Evenveel werk, minder werkdagenquote:
Nee, inderdaad. Lekker alle feestdagen in het weekend. Goed jaar voor de werkgever.quote:Op maandag 6 december 2021 17:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Evenveel werk, minder werkdagen.
Alhoewel, dat ligt deze keer voor de verandering niet aan de verplicht vrije feestdagen; die zijn er niet.
Ik ben verder. Wil je mij aanraken?quote:Op maandag 6 december 2021 17:36 schreef Tegan het volgende:
Zwaar jaloers op iedereen die verder is.
Maar ruimt hij de rommel ook op als ik dat huis wil bezichtigen?quote:Op maandag 6 december 2021 18:38 schreef Tegan het volgende:
Hm, die kerstversiering kostte dus 20k.
https://www.ad.nl/wonen/m(...)versiering~ab23c129/
Het antwoord staat in het artikelquote:Op maandag 6 december 2021 19:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar ruimt hij de rommel ook op als ik dat huis wil bezichtigen?
ja, maar heb je gezien hoe lang dat isquote:
Aandachtsspanne van een goudvis of wa?quote:Op maandag 6 december 2021 20:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar heb je gezien hoe lang dat is
Nee je mag het houden.quote:Op maandag 6 december 2021 19:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar ruimt hij de rommel ook op als ik dat huis wil bezichtigen?
ohw, dan hoeft het voor mij nietquote:
quote:
quote:Bovendien wordt achteraf alles gedoneerd aan de voedselbank.”
Bol.com laat via een woordvoerder nog weten dat de nieuwe bewoner alle spullen mag overnemen. In dat geval wordt de opbrengst aan de voedselbank gedoneerd.
Ik weet niet waarom ik deze moeite voor je deedquote:De kerstversiering wordt overigens volgende week weer weggehaald, zodat geïnteresseerde kijkers het huis ook zonder de versiering kunnen beoordelen als ze dat willen. Niet iedereen wordt even enthousiast van zoveel kerstversiering natuurlijk.
Opzichtige poging om je Kerstgezelschap te organiseren?quote:Op maandag 6 december 2021 20:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik weet niet waarom ik deze moeite voor je deed.
Ik zou niet durven.quote:Op maandag 6 december 2021 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Opzichtige poging om je Kerstgezelschap te organiseren?
Ik geloof je...quote:
Ik weet het ook niet, want ik had het natuurlijk al lang gelezen.quote:Op maandag 6 december 2021 20:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik weet niet waarom ik deze moeite voor je deed.
Je mag het alleen voor 20k hebben.
Slid gewoon haar DM in johquote:Op maandag 6 december 2021 21:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, want ik had het natuurlijk al lang gelezen.
Maar ik vind het wel lief.
Beetje jammer dit.quote:Op maandag 6 december 2021 21:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, want ik had het natuurlijk al lang gelezen.
Maar ik vind het wel lief.
Ik ben gewoon tussen eigen lakens geslidequote:
Het erge is dat ik dus in die regio woon en wil blijven wonen, dus de kans bestaat dat ik met die klaphark te maken krijg.quote:Op maandag 6 december 2021 18:38 schreef Tegan het volgende:
Hm, die kerstversiering kostte dus 20k.
https://www.ad.nl/wonen/m(...)versiering~ab23c129/
ik zie nog niksquote:
Kun je dan niet gewoon naar huis gaan en zeggen van bel maar als het opgelist is?quote:
werk je in een bejaardenhuis?quote:
Ik lig weer in bed nuquote:Op dinsdag 7 december 2021 11:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kun je dan niet gewoon naar huis gaan en zeggen van bel maar als het opgelist is?
En ondertussen zit je de hele dag in de R&P SC...quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:14 schreef Barbusse het volgende:
Ik lig weer in bed nu
De IT afdeling hier zit me iets te ver op het spectrum
Gelukkig niet zeg. Daar moet je met mensen pratenquote:
Dat is het andere uiterste. Gisteren was het hier juist koud.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:14 schreef rival het volgende:
[..]
Daar wil ik ook werken. Ik zit hier met mn jas aan
Zit er misschien iemand mee te kloten?quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:40 schreef TaMieke het volgende:
Dat is het andere uiterste. Gisteren was het hier juist koud.
De airco/verwarmingsding is gewoon van de wap af
Is toch gezellig met die oudjes.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg. Daar moet je met mensen praten
[..
Vast... totdat je ze de luier moet verschonen en onder de douche moet zetten. Mij niet gezien.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is toch gezellig met die oudjes.
Gewoon een beetje klagen dat vroeger alles beter was en wat racistische opmerkingen maken over Turken en zo.
Ja ik nuquote:Op dinsdag 7 december 2021 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
Zit er misschien iemand mee te kloten?
Hier was het prima totdat mn collega vond dat er wel wat frisse lucht mocht komen. Ik snap mensen niet die ramen open zetten met deze temperaturen.
Gewoon de kwijlende soort hebben, die kan je nog wel wijsmaken dat je gezellig gebabbeld hebt. Vergeten ze toch weer.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg. Daar moet je met mensen praten
[..]
Dat is het andere uiterste. Gisteren was het hier juist koud.
De airco/verwarmingsding is gewoon van de wap af
En joetoep cat videosquote:Op dinsdag 7 december 2021 11:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ondertussen zit je de hele dag in de R&P SC...
Q, ben jij het?quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is toch gezellig met die oudjes.
Gewoon een beetje klagen dat vroeger alles beter was en wat racistische opmerkingen maken over Turken en zo.
Op een kiertje?quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
Zit er misschien iemand mee te kloten?
Hier was het prima totdat mn collega vond dat er wel wat frisse lucht mocht komen. Ik snap mensen niet die ramen open zetten met deze temperaturen.
Dit.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik slaap ook met het slaapkamerraam op een kiertje
Team 'open'.quote:
O nee dat raampje staat dag en nacht op een kier. Ik kom toch alleen in die kamer om te tukken.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit.
's Avonds raam op een kier en 's ochtends weer dicht.
Dit.quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee dat raampje staat dag en nacht op een kier. Ik kom toch alleen in die kamer om te tukken.
Hartje zomer ja. Nu moet ik daar echt niet aan denkenquote:Op dinsdag 7 december 2021 12:37 schreef CherryLips het volgende:
Dat stalkt toch makkelijker.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:37 schreef CherryLips het volgende:
Kouquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
Hartje zomer ja. Nu moet ik daar echt niet aan denken
Had ik daar maar een raamquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
Staat in het toilet ook nog eens het raam open hier
Gelukkig wisten we al dat er ook rare mensen zijn die zomer niet het beste seizoen van het jaar vinden.quote:Op dinsdag 7 december 2021 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
Yvieeeee ze doen hier de ramen open met dit weer
zomer is het op 3 na beste seizoen van het jaar.quote:Op dinsdag 7 december 2021 14:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig wisten we al dat er ook rare mensen zijn die zomer niet het beste seizoen van het jaar vinden.
Ik zit ook al sinds vrijdag op de juiste bestanden te wachten, de deadline ga ik niet meer halen dus dat moet zometeen in het weekend zeker even gedaan worden.quote:Op dinsdag 7 december 2021 14:41 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben maar aan het bier gegaan want kan nog steeds niet inloggen
De poes vind dit leuk
Snotver. Daar kunnen ze jou toch niet op afrekenen?quote:Op dinsdag 7 december 2021 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit ook al sinds vrijdag op de juiste bestanden te wachten, de deadline ga ik niet meer halen dus dat moet zometeen in het weekend zeker even gedaan worden.
Ga maar boodschappen doen.
Dat snap ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
Staat in het toilet ook nog eens het raam open hier
wel aan 150 en 200% op zaterdag en zondag dan?quote:Op dinsdag 7 december 2021 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit ook al sinds vrijdag op de juiste bestanden te wachten, de deadline ga ik niet meer halen dus dat moet zometeen in het weekend zeker even gedaan worden.
Ga maar boodschappen doen.
Zo mee eens!quote:Op dinsdag 7 december 2021 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zomer is het op 3 na beste seizoen van het jaar.
Daar ga ik dan wel om vragen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel aan 150 en 200% op zaterdag en zondag dan?
Ja dat kan dus niet he, je kunt toch wel even eennpaar nachten doorhalen om het alsnog te halen? Wat is dat nou voor houdingquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb even aangegeven dat ik de bestanden nog steeds niet heb en dat ik de deadline niet ga halen
Echt he? Kut millenials met hun kut werkethiekquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ja dat kan dus niet he, je kunt toch wel even eennpaar nachten doorhalen om het alsnog te halen? Wat is dat nou voor houding
Op hetzelfde moment realiseer ik me dat ik nog 22 uur extra te verbranden heb tot hey einde van het jaar. Dus 10 uur meer afgekocht dannik van plan was en tussendoor her en der bog maar een uurtje extra pakkenquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Echt he? Kut millenials met hun kut werkethiek
#justQthings
Mijn favoriete seizoen is als het lichtjes vriest op de ochtend en de ijzel nog op de ramen ligt, het dauw boven de velden hangt terwijl het ochtendzonnetje begint te schijnen op mijn gezicht terwijl het een zondag isquote:Op dinsdag 7 december 2021 15:42 schreef Grublit het volgende:
[..]
Zo mee eens!
1) de voorzomer
2) de nazomer
3) lente
4) zomer
SCHANDALIGquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Op hetzelfde moment realiseer ik me dat ik nog 22 uur extra te verbranden heb tot hey einde van het jaar. Dus 10 uur meer afgekocht dannik van plan was en tussendoor her en der bog maar een uurtje extra pakken
Ah, ik nog 122 uurquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Op hetzelfde moment realiseer ik me dat ik nog 22 uur extra te verbranden heb tot hey einde van het jaar. Dus 10 uur meer afgekocht dannik van plan was en tussendoor her en der bog maar een uurtje extra pakken
Uhu.... calls met Azie (stom project), dus 6:00 of 7:00 starten.quote:
Goed begin van de dag welquote:Op woensdag 8 december 2021 07:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhu.... calls met Azie (stom project), dus 6:00 of 7:00 starten.
Terwijl ik normaliter om 9:00 begin
Maar kan je vanmiddag wel 2/3 uur eerder stoppen.quote:Op woensdag 8 december 2021 07:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhu.... calls met Azie (stom project), dus 6:00 of 7:00 starten.
Terwijl ik normaliter om 9:00 begin
Ja dat schijnt hequote:Op woensdag 8 december 2021 08:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar kan je vanmiddag wel 2/3 uur eerder stoppen.
Die vragen kan je dan weer morgenochtend/-middag oppakken.quote:Op woensdag 8 december 2021 08:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat schijnt he
Nadeel is dat veel managers overdag calls hebben, en dan aan t einde van hun werkdag met allemaal vragen komen tegen een uur of 5. Dat is ook de reden waarom ik altijd pas om 9u start, omdat ik weet dat ik toch wel tot 5:50 sowieso bezig ben.
Dus als je om 6 begint moet je eigenlijk resoluut eerder stoppen..... maar dat lukt lang niet altijd dus.
Een dag te laat. Dat kan echt niet hoor.quote:Op woensdag 8 december 2021 08:41 schreef Barbusse het volgende:
Oh, Amalia was jarig. Gefeliciteerd!
Alsof eind april zo'n garantie is voor fantastisch weerquote:Op woensdag 8 december 2021 08:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een dag te laat. Dat kan echt niet hoor.![]()
Wel fijn over een jaar of 30 koninginnedag in de kou en regen.
Het is eigenlijk best vaak mooi weer dan. Althans, dat was het op Koninginnedag. Koningsdag iets minder.quote:Op woensdag 8 december 2021 08:47 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Alsof eind april zo'n garantie is voor fantastisch weer
Ik als vuige buut'nlander mag datquote:Op woensdag 8 december 2021 08:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een dag te laat. Dat kan echt niet hoor.![]()
Wel fijn over een jaar of 30 koninginnedag in de kou en regen.
Zal wel aan mij liggen dan.quote:Op woensdag 8 december 2021 08:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is eigenlijk best vaak mooi weer dan. Althans, dat was het op Koninginnedag. Koningsdag iets minder.
Nou vooruit dan maar.quote:Op woensdag 8 december 2021 08:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik als vuige buut'nlander mag dat![]()
Garanties worden sowieso nooit afgegeven over het weer.quote:Op woensdag 8 december 2021 08:47 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Alsof eind april zo'n garantie is voor fantastisch weer
Misschien is jouw definitie van "fantastisch weer" anders dan die van CL.quote:
Die kans is heel groot.quote:Op woensdag 8 december 2021 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien is jouw definitie van "fantastisch weer" anders dan die van CL.
Voor die mensen daar boven schijnt het best een dingetje te zijn.quote:Op woensdag 8 december 2021 08:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Die kans is heel groot.
Niet dat het verder wat boeit want Koningsdag is een van de meeste nutteloze vrije dagen.
Vrije dagen zijn nooit nutteloosquote:Op woensdag 8 december 2021 08:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Die kans is heel groot.
Niet dat het verder wat boeit want Koningsdag is een van de meeste nutteloze vrije dagen.
Ik herken dit. Ondanks dat ik ochtendmens ben, ben ik gestopt met vroeg starten met werken. Anders zat ik elke dag van half 8 tot na 6'en te werken. Nu is het prima.quote:Op woensdag 8 december 2021 08:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat schijnt he
Nadeel is dat veel managers overdag calls hebben, en dan aan t einde van hun werkdag met allemaal vragen komen tegen een uur of 5. Dat is ook de reden waarom ik altijd pas om 9u start, omdat ik weet dat ik toch wel tot 5:50 sowieso bezig ben.
Dus als je om 6 begint moet je eigenlijk resoluut eerder stoppen..... maar dat lukt lang niet altijd dus.
quote:Op woensdag 8 december 2021 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Voor die mensen daar boven schijnt het best een dingetje te zijn.
Ja wilde net zeggen, want ik vind het nu ook schitterend vandaag.quote:Op woensdag 8 december 2021 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien is jouw definitie van "fantastisch weer" anders dan die van CL.
Ik zie blauwe lucht, dus wat dat betreft is het primaquote:Op woensdag 8 december 2021 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja wilde net zeggen, want ik vind het nu ook schitterend vandaag.
Prima dag om geen flikker uit te voeren inderdaad.quote:Op woensdag 8 december 2021 09:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zie blauwe lucht, dus wat dat betreft is het prima
Ja beetje zelfbescherming.quote:Op woensdag 8 december 2021 09:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik herken dit. Ondanks dat ik ochtendmens ben, ben ik gestopt met vroeg starten met werken. Anders zat ik elke dag van half 8 tot na 6'en te werken. Nu is het prima.
Komt het wel redelijk op neer iddquote:Op woensdag 8 december 2021 09:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Prima dag om geen flikker uit te voeren inderdaad.
En slimme marketing ook, kunnen mensen dan allemaal op social media gaan delenquote:Op woensdag 8 december 2021 13:38 schreef Yvie_lu het volgende:
Grappig bedacht van Unox: "De nieuwsjaarduik gaat op 1 januari niet door. Maar je kunt wel gratis dit pakket aanvragen met gratis 2 Unox mutsen, blik Erwtensoep en de Nieuwjaarsduik uit blik bestellen met 0,8 liter écht Noordzeewater voor de perfecte thuisduik."
Hadden ze niet vorig jaar ook al iets met een blik zeewater?quote:Op woensdag 8 december 2021 13:38 schreef Yvie_lu het volgende:
Grappig bedacht van Unox: "De nieuwsjaarduik gaat op 1 januari niet door. Maar je kunt wel gratis dit pakket aanvragen met gratis 2 Unox mutsen, blik Erwtensoep en de Nieuwjaarsduik uit blik bestellen met 0,8 liter écht Noordzeewater voor de perfecte thuisduik."
Zou zomaar kunnen, heb dat dan alleen niet meegekregen.quote:Op woensdag 8 december 2021 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hadden ze niet vorig jaar ook al iets met een blik zeewater?
Ik heb op nieuwjaarsdag ook nog nooit de behoefte gehad om de zee in te rennen.quote:Op woensdag 8 december 2021 13:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, heb dat dan alleen niet meegekregen.
Lijkt me best leuk maar die zee is zo ver weg.quote:Op woensdag 8 december 2021 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb op nieuwjaarsdag ook nog nooit de behoefte gehad om de zee in te rennen.
Liever elke andere dag van het jaar inderdaad, als die malloten met die Unox mutsen er niet rondlopen.quote:Op woensdag 8 december 2021 13:53 schreef gianni61 het volgende:
Ik heb op nieuwjaarsdag ook nog nooit de behoefte gehad om de zee in te rennen.
ja, speelt ook wel mee. Geen zin om daar een paar uur voor in de auto te zetten.quote:Op woensdag 8 december 2021 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijkt me best leuk maar die zee is zo ver weg.
Nou ja je moet met je verkleumde lijf dan ook weer dat eind naar huis.quote:Op woensdag 8 december 2021 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, speelt ook wel mee. Geen zin om daar een paar uur voor in de auto te zetten.
Meestal is het op nieuwsjaarsdag toch al twijfelachtig of ik een voertuig mag besturen
Als ik nou zorg dat er een warm bad voor je klaarstaat bij mij thuis?quote:Op woensdag 8 december 2021 13:59 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja je moet met je verkleumde lijf dan ook weer dat eind naar huis.
Dat is al beter.quote:Op woensdag 8 december 2021 14:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik nou zorg dat er een warm bad voor je klaarstaat bij mij thuis?
met een beetje geluk is de auto dan wel nog lekker warm van die 2,5uur rijden op de heenwegquote:Op woensdag 8 december 2021 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja je moet met je verkleumde lijf dan ook weer dat eind naar huis.
Unox soep?quote:Op woensdag 8 december 2021 14:31 schreef Yvie_lu het volgende:
Soep staat op, kerstboom is in huis (oke, nog niet opgetuigd of stabiel, maar het begin is er).
/lief dagboek
#nieuwjaarsduik #unox #koud #nl #viralmarketing #slimquote:Op woensdag 8 december 2021 13:40 schreef STING het volgende:
[..]
En slimme marketing ook, kunnen mensen dan allemaal op social media gaan delen
Gewoon met winterslaap gaan. Beste optie.quote:Op woensdag 8 december 2021 14:50 schreef DrMarten het volgende:
Ff 3 kwartier gewandeld. Precies op tijd aangezien het weer akelig grijs begint te worden buiten.
Nu motivatie vinden om nog wat werk te doen
Klinkt goed.quote:Op woensdag 8 december 2021 14:54 schreef Yvie_lu het volgende:
Nee, tomatensoep met ballen en pesto
Als dat zou kunnen. Driekwart jaar onmeunig vreten ter voorbereiding op 3 maand slapenquote:Op woensdag 8 december 2021 15:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon met winterslaap gaan. Beste optie.
Van eind September tot juni. Perfectiequote:Op woensdag 8 december 2021 15:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon met winterslaap gaan. Beste optie.
Half 5... nog steeds aan t werk idd.quote:Op woensdag 8 december 2021 09:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik herken dit. Ondanks dat ik ochtendmens ben, ben ik gestopt met vroeg starten met werken. Anders zat ik elke dag van half 8 tot na 6'en te werken. Nu is het prima.
Ik ben er ook nog. We doen dit samen.quote:Op woensdag 8 december 2021 16:29 schreef Ang3l het volgende:
Half 5... nog steeds aan t werk idd.
Eerder stoppen gaat vaak gewoonweg niet.
We zijn trots op julliequote:Op woensdag 8 december 2021 17:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog. We doen dit samen.
Joe om acht uur begonnen en nog niet klaar.quote:Op woensdag 8 december 2021 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Half 5... nog steeds aan t werk idd.
Eerder stoppen gaat vaak gewoonweg niet.
Had je maar geen upgrade moeten nemenquote:Op woensdag 8 december 2021 18:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Joe om acht uur begonnen en nog niet klaar.
Iedereen aan de CL-leef.
Schande dat Q je zo achterlaat en nu samenwoont met één of andere lichtekooi.quote:Op woensdag 8 december 2021 18:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen aan de CL-leef.
Lichtekooiquote:Op woensdag 8 december 2021 19:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Schande dat Q je zo achterlaat en nu samenwoont met één of andere lichtekooi.Jij verdient beter.
Ik lijd er nog steeds onder.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Had je maar geen upgrade moeten nemen
Ik woon niet samen hoorquote:Op woensdag 8 december 2021 19:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Schande dat Q je zo achterlaat en nu samenwoont met één of andere lichtekooi.Jij verdient beter.
Had je die bestanden maar eerder moeten vragenquote:Op woensdag 8 december 2021 18:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen aan de CL-leef.
Soepquote:Op woensdag 8 december 2021 14:31 schreef Yvie_lu het volgende:
Soep staat op, kerstboom is in huis (oke, nog niet opgetuigd of stabiel, maar het begin is er).
/lief dagboek
Wil ik ook!quote:Op woensdag 8 december 2021 19:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
SoepHier erwtensoep met rookworst
Rookworst???quote:Op woensdag 8 december 2021 19:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
SoepHier erwtensoep met rookworst
Een of andere surf dude schijnt. We dachten eerst dat jij het was.quote:
Nee man, ik ben onder haar leaguequote:Op woensdag 8 december 2021 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een of andere surf dude schijnt. We dachten eerst dat jij het was.
quote:
Hallo, dat is ook worst!quote:
*plop*quote:
Eén iemand maakt een opmerking over worst en twee vrouwen reageren met een 'open mond' smiley. Fascinerend, zo'n Pavlovreactie.quote:
En dan eet ik nog vegetarisch ook.quote:Op donderdag 9 december 2021 09:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén iemand maakt een opmerking over worst en twee vrouwen reageren met een 'open mond' smiley. Fascinerend, zo'n Pavlovreactie.
Daarom ook zo carnaval vieren:quote:Op donderdag 9 december 2021 09:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén iemand maakt een opmerking over worst en twee vrouwen reageren met een 'open mond' smiley. Fascinerend, zo'n Pavlovreactie.
Vegetarische rookworst vond ik geen succes. Wat vind jij?quote:Op donderdag 9 december 2021 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
En dan eet ik nog vegetarisch ook.
Voor carnaval geldt voor mij hetzelfde als voor vegetarische rookworst; één keer geprobeerd, ik vond het geen succes.quote:Op donderdag 9 december 2021 09:50 schreef ArTiC het volgende:
Daarom ook zo carnaval vieren:
[ afbeelding ]
Ik kan er maar één eten (voor zover ik weet) en die vind ik goor. Dus geen worst voor mij.quote:Op donderdag 9 december 2021 09:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vegetarische rookworst vond ik geen succes. Wat vind jij?
Ik had braadworst van de vegetarische slager.Niet slecht, maar ook niet goed..quote:Op donderdag 9 december 2021 09:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vegetarische rookworst vond ik geen succes. Wat vind jij?
Waar zit voor jou de beperking wat je kan/mag eten?quote:Op donderdag 9 december 2021 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kan er maar één eten (voor zover ik weet) en die vind ik goor. Dus geen worst voor mij.
Fuck de IKEA.quote:Op donderdag 9 december 2021 10:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Q. hoe gaat het met de meubels in elkaar zetten?
Heb ik ergens een stukje leedvermaak gemist?quote:Op donderdag 9 december 2021 10:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Q. hoe gaat het met de meubels in elkaar zetten?
Ik word echt vrolijk van dat liedjequote:Op donderdag 9 december 2021 09:44 schreef ArTiC het volgende:
Ik ben Billy Goodbye moe, eentonige meuk overal op de radio
Kom dan!quote:
Als je t maar laatquote:Op donderdag 9 december 2021 09:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Daarom ook zo carnaval vieren:
[ afbeelding ]
Ik krijg darmkrampen van noten en peulvruchten.quote:Op donderdag 9 december 2021 10:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar zit voor jou de beperking wat je kan/mag eten?
Gewoon interesse in de medemens.quote:Op donderdag 9 december 2021 10:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb ik ergens een stukje leedvermaak gemist?
Zoveel herkenning.quote:
quote:
Best een uitdaging i.c.m. vegetarische vleesvervangers.quote:Op donderdag 9 december 2021 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik krijg darmkrampen van noten en peulvruchten.
Zo ben jij.quote:Op donderdag 9 december 2021 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gewoon interesse in de medemens.
Een zogenaamde schraper; die sparen geld door bij pauperwinkels te kopen.quote:
Niet meer geld uitgeven dan strikt noodzakelijk hoor.quote:Op donderdag 9 december 2021 10:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik dacht dat je rijk was.
Ikea pauper
Op naar de Action!quote:Op donderdag 9 december 2021 10:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een zogenaamde schraper; die sparen geld door bij pauperwinkels te kopen.
Die korting is het risico op Corona waard met al die ongevaccineerde, geen-mondkapjes-dragende figuren daar.quote:
In een lekker volgepropte en ongeventileerde winkel.quote:Op donderdag 9 december 2021 10:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die korting is het risico op Corona waard met al die ongevaccineerde, geen-mondkapjes-dragende figuren daar.
Meer geld voor bier dan he?quote:Op donderdag 9 december 2021 10:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet meer geld uitgeven dan strikt noodzakelijk hoor.
Correct. Thuis gaat dat overigens prima, hoogstens een beetje saai soms. Buitenshuis is het een kwestie van afwegen of iets de klachten waard is en zo niet, dan eet ik een niet-vega optie.quote:Op donderdag 9 december 2021 10:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Best een uitdaging i.c.m. vegetarische vleesvervangers.
Mensen die niet meedoen aan de Nederlandse traditie om in hokjes te denken.quote:Op donderdag 9 december 2021 11:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Correct. Thuis gaat dat overigens prima, hoogstens een beetje saai soms. Buitenshuis is het een kwestie van afwegen of iets de klachten waard is en zo niet, dan eet ik een niet-vega optie.Levert af en toe mooie blikken op, 'want jij bent toch vegetariër?', terwijl ik mezelf bewust niet zo noem.
Ok, flexitariër dan?quote:Op donderdag 9 december 2021 11:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die niet meedoen aan de Nederlandse traditie om in hokjes te denken.
De neuroot in mij kan weer opgelucht ademhalen.quote:
Is dit de nieuwe variant?quote:Op donderdag 9 december 2021 11:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Gezien ik met de keronings thuiszit, heb ik weer eens tijd voor jullie
quote:Op donderdag 9 december 2021 11:32 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op donderdag 9 december 2021 11:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Variant wordt niet pp getest maar middels steekproeven dus krijg je verder niet te horen. En ja hoor, gevaccineerd dus zal qua klachten vast schelenquote:Op donderdag 9 december 2021 11:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is dit de nieuwe variant?![]()
Wel alles oke?
Ieder nadeel heb zn voordeelquote:Op donderdag 9 december 2021 11:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Als mijn vaccin qr verloopt heb ik ook nog een paar maanden een genezen qrquote:Op donderdag 9 december 2021 11:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja toch en ik ben mezelf aan het boosteren
Oeh goeie!quote:Op donderdag 9 december 2021 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als mijn vaccin qr verloopt heb ik ook nog een paar maanden een genezen qr
Mijne internationaal tot 29 april.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oeh goeie!
Mijn herstelbewijs is internationaal tot 8 mei geldig
The Serpentquote:Op donderdag 9 december 2021 12:12 schreef Barbusse het volgende:
Godverpillekes, wat zijn de soundtrack playlists van The Serpent en Once upon a time in Hollywood toch lekker zeg
Neequote:Op donderdag 9 december 2021 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Enig idee ook waar je het hebt opgelopen?
Kom maar langs, ik wil je best ff in je gezicht hoesten of niezen hoorquote:Op donderdag 9 december 2021 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja fudge, de mijne verloopt gewoon in februari.
Geweldige show en echt heerlijke muziekquote:
quote:Op donderdag 9 december 2021 12:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Kom maar langs, ik wil je best ff in je gezicht hoesten of niezen hoor
Dat kan overal tegenwoordig!quote:Op donderdag 9 december 2021 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Enig idee ook waar je het hebt opgelopen?
Gratis natuurlijk booster!quote:Op donderdag 9 december 2021 11:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja toch en ik ben mezelf aan het boosteren
Ik vind ziek n groot woord hoor voor wat dit is en het is helemaal nog niet bekend wat voor invloed deze antistoffen op omicron of welke variant dan ook heeft.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Gratis natuurlijk booster!
Waaraan je over een paar weken niets meer hebt want dan is Omicron dominant!
Dan weer gewoon net zo ziek!
Omicron en Delta is een anagram van Media Control. Oftewel corona bestaat niet!! Word wakker!!!!!quote:Op donderdag 9 december 2021 12:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Gratis natuurlijk booster!
Waaraan je over een paar weken niets meer hebt want dan is Omicron dominant!
Dan weer gewoon net zo ziek!
Q. is een wappie en met wappies valt niet te praten. Dus bespaar je de moeite.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik vind ziek n groot woord hoor voor wat dit is en het is helemaal nog niet bekend wat voor invloed deze antistoffen op omicron of welke variant dan ook heeft.
Oh en misschien is het wel gewoon al omicron natuurlijk!
Ik.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Q. is een wappie en met wappies valt niet te praten. Dus bespaar je de moeite.
Willem Engel was right!quote:Op donderdag 9 december 2021 12:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Omicron en Delta is een anagram van Media Control. Oftewel corona bestaat niet!! Word wakker!!!!!
Veeg.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Omicron en Delta is een anagram van Media Control. Oftewel corona bestaat niet!! Word wakker!!!!!
Q is onze Sc-wappie.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik vind ziek n groot woord hoor voor wat dit is en het is helemaal nog niet bekend wat voor invloed deze antistoffen op omicron of welke variant dan ook heeft.
Oh en misschien is het wel gewoon al omicron natuurlijk!
Mij nie belluh nie tijdens m'n winterslaap, capichequote:
Alles komt goed!quote:Op donderdag 9 december 2021 13:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Q is onze Sc-wappie.
Die kan niet zo positief denken.
Niet de DoMiBo?quote:Op donderdag 9 december 2021 13:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mij nie belluh nie tijdens m'n winterslaap, capiche
Ik lach me dood als degene die heeft bedacht dat het Omicron moest worden dat bewust heeft gedaan om de wappies te stangenquote:
Dat kan ook aan een infuus.quote:
Ultieme Q-horror; Een IKEA bank in elkaar zetten met een snotneus, in afwachting van een Corona-testuitslag en met millennials als bovenburen.quote:Op donderdag 9 december 2021 13:00 schreef gcjoel het volgende:
Q is onze Sc-wappie.
Die kan niet zo positief denken.
Preciesquote:Op donderdag 9 december 2021 13:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Alles komt goed!Gewoon positief denken.
Nu heeft ie buurkinderen met een snotneus die in plaats van belletje lellen door de brievenbus hoestenquote:Op donderdag 9 december 2021 13:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ultieme Q-horror; Een IKEA bank in elkaar zetten met een snotneus, in afwachting van een Corona-testuitslag en met millennials als bovenburen.
Vergeet de vaste flexplek niet die bezet is zodra ie weer eens naar kantoor moet.quote:Op donderdag 9 december 2021 13:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ultieme Q-horror; Een IKEA bank in elkaar zetten met een snotneus, in afwachting van een Corona-testuitslag en met millennials als bovenburen.
En dan moet ie verder fietsen.quote:Op donderdag 9 december 2021 13:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vergeet de vaste flexplek niet die bezet is zodra ie weer eens naar kantoor moet.
Ik ben een goede Nederlander.quote:Op donderdag 9 december 2021 13:10 schreef AirwiN het volgende:
Q. zeurt best veel als je het zo leest...
Xi stond ook nog er tussen maar om de één of andere manier was dat geen optie. "Het is een veel voorkomende naam in China". Suuure.quote:Op donderdag 9 december 2021 13:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik lach me dood als degene die heeft bedacht dat het Omicron moest worden dat bewust heeft gedaan om de wappies te stangen
* Freek Jansen likes thisquote:
Enkel als ze niet rellen, volgens dezelfde Freek.quote:
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 9 december 2021 13:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enkel als ze niet rellen, volgens dezelfde Freek.
quote:
Na 1,3 seconde autotune uitgezet. Verschrikkelijk.quote:Op donderdag 9 december 2021 13:59 schreef Tegan het volgende:
Je kan veel zeggen over Thierry, maar zonder hem had dit fantastische nummer niet bestaan.
nog een goede reden waarom Thierry niet had mogen bestaanquote:Op donderdag 9 december 2021 13:59 schreef Tegan het volgende:
Je kan veel zeggen over Thierry, maar zonder hem had dit fantastische nummer niet bestaan.
Dat is bewust zo en voegt in dit geval iets toe i.m.o.quote:Op donderdag 9 december 2021 14:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Na 1,3 seconde autotune uitgezet. Verschrikkelijk.
Ik doe nog een luisterpoging later vandaag. Maar alleen omdat jij het zegt.quote:Op donderdag 9 december 2021 14:06 schreef Tegan het volgende:
Dat is bewust zo en voegt in dit geval iets toe i.m.o..
quote:Op donderdag 9 december 2021 14:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doe nog een luisterpoging later vandaag. Maar alleen omdat jij het zegt.
Doe maar niet dan. Ik denk niet dat het positief bijdraagt aan je imago.quote:Op donderdag 9 december 2021 14:15 schreef Tegan het volgende:
.
Ik durf niet te zeggen hoeveel dagen deze op repeat stond toen ik hem ontdekte![]()
.
Absoluut geen schaamte over fangirlen opquote:Op donderdag 9 december 2021 14:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe maar niet dan. Ik denk niet dat het positief bijdraagt aan je imago.
Met die verbijzondering is het wel weer oké. Het leek even of je adoratie over de muziek ging.quote:Op donderdag 9 december 2021 14:26 schreef Tegan het volgende:
Absoluut geen schaamte over fangirlen opArjen
![]()
, online en offline.
Dat zijn nogal onthullingen.quote:Op donderdag 9 december 2021 14:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Absoluut geen schaamte over fangirlen opArjen
![]()
, online en offline.
Sherry Bidet is menselijk afvalquote:Op donderdag 9 december 2021 13:59 schreef Tegan het volgende:
Mijn god, dit is toch wel next level eng.quote:
Niets mis met hint richting electropop. Vind het geheel onterecht dit standaard autotune te noemen.quote:Op donderdag 9 december 2021 14:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met die verbijzondering is het wel weer oké. Het leek even of je adoratie over de muziek ging.
Volgens mij was het geen geheim dat ik iedere leuke man wel wil bespringen.quote:Op donderdag 9 december 2021 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat zijn nogal onthullingen.
Heb je nog meer duistere geheimen die we moeten weten?
Voegde je de daad maar eens bij het woord sprak deze leuke man.quote:Op donderdag 9 december 2021 14:49 schreef Tegan het volgende:
Volgens mij was het geen geheim dat ik iedere leuke man wel wil bespringen.
Dat is ook mijn wens anders. Dat wil zeggen, een leuke man die ik voor mezelf kan hebbenquote:Op donderdag 9 december 2021 14:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voegde je de daad maar eens bij het woord sprak deze leuke man.
quote:Op donderdag 9 december 2021 14:58 schreef Tegan het volgende:
Dat is ook mijn wens anders. Dat wil zeggen, een leuke man die ik voor mezelf kan hebben.
Make the Dutch Indies great againquote:Op donderdag 9 december 2021 14:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sherry Bidet is menselijk afval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.afspraak tandarts verzetten
SuperspreadyLips.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:09 schreef CherryLips het volgende:
Ja mooi, kom net uit de bioscoop en supermarkt en bij m'n ouders
Tweede luisterpoging; die 808 beats maken veel goed. TR-808.quote:Op donderdag 9 december 2021 14:47 schreef Tegan het volgende:
Niets mis met hint richting electropop. Vind het geheel onterecht dit standaard autotune te noemen.
Ik weet niet wat je zegt maar I approve.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tweede luisterpoging; die 808 beats maken veel goed. TR-808.
Ik ook alleen de laatste paar seizoenen. Ik vind het een leuke man, maar ook prima als je hem niet leuk vind of zelfs niet kent.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:18 schreef TaMieke het volgende:
Ik ben vast de enige die nog nooit iets van Arjan gezien heeft. Ja ik ken het liedje en vast wel wat andere die hij heeft gehad. Maar die show op zondag, nooit gezien.
quote:Op donderdag 9 december 2021 17:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je zegt maar I approve.
Ik had het ookal voorbij zien komen. Is volgens mij al twee keer met een jaar uitgesteldquote:Op donderdag 9 december 2021 17:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar ga ik als het goed is in oktober naartoe.
quote:
Deze past wel bij jou...quote:Op donderdag 9 december 2021 18:20 schreef Barbusse het volgende:
Morgen is mijn laatste werkdag en HR heeft dus serieus niks doorgegevenMen rekent er op dat ik er maandag gewoon weer ben. Sorry, maar nee
Yeps. Heb een officieel ontslag ingediend, en 2 reminders. Op alle 3 slechts een bevestigings auto email ontvangen. Mwoah, dan heb ik gedaan wat ik kon toch?quote:Op donderdag 9 december 2021 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze past wel bij jou...
[ afbeelding ]
Godverquote:Op donderdag 9 december 2021 18:20 schreef Barbusse het volgende:
Morgen is mijn laatste werkdag en HR heeft dus serieus niks doorgegevenMen rekent er op dat ik er maandag gewoon weer ben. Sorry, maar nee
Echt, bijzondere aanpak wel.quote:
Nou nee, je had een auto kunnen huren met middelvinger op het dak. Daarnee rondjes rijden rond kantoor terwijl via een megafoon wordt herhaald: OVER TWEE WEKEN BEN IK WEG WANT IK NEEM ONTSLAG!quote:Op donderdag 9 december 2021 18:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yeps. Heb een officieel ontslag ingediend, en 2 reminders. Op alle 3 slechts een bevestigings auto email ontvangen. Mwoah, dan heb ik gedaan wat ik kon toch?
Er is vast wel iemand die gaat vragen waar ik blijf. Communicatie is soms een uitdaging hier.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:32 schreef Tegan het volgende:
Wie verwachten jou dan maandag? Die zijn toch ookal op de hoogte.
quote:Op donderdag 9 december 2021 18:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou nee, je had een auto kunnen huren met middelvinger op het dak. Daarnee rondjes rijden rond kantoor terwijl via een megafoon wordt herhaald: OVER TWEE WEKEN BEN IK WEG WANT IK NEEM ONTSLAG!
Dat geldt voor iedere vertrek. Er is altijd wel iemand die het nog niet weet. Geen probleem lijkt me.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand die gaat vragen waar ik blijf. Communicatie is soms een uitdaging hier.
Lijkt me heerlijkquote:Op donderdag 9 december 2021 18:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Helaas werkt iedereen vanuit huis. Had alleen wel heel erg de neiging om rouwkaartjes te versturen, "Sterkte met dit verlies. Want over 2 weken rot ik op."
Maandagquote:Op donderdag 9 december 2021 19:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk![]()
Wanneer begin je bij de nieuwe?
Met een beetje mazzel ontvang je nog twee maanden salaris.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:36 schreef Barbusse het volgende:
Er is vast wel iemand die gaat vragen waar ik blijf. Communicatie is soms een uitdaging hier.
Hahha omg ja dat ze je vergetenquote:Op donderdag 9 december 2021 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel ontvang je nog twee maanden salaris.
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel ontvang je nog twee maanden salaris.
Dan kan ik ook eindelijk klagen dat er iets is geschrapt en uitgesteld.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik had het ookal voorbij zien komen. Is volgens mij al twee keer met een jaar uitgesteld.
Wij gaan ook en ik vond het echt wel fijn dat het lekker ver uitgesteld was, hopelijk tegen die tijd weer alles mogelijkquote:Op donderdag 9 december 2021 21:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kan ik ook eindelijk klagen dat er iets is geschrapt en uitgesteld.
In mei eerst Sarah Millicanquote:Op donderdag 9 december 2021 21:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wij gaan ook en ik vond het echt wel fijn dat het lekker ver uitgesteld was, hopelijk tegen die tijd weer alles mogelijk
Net op tijd voor de volgende winterlockdownquote:Op donderdag 9 december 2021 21:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wij gaan ook en ik vond het echt wel fijn dat het lekker ver uitgesteld was, hopelijk tegen die tijd weer alles mogelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |