Zoals ik al aangeef, is er heel veel mis met het zorgsysteem. Maar in dit geval is het alternatief dat ze sowieso meer gaan betalen, dus daar schieten ze niet per se veel meer op.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat ik het überhaupt bizar vind dat zulke basisbehoeften aan de marktwerking overgeleverd zijn, waardoor goedkope keuzes uiteindelijk niet zo goedkoop blijken.
Ik denk dat de mensen waarvoor deze keuze echt relevant is deze keuze niet kunnen overzien, net als een hoog eigen risico
Ja inmiddels wel geaccepteerd want ze was gewoon heel goed in de finale maar nog steeds niet m'n favorietquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:13 schreef Meridiaan het volgende:
Meke, nog kudo’s voor de quotes van Kitty Scott-ClausWat vond je van de winnaar?
Geaccepteerd is het juiste woord ja, ik vind het ook niet de meest geschikte kandidaat, maar ze was Ru’s favoriet. Kijk je ook Kaaaanada?quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja inmiddels wel geaccepteerd want ze was gewoon heel goed in de finale maar nog steeds niet m'n favoriet
Lastig. Kan er niet zo snel iets over vinden. Maar had je ook echt aangegeven dat je jouw verzekering ging aanpassen?quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:16 schreef Meridiaan het volgende:
Ik liep deze week trouwens ook tegen iets aan van de zorgverzekering. Ik moet worden geopereerd, maar ik heb een budgetpolis genomen vorig jaar en een hoger ER. Dat is niet zo handig geweest, dus ik heb vanmorgen een mail gestuurd naar het bedrijf om in januari te kunnen worden geopereerd en ik mijn verzekering kan aanpassenGeen idee of dit mag/kan trouwens, maar dat hoor ik dan wel weer.
Ik ben het hier niet mee eens want ik vind niet dat we dit op individueel niveau op moeten lossen maar dat het op maatschappij niveau moet worden opgelost.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zoals ik al aangeef, is er heel veel mis met het zorgsysteem. Maar in dit geval is het alternatief dat ze sowieso meer gaan betalen, dus daar schieten ze niet per se veel meer op.
Nee nog niet, is dat leuk?quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:22 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Geaccepteerd is het juiste woord ja, ik vind het ook niet de meest geschikte kandidaat, maar ze was Ru’s favoriet. Kijk je ook Kaaaanada?
Welke oplossing stel je dan voor. Inkomensafhankelijke zorgverzekering?quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben het hier niet mee eens want ik vind niet dat we dit op individueel niveau op moeten lossen maar dat het op maatschappij niveau moet worden opgelost.
In elk geval voor mensen met een gemeentepolis
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lastig. Kan er niet zo snel iets over vinden. Maar had je ook echt aangegeven dat je jouw verzekering ging aanpassen?
Waar kan ik dat vinden? Ik ben nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:24 schreef Momo het volgende:
Mensen die een beetje bekend zijn met metalbands, eens kijken wie auditie doet voor de San Marino voorronde.![]()
![]()
@:H_T
Funhouse in ESF / [2022] De eerste nieuwtjes van ESF 2022 #2 De eerste nummers komenquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:29 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Waar kan ik dat vinden? Ik ben nieuwsgierig.
Dat is inderdaad ook veel. In Pruikentijd kwam het ook al naar voren, het is een overkill als je alles wil volgen. Het recept voor de show wordt nu ook veel te doorzichtig.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee nog niet, is dat leuk?
Ik vind het soms wel veel, ik kijk er nu drie (UK, US en NL)
Waarom ik het vraag is, dat als je het niet gezegd had, ze niet zo snel er iets van kunnen vinden. Want ze zouden dan niet kunnen weten dat jij het uitstelt vanwege de verandering van zorgverzekering en eigen risico. Dus dan was er sowieso niets aan de hand.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:25 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Dat heb ik idd aangegeven, zelfs op de site van de kliniek staat dat ze daarover mee kunnen denken. Ik sta al bijna een jaar op een wachtlijst en weet nog niets, terwijl deze kliniek belooft mij voor februari te hebben geopereerd. Eerste consult met de chirurg is over twee weken al, dus ik was een beetje blind voor de verzekeringen ook blind geweest in december 2020
Ik zat op Wiwi te kijken en kon niks vinden, dus dankjewel,quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Funhouse in ESF / [2022] De eerste nieuwtjes van ESF 2022 #2 De eerste nummers komen
Ik denk het songfestival wel meer iets is voor hun, ze hebben niet perse de beste zanger, maar wel al een hele lijst aan eigen nummers die het ook wel goed doen en miljoenen views hebben.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:32 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik zat op Wiwi te kijken en kon niks vinden, dus dankjewel,
Ooooh goddelijk! Ik heb een cd van hen![]()
Ze hebben ook al eens meegedaan aan Xfactor/‘s Got Talent in Spanje.
Ach zo. Ben soms iets te eerlijkquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarom ik het vraag is, dat als je het niet gezegd had, ze niet zo snel er iets van kunnen vinden. Want ze zouden dan niet kunnen weten dat jij het uitstelt vanwege de verandering van zorgverzekering en eigen risico. Dus dan was er sowieso niets aan de hand.
Niet dat ik weet of er nu het wel bekend is er een probleem is, want ik ken de regelgeving daarvoor niet en kan er niks over vinden. Als die kliniek aangeeft over dat soort dingen na te denken, zou je denken dat het geen probleem zou moeten zijn. Maar ja, niet alle instanties kennen de regels dan weer. Dus ja geen idee
Zolang het geen acute zorg is en er geen andere dingen opschuiven, zou het ook geen probleem moeten zijn lijkt mij.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:36 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ach zo. Ben soms iets te eerlijknah eigenlijk stel ik het juist niet uit, want als ik op het reguliere ziekenhuis moet wachten kan het pas met Sint Juttemis, en daar binnen twee maanden. Maar zoals ik het las op hun site hebben ze vaker met dat bijltje gehakt.
ben benieuwdquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:42 schreef Redefine het volgende:
Wat de Top 2000 betreft, prima dat Rollercoaster niet meer op één staat, al is het laatste uur van de lijst eigenlijk minder boeiend dan de rest.
Als het goed is nog vijf dagen en dan kunnen we zien wat er van onze stemlijsten er in staan. Ben benieuwd hoeveel van mijn lijst voldoende stemduwers hebben gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |