Evenveel werk, minder werkdagenquote:
Nee, inderdaad. Lekker alle feestdagen in het weekend. Goed jaar voor de werkgever.quote:Op maandag 6 december 2021 17:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Evenveel werk, minder werkdagen.
Alhoewel, dat ligt deze keer voor de verandering niet aan de verplicht vrije feestdagen; die zijn er niet.
Ik ben verder. Wil je mij aanraken?quote:Op maandag 6 december 2021 17:36 schreef Tegan het volgende:
Zwaar jaloers op iedereen die verder is.
Maar ruimt hij de rommel ook op als ik dat huis wil bezichtigen?quote:Op maandag 6 december 2021 18:38 schreef Tegan het volgende:
Hm, die kerstversiering kostte dus 20k.
https://www.ad.nl/wonen/m(...)versiering~ab23c129/
Het antwoord staat in het artikelquote:Op maandag 6 december 2021 19:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar ruimt hij de rommel ook op als ik dat huis wil bezichtigen?
ja, maar heb je gezien hoe lang dat isquote:
Aandachtsspanne van een goudvis of wa?quote:Op maandag 6 december 2021 20:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar heb je gezien hoe lang dat is
Nee je mag het houden.quote:Op maandag 6 december 2021 19:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar ruimt hij de rommel ook op als ik dat huis wil bezichtigen?
ohw, dan hoeft het voor mij nietquote:
quote:
quote:Bovendien wordt achteraf alles gedoneerd aan de voedselbank.”
Bol.com laat via een woordvoerder nog weten dat de nieuwe bewoner alle spullen mag overnemen. In dat geval wordt de opbrengst aan de voedselbank gedoneerd.
Ik weet niet waarom ik deze moeite voor je deedquote:De kerstversiering wordt overigens volgende week weer weggehaald, zodat geïnteresseerde kijkers het huis ook zonder de versiering kunnen beoordelen als ze dat willen. Niet iedereen wordt even enthousiast van zoveel kerstversiering natuurlijk.
Opzichtige poging om je Kerstgezelschap te organiseren?quote:Op maandag 6 december 2021 20:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik weet niet waarom ik deze moeite voor je deed.
Ik zou niet durven.quote:Op maandag 6 december 2021 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Opzichtige poging om je Kerstgezelschap te organiseren?
Ik geloof je...quote:
Ik weet het ook niet, want ik had het natuurlijk al lang gelezen.quote:Op maandag 6 december 2021 20:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik weet niet waarom ik deze moeite voor je deed.
Je mag het alleen voor 20k hebben.
Slid gewoon haar DM in johquote:Op maandag 6 december 2021 21:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, want ik had het natuurlijk al lang gelezen.
Maar ik vind het wel lief.
Beetje jammer dit.quote:Op maandag 6 december 2021 21:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, want ik had het natuurlijk al lang gelezen.
Maar ik vind het wel lief.
Ik ben gewoon tussen eigen lakens geslidequote:
Het erge is dat ik dus in die regio woon en wil blijven wonen, dus de kans bestaat dat ik met die klaphark te maken krijg.quote:Op maandag 6 december 2021 18:38 schreef Tegan het volgende:
Hm, die kerstversiering kostte dus 20k.
https://www.ad.nl/wonen/m(...)versiering~ab23c129/
ik zie nog niksquote:
Kun je dan niet gewoon naar huis gaan en zeggen van bel maar als het opgelist is?quote:
werk je in een bejaardenhuis?quote:
Ik lig weer in bed nuquote:Op dinsdag 7 december 2021 11:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kun je dan niet gewoon naar huis gaan en zeggen van bel maar als het opgelist is?
En ondertussen zit je de hele dag in de R&P SC...quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:14 schreef Barbusse het volgende:
Ik lig weer in bed nu
De IT afdeling hier zit me iets te ver op het spectrum
Gelukkig niet zeg. Daar moet je met mensen pratenquote:
Dat is het andere uiterste. Gisteren was het hier juist koud.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:14 schreef rival het volgende:
[..]
Daar wil ik ook werken. Ik zit hier met mn jas aan
Zit er misschien iemand mee te kloten?quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:40 schreef TaMieke het volgende:
Dat is het andere uiterste. Gisteren was het hier juist koud.
De airco/verwarmingsding is gewoon van de wap af
Is toch gezellig met die oudjes.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg. Daar moet je met mensen praten
[..
Vast... totdat je ze de luier moet verschonen en onder de douche moet zetten. Mij niet gezien.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is toch gezellig met die oudjes.
Gewoon een beetje klagen dat vroeger alles beter was en wat racistische opmerkingen maken over Turken en zo.
Ja ik nuquote:Op dinsdag 7 december 2021 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
Zit er misschien iemand mee te kloten?
Hier was het prima totdat mn collega vond dat er wel wat frisse lucht mocht komen. Ik snap mensen niet die ramen open zetten met deze temperaturen.
Gewoon de kwijlende soort hebben, die kan je nog wel wijsmaken dat je gezellig gebabbeld hebt. Vergeten ze toch weer.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg. Daar moet je met mensen praten
[..]
Dat is het andere uiterste. Gisteren was het hier juist koud.
De airco/verwarmingsding is gewoon van de wap af
En joetoep cat videosquote:Op dinsdag 7 december 2021 11:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ondertussen zit je de hele dag in de R&P SC...
Q, ben jij het?quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is toch gezellig met die oudjes.
Gewoon een beetje klagen dat vroeger alles beter was en wat racistische opmerkingen maken over Turken en zo.
Op een kiertje?quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
Zit er misschien iemand mee te kloten?
Hier was het prima totdat mn collega vond dat er wel wat frisse lucht mocht komen. Ik snap mensen niet die ramen open zetten met deze temperaturen.
Dit.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik slaap ook met het slaapkamerraam op een kiertje
Team 'open'.quote:
O nee dat raampje staat dag en nacht op een kier. Ik kom toch alleen in die kamer om te tukken.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit.
's Avonds raam op een kier en 's ochtends weer dicht.
Dit.quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee dat raampje staat dag en nacht op een kier. Ik kom toch alleen in die kamer om te tukken.
Hartje zomer ja. Nu moet ik daar echt niet aan denkenquote:Op dinsdag 7 december 2021 12:37 schreef CherryLips het volgende:
Dat stalkt toch makkelijker.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:37 schreef CherryLips het volgende:
Kouquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
Hartje zomer ja. Nu moet ik daar echt niet aan denken
Had ik daar maar een raamquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
Staat in het toilet ook nog eens het raam open hier
Gelukkig wisten we al dat er ook rare mensen zijn die zomer niet het beste seizoen van het jaar vinden.quote:Op dinsdag 7 december 2021 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
Yvieeeee ze doen hier de ramen open met dit weer
zomer is het op 3 na beste seizoen van het jaar.quote:Op dinsdag 7 december 2021 14:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig wisten we al dat er ook rare mensen zijn die zomer niet het beste seizoen van het jaar vinden.
Ik zit ook al sinds vrijdag op de juiste bestanden te wachten, de deadline ga ik niet meer halen dus dat moet zometeen in het weekend zeker even gedaan worden.quote:Op dinsdag 7 december 2021 14:41 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben maar aan het bier gegaan want kan nog steeds niet inloggen
De poes vind dit leuk
Snotver. Daar kunnen ze jou toch niet op afrekenen?quote:Op dinsdag 7 december 2021 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit ook al sinds vrijdag op de juiste bestanden te wachten, de deadline ga ik niet meer halen dus dat moet zometeen in het weekend zeker even gedaan worden.
Ga maar boodschappen doen.
Dat snap ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
Staat in het toilet ook nog eens het raam open hier
wel aan 150 en 200% op zaterdag en zondag dan?quote:Op dinsdag 7 december 2021 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit ook al sinds vrijdag op de juiste bestanden te wachten, de deadline ga ik niet meer halen dus dat moet zometeen in het weekend zeker even gedaan worden.
Ga maar boodschappen doen.
Zo mee eens!quote:Op dinsdag 7 december 2021 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zomer is het op 3 na beste seizoen van het jaar.
Daar ga ik dan wel om vragen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel aan 150 en 200% op zaterdag en zondag dan?
Ja dat kan dus niet he, je kunt toch wel even eennpaar nachten doorhalen om het alsnog te halen? Wat is dat nou voor houdingquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb even aangegeven dat ik de bestanden nog steeds niet heb en dat ik de deadline niet ga halen
Echt he? Kut millenials met hun kut werkethiekquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ja dat kan dus niet he, je kunt toch wel even eennpaar nachten doorhalen om het alsnog te halen? Wat is dat nou voor houding
Op hetzelfde moment realiseer ik me dat ik nog 22 uur extra te verbranden heb tot hey einde van het jaar. Dus 10 uur meer afgekocht dannik van plan was en tussendoor her en der bog maar een uurtje extra pakkenquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Echt he? Kut millenials met hun kut werkethiek
#justQthings
Mijn favoriete seizoen is als het lichtjes vriest op de ochtend en de ijzel nog op de ramen ligt, het dauw boven de velden hangt terwijl het ochtendzonnetje begint te schijnen op mijn gezicht terwijl het een zondag isquote:Op dinsdag 7 december 2021 15:42 schreef Grublit het volgende:
[..]
Zo mee eens!
1) de voorzomer
2) de nazomer
3) lente
4) zomer
SCHANDALIGquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Op hetzelfde moment realiseer ik me dat ik nog 22 uur extra te verbranden heb tot hey einde van het jaar. Dus 10 uur meer afgekocht dannik van plan was en tussendoor her en der bog maar een uurtje extra pakken
Ah, ik nog 122 uurquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Op hetzelfde moment realiseer ik me dat ik nog 22 uur extra te verbranden heb tot hey einde van het jaar. Dus 10 uur meer afgekocht dannik van plan was en tussendoor her en der bog maar een uurtje extra pakken
Uhu.... calls met Azie (stom project), dus 6:00 of 7:00 starten.quote:
Goed begin van de dag welquote:Op woensdag 8 december 2021 07:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhu.... calls met Azie (stom project), dus 6:00 of 7:00 starten.
Terwijl ik normaliter om 9:00 begin
Maar kan je vanmiddag wel 2/3 uur eerder stoppen.quote:Op woensdag 8 december 2021 07:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhu.... calls met Azie (stom project), dus 6:00 of 7:00 starten.
Terwijl ik normaliter om 9:00 begin
Ja dat schijnt hequote:Op woensdag 8 december 2021 08:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar kan je vanmiddag wel 2/3 uur eerder stoppen.
Die vragen kan je dan weer morgenochtend/-middag oppakken.quote:Op woensdag 8 december 2021 08:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat schijnt he
Nadeel is dat veel managers overdag calls hebben, en dan aan t einde van hun werkdag met allemaal vragen komen tegen een uur of 5. Dat is ook de reden waarom ik altijd pas om 9u start, omdat ik weet dat ik toch wel tot 5:50 sowieso bezig ben.
Dus als je om 6 begint moet je eigenlijk resoluut eerder stoppen..... maar dat lukt lang niet altijd dus.
Een dag te laat. Dat kan echt niet hoor.quote:Op woensdag 8 december 2021 08:41 schreef Barbusse het volgende:
Oh, Amalia was jarig. Gefeliciteerd!
Alsof eind april zo'n garantie is voor fantastisch weerquote:Op woensdag 8 december 2021 08:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een dag te laat. Dat kan echt niet hoor.![]()
Wel fijn over een jaar of 30 koninginnedag in de kou en regen.
Het is eigenlijk best vaak mooi weer dan. Althans, dat was het op Koninginnedag. Koningsdag iets minder.quote:Op woensdag 8 december 2021 08:47 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Alsof eind april zo'n garantie is voor fantastisch weer
Ik als vuige buut'nlander mag datquote:Op woensdag 8 december 2021 08:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een dag te laat. Dat kan echt niet hoor.![]()
Wel fijn over een jaar of 30 koninginnedag in de kou en regen.
Zal wel aan mij liggen dan.quote:Op woensdag 8 december 2021 08:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is eigenlijk best vaak mooi weer dan. Althans, dat was het op Koninginnedag. Koningsdag iets minder.
Nou vooruit dan maar.quote:Op woensdag 8 december 2021 08:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik als vuige buut'nlander mag dat![]()
Garanties worden sowieso nooit afgegeven over het weer.quote:Op woensdag 8 december 2021 08:47 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Alsof eind april zo'n garantie is voor fantastisch weer
Misschien is jouw definitie van "fantastisch weer" anders dan die van CL.quote:
Die kans is heel groot.quote:Op woensdag 8 december 2021 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien is jouw definitie van "fantastisch weer" anders dan die van CL.
Voor die mensen daar boven schijnt het best een dingetje te zijn.quote:Op woensdag 8 december 2021 08:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Die kans is heel groot.
Niet dat het verder wat boeit want Koningsdag is een van de meeste nutteloze vrije dagen.
Vrije dagen zijn nooit nutteloosquote:Op woensdag 8 december 2021 08:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Die kans is heel groot.
Niet dat het verder wat boeit want Koningsdag is een van de meeste nutteloze vrije dagen.
Ik herken dit. Ondanks dat ik ochtendmens ben, ben ik gestopt met vroeg starten met werken. Anders zat ik elke dag van half 8 tot na 6'en te werken. Nu is het prima.quote:Op woensdag 8 december 2021 08:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat schijnt he
Nadeel is dat veel managers overdag calls hebben, en dan aan t einde van hun werkdag met allemaal vragen komen tegen een uur of 5. Dat is ook de reden waarom ik altijd pas om 9u start, omdat ik weet dat ik toch wel tot 5:50 sowieso bezig ben.
Dus als je om 6 begint moet je eigenlijk resoluut eerder stoppen..... maar dat lukt lang niet altijd dus.
quote:Op woensdag 8 december 2021 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Voor die mensen daar boven schijnt het best een dingetje te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |