Nou nou nou, laten we vooral geen overhaaste dingen doen hè.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:39 schreef tompsv18 het volgende:
5-0 Ajax
4-0 Feyenoord
3-0 Real Sociedad
Daaag, Schmidt.
Je speelt tegen Sociedad thuis gewoon gelijk en zoals ik al eerder zei kon en moest je die wedstrijd gewoon winnen. Dan waren PSV en Monaco doorgegaan en had deze wedstrijd nergens meer om gegaan.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Iedere PSV fan die dacht een serieuze kans te maken tegen dit Sociedad is niet helemaal objectief vrees ik
Had tegen Monaco moeten gebeuren, en dan had je de thuiswedstrijd tegen Sociedad ook nog, die echt heel goed ging, 2de helft althans.
Schmidt is #knettergek , dat heeft de man ondertussen afdoende bewezen.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:43 schreef Lange_Lans het volgende:
In het verleden was het regelmatig te mat, te negatief ook. Nu is het gewoon extreem naïef. Als je aan punt genoeg hebt hoeft je - bij 0-0 - niet met 10 man op de helft van de tegenstander te staan. Dit mag je Scmidt echt wel aanrekenen. Wat was hij denkende?
PSV had dit gewoon moeten uitspelen. Een gelijkspel was genoeg geweest. Maar zoals we van PSV gewend zijn laten ze zich steeds door een counter knullig erin luizen. En tegen PSV heb je niet veel kansen nodig.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Iedere PSV fan die dacht een serieuze kans te maken tegen dit Sociedad is niet helemaal objectief vrees ik
Had tegen Monaco moeten gebeuren, en dan had je de thuiswedstrijd tegen Sociedad ook nog, die echt heel goed ging, 2de helft althans.
Ik vraag me vooral af wat hij denkt te bereiken met al die afdankertjes die 2 leuke potjes hebben gespeeld tegen de lamme en de blinde. Doan, Guti, Bruma, dat soort lui.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:43 schreef Lange_Lans het volgende:
In het verleden was het regelmatig te mat, te negatief ook. Nu is het gewoon extreem naïef. Als je aan punt genoeg hebt hoeft je - bij 0-0 - niet met 10 man op de helft van de tegenstander te staan. Dit mag je Scmidt echt wel aanrekenen. Wat was hij denkende?
Wat was hij denkende met Gakpo in de spits en je spits op de bank? Wat een onbegrijpelijke keuze was dat dan? Nee Vinicius is geen geweldenaar, maar Gakpo op de flank heeft nog enigszins gevaar.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:43 schreef Lange_Lans het volgende:
Leuk van Schmidt dat hij altijd maar het spel wilt maken maar faalt. Er is geen creatieve oplossingen voorin, creëren bijna niks. Speel dan achterover hangend en dan maar op de counter proberen. Een gelijkspel was overigens genoeg. Ze lopen keer op keer in 't mes.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:39 schreef tompsv18 het volgende:
5-0 Ajax
4-0 Feyenoord
3-0 Real Sociedad
Daaag, Schmidt.
Laat het gaan joh. We gaan het hier niet over eens worden. Jij vindt Vinicius een topper, ik vind dat hij er geen kut van kan.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat was hij denkende met Gakpo in de spits en je spits op de bank? Wat een onbegrijpelijke keuze was dat dan? Nee Vinicius is geen geweldenaar, maar Gakpo op de flank heeft nog enigszins gevaar.
Ik zeg letterlijk dat het geen geweldenaar is, dus hoezo zou ik het een topper vinden?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Laat het gaan joh. We gaan het hier niet over eens worden. Jij vindt Vinicius een topper, ik vind dat hij er geen kut van kan.
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Schmidt is #knettergek , dat heeft de man ondertussen afdoende bewezen.
Daar ben ik het wel mee eens. Als je zag hoe knullig PSV door Feyenoord met 4 counters van de mat werd gespeeld had al een lampje moeten gaan branden. Maar het licht schijnt in Einhoven langzaam te doven.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:47 schreef hanns het volgende:
[..]
Leuk van Schmidt dat hij altijd maar het spel wilt maken maar faalt. Er is geen creatieve oplossingen voorin, creëren bijna niks. Speel dan achterover hangend en dan maar op de counter proberen. Een gelijkspel was overigens genoeg. Ze lopen keer op keer in 't mes.
Tja, het is dus ook een Lichtstad.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:51 schreef Cherni het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Als je zag hoe knullig PSV door Feyenoord met 4 counters van de mat werd gespeeld had al een lampje moeten gaan branden. Maar het licht schijnt in Einhoven langzaam te doven.
Dan word het tijd dat ze die naam weer gaan waarmaken als we het over PSV hebben.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tja, het is dus ook een Lichtstad.
Jazeker met die top verdedigers van psv ga je achterover leunen en het zakelijk uitspelen.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:45 schreef Cherni het volgende:
[..]
PSV had dit gewoon moeten uitspelen. Een gelijkspel was genoeg geweest. Maar zoals we van PSV gewend zijn laten ze zich steeds door een counter knullig erin luizen. En tegen PSV heb je niet veel kansen nodig.
Zelfs Graz lukte het om gelijk te spelen tegen die Spanjaarden.
De kans dat je tegen een counter aanloopt is veel minder groot. En mogelijk krijgt je voorhoede wat meer ruimte.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jazeker met die top verdedigers van psv ga je achterover leunen en het zakelijk uitspelen.
Gezien de situatie bied dat nog altijd meer perspectief. Met loopvermogen van Gapko zeker.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jazeker met die top verdedigers van psv ga je achterover leunen en het zakelijk uitspelen.
De medische staf?quote:Op donderdag 9 december 2021 21:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Het zijn complexe tijden voor de PSV supporters.
Want wie is de mol?
Je hoeft niet per se topverdedigers te hebben om wat defensiever te spelen hè.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |