Nee joh, het is gewoon 50/50. Dat kon je voor dit weekeinde verwachten en dat blijkt nu ook zoquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik durf nog niet optimistisch te worden. Nu denk je HAM heeft t ook niet op soft en straks zie je ineens paars paars paars en -0,8
Ik zal deze quote bewaren voor na de kwaliquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee joh, het is gewoon 50/50. Dat kon je voor dit weekeinde verwachten en dat blijkt nu ook zo
Want? En dan hopen dat je volgende race boven Hamilton eindigt?quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:26 schreef Perox het volgende:
Max moet zich niet op HAM richten maar op P2.
Seriously.
Bandjes nog niet op temp, niet te vroeg juichen.quote:
Dat mag hoor, hoewel mijn uitspraak dan wel over de kansen op de titel gaat en niet specifiek deze race, even voor de goede ordequote:Op zaterdag 4 december 2021 15:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zal deze quote bewaren voor na de kwali
Deze race is HAM in voordeel want motor nog vers en de baan is snel.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Want? En dan hopen dat je volgende race boven Hamilton eindigt?
Wanneer scheert iemand zijn wenkbrouwen eens afquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:41 schreef Peterselieman het volgende:
Wolff heeft bijna stokjes nodig om de ogen open te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |