Nou nou nou, laten we vooral geen overhaaste dingen doen hè.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:39 schreef tompsv18 het volgende:
5-0 Ajax
4-0 Feyenoord
3-0 Real Sociedad
Daaag, Schmidt.
Je speelt tegen Sociedad thuis gewoon gelijk en zoals ik al eerder zei kon en moest je die wedstrijd gewoon winnen. Dan waren PSV en Monaco doorgegaan en had deze wedstrijd nergens meer om gegaan.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Iedere PSV fan die dacht een serieuze kans te maken tegen dit Sociedad is niet helemaal objectief vrees ik
Had tegen Monaco moeten gebeuren, en dan had je de thuiswedstrijd tegen Sociedad ook nog, die echt heel goed ging, 2de helft althans.
Schmidt is #knettergek , dat heeft de man ondertussen afdoende bewezen.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:43 schreef Lange_Lans het volgende:
In het verleden was het regelmatig te mat, te negatief ook. Nu is het gewoon extreem naïef. Als je aan punt genoeg hebt hoeft je - bij 0-0 - niet met 10 man op de helft van de tegenstander te staan. Dit mag je Scmidt echt wel aanrekenen. Wat was hij denkende?
PSV had dit gewoon moeten uitspelen. Een gelijkspel was genoeg geweest. Maar zoals we van PSV gewend zijn laten ze zich steeds door een counter knullig erin luizen. En tegen PSV heb je niet veel kansen nodig.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Iedere PSV fan die dacht een serieuze kans te maken tegen dit Sociedad is niet helemaal objectief vrees ik
Had tegen Monaco moeten gebeuren, en dan had je de thuiswedstrijd tegen Sociedad ook nog, die echt heel goed ging, 2de helft althans.
Ik vraag me vooral af wat hij denkt te bereiken met al die afdankertjes die 2 leuke potjes hebben gespeeld tegen de lamme en de blinde. Doan, Guti, Bruma, dat soort lui.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:43 schreef Lange_Lans het volgende:
In het verleden was het regelmatig te mat, te negatief ook. Nu is het gewoon extreem naïef. Als je aan punt genoeg hebt hoeft je - bij 0-0 - niet met 10 man op de helft van de tegenstander te staan. Dit mag je Scmidt echt wel aanrekenen. Wat was hij denkende?
Wat was hij denkende met Gakpo in de spits en je spits op de bank? Wat een onbegrijpelijke keuze was dat dan? Nee Vinicius is geen geweldenaar, maar Gakpo op de flank heeft nog enigszins gevaar.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:43 schreef Lange_Lans het volgende:
Leuk van Schmidt dat hij altijd maar het spel wilt maken maar faalt. Er is geen creatieve oplossingen voorin, creëren bijna niks. Speel dan achterover hangend en dan maar op de counter proberen. Een gelijkspel was overigens genoeg. Ze lopen keer op keer in 't mes.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:39 schreef tompsv18 het volgende:
5-0 Ajax
4-0 Feyenoord
3-0 Real Sociedad
Daaag, Schmidt.
Laat het gaan joh. We gaan het hier niet over eens worden. Jij vindt Vinicius een topper, ik vind dat hij er geen kut van kan.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat was hij denkende met Gakpo in de spits en je spits op de bank? Wat een onbegrijpelijke keuze was dat dan? Nee Vinicius is geen geweldenaar, maar Gakpo op de flank heeft nog enigszins gevaar.
Ik zeg letterlijk dat het geen geweldenaar is, dus hoezo zou ik het een topper vinden?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Laat het gaan joh. We gaan het hier niet over eens worden. Jij vindt Vinicius een topper, ik vind dat hij er geen kut van kan.
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Schmidt is #knettergek , dat heeft de man ondertussen afdoende bewezen.
Daar ben ik het wel mee eens. Als je zag hoe knullig PSV door Feyenoord met 4 counters van de mat werd gespeeld had al een lampje moeten gaan branden. Maar het licht schijnt in Einhoven langzaam te doven.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:47 schreef hanns het volgende:
[..]
Leuk van Schmidt dat hij altijd maar het spel wilt maken maar faalt. Er is geen creatieve oplossingen voorin, creëren bijna niks. Speel dan achterover hangend en dan maar op de counter proberen. Een gelijkspel was overigens genoeg. Ze lopen keer op keer in 't mes.
Tja, het is dus ook een Lichtstad.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:51 schreef Cherni het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Als je zag hoe knullig PSV door Feyenoord met 4 counters van de mat werd gespeeld had al een lampje moeten gaan branden. Maar het licht schijnt in Einhoven langzaam te doven.
Dan word het tijd dat ze die naam weer gaan waarmaken als we het over PSV hebben.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tja, het is dus ook een Lichtstad.
Jazeker met die top verdedigers van psv ga je achterover leunen en het zakelijk uitspelen.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:45 schreef Cherni het volgende:
[..]
PSV had dit gewoon moeten uitspelen. Een gelijkspel was genoeg geweest. Maar zoals we van PSV gewend zijn laten ze zich steeds door een counter knullig erin luizen. En tegen PSV heb je niet veel kansen nodig.
Zelfs Graz lukte het om gelijk te spelen tegen die Spanjaarden.
De kans dat je tegen een counter aanloopt is veel minder groot. En mogelijk krijgt je voorhoede wat meer ruimte.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jazeker met die top verdedigers van psv ga je achterover leunen en het zakelijk uitspelen.
Gezien de situatie bied dat nog altijd meer perspectief. Met loopvermogen van Gapko zeker.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jazeker met die top verdedigers van psv ga je achterover leunen en het zakelijk uitspelen.
De medische staf?quote:Op donderdag 9 december 2021 21:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Het zijn complexe tijden voor de PSV supporters.
Want wie is de mol?
Je hoeft niet per se topverdedigers te hebben om wat defensiever te spelen hè.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dat nog wel met de beste speler van de Eredivisie 'Gotze' in het elftal. Tenminste, als ik sommigen hier moet geloven. Waar gaat het mis?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:47 schreef hanns het volgende:
[..]
Leuk van Schmidt dat hij altijd maar het spel wilt maken maar faalt. Er is geen creatieve oplossingen voorin, creëren bijna niks. Speel dan achterover hangend en dan maar op de counter proberen. Een gelijkspel was overigens genoeg. Ze lopen keer op keer in 't mes.
Eigenlijk bij jou.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
En dat nog wel met de beste speler van de Eredivisie 'Gotze' in het elftal. Tenminste, als ik sommigen hier moet geloven. Waar gaat het mis?
Nee maar mij lijkt het vooral slim om van eigen kracht uit te gaan.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je hoeft niet per se topverdedigers te hebben om wat defensiever te spelen hè.
Potentiële nieuwe copypastaquote:Op donderdag 9 december 2021 23:17 schreef Ciscus het volgende:
Ben klaar met voetbal, met PSV, met al die fucking onbegrijpelijke kuttoernooien, met Schmidt, met kunstgras, met de VAR, scheidsrechters, de vage regels, het bosman-arrest, het niet-loyale gedrag van spelers en coaches, met synthetische fluoriserende meisjesschoenen, met nepsupporters, met kinderen die voor Ajax zijn en 3 spelers kennen, met Kieft die zit te lachen dat Bruma niet scoort, met het gehinnik en gegrinnik van die nare natte Gijp, van alle zakkenvullers die zich bezighouden met voetbal, met Teze die niet snapt dat hij geen rechtsback is, met Lammers die z'n pink mag breken, met het feit dat Feyenoord het net Diemers en Linssen beter doet dan PSV, met voetbal, bah bah bah
Die loting van de jeukaanmijnkontleague is maandag trouwens.
#ciscusout
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:47 schreef hanns het volgende:
[..]
Daar ging het vanavond even mis.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee maar mij lijkt het vooral slim om van eigen kracht uit te gaan.
quote:Op donderdag 9 december 2021 23:17 schreef Ciscus het volgende:
Ben klaar met voetbal, met PSV, met al die fucking onbegrijpelijke kuttoernooien, met Schmidt, met kunstgras, met de VAR, scheidsrechters, de vage regels, het bosman-arrest, het niet-loyale gedrag van spelers en coaches, met synthetische fluoriserende meisjesschoenen, met nepsupporters, met kinderen die voor Ajax zijn en 3 spelers kennen, met Kieft die zit te lachen dat Bruma niet scoort, met het gehinnik en gegrinnik van die nare natte Gijp, van alle zakkenvullers die zich bezighouden met voetbal, met Teze die niet snapt dat hij geen rechtsback is, met Lammers die z'n pink mag breken, met het feit dat Feyenoord het net Diemers en Linssen beter doet dan PSV, met voetbal, bah bah bah
Viesboosquote:Op donderdag 9 december 2021 23:17 schreef Ciscus het volgende:
#ciscusout
Wat rest er nu?quote:Op vrijdag 10 december 2021 06:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Viesboos
En totaal begrijpelijk. Ooit deed ik wel eens moeite om voetbal te kijken als ik eigenlijk iets anders te doen had. Of keek ik steeds op mijn telefoon om de stand te zien. Of juist niet om de wedstrijd later te kijken.
Tegenwoordig haal ik mijn schouders op en zie ik het wel. Heeft deels te maken met het waardeloze spel van PSV, maar ook de topclubs in de CL boeien me weinig meer. Voetbal is kapot.
Tsjemig.quote:Op vrijdag 10 december 2021 06:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Viesboos
En totaal begrijpelijk. Ooit deed ik wel eens moeite om voetbal te kijken als ik eigenlijk iets anders te doen had. Of keek ik steeds op mijn telefoon om de stand te zien. Of juist niet om de wedstrijd later te kijken.
Tegenwoordig haal ik mijn schouders op en zie ik het wel. Heeft deels te maken met het waardeloze spel van PSV, maar ook de topclubs in de CL boeien me weinig meer. Voetbal is kapot.
Nee. Zo gevorderd ben ik nog niet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:49 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Geil. Ben je ook al op een niveau dat je van angstaanjagende genres opgewonden raakt?
Ga je straks weer janken als mensen zeggen dat je bijdragen kut zijn?quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:32 schreef Tarado het volgende:
Benieuwd of ze Schmidt gaan verlengen, ik zou niet weten op basis waarvan maar Toon zal vast wat in een boekje hebben staan.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ga je straks weer janken als mensen zeggen dat je bijdragen kut zijn?
quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En jij blijft er maar mee strooien. Het is ongekend.
Hij doet dat wel op zijn eigen milde Rikkert-manier maar als Rikkert kritiek heeft weet je als trainer dat je het echt niet goed hebt gedaan.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:32 schreef Caland het volgende:
Als zelfs Rikkert Schmidt al gaat aanvallen is het einde zoek
+quote:Op donderdag 9 december 2021 23:17 schreef Ciscus het volgende:
#ciscusout
Het zit niet mee. Maar het zit wel consequent niet mee. Dus misschien is het gewoon een gebrek aan kwaliteit of wordt er gewoon een waardeloze tacktiek gehanteerd. We hebben het hier al vaak genoeg gehad over het eindeloze gebrei en bij 1 kans tegen sta je meteen achter. Maar goed, er verandert voorlopig niks. Triest triest triestquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:56 schreef Ramboetan het volgende:
Net de samenvatting gekeken en ik had nogal medelijden met het team. Krijgen toch een aantal kansen. Komen op achterstand. Geblunder lijdt tot een grotere achterstand. Madueke maakt zijn rentree en valt 5 minuten later weer uit. Rood voor Sangaré. Nog een tegensoelpunt erbij. Erg triestig allemaal.
het kan natuurlijk niet 6 wedstrijden tegenzitten, zo'n groepsfase competitie is er juist om die ene off day van de betere clubs op te vangen, als je dan als 3e eindigt was je niet goed genoegquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het zit niet mee. Maar het zit wel consequent niet mee. Dus misschien is het gewoon een gebrek aan kwaliteit of wordt er gewoon een waardeloze tacktiek gehanteerd. We hebben het hier al vaak genoeg gehad over het eindeloze gebrei en bij 1 kans tegen sta je meteen achter. Maar goed, er verandert voorlopig niks. Triest triest triest
Koeman is de enige die het kan herstellen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:56 schreef Ramboetan het volgende:
Net de samenvatting gekeken en ik had nogal medelijden met het team. Krijgen toch een aantal kansen. Komen op achterstand. Geblunder lijdt tot een grotere achterstand. Madueke maakt zijn rentree en valt 5 minuten later weer uit. Rood voor Sangaré. Nog een tegensoelpunt erbij. Erg triestig allemaal.
Dat zeg ik, inderdaad.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
het kan natuurlijk niet 6 wedstrijden tegenzitten, zo'n groepsfase competitie is er juist om die ene off day van de betere clubs op te vangen, als je dan als 3e eindigt was je niet goed genoeg
En dan? Die geven volgende week even gas en blazen Feyenoord met 0-4 van het veldquote:Op zondag 12 december 2021 18:46 schreef tompsv18 het volgende:
Winnen straks! Koppositie pakken en dan volgende week Feyenoord-Ajax op het programma.
HET KAN NOG.quote:
Jammer dat Baumgartl weg is, anders hadden we de schaal nu al binnen gehad denk ik.quote:Op zondag 12 december 2021 21:58 schreef Shreyas het volgende:
Dit is voor jullie een flinke stap naar het kampioenschap. Jullie hadden al de beste selectie, maar als Ajax de eredivisie niet meer serieus neemt, is het echt een kwestie van tijd voor de schaal voor jullie is.
Ik wist inderdaad dat hij een voetbal kenner is.quote:Op zondag 12 december 2021 21:58 schreef Coco het volgende:
Wisten jullie dat Max Verstappen fan is van PSV?
Die hebben jullie helemaal niet nodig joh, Ajax zal nog genoeg puntverlies lijden dus jullie hoeven niet eens alles te winnen.quote:Op zondag 12 december 2021 21:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jammer dat Baumgartl weg is, anders hadden we de schaal nu al binnen gehad denk ik.
Omdat er een club is die het voor elkaar krijgt om met 4 tegengoals 12 punten te verspelen.quote:Op zondag 12 december 2021 22:00 schreef Cherni het volgende:
Man man. Een trainer die bizarre beslissingen neemt. Een waardeloze doelman, een pudding defensie, veel blessures en je staat nog bovenaan. Hoe is dat in godsnaam mogelijk.
Wereldkampioen op het middenveld. Dat is in de eredivisie kennelijk genoeg.quote:Op zondag 12 december 2021 22:00 schreef Cherni het volgende:
Man man. Een trainer die bizarre beslissingen neemt. Een waardeloze doelman, een pudding defensie, veel blessures en je staat nog bovenaan. Hoe is dat in godsnaam mogelijk.
Als het zo doorgaat is Feyenoord straks nog de lachende derde.quote:Op zondag 12 december 2021 22:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die hebben jullie helemaal niet nodig joh, Ajax zal nog genoeg puntverlies lijden dus jullie hoeven niet eens alles te winnen.
Bizar inderdaad. Het aantal tegendoelpunten dat PSV te incasseren heeft zou je een totaal ander beeld geven.quote:Op zondag 12 december 2021 22:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Omdat er een club is die het voor elkaar krijgt om met 4 tegengoals 12 punten te verspelen.
quote:Op zondag 12 december 2021 22:00 schreef Cherni het volgende:
Precies dit: Ginkel en Teze waren zo slecht. Wel fijn dat er nederlanders in de basis mochten staan.quote:Op zondag 12 december 2021 20:47 schreef tompsv18 het volgende:
1.5 kans gehad, Ginkel en Teze die er weer helemaal niets van bakken. Wat een ellende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |