Dit is een vreemde verbinding van 2 conclusiesquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat zijn de meeste hier en we willen gewoon het kampioenschap met racen beslist zien worden, niet met een crash.
Die staatjes kloppen NOOIT. Ik negeer zequote:
Ik weet het niet... Stel je Toto voor als het met een crash gebeurt, dat is toch het hoogst mogeljke genot?quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat zijn de meeste hier en we willen gewoon het kampioenschap met racen beslist zien worden, niet met een crash.
quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kut, Hamilton alsnog 4,5 tienden sneller
Dit wordt toch geen pole ben ik bang dus
mwah, een bezoekje aan de stewards zou niet meer dan terecht zijnquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kut, Hamilton alsnog 4,5 tienden sneller
Dit wordt toch geen pole ben ik bang dus
Langzaam leeglopende band mag ook.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik weet het niet... Stel je Toto voor als het met een crash gebeurt, dat is toch het hoogst mogeljke genot?
Bottas die Ham eraf tikt in de laatste race graag.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik weet het niet... Stel je Toto voor als het met een crash gebeurt, dat is toch het hoogst mogeljke genot?
Volgens die analyse is Hamilton toch veel sneller dan dat nu de stand is in de VT.quote:
Ow gemist. Thx.quote:
Hier zie je talent van Norris en hoe relatief slecht Bottas en Perez zijn.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:57 schreef Perox het volgende:
De ranglijst is nu wel bijna op teamvolgorde. Opvallend.
Get in there Lewis!quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Volgens die analyse is Hamilton toch veel sneller dan dat nu de stand is in de VT.
Dat wil ik op zich wel geloven
Genot zou zijn als Bottas zich verrekt bij de start en Hamilton uitschakeld. Wil geen incidenten tussen Max en Hamilton zien, gewoon keihard racen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Verstappen zijn tijd is op 6 ronden oude zachte banden gereden. Die van Hamilton op 6 ronden oude harde banden. Allebei hebben ze nog heel veel marge over.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:58 schreef Mestreech1990 het volgende:
Mensen, vergeet niet dat Lewis maar 0.2 op harde banden langzamer is. Die gaat vliegen als de soft band gaat werken straks in kwalificatie. Let maar op..
ik zie soft wel als de raceband gokkend op een SF en dan pitten.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:58 schreef Mestreech1990 het volgende:
Mensen, vergeet niet dat Lewis maar 0.2 op harde banden langzamer is. Die gaat vliegen als de soft band gaat werken straks in kwalificatie. Let maar op..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |