Je zag 'm heel duidelijk in de spiegel kijken en toch bleef 'ie gewoon op de raceline rijden.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:49 schreef Perox het volgende:
Nu die replay ziet het er wel heel fout uit eigenlijk.
Gridstraf voor Bonno morgen dus?quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bonno moet gewoon melden dat er iemand aankomt, zo simpel is het.
Deed hij ook bij Mazepin, al noemde hij die Schumacher volgens mij.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bonno moet gewoon melden dat er iemand aankomt, zo simpel is het.
Aha, betrouwbare bron.quote:
Schumacherquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Yuki knalt hem er achterin bij lewis! voorspelling
In FP1 was het ook lange tijd zo dat Verstappen op P1 stond met harde banden. Het is wel opvallend ja.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lewis z'n snelste tijd ook op hards gereden toch? Dat is sowieso al opvallend..
Hij waarschuwde hem te laatquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Deed hij ook bij Mazepin, al noemde hij die Schumacher volgens mij.
dat zijn de meeste hier en we willen gewoon het kampioenschap met racen beslist zien worden, niet met een crash.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:53 schreef Mothzor het volgende:
Waarom ben ik voor het eerst echt bang voor een mega klapper in Q1. Dit is vragen om problemen straks…..
Klappers in de kwalificatie - dat is een dingetje voor Charles.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:53 schreef Mothzor het volgende:
Waarom ben ik voor het eerst echt bang voor een mega klapper in Q1. Dit is vragen om problemen straks…..
Misschien, boordradio is sowieso later dan daadwerkelijk gezegd wordt. Maar dat is geen excuus. Fout is het sowieso.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |