Meester Visser.quote:Op woensdag 8 december 2021 16:25 schreef JohanHat89 het volgende:
Ga het niet doen. Komen nog meer kosten bij als je het verliest.
Tenzij anderen nog betere tips hebben…
Juist wél, schat ik in. De casus die eerder gelinkt wordt sterkt het standpunt van TS.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:41 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Dus dan heeft het geen zin voor TS, want zie idd dat het een andere soort case is dan wat ts heeft
slim, succes. Nu moeten ze schakelenquote:Op donderdag 9 december 2021 14:00 schreef JohanHat89 het volgende:
Ondertussen via Linkedin en mail berichten gestuurd naar de Legal afdeling de personen die deze case bij coolblue hebben lopen.
Ben eens benieuwd of ik reactie krijg.
Goed bezig, nu maar weer afwachten.quote:Op donderdag 9 december 2021 14:00 schreef JohanHat89 het volgende:
Ondertussen via Linkedin en mail berichten gestuurd naar de Legal afdeling de personen die deze case bij coolblue hebben lopen.
Ben eens benieuwd of ik reactie krijg.
Opnieuw: bron?quote:Op donderdag 9 december 2021 09:25 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Precies. En TS heeft al klacht ingediend thuiswinkel waarborg, die spannen allemaal onder 1 hoedje want die verwijzen naar geschillen comissie zodat die ook inkomsten vergaren. Geschillen comissie schiet je niks mee op, dagvaarding wel. Snap wel dat ts dat niet betaald, ¤300 verder en kans op slagen 50%.
Nee, over de samenstelling van die commissie, zei ik toch. Le-zen.quote:Op donderdag 9 december 2021 09:26 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Waar zou je je over moeten verbazen? Dat het niet onafhankelijk is?
Heb je heel veel kans op.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:08 schreef fyah het volgende:
Een of andere PostNL medewerker zit nu TikTok te kijken op de telefoon van TS. Wat een bizar topic dit.
Idd ...quote:Op donderdag 9 december 2021 21:25 schreef Johannes788 het volgende:
Veel schreeuwen, maar NIKS waarmaken
quote:Op donderdag 9 december 2021 15:06 schreef r_one het volgende:
[..]
Opnieuw: bron?
Ben nog steeds benieuwd naar het linkje waar je die tendentieuze reviews over de GC Thuiswinkel hebt gevonden.
Dat heeft ts allemaal gedaanquote:Op donderdag 9 december 2021 23:43 schreef Inbox het volgende:
Leuk topic. Ik zou het aan de rechter voorleggen. Mij zou het die 350 euro wel waard zijn.
Mijn gezond verstand zegt:
-coolblue eist dat het verzonden wordt naar antwoordnummer
-dat is gebeurd, aantoonbaar want jij hebt een verzendbewijs obtvangen.
-met een verzendlabel geleverd door coolblue. Toch?
Dan zou ik zeggen: verzendrisico ligt bij coolblue. Laat coolblue maar met PostNL de schade regelen.
En ik denk dat de rechter daarin gewoon mee zou kunnen gaan: https://uitspraken.rechts(...)NL:RBUTR:2011:BQ9895
Nee? Hij heeft het niet aan een rechter voorgelegd.quote:
Omdat die dan ook kans op nog meer geld kwijt aan deze case omdat Coolblue onterecht moeilijk doet. Snap dat wel de twijfel…..quote:Op vrijdag 10 december 2021 07:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee? Hij heeft het niet aan een rechter voorgelegd.
Met ‘TS heeft dat allemaal gedaan’ bedoel je dus: label gebruikt, naar antwoordnr. gestuurd en verzendbewijs gekregen?quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:28 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Omdat die dan ook kans op nog meer geld kwijt aan deze case omdat Coolblue onterecht moeilijk doet. Snap dat wel de twijfel…..
Ja en de ombudsman is ook partijdig want die wordt betaald door de overheidquote:Op donderdag 9 december 2021 09:25 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Precies. En TS heeft al klacht ingediend thuiswinkel waarborg, die spannen allemaal onder 1 hoedje want die verwijzen naar geschillen comissie zodat die ook inkomsten vergaren. Geschillen comissie schiet je niks mee op, dagvaarding wel. Snap wel dat ts dat niet betaald, ¤300 verder en kans op slagen 50%.
Jezus manquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Met ‘TS heeft dat allemaal gedaan’ bedoel je dus: label gebruikt, naar antwoordnr. gestuurd en verzendbewijs gekregen?
Ja, dat was het uitgangspunt al, dus ik zie de zin van je opmerking ‘TS heeft dat allemaal gedaan’ niet.
Ja, daar ben je zelf ook zo goed in. Van welke kutuser ben jij de ongetwijfeld zoveelste kloon, lafbek?quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:09 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
[..]
Jezus manWat een gezuig weer
jongens, gezellig houden. Het is weekendquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, daar ben je zelf ook zo goed in. Van welke kutuser ben jij de ongetwijfeld zoveelste kloon, lafbek?
Helder verhaal. Gewoon 100% zeker recht op geld terug.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:09 schreef JohanHat89 het volgende:
Ook antwoord terug van klacht ingediend bij ACM over Coolblue, wat maken we hier van
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, daar ben je zelf ook zo goed in. Van welke kutuser ben jij de ongetwijfeld zoveelste kloon, lafbek?
Laat ze nou gewoon gelijk hebben.quote:
Hmm, als ik het zo lees moet CB je het geld terugbetalen, en komen ze het een week later weer halen, want ze kunnen aantonen dat ze het product nooit retour hebben ontvangen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:09 schreef JohanHat89 het volgende:
Ook antwoord terug van klacht ingediend bij ACM over Coolblue, wat maken we hier van
[ link | afbeelding ]
Succes TS. Mooi dat je doorzet. Ik duim voor jequote:Op vrijdag 10 december 2021 16:41 schreef JohanHat89 het volgende:
Update 10 december 16:39 uur
Heb een hele betrouwbare partij gevonden voor zaken mee te doen de volgende stap te nemen.
Conclusie is, zelf dagvaarding schrijven en ze doen alles voor je voor 250 euro inclusief btw. Iemand hier op het forum die me daar mee wil helpen, ben daar echt niet goed in.![]()
Ik wil er toch voor gaan, en dan crowdfunding starten zou ik zeker overwegen. Ga me daar dit weekend in verdiepen, maar wil deze case door zetten, ook voor toekomstige fokkers![]()
Dankjequote:Op vrijdag 10 december 2021 19:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Succes TS. Mooi dat je doorzet. Ik duim voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |