De keeper staat ook achter de spitsen.quote:Op maandag 13 december 2021 02:05 schreef Ixnay het volgende:
Als PSV investeert in een goede (lange) spits (of 2) zie ik ze deze strijd winnen of op zijn minst lang volhouden.
Alles dat achter de spitsen staat is kampioensniveau en zorgt voor veel kansen. Het wordt niet afgemaakt. In het begin van het seizoen zaten Madueke, Zahavi, etc een piek. Nu blijkt dat dit niet goed genoeg is. Deze wedstrijd zou aan het begin van het seizoen 3-0 of 4-0 geweest zijn.
Wat meezit is dat Ajax en Feyenoord veel slordige punten hebben laten liggen. Heel vaak was dit andersom toen PSV de beste was, dus daarom voel ik me er nu ook niet slecht bij dat ze winterkampioen lijken te worden.
Wie gaat er dan ook in de regio Amsterdam wonen.quote:Op maandag 13 december 2021 11:03 schreef de_boswachter het volgende:
Zahavi wil niet meer terugkeren naar NL na nieuwe inbraak. Ook niet bij PSV.
Heel mooi. Wat verdient die knakker per jaar? Miljoen of 3 a 4? Halen we mooi twee spelers voor.
Ik kan me hier wel iets bij voorstellen. Uiteindelijk blijven voetballers toch mensen en dit soort gebeurtenissen gaan je niet in de koude kleren zittenquote:Op maandag 13 december 2021 11:14 schreef tong80 het volgende:
PSV weet niets van voornemen Eran Zahavi club de rug toe te keren
AMSTERDAM - Eran Zahavi en zijn familie willen niet meer terugkeren naar Nederland, zo meldt de grote Israëlische nieuwssite Ynet. In het huis van de PSV-aanvaller werd zondag voor de tweede keer dit jaar rondom een uitwedstrijd van de Eindhovenaren ingebroken.
In tegenstelling tot eerder dit jaar was er niemand thuis. Zahavi - die momenteel herstellende is van een blessure - en zijn familie verblijven momenteel in Dubai. Toch is de schok bij de familie groot. De inbrekers hebben het huis volledig overhoop gehaald en veel schade achtergelaten.
Dit alles maakt dat Zahavi en zijn vrouw Shai naar verluidt niet enthousiast zijn om terug te keren naar Nederland, wat normaliter ook het einde van de samenwerking tussen de spits en PSV zou betekenen. Zahavi en zijn familie vragen zich af wat er gebeurd zou zijn als ze wel thuis waren geweest. Bij de eerste inbraak waren Shai en de vier jonge kinderen immers wel thuis toen de inbrekers op gewelddadige wijze binnendrongen.
PSV was maandagochtend nog niet op de hoogte van het voornemen van Zahavi om de Eindhovense club de rug toe te keren. De spits, die dit jaar geen wedstrijden meer speelt, revalideert in Dubai van zijn knieblessure. Er is niet dagelijks contact met Zahavi, die bij PSV een verbintenis heeft tot het einde van het seizoen. De Eindhovense club gaat ervan uit dat hij zich bij PSV meldt mocht hij met gedachte spelen om de club eerder te verlaten. ,,Wij hebben het ook gelezen. Maar bij PSV is er verder niets over bekend”, verklaarde algemeen directeur Toon Gerbrands.
Op zoek naar verdachten
De politie is momenteel op zoek naar twee verdachten, maar die zijn vooralsnog niet gevonden. Het gaat om iemand met een grijs trainingspak en zwarte capuchon, de ander met een donkere broek en lichte jas. Ze hebben mogelijk twee trolleys bij zich, aldus een opsporingsbericht op Burgernet.
Begrijp het in zijn geval wel vanwege de joodse gemeenschap in die buurt, maar hij zal wel weer op insta een foto hebben gepost van hem op het strand ergens, dan krijg je dit als je je huis onbewaakt achterlaat.quote:Op maandag 13 december 2021 11:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook in de regio Amsterdam wonen.
Dat begrijp ik ook nooit, al is het voor zo iemand waarschijnlijk ook zonder dat wel bekend dat ie niet thuis zit.quote:Op maandag 13 december 2021 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Begrijp het in zijn geval wel vanwege de joodse gemeenschap in die buurt, maar hij zal wel weer op insta een foto hebben gepost van hem op het strand ergens, dan krijg je dit als je je huis onbewaakt achterlaat.
Hij zou in 2 jaar tijd 5 miljoen beuren. Geen idee hoe dat bedrag opgebouwd is verder en wat dat voor gevolgen zou hebben voor ruimte in het salarishuis.quote:Op maandag 13 december 2021 11:03 schreef de_boswachter het volgende:
Zahavi wil niet meer terugkeren naar NL na nieuwe inbraak. Ook niet bij PSV.
Heel mooi. Wat verdient die knakker per jaar? Miljoen of 3 a 4? Halen we mooi twee spelers voor.
This link is inactivequote:Op maandag 13 december 2021 14:03 schreef Gutanoth het volgende:
https://www.uefa.com/uefa(...)/draws/2022/2001505/
Loting ECL
Ah zelfs in deze onzekere corona tijd kunnen we er op rekenen dat maagdelijke forum admin GGMM een mislukte trolpoging doetquote:Op maandag 13 december 2021 14:17 schreef GGMM het volgende:
Zelfs PSV zou daar toch van moeten winnen.
Je spatiebalk blijft hangenquote:Op maandag 13 december 2021 14:24 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ah zelfs in deze onzekere corona tijd kunnen we er op rekenen dat maagdelijke forum admin GGMM een mislukte trolpoging doet
En als je er vervelend op reageert en de FA van dienst heeft een slechte dag dan smeren ze je een twee weken ban aan. Zie wat ze gisteren bij allermansvriend @Wereldgozer deden.quote:Op maandag 13 december 2021 14:24 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ah zelfs in deze onzekere corona tijd kunnen we er op rekenen dat maagdelijke forum admin GGMM een mislukte trolpoging doet
Wat een fantasche laptop heb ik dan? Precies na elk woord registreert hij mijn hangende spatiebalk.quote:
quote:Op maandag 13 december 2021 14:17 schreef GGMM het volgende:
Niveautje NEC. Mag geen probleem zijn.quote:Op maandag 13 december 2021 17:54 schreef Cupfighter het volgende:
Macabbi Tel Aviv dat is toch een makkie voor PSV
Ook leuk voor Zahavi, toch zijn gloriejaren mee beleefd.quote:Op maandag 13 december 2021 17:54 schreef Cupfighter het volgende:
Macabbi Tel Aviv dat is toch een makkie voor PSV
Zelfs voor je woorden af zijn alquote:Op maandag 13 december 2021 14:27 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wat een fantasche laptop heb ik dan? Precies na elk woord registreert hij mijn hangende spatiebalk.
Feyenoord zal ook wel de nodige punten verspelen, over het algemeen is de PSV selectie een stuk beter.quote:Op zondag 12 december 2021 22:03 schreef Cherni het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat is Feyenoord straks nog de lachende derde.
PSV wint nergens zomaar van. Ook tegen zo'n club zal het knokken en zwoegen worden.quote:Op maandag 13 december 2021 14:17 schreef GGMM het volgende:
Je vergeet dat wij een debiele trainer hebben. De man blijft maar onwaarschijnlijk slechte beslissingen nemen en lijkt zo goed als niet te leren van die fouten.quote:Op maandag 13 december 2021 20:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord zal ook wel de nodige punten verspelen, over het algemeen is de PSV selectie een stuk beter.
Ajax doet alleen nog mee om het kampioenschap als ze snel uit de CL liggen.
quote:Op maandag 13 december 2021 20:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord zal ook wel de nodige punten verspelen, over het algemeen is de PSV selectie een stuk beter.
Ajax doet alleen nog mee om het kampioenschap als ze snel uit de CL liggen.
Toch staat deze trainer gewoon fier bovenaan in de eredivisie en Ten Hag met zijn peperdure selectie niet. Dat zijn de feiten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je vergeet dat wij een debiele trainer hebben. De man blijft maar onwaarschijnlijk slechte beslissingen nemen en lijkt zo goed als niet te leren van die fouten.
Kletskoekquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je vergeet dat wij een debiele trainer hebben. De man blijft maar onwaarschijnlijk slechte beslissingen nemen en lijkt zo goed als niet te leren van die fouten.
ieder nadeel heeft z'n voordeel zei een god ooitquote:Op woensdag 15 december 2021 11:55 schreef PSVCL het volgende:
RMC Sport: Doorgaan van Afrika Cup staat op losse schroeven
De Afrika Cup staat op losse schroeven. RMC Sport meldt dat er momenteel door de Afrikaanse voetbalbond (CAF) wordt gesproken over het doorgaan van het toernooi, dat begin januari in Kameroen van start moet gaan. De huidige coronasituatie met de uitbraak van de omicron-variant (de griep) vormt de belangrijkste reden om mogelijk een streep te zetten door de Afrika Cup.
[ afbeelding ]
Komt ajax ook niet slecht uit met Haller en Mazraouiquote:Op woensdag 15 december 2021 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
ieder nadeel heeft z'n voordeel zei een god ooit
nee zeker niet, ik begrijp echt niets van dit soort toernooien in het midden van het seizoen, in die zin zou een WK iedere 2 jaar en niet meer die werelddeel kampioenschappen wel beter zijn, alleen gaat het uiteraard weer om de knikkers en niet om het spelquote:Op woensdag 15 december 2021 12:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Komt ajax ook niet slecht uit met Haller en Mazraoui
Mazraoui heeft nog altijd ruzie toch of is dat inmiddels opgelost?quote:Op woensdag 15 december 2021 12:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt ja.. hij wil ze(Ziyech en Mazra) pas terug hebben voor de play off wedstijden voor het WK.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mazraoui heeft nog altijd ruzie toch of is dat inmiddels opgelost?
Zelfs nu vooral met Ajax bezig.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
"Fier" zou ik het niet willen noemenquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Toch staat deze trainer gewoon fier bovenaan in de eredivisie en Ten Hag met zijn peperdure selectie niet. Dat zijn de feiten.
Als je ziet hoeveel topspelers van PSV er geblesseerd de afgelopen weken/maanden mag je zeker wel trots zijn dat je ondanks dat nu bovenaan staat.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Fier" zou ik het niet willen noemen
16 Wedstrijden gespeeld, 23 doelpunten tegen.quote:
Speler stond voordat de bal werd geraakt door de speler van RKC al buitenspel.quote:Op zondag 19 december 2021 17:28 schreef Zorro het volgende:
Oh en nu is dit ineens wel buitenspel nadat ik me al talloze malen geergerd heb dat dit wel door mocht?
Lukaku op het EK als beste voorbeeld ook.quote:Op zondag 19 december 2021 17:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Speler stond voordat de bal werd geraakt door de speler van RKC al buitenspel.
?quote:Op zondag 19 december 2021 17:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Lukaku op het EK als beste voorbeeld ook.
Eerst de bal afpakken zodat het buitenspel is en dan zo prutsen.quote:Op zondag 19 december 2021 17:59 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Goeie actie van ons aller houten klaas.
Ze hebben allemaal 13 kansen nodig voor er 1 in valt. Echt dramatischquote:Op donderdag 23 december 2021 19:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vertessendie had er dus gewoon twee MOETEN maken
Tot de 78e minuut dus. Knap gedaan weer.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
We gaan het weer lang spannend houden geloof ik.
Er zijn er weer een heel stel die solliciteren naar een plaats op de bank.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:37 schreef tompsv18 het volgende:
Dit moet wel de slechtste wedstrijd ooit van Gotze zijn.
Maargoed, winterkampioen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |