quote:
nu nog in de wedstrijd zelfquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:17 schreef Zorro het volgende:
Mercedes is ALWEER het rempunt aan het missen in bocht 1, moet toch iets te maken hebben met de afstelling, doen ze wel erg vaak de laatste races.
Als je het niet probeert weet je het nietquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:19 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat twee rondjes opwarmen niet werkt.
Dat kan geen toeval zijn.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:20 schreef NaturalScience het volgende:
Ham 0.666 seconden sneller dan Max.
Mag hopen dat dit niet een tijd is die we als goed moeten beschouwenquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:20 schreef Perox het volgende:
Goed om te zien dat PER er goed in zit nu.
Omdat ze daar ook iedereen op naar huis rijden?quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben ook wel heel benieuwd wat Mercedes zit te denken. Waarom in godsnaam kwalificatierondjes op hard?
Het is een bijzondere baan. De harde band lijkt voor bijna iedereen sneller te zijn dan soft.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
MERC blaast iedereen weg op hard
Ze gaan kostbare tijd verspillen daaraan?quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Omdat ze daar ook iedereen op naar huis rijden?
Als je dit kunt op hard zit je gebakken op softs.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben ook wel heel benieuwd wat Mercedes zit te denken. Waarom in godsnaam kwalificatierondjes op hard?
Je hebt maar een beperkt aantal banden van elke compound dus daar zit vast een idee achter.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:21 schreef Nattekat het volgende:
Dan is de hoop op de muur gevestigdquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:23 schreef TAV74 het volgende:
Dit wordt een tranendal voor RBR. Mercedes haalt er echt fluitend snelle tijden uit.
Zo werkt het niet helemaalquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:23 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Als je dit kunt op hard zit je gebakken op softs.
HAM krijgt nog gridstraffen, vergeet dat niet.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:23 schreef TAV74 het volgende:
Dit wordt een tranendal voor RBR. Mercedes haalt er echt fluitend snelle tijden uit.
Soft versus hard....quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nu maar 3 tienden van Hamilton
Het gaat goedkomen!
Misschien doet hij dat ook wel, dat weten we nietquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:26 schreef Perox het volgende:
Max moet zich niet op HAM richten maar op P2.
Seriously.
En dan hopen op een fout inderdaad.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:26 schreef Perox het volgende:
Seriously.
waarom?quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:25 schreef TjjWester het volgende:
[..]
HAM krijgt nog gridstraffen, vergeet dat niet.
Nee hoorquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:25 schreef TjjWester het volgende:
[..]
HAM krijgt nog gridstraffen, vergeet dat niet.
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Net als Turkije, die RB doet het hier gewoon niet. Bakken met grip en de AT laat ook hier zien dat het niet aan de motor ligt.
Dat gaat wat worden als het straks wél ergens om gaat.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:33 schreef Dazalbest het volgende:
Mijn moodswings kunnen dit niet bijhouden
Daar moet Hamilton even op oefenen inderdaad.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:34 schreef Abdus18 het volgende:
Vraag me af hoe makkelijk ze hier kunnen volgen in die snelle bochtencombo's. Wss niet
Yuki podium?quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:35 schreef heywoodu het volgende:
Oh de Alphs gaan wel lekker inderdaad
quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat gaat wat worden als het straks wél ergens om gaat.
hEt Is GeWoN gEdAaNquote:
Nee joh, het is gewoon 50/50. Dat kon je voor dit weekeinde verwachten en dat blijkt nu ook zoquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik durf nog niet optimistisch te worden. Nu denk je HAM heeft t ook niet op soft en straks zie je ineens paars paars paars en -0,8
Ik zal deze quote bewaren voor na de kwaliquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee joh, het is gewoon 50/50. Dat kon je voor dit weekeinde verwachten en dat blijkt nu ook zo
Want? En dan hopen dat je volgende race boven Hamilton eindigt?quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:26 schreef Perox het volgende:
Seriously.
Bandjes nog niet op temp, niet te vroeg juichen.quote:
Dat mag hoor, hoewel mijn uitspraak dan wel over de kansen op de titel gaat en niet specifiek deze race, even voor de goede ordequote:Op zaterdag 4 december 2021 15:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zal deze quote bewaren voor na de kwali
Deze race is HAM in voordeel want motor nog vers en de baan is snel.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Want? En dan hopen dat je volgende race boven Hamilton eindigt?
Wanneer scheert iemand zijn wenkbrouwen eens afquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:41 schreef Peterselieman het volgende:
Wolff heeft bijna stokjes nodig om de ogen open te houden
Vind ik onzin het is gewoon enorm lastig met verkeer op deze baan.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:45 schreef Peterselieman het volgende:
2x. Dat moet gewoon een gridstraf worden
Alle punten van dit jaar kwijt.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:46 schreef Peterselieman het volgende:
Sorry, maar nu moet de FIA gewoon een statement maken en het bestraffen
mwah, je gaat niet als een toerist op de racelijn rijdenquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:46 schreef Perox het volgende:
[..]
Vind ik onzin het is gewoon enorm lastig met verkeer op deze baan.
Vraag me wel af wat de gewoonte is bij dit soort situaties. Ik meen dat er wel eens straffen voor zijn uitgedeeld.quote:
Er gebeurde helemaal niks, snap niet waarom er nu gesproken wordt over penalty's.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:46 schreef beantherio het volgende:
[..]
Vraag me wel af wat de gewoonte is bij dit soort situaties. Ik meen dat er wel eens straffen voor zijn uitgedeeld.
Da's juist een reden om strenger op te treden.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:46 schreef Perox het volgende:
[..]
Vind ik onzin het is gewoon enorm lastig met verkeer op deze baan.
Ja zeker een fout van de engineer. Absoluut. Maar die hebben het dus super druk op deze baan.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, je gaat niet als een toerist op de racelijn rijden
Nee, want #Blessed + BLMquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:46 schreef Peterselieman het volgende:
Sorry, maar nu moet de FIA gewoon een statement maken en het bestraffen
Max heeft ze nu doorquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:48 schreef beantherio het volgende:
Bij RBR lijken ze de zachte band een stuk beter aan de praat te hebben gekregen dan bij Mercedes.
In een vt worden nooit straffen uitgedeeld.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:48 schreef DKUp het volgende:
Hamiltons momentjes weer in beeld?
Straftijd?
Je kunt prima spotters inzettenquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:48 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja zeker een fout van de engineer. Absoluut. Maar die hebben het dus super druk op deze baan.
Dat was niet erg goed afgelopen voor Mazepin hoorquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:49 schreef Zorro het volgende:
Jammer dat Mazepin niet de versnellingsbak van de Mercedes naar de schroothoop reed.
Ik vind het een eng circuit.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, gewoon een kut circuit met die gekke bochten
Ik vermoed dat hij zelf daarom ook een andere keuze maakte.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was niet erg goed afgelopen voor Mazepin hoor
Langzaam rijden op de racelijn terwijl er snelle coureurs aankomenquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mensen die Hamilton hiervan de schuld geven lol
Bonno moet gewoon melden dat er iemand aankomt, zo simpel is het.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Langzaam rijden op de racelijn terwijl er snelle coureurs aankomen![]()
Dat is minimaal een waarschuwing.
4 van de top 5 zijn ook Honda nu.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:48 schreef NaturalScience het volgende:
Ruim 318 kmph voor Max trouwens. Dus met de snelheid zit het ook wel goed.
Half/half he. Quali is van 5 tot 6 en de race van 5 tot 7. De zon gaat op het moment rond half 6 onder, en dan gaat de temperatuur met een graad of 3 a 4 naar beneden.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:40 schreef Perox het volgende:
....EN die wordt overdag gereden dan is het veel warmer, dat is in het voordeel van Red Bull.
Je kunt nog zo veel vermogen hebben maar als je het niet op de weg over kunt brengen......quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:50 schreef ZaZoe het volgende:
Hamilton heeft raketmotor, maar Max is veel scherper
Wie zegt dat ie dat niet gedaan heeft?quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bonno moet gewoon melden dat er iemand aankomt, zo simpel is het.
Lewis z'n snelste tijd ook op hards gereden toch? Dat is sowieso al opvallend..quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:48 schreef beantherio het volgende:
Bij RBR lijken ze de zachte band een stuk beter aan de praat te hebben gekregen dan bij Mercedes.
Yuki knalt hem er achterin bij lewis! voorspellingquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:50 schreef Perox het volgende:
Yuki! Ik heb een zwak voor Yuki - goed om te zien dat hij het zo lekker doet!
Lewisquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wie zegt dat ie dat niet gedaan heeft?
En een ernstige verwonding. Geef hem groot gelijk.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:49 schreef Perox het volgende:
Mazepin heeft een standbeeld op de dam misgelopen
Je zag 'm heel duidelijk in de spiegel kijken en toch bleef 'ie gewoon op de raceline rijden.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:49 schreef Perox het volgende:
Nu die replay ziet het er wel heel fout uit eigenlijk.
Gridstraf voor Bonno morgen dus?quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Deed hij ook bij Mazepin, al noemde hij die Schumacher volgens mij.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Aha, betrouwbare bron.quote:
Schumacherquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Yuki knalt hem er achterin bij lewis! voorspelling
In FP1 was het ook lange tijd zo dat Verstappen op P1 stond met harde banden. Het is wel opvallend ja.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lewis z'n snelste tijd ook op hards gereden toch? Dat is sowieso al opvallend..
Hij waarschuwde hem te laatquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Deed hij ook bij Mazepin, al noemde hij die Schumacher volgens mij.
dat zijn de meeste hier en we willen gewoon het kampioenschap met racen beslist zien worden, niet met een crash.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:53 schreef Mothzor het volgende:
Waarom ben ik voor het eerst echt bang voor een mega klapper in Q1. Dit is vragen om problemen straks…..
Klappers in de kwalificatie - dat is een dingetje voor Charles.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:53 schreef Mothzor het volgende:
Waarom ben ik voor het eerst echt bang voor een mega klapper in Q1. Dit is vragen om problemen straks…..
Misschien, boordradio is sowieso later dan daadwerkelijk gezegd wordt. Maar dat is geen excuus. Fout is het sowieso.quote:
Dit is een vreemde verbinding van 2 conclusiesquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat zijn de meeste hier en we willen gewoon het kampioenschap met racen beslist zien worden, niet met een crash.
Die staatjes kloppen NOOIT. Ik negeer zequote:
Ik weet het niet... Stel je Toto voor als het met een crash gebeurt, dat is toch het hoogst mogeljke genot?quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat zijn de meeste hier en we willen gewoon het kampioenschap met racen beslist zien worden, niet met een crash.
quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kut, Hamilton alsnog 4,5 tienden sneller
Dit wordt toch geen pole ben ik bang dus
mwah, een bezoekje aan de stewards zou niet meer dan terecht zijnquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kut, Hamilton alsnog 4,5 tienden sneller
Dit wordt toch geen pole ben ik bang dus
Langzaam leeglopende band mag ook.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik weet het niet... Stel je Toto voor als het met een crash gebeurt, dat is toch het hoogst mogeljke genot?
Bottas die Ham eraf tikt in de laatste race graag.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik weet het niet... Stel je Toto voor als het met een crash gebeurt, dat is toch het hoogst mogeljke genot?
Volgens die analyse is Hamilton toch veel sneller dan dat nu de stand is in de VT.quote:
Ow gemist. Thx.quote:
Hier zie je talent van Norris en hoe relatief slecht Bottas en Perez zijn.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:57 schreef Perox het volgende:
De ranglijst is nu wel bijna op teamvolgorde. Opvallend.
Get in there Lewis!quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Volgens die analyse is Hamilton toch veel sneller dan dat nu de stand is in de VT.
Dat wil ik op zich wel geloven
Genot zou zijn als Bottas zich verrekt bij de start en Hamilton uitschakeld. Wil geen incidenten tussen Max en Hamilton zien, gewoon keihard racen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Verstappen zijn tijd is op 6 ronden oude zachte banden gereden. Die van Hamilton op 6 ronden oude harde banden. Allebei hebben ze nog heel veel marge over.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:58 schreef Mestreech1990 het volgende:
Mensen, vergeet niet dat Lewis maar 0.2 op harde banden langzamer is. Die gaat vliegen als de soft band gaat werken straks in kwalificatie. Let maar op..
ik zie soft wel als de raceband gokkend op een SF en dan pitten.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:58 schreef Mestreech1990 het volgende:
Mensen, vergeet niet dat Lewis maar 0.2 op harde banden langzamer is. Die gaat vliegen als de soft band gaat werken straks in kwalificatie. Let maar op..
Praten helpt niet. Je moet als FIA ook gewoon de regels handhaven, zeker als je in de kwali ook een bende verwachtquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Masi gaat met Meadows praten, EN met de marshals. Goede zaak wmb.
Daarom is het goed om even een hartig woordje te spreken.quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Praten helpt niet. Je moet als FIA ook gewoon de regels handhaven, zeker als je in de kwali ook een bende verwacht
Fijn dat je het ook inzietquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ach ja alles ligt weer aan Hamilton, tuurlijk
Hier gaat 100% zeker iemand een 5 plaatsen straf krijgen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Praten helpt niet. Je moet als FIA ook gewoon de regels handhaven, zeker als je in de kwali ook een bende verwacht
Ja vind ik ook niet hoor we hebben al zoveel non racing shit gehad - laat de FIA lekker gewoon effe waarschuwen om beter op te letten, meer is niet nodig.quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ach ja alles ligt weer aan Hamilton, tuurlijk
Hier kan Lewis echt niks aan doen. De actie met Gasly was wel echt zijn fout. Maar absoluut geen penalty waard.quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze luisteren niet naar een foeiquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daarom is het goed om even een hartig woordje te spreken.
Iedereen wil veilig racen hoor.quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze luisteren niet naar een foei
quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier gaat 100% zeker iemand een 5 plaatsen straf krijgen.
quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Er wordt helemaal niemand gestraft, klaar
Het is de VT, niet de kwalificatie.
Je zou kunnen bedenken dat één van de reacties betrekking heeft tot de kwalificatie straks, en de ander op nu.quote:
Jazeker wél: hij bleef zijn gehele inlap op de racelijn rijden.quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:02 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Hier kan Lewis echt niks aan doen. De actie met Gasly was wel echt zijn fout. Maar absoluut geen penalty waard.
Je moet gewoon niet in zo'n positie komen als coureur.quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:02 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Hier kan Lewis echt niks aan doen. De actie met Gasly was wel echt zijn fout. Maar absoluut geen penalty waard.
Ja -en- een nieuwe baan.quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:02 schreef Nattekat het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bipolaire_stoornisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk het wel, als je een penalty krijgt in de kwali dan letten ze we beter opquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze luisteren niet naar een foei
Dat was 2 weken terug wel een probleem met een geel vlag zwaaiende marshallquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:04 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja -en- een nieuwe baan.
Plus het probleem was een niet vlaggende marshall en niet Lewis
wie, wat en waar?quote:
Ja dat doet iedereen, niemand wil vuil op zijn banden.quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jazeker wél: hij bleef zijn gehele inlap op de racelijn rijden.
Kwalificatie gaat een genot wordenquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:04 schreef Perox het volgende:
Dit was wel een van de leukste vrije trainingen om te kijken. En aan het einde ben je nog niks wijzer
Ditquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Thanks,quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamilton om die proefstart te doen
En als die SC niet komt, moet je ook vroeg pitten, kom je in verkeer te zitten waar je amper voorbij komt en heb je er niks aan.. dat risico gaan ze echt niet lopenquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zie soft wel als de raceband gokkend op een SF en dan pitten.
Dan spreek jij jezelf tegenquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk het wel, als je een penalty krijgt in de kwali dan letten ze we beter op
Zin in!quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kwalificatie gaat een genot worden
Ik vind het een leuke baan.quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:04 schreef Perox het volgende:
Dit was wel een van de leukste vrije trainingen om te kijken. En aan het einde ben je nog niks wijzer
Nou?quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Lekker rustig in dit topic straks en morgenavondquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:06 schreef 3rr0r het volgende:
Tot 18:00 behalve degenen die dan inmiddels in de zak zijn beland
Beter flikt Piet dat morgen niet bij mij om 18.00 🤔quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:06 schreef 3rr0r het volgende:
Tot 18:00 behalve degenen die dan inmiddels in de zak zijn beland
Nee, dat was NIET het probleem. Het probleem was Hamilton die langzaam op de racelijn reed gedurende zijn inlap.quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:04 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja -en- een nieuwe baan.
Plus het probleem was een niet vlaggende marshall en niet Lewis
Maar het was wat mooi geweest als Mazepin de wagen in de wagen van Hamiltion had gezet
Ik zeg sharia en een paar Saoedische stewards.quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat was NIET het probleem. Het probleem was Hamilton die langzaam op de racelijn reed gedurende zijn inlap.
Hij hinderde Mazepin en Gasly daarmme. En dat was óók gebeurd als er wél met witte waarschuwingsvlaggen was gezwaaid..
Moet jij zeggenquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:09 schreef Nattekat het volgende:
Ga lekker elkaar in de haren vliegen om een non-issue joh.
Dat kan je niet wetenquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat was NIET het probleem. Het probleem was Hamilton die langzaam op de racelijn reed gedurende zijn inlap.
Hij hinderde Mazepin en Gasly daarmme. En dat was óók gebeurd als er wél met witte waarschuwingsvlaggen was gezwaaid..
Tot er geen haren meer over zijnquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:09 schreef Nattekat het volgende:
Aldus de koning van de discussie over non-issuesquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:09 schreef Nattekat het volgende:
Ervaringsdeskundige dusquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Aldus de koning van de discussie over non-issues
Dus @Nattekat is gewoon Tiger Kingquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Aldus de koning van de discussie over non-issues
Maar ook: Hamilton sneller (op hard) dan Hamilton (op soft)..quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:12 schreef PzKpfw het volgende:
Verstappen sneller (op soft) dan Hamilton (op hard)!
...![]()
In de kwalificatie levert dat sowieso een gridstraf op.quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:10 schreef Zorro het volgende:
Een reprimande voor Hamilmans zou terecht zijn.
Dan kan hij zich geen spelletjes meer veroorloven in kwali want dan zou de volgende keer zijn derde zijn met 10 plaatsen straf.
Engineer of coureur maakt niet uit. Je hindert een andere coureur. In de kwalificatie zou dat geheid een gridstraf opleveren.quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat kan je niet weten
Als Max hiervan de oorzaak had je gewoon de engineer de schuld gegeven ipv de coureur.
Toont alleen maar meer de hypocrisie van de sport aan. Veiligheid is niet het doel maar eerder of er een vlaggetje ergens te zien is.quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Hello Michael, punish everybody but not Lewis. Greetings Toto.quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:17 schreef franske19 het volgende:
[..]
Toont alleen maar meer de hypocrisie van de sport aan. Veiligheid is niet het doel maar eerder of er een vlaggetje ergens te zien is.
Moet hij wel genoeg voorsprong bij elkaar kunnen rijden om niet in verkeer terecht te komen na z'n stopquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:19 schreef Fer het volgende:
Nou starten op soft voor Max en dan vroeg naar Hard en dan Hamilton proberen achter te houden door middenop te rijden?
quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:22 schreef _UserName_ het volgende:
Waarom zou Lewis straf moeten krijgen?
Te weinig kennis wel of geen straf. Maar goed was het niet, dat zie ik wel.quote:
Die Haas was echt op een haar na die Mercedes geboordquote:
Inderdaad, balen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die Haas was echt op een haar na i die Mercedes geboord
Dat scheelde weinig ja, megafout van het teamquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die Haas was echt op een haar na die Mercedes geboord
klopt.quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:41 schreef S95Sedan het volgende:
+5 dus als je dezelfde regels zou toepassen als vorige race?
Lijkt me niet meer dan terecht dat je hier een straf voor uit deelt, want dit was echt gevaarlijk. Geen idee of dat dan een boete of gridstraf moet zijn in verband met vrije training.quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:40 schreef Peterselieman het volgende:
#44 moet zich om 17.00 uur Nederlandse tijd bij de stewards melden
https://www.fia.com/sites(...)double%20yellows.pdf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |