Deze OP is hier te vinden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Dat moet van God.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:31 schreef Maanvis het volgende:
Er worden reacties verwijderd. Waarom?
dat ben jij ook nietquote:Op maandag 13 december 2021 11:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik zoiets gezegd heb.
Volgens mij ben jij een gebolkte kat geen god.quote:Op maandag 13 december 2021 11:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik zoiets gezegd heb.
Als het richting crewbash/zuiggedrag/enz gaat, dan is dat helemaal prima.quote:Op zaterdag 18 december 2021 07:00 schreef JochemSjakie het volgende:
Is het normaal dat een moderator berichten die door hem uitgelokt zijn en hem persoonlijk niet aanstaan zelf verwijderd?
Zuiggedrag van desbetreffende moderator.quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:12 schreef SwJ het volgende:
[..]
Als het richting crewbash/zuiggedrag/enz gaat, dan is dat helemaal prima.
verwijdertquote:Op zaterdag 18 december 2021 07:00 schreef JochemSjakie het volgende:
Is het normaal dat een moderator berichten die door hem uitgelokt zijn en hem persoonlijk niet aanstaan zelf verwijderd?
Omdat er geen nieuwe nodig is blijkbaarquote:Op maandag 20 december 2021 12:10 schreef Maanvis het volgende:
waarom is er nog geen nieuwe mod?????
maar ik ben bepaalde mods met 4 letters echt zatquote:Op maandag 20 december 2021 12:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Omdat er geen nieuwe nodig is blijkbaar
Daar ben je niet de enig inquote:Op maandag 20 december 2021 12:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar ik ben bepaalde mods met 4 letters echt zat
ik denk het ook nietquote:
Fas ook?quote:Op maandag 20 december 2021 12:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar ik ben bepaalde mods met 4 letters echt zat
Beste grap van het jaarquote:Op maandag 20 december 2021 12:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Erg mooiquote:Op maandag 20 december 2021 12:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Overigens ging het niet die richting op, dus het is niet prima?quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:12 schreef SwJ het volgende:
[..]
Als het richting crewbash/zuiggedrag/enz gaat, dan is dat helemaal prima.
Feedback op de moderatie wordt zeker gewaardeerd, maar kom de volgende keer dan wel met concrete voorbeelden/posts. Anders kunnen we er vrij weinig mee.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:50 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Overigens ging het niet die richting op, dus het is niet prima?
Best lastig om voorbeelden te geven al alles al verwijderd is.quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:53 schreef SwJ het volgende:
[..]
Feedback op de moderatie wordt zeker gewaardeerd, maar kom de volgende keer dan wel met concrete voorbeelden/posts. Anders kunnen we er vrij weinig mee.
Dan kunnen we je helaas niet helpen; eventueel kun je contact opnemen met een FA.quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:58 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Best lastig om voorbeelden te geven al alles al verwijderd is.
Dus m.a.w. het is aan de user om snel alles te screenshotten voor de mod het verwijderd en dan oeverloos te gaan DM'en met een FAquote:Op dinsdag 21 december 2021 19:00 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dan kunnen we je helaas niet helpen; eventueel kun je contact opnemen met een FA.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus m.a.w. het is aan de user om snel alles te screenshotten voor de mod het verwijderd en dan oeverloos te gaan DM'en met een FA
Het is gewoon een corrupte teringbende!!!quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus m.a.w. het is aan de user om snel alles te screenshotten voor de mod het verwijderd en dan oeverloos te gaan DM'en met een FA
Die woorden wil ik zo niet in de mond (of toetsenbord) nemen, maar het heeft er heel veel schijn vanquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het is gewoon een corrupte teringbende!!!
quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het is gewoon een corrupte teringbende!!!
Waarom? Omdat wij reacties verwijderen?quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die woorden wil ik zo niet in de mond (of toetsenbord) nemen, maar het heeft er heel veel schijn van
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:13 schreef Soulraven het volgende:
Doe eens niet zo belachelijk? Dodetopicspel is een spel, dat moet Mario ook gewoon leren en als moderator zou je beter moeten weten dan op zo'n manier te handelen.
Dat een slechte verliezer zijn wel heel erg zacht uitgedrukt is.quote:
Oh je bedoelt dat mario soms doordraait, ja dat zien SWJ en ik wel hoorquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat een slechte verliezer zijn wel heel erg zacht uitgedrukt is.
Schelden, tieren verwijten maken is dagelijkse kost en dat gaat maar door en door en door.
Dit dus, en desondanks word er weinig tot niet opgetreden tegen Mario, maar als een andere user ook maar een scheet laat die dwars zit dan worden gelijk berichten verwijderd en worden bans uitgedeeld. Al dan niet terecht in die individuele gevallen, maar als je het gaat vergelijken met het gedrag van sommige andere word er overduidelijk met verschillende maten gemeten.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat een slechte verliezer zijn wel heel erg zacht uitgedrukt is.
Schelden, tieren verwijten maken is dagelijkse kost en dat gaat maar door en door en door.
Dat zien wij dan weer niet, het lijkt net alsof er helemaal niks aan gedaan word.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh je bedoelt dat mario soms doordraait, ja dat zien SWJ en ik wel hoor
Ik ga niet oordelen over bans, dat zie ik over het algemeen niet, maar het lijkt wel heel krom zo idd.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit dus, en desondanks word er weinig tot niet opgetreden tegen Mario, maar als een andere user ook maar een scheet laat die dwars zit dan worden gelijk berichten verwijderd en worden bans uitgedeeld. Al dan niet terecht in die individuele gevallen, maar als je het gaat vergelijken met het gedrag van sommige andere word er overduidelijk met verschillende maten gemeten.
Ergo ook mijn eerdere post waarin ik het grotendeel eens ben met FlippingCoin
Het punt dat ik wilde maken ging ook niet specifiek over bans, maar ik haalde het slechts aan om aan te geven dat het LIJKT alsof er op sommige users heftiger word ingegrepen terwijl andere met schijnbaar veel meer weg komen zonder enig ingrijpen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ga niet oordelen over bans, dat zie ik over het algemeen niet, maar het lijkt wel heel krom zo idd.
Oh sorry.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het punt dat ik wilde maken ging ook niet specifiek over bans, maar ik haalde het slechts aan om aan te geven dat het LIJKT alsof er op sommige users heftiger word ingegrepen terwijl andere met schijnbaar veel meer weg komen zonder enig ingrijpen.
Hoef je geen sorry voor te zeggen. Zeker niet tegen mijquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoef je geen sorry voor te zeggen. Zeker niet tegen mij
Dat weet je prima, Paul. Je mag jezelf uber grappig vinden maar als moderator hoor je je toch echt beter op te stellen dan dit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |