Niveautje NEC. Mag geen probleem zijn.quote:Op maandag 13 december 2021 17:54 schreef Cupfighter het volgende:
Macabbi Tel Aviv dat is toch een makkie voor PSV
Ook leuk voor Zahavi, toch zijn gloriejaren mee beleefd.quote:Op maandag 13 december 2021 17:54 schreef Cupfighter het volgende:
Macabbi Tel Aviv dat is toch een makkie voor PSV
Zelfs voor je woorden af zijn alquote:Op maandag 13 december 2021 14:27 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wat een fantasche laptop heb ik dan? Precies na elk woord registreert hij mijn hangende spatiebalk.
Feyenoord zal ook wel de nodige punten verspelen, over het algemeen is de PSV selectie een stuk beter.quote:Op zondag 12 december 2021 22:03 schreef Cherni het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat is Feyenoord straks nog de lachende derde.
PSV wint nergens zomaar van. Ook tegen zo'n club zal het knokken en zwoegen worden.quote:Op maandag 13 december 2021 14:17 schreef GGMM het volgende:
Zelfs PSV zou daar toch van moeten winnen.
Je vergeet dat wij een debiele trainer hebben. De man blijft maar onwaarschijnlijk slechte beslissingen nemen en lijkt zo goed als niet te leren van die fouten.quote:Op maandag 13 december 2021 20:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord zal ook wel de nodige punten verspelen, over het algemeen is de PSV selectie een stuk beter.
Ajax doet alleen nog mee om het kampioenschap als ze snel uit de CL liggen.
quote:Op maandag 13 december 2021 20:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord zal ook wel de nodige punten verspelen, over het algemeen is de PSV selectie een stuk beter.
Ajax doet alleen nog mee om het kampioenschap als ze snel uit de CL liggen.
Toch staat deze trainer gewoon fier bovenaan in de eredivisie en Ten Hag met zijn peperdure selectie niet. Dat zijn de feiten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je vergeet dat wij een debiele trainer hebben. De man blijft maar onwaarschijnlijk slechte beslissingen nemen en lijkt zo goed als niet te leren van die fouten.
Kletskoekquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je vergeet dat wij een debiele trainer hebben. De man blijft maar onwaarschijnlijk slechte beslissingen nemen en lijkt zo goed als niet te leren van die fouten.
ieder nadeel heeft z'n voordeel zei een god ooitquote:Op woensdag 15 december 2021 11:55 schreef PSVCL het volgende:
RMC Sport: Doorgaan van Afrika Cup staat op losse schroeven
De Afrika Cup staat op losse schroeven. RMC Sport meldt dat er momenteel door de Afrikaanse voetbalbond (CAF) wordt gesproken over het doorgaan van het toernooi, dat begin januari in Kameroen van start moet gaan. De huidige coronasituatie met de uitbraak van de omicron-variant (de griep) vormt de belangrijkste reden om mogelijk een streep te zetten door de Afrika Cup.
[ afbeelding ]
Komt ajax ook niet slecht uit met Haller en Mazraouiquote:Op woensdag 15 december 2021 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
ieder nadeel heeft z'n voordeel zei een god ooit
nee zeker niet, ik begrijp echt niets van dit soort toernooien in het midden van het seizoen, in die zin zou een WK iedere 2 jaar en niet meer die werelddeel kampioenschappen wel beter zijn, alleen gaat het uiteraard weer om de knikkers en niet om het spelquote:Op woensdag 15 december 2021 12:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Komt ajax ook niet slecht uit met Haller en Mazraoui
Mazraoui heeft nog altijd ruzie toch of is dat inmiddels opgelost?quote:Op woensdag 15 december 2021 12:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt ja.. hij wil ze(Ziyech en Mazra) pas terug hebben voor de play off wedstijden voor het WK.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mazraoui heeft nog altijd ruzie toch of is dat inmiddels opgelost?
Zelfs nu vooral met Ajax bezig.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
"Fier" zou ik het niet willen noemenquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Toch staat deze trainer gewoon fier bovenaan in de eredivisie en Ten Hag met zijn peperdure selectie niet. Dat zijn de feiten.
Als je ziet hoeveel topspelers van PSV er geblesseerd de afgelopen weken/maanden mag je zeker wel trots zijn dat je ondanks dat nu bovenaan staat.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Fier" zou ik het niet willen noemen
16 Wedstrijden gespeeld, 23 doelpunten tegen.quote:
Speler stond voordat de bal werd geraakt door de speler van RKC al buitenspel.quote:Op zondag 19 december 2021 17:28 schreef Zorro het volgende:
Oh en nu is dit ineens wel buitenspel nadat ik me al talloze malen geergerd heb dat dit wel door mocht?
Lukaku op het EK als beste voorbeeld ook.quote:Op zondag 19 december 2021 17:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Speler stond voordat de bal werd geraakt door de speler van RKC al buitenspel.
?quote:Op zondag 19 december 2021 17:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Lukaku op het EK als beste voorbeeld ook.
Eerst de bal afpakken zodat het buitenspel is en dan zo prutsen.quote:Op zondag 19 december 2021 17:59 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Goeie actie van ons aller houten klaas.
Ze hebben allemaal 13 kansen nodig voor er 1 in valt. Echt dramatischquote:Op donderdag 23 december 2021 19:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vertessendie had er dus gewoon twee MOETEN maken
Tot de 78e minuut dus. Knap gedaan weer.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
We gaan het weer lang spannend houden geloof ik.
Er zijn er weer een heel stel die solliciteren naar een plaats op de bank.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:37 schreef tompsv18 het volgende:
Dit moet wel de slechtste wedstrijd ooit van Gotze zijn.
Maargoed, winterkampioen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |