SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit roxnd 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door SwJ op 30-12-2021 07:33:47 ]![]()
Jan Boskamp op Joke BruysThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Gruß gott
Koffie gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dat maak ik zelf wel uitquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Zeg @Rob. Vokgende keer dat we uit kunne we slapen, ga dan niet de goden verzoeken met de opmerking dat we toch wel voor zessen wakker zullen zijn.nu zit dankzij jou aan de koffie
Ik heb er één en ik ben er trots op
het is allemaal de schuld van:quote:Op donderdag 30 december 2021 04:55 schreef DJMO het volgende:
Zeg @:rob. Vokgende keer dat we uit kunne we slapen, ga dan niet de goden verzoeken met de opmerking dat we toch wel voor zessen wakker zullen zijn.nu zit dankzij jou aan de koffie
![]()
Ik vind dat gejank van jou vervelenderquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Dom....quote:Op donderdag 30 december 2021 04:58 schreef mario390 het volgende:
ja als je op platz 13 bent
moet je me op 1 niet bolken
dat is pure boosheit![]()
Ik wil iemand anders op 1 dus daarom bolk ik.quote:Op donderdag 30 december 2021 04:58 schreef mario390 het volgende:
dat is pure boosheit
De kans is nog daar![]()
Pardon my French?quote:Op donderdag 30 december 2021 04:58 schreef mario390 het volgende:
dat is pure boosheit
Dus omdat jij op 1 staat, mogen mensen die niet in de top tien staan jou niet bolken? Wij mogen geen poging doen om in die top tien terecht te komen? Wat is dit voor bullshit? Ik geloof dat ik maar even een paar uurtjes wakker blijf nu, slapen kan de hele dag nog.Ik heb er één en ik ben er trots op
nee dat bedoel ik niet,hij will niet verder komenquote:Op donderdag 30 december 2021 05:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Pardon my French?
Dus omdat jij op 1 staat, mogen mensen die niet in de top tien staan jou niet bolken? Wij mogen geen poging doen om in die top tien terecht te komen? Wat is dit voor bullshit? Ik geloof dat ik maar even een paar uurtjes wakker blijf nu, slapen kan de hele dag nog.
om dat het hem niet boeit,hij will niet dat ik erste werd
dat zei hij nu net![]()
Wat is daar nieuw aanquote:Op donderdag 30 december 2021 05:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat bedoel ik niet,hij will niet verder komen
dat zei hij nu net![]()
![]()
Tja, dankzij jouw gezeur en gehuil over zijn aanwezigheid hier s nachts lijkt het me niet meer da logisch dat hij een andere favoriet als winnaar in gedachten heeft. En om die te laten winnen is het essentieel dat jij gebolkt wordt. It's just part of Te game.quote:Op donderdag 30 december 2021 05:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat bedoel ik niet,hij will niet verder komen
dat zei hij nu netIk heb er één en ik ben er trots op
yep onfair gamequote:Op donderdag 30 december 2021 05:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Tja, dankzij jouw gezeur en gehuil over zijn aanwezigheid hier s nachts lijkt het me niet meer da logisch dat hij een andere favoriet als winnaar in gedachten heeft. En om die te laten winnen is het essentieel dat jij gebolkt wordt. It's just part of Te game.![]()
If you can't stand the heat, stay out the fucking kitchen.quote:
Je lijkt m'n jongste zoon van 6 jaar oud wel, die probeert ook ad hoc de spelregels van een spelletje aan te passen en naar zijn hand te zetten zodat hij maar als overwinnaar uit de bus komt. Dat noemen ze ook wel vals spelen.Ik heb er één en ik ben er trots op
ik vecht nu de hele maand om op 1 te blijvenquote:Op donderdag 30 december 2021 05:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
If you can't stand the heat, stay out the fucking kitchen.
Je lijkt m'n jongste zoon van 6 jaar oud wel, die probeert ook ad hoc de spelregels van een spelletje aan te passen en naar zijn hand te zetten zodat hij maar als overwinnaar uit de bus komt. Dat noemen ze ook wel vals spelen.![]()
Ja en dat is je goed recht. Maar het is ook ons goed recht om ook mee te spelen en proberen te verhinderen dat jij op 1 eindigt.quote:Op donderdag 30 december 2021 05:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik vecht nu de hele maand om op 1 te blijvenIk heb er één en ik ben er trots op
en somige willen me dat kapoetquote:Op donderdag 30 december 2021 05:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik vecht nu de hele maand om op 1 te blijven
maken, zo en misgunst heb ik hier nog
bij niemand gezien![]()
![]()
dat is tot ik nu spel altijd onder de ersten 2quote:Op donderdag 30 december 2021 05:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja en dat is je goed recht. Maar het is ook ons goed recht om ook mee te spelen en proberen te verhinderen dat jij op 1 eindigt.
uitgespelt worden en niet door somige
helpers![]()
Ik gun het iedereen. En nog noot gezien? Een jaar geleden verwijderde @Nattekat nog een topic dat ik geopend had om zelf een nieuw topic te openen. Dat leverde mij uiteindelijk een ban op waardoor ik de kans op de 1e plaats kwijt was. Dus jij hebt nog geluk.quote:Op donderdag 30 december 2021 05:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
en somige willen me dat kapoet
maken, zo en misgunst heb ik hier nog
bij niemand gezienIk heb er één en ik ben er trots op
Kon vandaag evt al, maar dan in Nijmegen of om 07:05 hir op 30 minuten fietsen, dan wacht ik wel een kleine week.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Dat spelen met helpers heb jij uitgevondenquote:Op donderdag 30 december 2021 05:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is tot ik nu spel altijd onder de ersten 2
helpers![]()
Mario ... het is niet echt.. ga zo slapen en kijk morgen verderquote:Op donderdag 30 december 2021 05:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is tot ik nu spel altijd onder de ersten 2
helpers![]()
nur wegen en topic openen en ban?pffquote:Op donderdag 30 december 2021 05:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik gun het iedereen. En nog noot gezien? Een jaar geleden verwijderde @:nattekat nog een topic dat ik geopend had om zelf een nieuw topic te openen. Dat leverde mij uiteindelijk een ban op waardoor ik de kans op de 1e plaats kwijt was. Dus jij hebt nog geluk.![]()
Ik mag pas in februari. Getuige m'n geboortejaar zou ik nu al mogen, maar ik heb in November officieel positief getest dus ik moet drie maanden wachten.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
zeker niet hoorquote:Op donderdag 30 december 2021 05:15 schreef Rob het volgende:
[..]
Dat spelen met helpers heb jij uitgevonden![]()
Nee ik was woest omdat nattekat op die manier punten van mij wist te vernaggelen, waardoor ik een ban kreeg. Niet omdat ik een topic opende.quote:Op donderdag 30 december 2021 05:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
nur wegen en topic openen en ban?pffIk heb er één en ik ben er trots op
nee is nog te vroeg,en misschien komt nr.2quote:Op donderdag 30 december 2021 05:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Mario ... het u s niet echt.. ga zo slapen en ki j k morgen verder
terug![]()
okequote:Op donderdag 30 december 2021 05:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee ik was woest omdat nattekat op die manier punten van mij wist te vernaggelen, waardoor ik een ban kreeg. Niet omdat ik een topic opende.![]()
Je wint niksquote:Op donderdag 30 december 2021 05:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee is nog te vroeg,en misschien komt nr.2
terug![]()
Balen zeg, maar jij gaat nog op pad, ik sluit me binnen op, bioten supermarkt en apothrrk kom ik nergens meer.quote:Op donderdag 30 december 2021 05:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik mag pas in februari. Getuige m'n geboortejaar zou ik nu al mogen, maar ik heb in November officieel positief getest dus ik moet drie maanden wachten.
Nog zwaaedere lockdown mag van mij wel. Even aangeven dat je brood etc in huis moet hebben en dan echt dicht.
Kan makkelijk in principe 2 -2 weken.
Alleen apotheken en ziekenhuizen open, verder echt alles dicht.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Zelfs dan zou ik gewoon op pad gaan. Ik laat me niet opsluiten. Ik ben geen misdadiger.quote:Op donderdag 30 december 2021 05:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Balen zeg, maar jij gaat nog op pad, ik sluit me binnen op, bioten supermarkt en apothrrk kom ik nergens meer.
Nog zwaaedere lockdown mag van mij wel. Even aangeven dat je brood etc in huis moet hebben en dan echt dicht.
Kan makkelijk in principe 2 -2 weken.
Alleen apotheken en ziekenhuizen open, verder echt alles dicht.Ik heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: