heeft. En om die te laten winnen is het essentieel dat jij gebolkt wordt. It's just part of Te game.![]()
If you can't stand the heat, stay out the fucking kitchen.quote:
Je lijkt m'n jongste zoon van 6 jaar oud wel, die probeert ook ad hoc de spelregels van een spelletje aan te passen en naar zijn hand te zetten zodat hij maar als overwinnaar uit de bus komt. Dat noemen ze ook wel vals spelen.Ik heb er één en ik ben er trots op
ik vecht nu de hele maand om op 1 te blijvenquote:Op donderdag 30 december 2021 05:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
If you can't stand the heat, stay out the fucking kitchen.
Je lijkt m'n jongste zoon van 6 jaar oud wel, die probeert ook ad hoc de spelregels van een spelletje aan te passen en naar zijn hand te zetten zodat hij maar als overwinnaar uit de bus komt. Dat noemen ze ook wel vals spelen.![]()
Ja en dat is je goed recht. Maar het is ook ons goed recht om ook mee te spelen en proberen te verhinderen dat jij op 1 eindigt.quote:Op donderdag 30 december 2021 05:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik vecht nu de hele maand om op 1 te blijvenIk heb er één en ik ben er trots op
en somige willen me dat kapoetquote:Op donderdag 30 december 2021 05:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik vecht nu de hele maand om op 1 te blijven
maken, zo en misgunst heb ik hier nog
bij niemand gezien![]()
![]()
dat is tot ik nu spel altijd onder de ersten 2quote:Op donderdag 30 december 2021 05:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja en dat is je goed recht. Maar het is ook ons goed recht om ook mee te spelen en proberen te verhinderen dat jij op 1 eindigt.
uitgespelt worden en niet door somige
helpers![]()
Ik gun het iedereen. En nog noot gezien? Een jaar geleden verwijderde @Nattekat nog een topic dat ik geopend had om zelf een nieuw topic te openen. Dat leverde mij uiteindelijk een ban op waardoor ik de kans op de 1e plaats kwijt was. Dus jij hebt nog geluk.quote:Op donderdag 30 december 2021 05:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
en somige willen me dat kapoet
maken, zo en misgunst heb ik hier nog
bij niemand gezienIk heb er één en ik ben er trots op
Kon vandaag evt al, maar dan in Nijmegen of om 07:05 hir op 30 minuten fietsen, dan wacht ik wel een kleine week.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Dat spelen met helpers heb jij uitgevondenquote:Op donderdag 30 december 2021 05:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is tot ik nu spel altijd onder de ersten 2
helpers![]()
Mario ... het is niet echt.. ga zo slapen en kijk morgen verderquote:Op donderdag 30 december 2021 05:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is tot ik nu spel altijd onder de ersten 2
helpers![]()
nur wegen en topic openen en ban?pffquote:Op donderdag 30 december 2021 05:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik gun het iedereen. En nog noot gezien? Een jaar geleden verwijderde @:nattekat nog een topic dat ik geopend had om zelf een nieuw topic te openen. Dat leverde mij uiteindelijk een ban op waardoor ik de kans op de 1e plaats kwijt was. Dus jij hebt nog geluk.![]()
Ik mag pas in februari. Getuige m'n geboortejaar zou ik nu al mogen, maar ik heb in November officieel positief getest dus ik moet drie maanden wachten.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
zeker niet hoorquote:Op donderdag 30 december 2021 05:15 schreef Rob het volgende:
[..]
Dat spelen met helpers heb jij uitgevonden![]()
Nee ik was woest omdat nattekat op die manier punten van mij wist te vernaggelen, waardoor ik een ban kreeg. Niet omdat ik een topic opende.quote:Op donderdag 30 december 2021 05:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
nur wegen en topic openen en ban?pffIk heb er één en ik ben er trots op
nee is nog te vroeg,en misschien komt nr.2quote:Op donderdag 30 december 2021 05:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Mario ... het u s niet echt.. ga zo slapen en ki j k morgen verder
terug![]()
okequote:Op donderdag 30 december 2021 05:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee ik was woest omdat nattekat op die manier punten van mij wist te vernaggelen, waardoor ik een ban kreeg. Niet omdat ik een topic opende.![]()
Je wint niksquote:Op donderdag 30 december 2021 05:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee is nog te vroeg,en misschien komt nr.2
terug![]()
Balen zeg, maar jij gaat nog op pad, ik sluit me binnen op, bioten supermarkt en apothrrk kom ik nergens meer.quote:Op donderdag 30 december 2021 05:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik mag pas in februari. Getuige m'n geboortejaar zou ik nu al mogen, maar ik heb in November officieel positief getest dus ik moet drie maanden wachten.
Nog zwaaedere lockdown mag van mij wel. Even aangeven dat je brood etc in huis moet hebben en dan echt dicht.
Kan makkelijk in principe 2 -2 weken.
Alleen apotheken en ziekenhuizen open, verder echt alles dicht.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Zelfs dan zou ik gewoon op pad gaan. Ik laat me niet opsluiten. Ik ben geen misdadiger.quote:Op donderdag 30 december 2021 05:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Balen zeg, maar jij gaat nog op pad, ik sluit me binnen op, bioten supermarkt en apothrrk kom ik nergens meer.
Nog zwaaedere lockdown mag van mij wel. Even aangeven dat je brood etc in huis moet hebben en dan echt dicht.
Kan makkelijk in principe 2 -2 weken.
Alleen apotheken en ziekenhuizen open, verder echt alles dicht.Ik heb er één en ik ben er trots op
het is wat het is. Ik bolk een mario.quote:Op donderdag 30 december 2021 05:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Das ook wel genoeg persoonlijk.. lijkt me
Vaak /over het algemeen nietszeggende smileys etc.. dan maar nietszeggende bolks![]()
.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik ben juist angsthaas.
Als ik weet dat ergens ongevaccineerden zijn ga ik niet.
Was echt pislink bij mijn zus, day eem vriend na 4 uur zei dat hij niet gevaccineerd was.
Meld het op voorhand even, jouw keus maar wil er niet aan overlijden.
Ik was echt weg gegaan, wil geen wappies om me heen.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Stomme radio 2:(Ik heb er één en ik ben er trots op
De mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest maar dat nimmer op komt dagen.quote:Op donderdag 30 december 2021 05:32 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben juist angsthaas.
Als ik weet dat ergens ongevaccineerden zijn ga ik niet.
Was echt pislink bij mijn zus, day eem vriend na 4 uur zei dat hij niet gevaccineerd was.
Meld het op voorhand even, jouw keus maar wil er niet aan overlijden.
Ik was echt weg gegaan, wil geen wappies om me heen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Doe wat je wil, maar ik vind het heel egoïstisch om niet te vaccineren en hoeveel van die top antivaccers zijn al dood?quote:Op donderdag 30 december 2021 05:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
De mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest maar dat nimmer op komt dagen.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
quote:Op donderdag 30 december 2021 05:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Doe wat je wil, maar ik vind het heel egoïstisch om niet te vaccineren en hoeveel van die top antivaccers zijn al dood?![]()
![]()
Ehmm? Ik ben gewoon gevaccineerd hoorquote:Op donderdag 30 december 2021 05:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Doe wat je wil, maar ik vind het heel egoïstisch om niet te vaccineren en hoeveel van die top antivaccers zijn al dood?Ik verdom het simpelweg om als een misdadiger behandeld te worden. Of dat nu door angsthazen of de overheid is.
Ik probeer een berichtje te sturen dat in beeld moet komen. Lukt niet.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
BolkIk heb er één en ik ben er trots op
quote:Op donderdag 30 december 2021 05:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ehmm? Ik ben gewoon gevaccineerd hoorIk verdom het simpelweg om als een misdadiger behandeld te worden. Of dat nu door angsthazen of de overheid is.
![]()
I will do what i must !!![]()
Wat hoef ik niet meer?quote:Op donderdag 30 december 2021 05:09 schreef chufi het volgende:
Dottek3 is hoeft ook niet meer... let go..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
HeyBDS wilde net met jou jet oude jaar uit dansenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 30 december 2021 04:58 schreef mario390 het volgende:
dat is pure boosheit![]()
![]()
Dat mag ik omhels je welquote:Op donderdag 30 december 2021 05:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HeyBDS wilde net met jou jet oude jaar uit dansenI will do what i must !!![]()
Lekkuhhh.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Meer koffie nodig. Of lucifers.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik kijk wel toe. #leedvermaakquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik kom er echt gewoon niet door. Stomme zooiquote:
Het leven is vreselijk somsquote:Op donderdag 30 december 2021 06:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kom er echt gewoon niet door. Stomme zooiI will do what i must !!![]()
Zeg dat welquote:Op donderdag 30 december 2021 06:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Het leven is vreselijk soms
Waar niet door?quote:Op donderdag 30 december 2021 06:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kom er echt gewoon niet door. Stomme zooiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Welke lied?quote:Op donderdag 30 december 2021 06:27 schreef mario390 het volgende:
is dit lied nu laatste jaren
ook in de list geweest ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Top2000quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
O die kijk ik nooit, ik luister meer dan dat ik kijkquote:
Hoe is het met je arM?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kut. Last van schouder met uitstraling naar arm en m'n elleboog doet ook niet wat ik wil.quote:Op donderdag 30 december 2021 06:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die kijk ik nooit, ik luister meer dan dat ik kijk
Hoe is het met je arM?Ik heb er één en ik ben er trots op
Heb je een goede glasverzekering?quote:Op donderdag 30 december 2021 06:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
I wanna hear you sing !!!!Ik heb er één en ik ben er trots op
Allemaal overbelast, niet zo gek ook natuurlijkquote:Op donderdag 30 december 2021 06:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kut. Last van schouder met uitstraling naar arm en m'n elleboog doet ook niet wat ik wil.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slaap lekkerquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, wij niet maar Rob welquote:Op donderdag 30 december 2021 06:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
We gaan helemaal niet slapen
MOet hij zeker zelluf wetuhquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
quote:
beste videoquote:
is estranged dat is
ongelofelijk unbelievable![]()
Dit blijft tussen ons.quote:Op donderdag 30 december 2021 07:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben hier underkoffer niet verder vertellen![]()
![]()
Ik ben de Duivelquote:Op donderdag 30 december 2021 07:13 schreef mario390 het volgende:
man man
hadden ze
erder al
alles geblkt
kom jou nu
I will do what i must !!![]()
is nog te vroegquote:Op donderdag 30 december 2021 07:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Laat ik Mario alvast feliciteren met de overwinning.
is nog en dag![]()
Zou het maar doen, want waar ik kom is gegarandeerd het glas gebroken.quote:
How can I make this topic about me?![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-12-2021 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. mario390 / 2591 / +41 / +16 / 2607 / 3737
2. Dotteke / 2565 / +34 / +12 / 3668 / 4819
3. FreshFruit / 2448 / +165 / +52 / 3920 / 4986
4. chufi / 1178 / +35 / +14 / 503 / 893
5. aloa / 1108 / +46 / +0 / 2515 / 3007
6. JochemSjakie / 1042 / +39 / +2 / 2000 / 2437
7. Mrsloveable / 1009 / +16 / +0 / 2361 / 2925
8. Dr.Mikey / 796 / +48 / +11 / 645 / 913
9. hemarookworst / 766 / +7 / +5 / 1579 / 1989
10. Emmerdeur / 740 / +27 / +0 / 885 / 1211
11. DJMO / 724 / +4 / +13 / 970 / 1320
12. Rob / 697 / +1 / +45 / 817 / 1044
13. HiDiHo / 662 / +0 / +0 / 532 / 831
14. mazaru / 638 / +15 / +0 / 1729 / 2062
15. Whuzz / 552 / +25 / +0 / 872 / 1150
16. Maanvis / 534 / +0 / +0 / 719 / 911
17. Fogel / 470 / +9 / +0 / 794 / 1091
18. Rafeiro / 468 / +0 / +0 / 378 / 549
19. Paul / 464 / +1 / +0 / 1390 / 1662
20. Charz / 399 / +0 / +0 / 709 / 936SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dat staat nergens in de regels.quote:Op donderdag 30 december 2021 04:58 schreef mario390 het volgende:
dat is pure boosheit
En: stel je niet aan.F.K.A. SuperwormJim![]()
ja maar hij zei dat zoquote:Op donderdag 30 december 2021 07:36 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dat staat nergens in de regels.
En: stel je niet aan.
ik will niet dat je op 1 bent
dat zei hij net![]()
Nou en.quote:Op donderdag 30 december 2021 07:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar hij zei dat zo
ik will niet dat je op 1 bent
dat zei hij net
Dat is het spel.
Dat mag.
Stel je niet aan.
Je bent een volwassen vent.
Hoe harder jij huilt, hoe meer anderen jou gaan dwarszitten.
Het lijkt hier soms wel het schoolplein tijdens de pauze van groep 3.F.K.A. SuperwormJim![]()
oke bedanktquote:Op donderdag 30 december 2021 07:41 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nou en.
Dat is het spel.
Dat mag.
Stel je niet aan.
Je bent een volwassen vent.
Hoe harder jij huilt, hoe meer anderen jou gaan dwarszitten.
Het lijkt hier soms wel het schoolplein tijdens de pauze van groep 3.
het is nog tot morgen
te vechten![]()
tijd gaat snelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, het is weer tijd om te werken.quote:Gelukkig nog 2 dagen en dan is het jaar voorbij.
How can I make this topic about me?![]()
Werk ze GGquote:Op donderdag 30 december 2021 08:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het is weer tijd om te werken.Gelukkig nog 2 dagen en dan is het jaar voorbij.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ben aan het bedenken of ik wel of niet oliebollen ga bakkenquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Doe maar wel. Zal zo mijn adres even sturenquote:Op donderdag 30 december 2021 08:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben aan het bedenken of ik wel of niet oliebollen ga bakken
Oliebollen
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Normaal doe ik dat met mijn vaderquote:Op donderdag 30 december 2021 08:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Doe maar wel. Zal zo mijn adres even sturen
Oliebollen
Maar die heeft cojonaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dan moet je het dit jaar zonder je vader's ballen doen!quote:Op donderdag 30 december 2021 08:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Normaal doe ik dat met mijn vader
Maar die heeft cojona![]()
Hopelijk milde klachten?'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Mijn moeder had het 2 weken geleden die was alleen verkouden. Mijn vader heeft wel meer griepquote:Op donderdag 30 december 2021 08:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dan moet je het dit jaar zonder je vader's ballen doen!![]()
Hopelijk milde klachten?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Collega van kantoor heeft het momenteel ook. Voelt zich flink beroerd.quote:Op donderdag 30 december 2021 08:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn moeder had het 2 weken geleden die was alleen verkouden. Mijn vader heeft wel meer griep
Vermoedelijk opgelopen bij... het halen van zijn boosterprik... "And isn't it ironic.... don't you think"
Das mooi kquote:Op donderdag 30 december 2021 08:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Collega van kantoor heeft het momenteel ook. Voelt zich flink beroerd.
Vermoedelijk opgelopen bij... het halen van zijn boosterprik... "And isn't it ironic.... don't you think"
Ik ga hondjes uitlaten
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wandel zequote:Op donderdag 30 december 2021 08:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Das mooi k
Ik ga hondjes uitlaten
Kooofiieeee tijd, een beetje gezelschap....'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Ik ben jaloersIk heb er één en ik ben er trots op
Ik verveel me
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Mario gedraag je eens, het is een spel en iedereen mag elkaar bolkenquote:Op donderdag 30 december 2021 04:58 schreef mario390 het volgende:
dat is pure boosheitWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Beetje vroeg, maar I'll take it!quote:'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Ik hou het nog wel even bij dequote:
Vertel?quote:Op donderdag 30 december 2021 10:14 schreef Nattekat het volgende:
Wat wordt er nou weer allemaal over mij geroddeld hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
OOk een goede morgenquote:
Is niet netjes om te roddelenquote:
Moraal is dat ik iemand een ban zou hebben aangenaaid
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
He?quote:Op donderdag 30 december 2021 10:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is niet netjes om te roddelen
Moraal is dat ik iemand een ban zou hebben aangenaaid![]()
O echt, dan weten ze niet dat de FA's of Admins die uitdelen en jij er nooit iemand een aan kan smeren zonder geldige reden.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moraal is dat ik iemand een ban zou hebben aangenaaidWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo te zien welquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, dat heb ik niet gezegd. Je leest selectief. Ik heb gezegd dat jij een topic dat ik opende, verwijderd had en zelf een nieuwe opende. Waarop ik zo pissig werd dat dat me een ban opleverde. Ik kan je zelfs nog precies vertellen waar ik was op het moment dat het gebeurde.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moraal is dat ik iemand een ban zou hebben aangenaaidIk heb er één en ik ben er trots op
Vast wel.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hopelijk komt ie toch snel weer terug![]()
![]()
Ik kan zo gaan douchen #knoeiboelquote:
Het is echt niet normaal hoe goed een daglichtlamp werkt
Zelfs op vrije dagen is het effect gigantisch.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Hij gaat op een bepaalde tijd aan, die jij ingesteld hebt toch?quote:Op donderdag 30 december 2021 10:30 schreef Nattekat het volgende:
Het is echt niet normaal hoe goed een daglichtlamp werkt
Zelfs op vrije dagen is het effect gigantisch."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik zit aan tafel. Alleen voor de foto bord op schoot gezet.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien de volgende keer bij de tafel etenIk heb er één en ik ben er trots op
Nee, gewoon mijn keukenlampquote:Op donderdag 30 december 2021 10:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hij gaat op een bepaalde tijd aan, die jij ingesteld hebt toch?
Klein trapje pakken, daarop staan en gratis 5000 lux per oog. Werkt zeer goed om een ritme vast te houden op donkere dagen als deze.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Oh... hahahaquote:Op donderdag 30 december 2021 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, gewoon mijn keukenlamp
Klein trapje pakken, daarop staan en gratis 5000 lux per oog. Werkt zeer goed om een ritme vast te houden op donkere dagen als deze."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:
quote:
fixedquote:Op donderdag 30 december 2021 10:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik heb een te lange naam denk ik![]()
Ha!Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik zie hem gewoon staan jou bolkquote:Op donderdag 30 december 2021 10:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik heb een te lange naam denk ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je bent er maar druk mee,quote:
* DJMO kijkt naar tag en schudt hoofd.quote:
Verkeerde kleur rood
Mijn biologisch afbreekbare vuilniszak is aan de onderkant biologisch afgebroken, waardoor alle beschimmelde zooi nu in de vuilnisemmer ligt
Kutleven.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Daarom haal ik die biologische troep niet meerquote:Op donderdag 30 december 2021 10:42 schreef Nattekat het volgende:
Mijn biologisch afbreekbare vuilniszak is aan de onderkant biologisch afgebroken, waardoor alle beschimmelde zooi nu in de vuilnisemmer ligt
Kutleven.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 30 december 2021 10:42 schreef Nattekat het volgende:
Kutleven.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Ja.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik heb hem alleen om ervoor te zorgen dat ik de grote vuilnisbak niet iedere keer hoef te legen omdat het gigantisch gaat stinken. Maar ja, zo heeft het ook geen zin.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom haal ik die biologische troep niet meer100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
dan moet je eens vaker dan een keer per maand je vullesbak legenquote:Op donderdag 30 december 2021 10:42 schreef Nattekat het volgende:
Kutleven.
en minder natte troep erin doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gratis tip van flip. Luierzakjes, gft afval er in, dichtknopen en gewoon in de vuilnisbak kieperen.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen om ervoor te zorgen dat ik de grote vuilnisbak niet iedere keer hoef te legen omdat het gigantisch gaat stinken. Maar ja, zo heeft het ook geen zin.Ik heb er één en ik ben er trots op
IK had er een in de kliko, zodat ik die niet schoon hoefde te makenquote:Op donderdag 30 december 2021 10:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen om ervoor te zorgen dat ik de grote vuilnisbak niet iedere keer hoef te legen omdat het gigantisch gaat stinken. Maar ja, zo heeft het ook geen zin.
NOu net als jij die hele zak vergaat waardoor je alsnog de boel schoon moet makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga even in de kelder spelenIk heb er één en ik ben er trots op
ZIjn die ook biologisch afbreekbaar?quote:Op donderdag 30 december 2021 10:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gratis tip van flip. Luierzakjes, gft afval er in, dichtknopen en gewoon in de vuilnisbak kieperen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 30 december 2021 10:44 schreef Rob het volgende:
[..]
dan moet je eens vaker dan een keer per maand je vullesbak legen
en minder natte troep erin doenAangezien je best goeie adviezen geeft: Als ik met mijn vinger hier en hier en daar duw, doet het veel pijn. Wat moet ik doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik doe niet aan afval scheiden.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIjn die ook biologisch afbreekbaar?Ik heb er één en ik ben er trots op
idd en die zijn gratis bij de gemeente dus inladen maar!quote:Op donderdag 30 december 2021 10:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gratis tip van flip. Luierzakjes, gft afval er in, dichtknopen en gewoon in de vuilnisbak kieperen.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Stoppen met duwen.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Aangezien je best goeie adviezen geeft: Als ik met mijn vinger hier en hier en daar duw, doet het veel pijn. Wat moet ik doen?Ik heb er één en ik ben er trots op
VolIk heb er één en ik ben er trots op
domme ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: