abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_202456441


quote:
Ziggo komt met statement over verlies van F1-uitzendrechten

De Formule 1 zal vanaf 2022 niet meer te zien zijn bij aanbieder Ziggo. De zender heeft dat nieuws bevestigd aan Motorsport.com.

Eerder op de dag kon Motorsport.com al melden dat de geruchten over het naderende einde van het Formule 1-tijdperk bij Ziggo kloppen. De huidige rechtenhouder heeft het contract niet kunnen verlengen. Naar alle waarschijnlijkheid gaat de deal over naar de Scandinavische NENT Group, die middels Viaplay de Formule 1 gaat uitzenden in Nederland.

Ziggo bevestigt dat de verlenging van het contract er niet in zat en dat er na negen jaar een einde komt aan de uitzendingen van de Formule 1. In een kort statement meldde de uitzendpartij: “Formule 1 zal vanaf maart 2022 verhuizen naar een andere zender. Ziggo Sport heeft dan negen jaar met veel plezier Formule 1 uitgezonden en is er trots op dat Formule 1 zo lang via Ziggo Sport de kijker bereikte."

De reden voor het afhaken van de aanbieder is financieel van aard, zo wordt duidelijk: "Helaas zijn de tarieven voor Formule 1 in de afgelopen negen jaar zo sterk gegroeid dat het voor Ziggo Sport helaas niet langer mogelijk was om Formule 1 te behouden.”

Er was veel belangstelling voor de Formule 1-rechten in Nederland, mede door de hoge verwachtingen rondom Max Verstappen voor de komende jaren. Naar verluidt heeft de NENT Group zo’n 25 miljoen euro neergeteld. Naast Ziggo was ook RTL in de race, maar hun bod was niet voldoende.

De komende maanden zal meer duidelijk worden over de invulling van de programmering van NENT, een nieuwkomer op de Nederlandse markt. De gesprekken met commentator Olav Mol en pitreporter Jack Plooij zouden al geopend zijn.
quote:
F1 TV Pro-streamingdienst blijft na 2021 beschikbaar in Nederland

De F1 TV Pro-streamingdienst voor het live bekijken van de Formule 1-races blijft vanaf volgend jaar beschikbaar in Nederland. Omdat de uitzendrechten in Nederland vanaf 2022 van Ziggo overgaan naar de Nordic Entertainment Group, waren er geruchten dat F1 TV zou verdwijnen.

De Formule 1 benadrukt in een officieel persbericht dat F1 TV Pro beschikbaar zal blijven. Over het goedkopere F1 TV Access-abonnement, zonder de mogelijkheid om de races live te kijken, wordt niets gezegd. Er zijn landen zoals Duitsland waar de exclusieve Formule 1-uitzendrechten met zich meebrengen dat er geen plaats meer is voor de F1 TV-streamingdienst, maar dat zal van 2022 tot en met 2024 dus niet de situatie in Nederland zijn. Het is onbekend of F1 TV Pro vanaf volgend jaar voor iedereen beschikbaar blijft, of dat dat alleen geldt voor al bestaande abonnees.

Elk jaar zal de Grand Prix in Zandvoort in Nederland worden uitgezonden op een 'free-to-air basis'. Daarnaast zal Viaplay in totaal zes races gratis beschikbaar maken, waarbij de Zandvoort-race is inbegrepen. Nadere details daarover worden niet gegeven, maar dit zal hoogstwaarschijnlijk betekenen dat er voor deze races geen versleuteling is, waardoor de beelden gratis te ontvangen zullen zijn.
quote:
NENT-topman Peter Nørrelund: ‘Formule 1 is méér dan alleen Max Verstappen’

Nordic Entertainment Groupt (NENT), vanaf 2022 zendgemachtigde van de Formule 1, maakt in de herfst de ambitieuze plannen bekend om de Nederlandse markt te veroveren. Topman Peter Nørrelund belooft twee dingen: de abonnementsprijs is vriendelijk en de sport wordt vanuit alle hoeken belicht. “Formule 1 is in mijn optiek nu het sterkste mediaproduct in Nederland.”

Volgens de Deense topman gaat NENT alle registers opentrekken om de Nederlandse kijkers te overtuigen en te binden. Aan ambities geen gebrek. “Ik heb de producties van Ziggo gezien”, zegt Nørrelund. “Die zijn verder prima, maar we hopen het beter te kunnen doen. Tijdens Grands Prix zullen we een studio in Nederland en in de paddock hebben, de commentatoren werken vanaf locatie en er komt zowel een grid- als pitreporter. Vergeet niet dat we budget hebben om erin te stoppen. Ik voorzie ook mooie producties tussen races in, veel achtergrondreportages, oud-coureurs die de circuits gaan uitleggen en verder goede analisten en experts. De Nederlandse kijker kan van ons verwachten dat we elke vierkante centimeter van het circuit gaan coveren met aanvullende studiosessies.”

Geen Max Verstappen-show
De F1-programma’s zullen, beweert Nørrelund, ‘oranje gekleurd zijn’. Maar het wordt zeker geen Max Verstappen Show, zo verzekert hij. “Veertig procent is oranje en de andere zestig is om de schoonheid van Formule 1 te laten zien. Natuurlijk is het geweldig dat er zo’n sterke coureur is met een Nederlands paspoort. Dat is een pluspunt, het trekt mensen aan. Maar je moet alles niet teveel rondom hem concentreren en de andere verhalen vergeten. Max speelt en zal in elke uitzending een belangrijke rol spelen. Want laten we niet vergeten dat Formule 1 een van de premium sports op de planeet is. Maar we moeten ook niet vergeten dat hij een van de twintig F1-coureurs is en er meer te vertellen valt dan alleen wat er in de Red Bull van hem gebeurt. Ik volg de sport al dertig jaar, volgens mij is het een kwestie van tijd dat Max wereldkampioen wordt en de Formule 1 zal domineren. Maar nogmaals, het is belangrijk om te vertellen dat Formule 1 méér is dan alleen Max Verstappen.”
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_202456481
Zonder Olav en Doornbos.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 3 december 2021 @ 21:45:36 #3
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_202456881
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 17:43 schreef dz5b604 het volgende:
Mensen nog steeds blij met Viaplay nu ook Doornbos niet mee gaat?

Of begint de realiteit langzamerhand wat door te dringen hier.
Ik vind het heerlijk dat alle patjepeeërs thuis gelaten worden.
Feyenoord!!! * Barça
pi_202457111
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 21:25 schreef superniger het volgende:
Zonder Olav en Doornbos.
Zo lang het maar met Hamilton, Verstappen en al die anderen waar het om draait is, dan zal het mij jeuken.
  vrijdag 3 december 2021 @ 22:03:41 #5
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_202457184
Ben benieuwd of Giedo dan nog aan mag schuiven bij Ziggo.

En wat voor smug er straks gebeurt tijdens het F1 café.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_202457363
Giedo nu bij Beau.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_202457389
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 22:13 schreef superniger het volgende:
Giedo nu bij Beau.
Heeft de golddigger wat nieuws te melden?
pi_202457625
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 20:43 schreef TAV74 het volgende:

[..]
vd Garde is prima, Albers een verschrikking.
Lijkt er op dat ze toch vooral kiezen voor meer ingetogen aanpak, Doornbos hangt toch wel meer de populaire jongen uit dan Giedo.
Ik vraag me af of ze daarmee de kijkers die er door het succes van Max zijn bijgekomen weten te binden. Ik blijf er vooralsnog bij dat ik denk dat een tussenweg een betere keuze geweest zou zijn voor het eerste jaar, maar we gaan het zien..
Bij Doornbos gebeurt dat vooral als hij met Coronel zit, anders is het toch wat serieuzer, zeker bij de kwalificatie en de race.
pi_202458892
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 21:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Zo lang het maar met Hamilton, Verstappen en al die anderen waar het om draait is, dan zal het mij jeuken.
Dit. Als ik al deze topics lees lijkt t wel alsof er paar miljoen man naar gps kijkt vanwege Mol, Plooij en de rest van de "analysten".
Al die gasten hobbelen mee op Max zijn succes en zijn zeer vervangbaar.
pi_202459266
Dit wordt een flop, voor ons misschien prima hoor. Maar als je nu naar de races gaat merk je dat 60% voetbalsupporter is, 30% klapvee en 10% liefhebber.

Dat wk sfeertje is verschrikkelijk maar pakken ze nu bij ziggo wel de kijkcijfers mee.
  Redactie Frontpage zaterdag 4 december 2021 @ 09:11:39 #11
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_202460816
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 19:45 schreef NY_Giant het volgende:
Een jaar lang F1TV kun je nu in ieder geval nog afsluiten voor ¤ 48.74 met code F1GAME25. Misschien dat ik toch maar voor die route ga.
Tot hoe lang is deze aanbieding? Wil eigenlijk 8 december afwachten maar denk dat F1TV goedkoper is met de code.
Koetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!
pi_202460957
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 00:20 schreef mikieu het volgende:
Dit wordt een flop, voor ons misschien prima hoor. Maar als je nu naar de races gaat merk je dat 60% voetbalsupporter is, 30% klapvee en 10% liefhebber.

Dat wk sfeertje is verschrikkelijk maar pakken ze nu bij ziggo wel de kijkcijfers mee.
Als je de enige bent die het uitzend pak je alles mee natuurlijk hebben ze een voordeel dat een voetbal er ook bij ziggo inzit. Maar als je volgend jaar F1 wilt kijken dan zul je toch moeten kijken naar wat NENT maakt. En Jumbo shoppend redbull dragende F1 fans gaan gewoon braaf met de massa mee.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 4 december 2021 @ 09:46:48 #13
39237 crew  H_T
2733
pi_202461028
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 09:35 schreef vipergts het volgende:

[..]
Als je de enige bent die het uitzend pak je alles mee natuurlijk hebben ze een voordeel dat een voetbal er ook bij ziggo inzit. Maar als je volgend jaar F1 wilt kijken dan zul je toch moeten kijken naar wat NENT maakt. En Jumbo shoppend redbull dragende F1 fans gaan gewoon braaf met de massa mee.
Misschien een leuk moment voor Jumbo om een kortingsactie op te tuigen, met dubbele spaarpunten op een fourpack Red Bull
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_202461079
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 17:43 schreef dz5b604 het volgende:
Mensen nog steeds blij met Viaplay nu ook Doornbos niet mee gaat?

Of begint de realiteit langzamerhand wat door te dringen hier.
De realisatie dat ze er allemaal uit liggen is als een warm bad na een wandeling op de waterkoude Strabrechtse Heide, heerlijk dus! Zoals Chaplin zei "it's just the passing of greed." De machine men, machine minds en machine hearts liggen eruit en zeiken net als een formeel president over voter fraud en dat het niet eerlijk is. Sweet Music

Okay tot zover het theater :) Kampkneus weg was al meer dan genoeg. Ik volg de F1 sinds de jaren 80, leuk dat er vanaf 2016 iets meer aandacht voor was. Het was soms tandenknarsend slecht maar er waren altijd mogelijkheden om weg te zappen als het me de strot uit kwam. Afwachten wat viaplay doet, orf werkt ook nog en zelf de afgrijselijk slechte Ronald van Dam zijn we te boven gekomen
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_202461523
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 09:35 schreef vipergts het volgende:

[..]
Als je de enige bent die het uitzend pak je alles mee natuurlijk hebben ze een voordeel dat een voetbal er ook bij ziggo inzit. Maar als je volgend jaar F1 wilt kijken dan zul je toch moeten kijken naar wat NENT maakt. En Jumbo shoppend redbull dragende F1 fans gaan gewoon braaf met de massa mee.
Alleen zijn ze dus (hoogstwaarschijnlijk) niet de enigste die het uitzenden en kan je ook gewoon F1TV pro abbo nemen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 21:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Zo lang het maar met Hamilton, Verstappen en al die anderen waar het om draait is, dan zal het mij jeuken.
Nou ja dat is natuurlijk ook maar afwachten in bepaalde mate, Verstappen heeft een speciale deal met Ziggo met exclusieve interviews e.d. nu zal die deal wel afhankelijk zijn geweest van het tv-contract, maar is het maar de vraag of Viaplay nu ook zo'n deal gaat maken met Max en gezien alles wat ik tot nog toe heb gezien van Viaplay gok ik van niet.

Wat dat betreft snap ik nog helemaal niets van Viaplay, het overgrote merendeel van de Nederlandse F1 kijkers zijn zeer casual kijkers die echt geen abbo nemen op iets enkel vanwege de F1 races en met de huidige strategie zie ik niet in wat ze doen om die mensen over te halen. Daarnaast heb je dan ook nog de fanatieke F1 kijker die eerst wel even een vergelijking met F1TV pro gaat maken.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2021 10:56:09 ]
  zaterdag 4 december 2021 @ 11:08:57 #17
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_202461719
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 10:46 schreef dz5b604 het volgende:

[..]
Alleen zijn ze dus (hoogstwaarschijnlijk) niet de enigste die het uitzenden en kan je ook gewoon F1TV pro abbo nemen.
[..]
Nou ja dat is natuurlijk ook maar afwachten in bepaalde mate, Verstappen heeft een speciale deal met Ziggo met exclusieve interviews e.d. nu zal die deal wel afhankelijk zijn geweest van het tv-contract, maar is het maar de vraag of Viaplay nu ook zo'n deal gaat maken met Max en gezien alles wat ik tot nog toe heb gezien van Viaplay gok ik van niet.

Wat dat betreft snap ik nog helemaal niets van Viaplay, het overgrote merendeel van de Nederlandse F1 kijkers zijn zeer casual kijkers die echt geen abbo nemen op iets enkel vanwege de F1 races en met de huidige strategie zie ik niet in wat ze doen om die mensen over te halen. Daarnaast heb je dan ook nog de fanatieke F1 kijker die eerst wel even een vergelijking met F1TV pro gaat maken.
Mensen gaan massaal een Viaplay-abbo nemen voor het darts. Dat er dan F1 bij komt is leuk meegenomen. ;)
pi_202462263
Is er eigenlijk beeld van een race met Ronald van Dam?
pi_202462274
Over 4 dagen weten we de abo prijs van Viaplay/Nent. Ben benieuwd.
pi_202462621
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 december 2021 09:11 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Tot hoe lang is deze aanbieding? Wil eigenlijk 8 december afwachten maar denk dat F1TV goedkoper is met de code.
Geen idee. Ik zie het ze gerust verhogen vlak voor Viaplay zijn prijzen bekend maakt.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 december 2021 @ 12:28:31 #21
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202462754
Die code bestaat al heel erg lang leert een snelle blik op het internet me.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_202462791
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 11:53 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Is er eigenlijk beeld van een race met Ronald van Dam?
Denk dat het beeldmateriaal al is vernietigd om blijvende hersenschade te voorkomen. Een reactie uit die verschrikkelijke tijd van knip en plak site GPtoday

quote:
Het lijkt wel alsof hij een script volgt, een papier voor zijn neus met allemaal onderwerpen waarvan hij zich heeft voorgenomen om ze een aantal keer te duiden. De actie op de baan is van ondergeschikt belang, Van Dam is gebrand om te bewijzen dat hij kennis van zaken heeft.

Dat heeft tot gevolg dat zijn commentaar meer weg heeft van een spreekbeurt van iemand die zich niet op zijn gemak voelt met de aandacht van de klas of zijn publiek. Het verslag is niet pakkend, de teksten zijn steriel en ook de taalpuristen komen niet aan hun trekken met kleurrijke volzinnen. Van Dam moet wat meer op intuïtie en los spreken om de aandacht van de kijker te grijpen en vast te houden.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_202462798
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 12:28 schreef Nattekat het volgende:
Die code bestaat al heel erg lang leert een snelle blik op het internet me.
Jawel, maar de totaalprijs voor Nederland zou ook nog best eens omhoog kunnen gaan. Viaplay ziet natuurlijk het liefst dat mensen rechtstreeks via hen gaan kijken. Maar goed, het blijft afwachten.
pi_202462856
Bedankt voor de code, ik heb een abbo genomen. Je kan met 6 man tegelijk kijken dus best te doen. Nu nog eens uitvogelen hoe ik het op de tv kan kijken er is namelijk geen app beschikbaar, maar in het ergste geval wordt het een laptopf aan de tv hangen.

Zullen Rob Kamphues en Rob van Gameren ook niet mee gaan naar NENT? Robert Doornbosch vind ik een groot gemis. Hij heeft wel een hoop stokpaardjes (rijdt op rails, mes op de keel enz) maar vind het wel leuk om hem te zien op tv. Giedo van Garderen vind ik geen zak aan, eens in het echt ontmoet en was toen een kwal. De Coronel (Tim of Tom?) gun ik wel een plekje, heeft mijn hart gewonnen bij de GP van Nederland.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 december 2021 @ 12:37:43 #25
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202462870
F1TV kan schijnbaar niet omgezet worden naar jaarlijks als je maandelijks hebt, dus ik moet sowieso tot 12 december wachten :7
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_202462922
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 12:36 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Bedankt voor de code, ik heb een abbo genomen. Je kan met 6 man tegelijk kijken dus best te doen. Nu nog eens uitvogelen hoe ik het op de tv kan kijken er is namelijk geen app beschikbaar, maar in het ergste geval wordt het een laptopf aan de tv hangen.
Dat gaat om de extra beelden. De race zelf kun je slechts op één apparaat tegelijk kijken: https://support.f1.tv/s/a(...)I-use?language=en_US. Apps voor Android TV en Apple TV zijn inmiddels wel beschikbaar. En via Chromecast kan het ook gewoon.
  zaterdag 4 december 2021 @ 12:46:19 #27
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202462968
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 12:36 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Bedankt voor de code, ik heb een abbo genomen. Je kan met 6 man tegelijk kijken dus best te doen. Nu nog eens uitvogelen hoe ik het op de tv kan kijken er is namelijk geen app beschikbaar, maar in het ergste geval wordt het een laptopf aan de tv hangen.

Zullen Rob Kamphues en Rob van Gameren ook niet mee gaan naar NENT? Robert Doornbosch vind ik een groot gemis. Hij heeft wel een hoop stokpaardjes (rijdt op rails, mes op de keel enz) maar vind het wel leuk om hem te zien op tv. Giedo van Garderen vind ik geen zak aan, eens in het echt ontmoet en was toen een kwal. De Coronel (Tim of Tom?) gun ik wel een plekje, heeft mijn hart gewonnen bij de GP van Nederland.
Er is wel een F1TV-app. Die heb ik geïnstalleerd op mijn tv :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 04-12-2021 12:56:47 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_202462990
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 12:42 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
Dat gaat om de extra beelden. De race zelf kun je slechts op één apparaat tegelijk kijken: https://support.f1.tv/s/a(...)I-use?language=en_US. Apps voor Android TV en Apple TV zijn inmiddels wel beschikbaar. En via Chromecast kan het ook gewoon.
Shit, ik heb heel fanatiek mijn wachtwoord gegeven aan mijn broer…
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 12:46 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Er is wel een F1TV-app. Die heb ik geïnstalleerd opijn tv :)
Via Android ofzo? Ik heb een 5 jaar jonge LG zen kan de app niet vinden via de concent store.
pi_202463074
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 12:42 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
Dat gaat om de extra beelden. De race zelf kun je slechts op één apparaat tegelijk kijken: https://support.f1.tv/s/a(...)I-use?language=en_US. Apps voor Android TV en Apple TV zijn inmiddels wel beschikbaar. En via Chromecast kan het ook gewoon.
Is in werkelijkheid tijdens race 2 streams tegelijk hoor. Deel F1 tv met een vriend van me, en gaat gewoon goed allebei kijken we tegelijk F1 tv op grote scherm. Is gewoon zo neergezet om accountsharing tegen te gaan denk ik.
  Redactie Frontpage zaterdag 4 december 2021 @ 12:55:24 #30
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_202463078
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 12:19 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
Geen idee. Ik zie het ze gerust verhogen vlak voor Viaplay zijn prijzen bekend maakt.
Die korting zal dan ook niet voor niets zijn. Alleen jammer dat je gewoon via iDeal kan betalen. Via telefoon, google play, paypal en play store lukt het mij niet.
Koetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!
  zaterdag 4 december 2021 @ 12:57:30 #31
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202463098
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 12:48 schreef VenusFlyTrap het volgende:

[..]
Shit, ik heb heel fanatiek mijn wachtwoord gegeven aan mijn broer…
[..]
Via Android ofzo? Ik heb een 5 jaar jonge LG zen kan de app niet vinden via de concent store.
Android inderdaad. Sony tv.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 4 december 2021 @ 12:59:56 #32
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_202463123
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 12:36 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Coronel (Tim of Tom?) gun ik wel een plekje, heeft mijn hart gewonnen bij de GP van Nederland.
Tim is mijn buurman... dus ik zie hem al vaak genoeg. :@
pi_202463126
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 december 2021 12:55 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Die korting zal dan ook niet voor niets zijn. Alleen jammer dat je gewoon via iDeal kan betalen. Via telefoon, google play, paypal en play store lukt het mij niet.
Revolut aanmaken. Is gratis en heb je prepaid virtuele creditcard. Werkt gewoon. Of N26 :)
pi_202463140
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 12:57 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Android inderdaad. Sony tv.
F1 tv werkt hier prima op een xiaomi tv stick met android tv. https://www.xiaomiproducts.nl/nl/xiaomi-mi-tv-stick.html
  zaterdag 4 december 2021 @ 13:03:22 #35
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202463157
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:02 schreef Johannes788 het volgende:

[..]
F1 tv werkt hier prima op een xiaomi tv stick met android tv. https://www.xiaomiproducts.nl/nl/xiaomi-mi-tv-stick.html
Bij mij werkt 't hoor, ik heb de app op mijn tv :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_202463170
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:03 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Bij mij werkt hoor, ik heb de app op mijn tv :P
Nog beter. Hier OLED tv van LG met Web OS😍

Dus daarom stickje gekocht voor F1 tv :)
  zaterdag 4 december 2021 @ 13:13:06 #37
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202463287
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:04 schreef Johannes788 het volgende:

[..]
Nog beter. Hier OLED tv van LG met Web OS😍

Dus daarom stickje gekocht voor F1 tv :)
^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_202463819
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 12:55 schreef Johannes788 het volgende:

[..]
Is in werkelijkheid tijdens race 2 streams tegelijk hoor. Deel F1 tv met een vriend van me, en gaat gewoon goed allebei kijken we tegelijk F1 tv op grote scherm. Is gewoon zo neergezet om accountsharing tegen te gaan denk ik.
Goed om te weten!
pi_202464649
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 21:45 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]
Ik vind het heerlijk dat alle patjepeeërs thuis gelaten worden.
Zo, inderdaad, alleen al dat "crashen in de keuken" programma, met bladgoud bedekte frikandellen vreten bij Kamphues in de tuin, dat gedweep in die patserige vreetschuur van Herman den Blijker. Doornbos die elke fles drank die minder dan een prominent fauteuil kost minderwaardig vindt. Doe maar niet meer.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_202464957
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 15:02 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]
Zo, inderdaad, alleen al dat "crashen in de keuken" programma, met bladgoud bedekte frikandellen vreten bij Kamphues in de tuin, dat gedweep in die patserige vreetschuur van Herman den Blijker. Doornbos die elke fles drank die minder dan een prominent fauteuil kost minderwaardig vindt. Doe maar niet meer.
Ik ga niet zo snel mee in de haat op Ziggo, maar Crashen in de Keuken slaat echt werkelijk nergens op. Dat je een dag later een nabeschouwing doet op een lossere manier ipv klinisch in een studio snap ik, maar vooral het jaar bij Herman den Blijker sloeg echt helemaal nergens op.
pi_202465191
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:04 schreef Johannes788 het volgende:

[..]
Nog beter. Hier OLED tv van LG met Web OS😍

Dus daarom stickje gekocht voor F1 tv :)
he,zijn we nu aan het tv opscheppen?
pi_202465259
Hoe zijn de streams? Als ik review lees ik veel over lag/bufferen tijdens sessies.
  zondag 5 december 2021 @ 00:13:48 #43
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_202474611
Ik kijk nu Q1 en hoor Olav zeggen; "de coureurs hebben gisteren van Charlie whiting te horen gekregen dat... bla bla.

Olav in een notendop. Man wat triest
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 december 2021 @ 00:16:49 #44
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202474669
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 00:13 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Ik kijk nu Q1 en hoor Olav zeggen; "de coureurs hebben gisteren van Charlie whiting te horen gekregen dat... bla bla.

Olav in een notendop. Man wat triest
Inderdaad, iemand die overduidelijk al jááren in het wereldje rondloopt en na honderd keer de nieuwe naam te noemen eens een keer de oude naam nog noemt. Gelijk afstraffen :(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 5 december 2021 @ 00:20:00 #45
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_202474727
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 00:16 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Inderdaad, iemand die overduidelijk al jááren in het wereldje rondloopt en na honderd keer de nieuwe naam te noemen eens een keer de oude naam nog noemt. Gelijk afstraffen :(
Nee Olav is gewoon niet scherp genoeg meer live en bewijst dat binnen een minuut.

Ik vind het enorm rot voor hem maar tis fouten verzamelen. Sorry maar ik snap waarom hij niet gebeld is.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_202475124
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 00:16 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Inderdaad, iemand die overduidelijk al jááren in het wereldje rondloopt en na honderd keer de nieuwe naam te noemen eens een keer de oude naam nog noemt. Gelijk afstraffen :(
Kom op, het is niet zo maar de oude naam. Het is iemand die is overleden en waarvoor destijds heel veel aandacht is geweest. Iedereen in het wereldje beseft dat Whiting er niet meer is. Dit is echt een pijnlijke fout.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 december 2021 @ 00:48:52 #47
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202475206
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 00:43 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Kom op, het is niet zo maar de oude naam. Het is iemand die is overleden en waarvoor destijds heel veel aandacht is geweest. Iedereen in het wereldje beseft dat Whiting er niet meer is. Dit is echt een pijnlijke fout.
Joh, Olav Mol zelf voorop. Hij legt het daarna ook gewoon even uit en verontschuldigt zich ervoor, etc. Natuurlijk is het een fout, dat ontkent niemand, inclusief Olav Mol.

Er een heel drama van maken is een tweede.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 5 december 2021 @ 00:56:25 #48
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_202475294
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 00:48 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Joh, Olav Mol zelf voorop. Hij legt het daarna ook gewoon even uit en verontschuldigt zich ervoor, etc. Natuurlijk is het een fout, dat ontkent niemand, inclusief Olav Mol.

Er een heel drama van maken is een tweede.
Vond je dat ik er drama van maakte?

Volgens mij heb ik niets overdreven en ook niets gelogen. Oneens zijn mag natuurlijk.. maar drama maken? :D
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_202475554
Olav Mol, de Henk Krol van de Formule 1...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2021 01:29:33 ]
pi_202476179
Urenlang hebben ze het over het Mazepin-Hamilton incident.

En Olav noemt Schumacher, "of anders onze grote vriend Mazepin".

Charlie noemen.
Weer coureurs door elkaar halen.en dat in een Q.
pi_202477032
quote:
Heeft Viaplay Stéphane Kox, David Coulthard, Mika Häkkinen en Tom Kristensen aan boord gehaald?

André Venema
5 december 2021

De geruchten doen al een paar dagen de ronde in Jeddah en Hilversum. Volgens diverse bronnen heeft Viaplay, vanaf 2022 rechtenhouder van de Formule 1, het team voor de entree op de Nederlandse markt bijna compleet. Stéphane Kox wordt naar verluidt pitreporter, David Coulthard, Mika Häkkinen en Tom Kristensen zouden, zo wordt beweerd, een trio van experts gaan vormen.

Komende woensdag belegt Viaplay in Amsterdam een persconferentie waar de plannen voor de komende jaren zullen worden toegelicht. Zoals sportdirecteur Peter Nørrelund in mei al tegenover FORMULE 1 Magazine verklapte, wil de nieuwkomer de zaken groots en journalistiek gaan aanpakken. Met een studioprogramma in Nederland en op locatie, een eigen pitreporter bij de Grands Prix en een keur aan experts hoopt Viaplay de Formule 1-fans tot een abonnement te kunnen verleiden.

Afgelopen woensdag maakte Nørrelund bekend dat Nelson Valkenburg en Melroy Heemskerk de races van commentaar zullen gaan voorzien. Het duo volgt Olav Mol, ruim drie decennia de stem van de Formule 1 in Nederland, op. Amber Brantsen, zij presenteerde hiervoor onder meer het Journaal en de F1-podcast bij de NOS, is aangetrokken als presentatrice van het studioprogramma.
Pitreporter

Inmiddels lijken er dus meer contracten te zijn afgesloten. Zo zou Stéphane Kox op pole-position staan voor een rol als pitreporter. De Eindhovense, dochter van coureur Peter Kox, is geen onbekende in de televisiewereld. Voor RTL, de zender waar Viaplay’s Head of Sports Marco Zwaneveld hiervoor werkzaam was, is ze een van de presentatoren van RTL Autowereld. Racen zit Kox (27) daarnaast in het bloed: het afgelopen seizoen kwam ze uit in de DTM Trophy, de opstapklasse van de Duitse toerwagenserie. In 2019 slaagde ze er net niet in zich te kwalificeren voor de W Series, een raceklasse voor vrouwen.
(tekst loopt door onder de foto)
Stéphane Kox zou op poleposition staan voor de rol van pitreporter. FOTO: DTM
Klinkende namen

Voor het analistenteam zingen al een tijdje klinkende namen rond. David Coulthard (op de foto boven het artikel wordt hij geïnterviewd voor Viaplay) bevestigde twee weken geleden tegenover FORMULE 1 Magazine al dat ‘er een gerede kans is’ dat hij voor Viaplay gaat werken. De Schot wordt volgens bronnen een van de drie experts, een team dat verder waarschijnlijk zal gaan bestaan uit de Fin Mika Häkkinen (tweevoudig wereldkampioen Formule 1) en de Deen Tom Kristensen (negenvoudig winnaar 24 uur van Le Mans).

Ook in de studio zullen analisten bij toerbeurt gaan aanschuiven. Hiervoor zingen in Hilversum de namen van Giedo van der Garde, Renger van der Zande, Tom Coronel, Rudy van Buren en Christijan Albers rond.
https://www.formule1.nl/n(...)n-aan-boord-gehaald/

Hakkinen, Coulthard en Kristensen, interessant!! En Kox pitreporter, dus Kalff toch niet?
  Redactie Sport zondag 5 december 2021 @ 10:29:19 #52
451829 crew  H.Vviv
pi_202477165
-

[ Bericht 99% gewijzigd door H.Vviv op 05-12-2021 10:29:45 ]
pi_202477234
Ah shit!!! Wilde van de week nog grappen dat ik liever Hakkinen heb dan Giedo of Doornbos.

Edit: te snel gereageerd
pi_202477247
Ah, gelukkig. Misschien dus toch Christijan Albers als analist. @Nattekat kan gerust zijn. :P

Interessante keuze verder. Drie experts die geen Nederlands spreken, hoe gaan ze dat doen tijdens een live uitzending?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 december 2021 @ 10:43:24 #55
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202477292
Maar serieus, wat moeten wij met Coulthard, Häkkinen en Kristensen als experts op de Nederlandse TV? Live kan al niet, want ik neem aan dat je dat wel gaat ondertitelen, dus dat is gelijk al een groot minpunt. En de Nederlanders waren op?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_202477303
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 11:54 schreef Johannes788 het volgende:
Over 4 dagen weten we de abo prijs van Viaplay/Nent. Ben benieuwd.
Ik ga er niet op wachten. Met de genoemde code (nog dank daar voor) heb ik net een F1TV abbonnement afgesloten.
Goedkoper dan 4 euro per maand zal Via toch niet worden en behoudens F1 interessert me hun hele pakket geen reet
"Sommige mensen hebben juist genoeg gelezen om verkeerd te citeren."
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 december 2021 @ 10:44:53 #57
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_202477309
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 10:39 schreef Sodemieters het volgende:
Drie experts die geen Nederlands spreken, hoe gaan ze dat doen tijdens een live uitzending?
ik gok dat die content gaan maken voor alle landen waar Viaplay uitzendt. En dan met een delay is dat wel te ondertitelen.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 december 2021 @ 10:45:59 #58
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202477325
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 10:39 schreef Sodemieters het volgende:
Ah, gelukkig. Misschien dus toch Christijan Albers als analist. @:Nattekat kan gerust zijn. :P

Interessante keuze verder. Drie experts die geen Nederlands spreken, hoe gaan ze dat doen tijdens een live uitzending?
D:
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_202477327
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 10:43 schreef heywoodu het volgende:
Maar serieus, wat moeten wij met Coulthard, Häkkinen en Kristensen als experts op de Nederlandse TV? Live kan al niet, want ik neem aan dat je dat wel gaat ondertitelen, dus dat is gelijk al een groot minpunt. En de Nederlanders waren op?
Nou ja, welke Nederlanders van dat kaliber zijn er? Als je die staat van dienst zoekt, kom je automatisch buiten Nederland uit.

Hoe het gaat met de taal vraag ik me ook af.
pi_202477374
Ik roep hier al dagen dat we een veredelde internationale stream gaan krijgen.

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2021 10:53:44 ]
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 december 2021 @ 10:51:56 #61
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202477398
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 10:46 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Nou ja, welke Nederlanders van dat kaliber zijn er? Als je die staat van dienst zoekt, kom je automatisch buiten Nederland uit.

Hoe het gaat met de taal vraag ik me ook af.
Het klinkt weer als véél te veel zoeken naar een palmares of iets dergelijks. Het moet een 'grote naam' zijn, koste wat het kost, 'want dan wordt de kwaliteit geweldig en gaat iedereen het geweldig vinden'. Terwijl de gemiddelde kijker, die gewoon op de zondag inschakelt en verder niet alle ditjes en datjes volgt, daar waarschijnlijk helemaal geen behoefte aan heeft.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 december 2021 @ 10:56:14 #62
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202477438
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 10:50 schreef dz5b604 het volgende:
Ik roep hier al dagen dat we een veredelde internationale stream gaan krijgen.
Dan biedt Viaplay dus 0 meerwaarde vergeleken met F1TV, terwijl F1TV wel heel veel exclusieve functionaliteit heeft. Ik kan nu toch nog geen jaarabo afsluiten omdat mijn huidige abo tot volgende week loopt, maar anders had ik die persco waarschijnlijk niet eens meer afgewacht.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 december 2021 @ 10:57:10 #63
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202477448
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 10:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dan biedt Viaplay dus 0 meerwaarde vergeleken met F1TV
Ah, de Nederlandse commentator op F1TV is dus toch bekend inmiddels?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_202477458
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 10:51 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Het klinkt weer als véél te veel zoeken naar een palmares of iets dergelijks. Het moet een 'grote naam' zijn, koste wat het kost, 'want dan wordt de kwaliteit geweldig en gaat iedereen het geweldig vinden'. Terwijl de gemiddelde kijker, die gewoon op de zondag inschakelt en verder niet alle ditjes en datjes volgt, daar waarschijnlijk helemaal geen behoefte aan heeft.
Nee hoor. Beide zijn al bezig in de media. Voor Nederland is zeker David Coulthard een bekend gezicht. Nieuwe fans zullen minder hebben met Hakkinen.

Verder zit men hier te klagen dat er mensen komen zonder contacten die van niks weten. Dat argument kan dan ook van tafel.
pi_202477461
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 10:50 schreef dz5b604 het volgende:
Ik roep hier al dagen dat we een veredelde internationale stream gaan krijgen.
En hoe voelt het nu je ongelijk lijkt te gaan krijgen?

Commentaar is Nederlands, pitreporter is Nederlands, analisten Nederlands, alleen drie experts die van buiten Nederland komen.
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 december 2021 @ 10:58:27 #66
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202477462
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 10:57 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ah, de Nederlandse commentator op F1TV is dus toch bekend inmiddels?
Ik zie niet in waarom dat volgend jaar niet precies gaat werken zoals dat nu werkt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator zondag 5 december 2021 @ 10:58:53 #67
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_202477470
Geen Olav meer. Als ware Max fanboy ga ik hem zo enorm missen. De kenners zullen hem missen als kiespijn omdat hij zoveel mist, niet ziet, of niet vermeldt. Maar voor mij, als ware leek, is Olav onlosmakelijk verbonden met F1 ;(

Ik baal er echt van :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_202477472
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 10:50 schreef dz5b604 het volgende:
Ik roep hier al dagen dat we een veredelde internationale stream gaan krijgen.
Is dat zo?
  zondag 5 december 2021 @ 11:00:10 #69
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202477488
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 10:43 schreef heywoodu het volgende:
Maar serieus, wat moeten wij met Coulthard, Häkkinen en Kristensen als experts op de Nederlandse TV? Live kan al niet, want ik neem aan dat je dat wel gaat ondertitelen, dus dat is gelijk al een groot minpunt. En de Nederlanders waren op?
Mag ik zeggen dat ik dat geen enkel probleem vind, ik hoop ook op een taalmodus, dan gewoon Engels commentaar al ga ik misschien wel voor F1TV
  Moderator zondag 5 december 2021 @ 11:01:20 #70
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_202477499
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 11:00 schreef Tarado het volgende:

[..]
Mag ik zeggen dat ik dat geen enkel probleem vind, ik hoop ook op een taalmodus, dan gewoon Engels commentaar al ga ik misschien wel voor F1TV
Een vriend van mij heeft dat. Dan kan je volgens mij ook zelf je camerastanden bepalen of bij wie je in de auto meekijkt. Dat is wel grappig :D
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_202477500
Tja in Amsterdam is Engels bijna onze moedertaal.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 december 2021 @ 11:03:19 #72
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202477523
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 10:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik zie niet in waarom dat volgend jaar niet precies gaat werken zoals dat nu werkt.
Hoe is dat? Want ik heb F1TV nog nooit gebruikt :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 december 2021 @ 11:03:40 #73
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202477524
quote:
9s.gif Op zondag 5 december 2021 10:58 schreef onlogisch het volgende:
Geen Olav meer. Als ware Max fanboy ga ik hem zo enorm missen. De kenners zullen hem missen als kiespijn omdat hij zoveel mist, niet ziet, of niet vermeldt. Maar voor mij, als ware leek, is Olav onlosmakelijk verbonden met F1 ;(

Ik baal er echt van :')
Ik weet bij jou nooit of je serieus bent maar als dat zo is verdien je een internetpunt met deze post.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_202477527
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 10:51 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Het klinkt weer als véél te veel zoeken naar een palmares of iets dergelijks. Het moet een 'grote naam' zijn, koste wat het kost, 'want dan wordt de kwaliteit geweldig en gaat iedereen het geweldig vinden'. Terwijl de gemiddelde kijker, die gewoon op de zondag inschakelt en verder niet alle ditjes en datjes volgt, daar waarschijnlijk helemaal geen behoefte aan heeft.
Dat is een terecht punt. Ik vind wel dat een bepaalde staat van dienst echt een meerwaarde heeft, dat zie je heel duidelijk bij Sky. Maar... dat je die staat van dienst hebt wil nog niet zeggen dat je het ook aantrekkelijk kunt presenteren.

Ben wel nieuwsgierig. Ik geloof dat ze een aantal races gratis laten zien, dan wil ik wel eens kijken hoe het gaat. Vooralsnog blijft het gewoon Sky.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 december 2021 @ 11:04:12 #75
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202477530
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 11:00 schreef Tarado het volgende:

[..]
Mag ik zeggen dat ik dat geen enkel probleem vind, ik hoop ook op een taalmodus, dan gewoon Engels commentaar al ga ik misschien wel voor F1TV
Daar heb ik weinig hoop op, zeker bij KPN :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator zondag 5 december 2021 @ 11:04:27 #76
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_202477532
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 11:03 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik weet bij jou nooit of je serieus bent maar als dat zo is verdien je een internetpunt met deze post.
Ik baal oprecht makker. Ik ben een complete leek maar ik hou van de stem van Olav _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_202477536
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 11:03 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Dat is een terecht punt. Ik vind wel dat een bepaalde staat van dienst echt een meerwaarde heeft, dat zie je heel duidelijk bij Sky. Maar... dat je die staat van dienst hebt wil nog niet zeggen dat je het ook aantrekkelijk kunt presenteren.

Ben wel nieuwsgierig. Ik geloof dat ze een aantal races gratis laten zien, dan wil ik wel eens kijken hoe het gaat. Vooralsnog blijft het gewoon Sky.
Coulthard en Hakkinen werken al in de media. Zijn wat dat betreft geen groentjes.
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 december 2021 @ 11:05:27 #78
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202477539
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 11:03 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Hoe is dat? Want ik heb F1TV nog nooit gebruikt :+
Ik kan gewoon naar Rick Winkelman luisteren bij de F2, en Olav bij de race.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 december 2021 @ 11:06:45 #79
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202477557
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 11:05 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik kan gewoon naar Rick Winkelman luisteren bij de F2, en Olav bij de race.
Bijzonder. Maar hoopgevend. Hoewel ik me toch afvraag of je straks via F1TV ook gewoon naar Nelson kunt luisteren.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_202477564
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 11:03 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik weet bij jou nooit of je serieus bent maar als dat zo is verdien je een internetpunt met deze post.
twitter


@onlogisch
  zondag 5 december 2021 @ 11:09:23 #81
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_202477580
quote:
9s.gif Op zondag 5 december 2021 10:58 schreef onlogisch het volgende:
Geen Olav meer. Als ware Max fanboy ga ik hem zo enorm missen. De kenners zullen hem missen als kiespijn omdat hij zoveel mist, niet ziet, of niet vermeldt. Maar voor mij, als ware leek, is Olav onlosmakelijk verbonden met F1 ;(

Ik baal er echt van :')
Gisteren nog ging Sainz een snelle ronde zetten in Q3 volgens Olaf _O-

Maar dat was Leclerc want Sainz deed helemaal niet mee :')
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 5 december 2021 @ 11:10:27 #82
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_202477592
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 10:43 schreef heywoodu het volgende:
Maar serieus, wat moeten wij met Coulthard, Häkkinen en Kristensen als experts op de Nederlandse TV? Live kan al niet, want ik neem aan dat je dat wel gaat ondertitelen, dus dat is gelijk al een groot minpunt. En de Nederlanders waren op?
Waarom zou Engels een probleem zijn? De meeste Nederlanders verstaan dat wel.

Ik luister meestal ook liever naar het Engelse commentaar als dat kan. En als Ziggo bij de F1 ook de internationale audiostream meeleverde zou ik die kiezen in plaats van Olav. Net zoals ik meestal bij de F2 en F3 doe om Ronald van Dam niet te hoeven aanhoren.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 december 2021 @ 11:10:37 #83
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202477593
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 11:06 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Bijzonder. Maar hoopgevend. Hoewel ik me toch afvraag of je straks via F1TV ook gewoon naar Nelson kunt luisteren.
Als je eens een vreemde taal wil leren, dan kan je ook nog Duits, Frans, Spaans of Portugees (voor jou vast interessant) aanzetten :Y
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 5 december 2021 @ 11:10:48 #84
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_202477596
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 10:51 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Het klinkt weer als véél te veel zoeken naar een palmares of iets dergelijks. Het moet een 'grote naam' zijn, koste wat het kost, 'want dan wordt de kwaliteit geweldig en gaat iedereen het geweldig vinden'. Terwijl de gemiddelde kijker, die gewoon op de zondag inschakelt en verder niet alle ditjes en datjes volgt, daar waarschijnlijk helemaal geen behoefte aan heeft.
Maar de gemiddelde kijker kijkt nu omdat het gratis op Ziggo is.

Daarvan verwacht ik er een heleboel niet meer terug als het betaald wordt. En zelf vind ik dat het ook wel wat professioneler mag.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_202477597
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 11:05 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Coulthard en Hakkinen werken al in de media. Zijn wat dat betreft geen groentjes.
Het gaat ook om de dynamiek, of er een beetje Voetbal Inside-effect is.

Bij Sky is het zeer deskundig, maar gebeurt het ook met humor en spontaniteit - vooral tijdens de trainingen. Dat Button even aanschuift en dan aan Di Resta vraagt: 'oh, wacht, heb jij ook F1 gereden?' Dat soort dingen. Het is een complexe balans tussen inhoudelijk goed en toch aansprekend.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 december 2021 @ 11:12:34 #86
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202477605
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 11:10 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Waarom zou Engels een probleem zijn? De meeste Nederlanders verstaan dat wel.
Dat klopt, maar lang niet iedereen is daar even bedreven in. Jongere kijkers natuurlijk wel, voor oudere kijkers kost het (gemiddeld) gewoon meer inspanning. Ik neem mijn vader even als voorbeeld: die verstaat echt wel Engels, allemaal niet zo'n probleem, maar grofweg twee uur luisteren en wel alles willen volgen en verstaan kost nou eenmaal meer inspanning dan wanneer het in de moedertaal is en zorgt voor minder relaxed kijken. Voor veel kijkers zal dat echt niet heel anders zijn: ze verstaan het wel, maar het kost gewoon meer concentratie/inspanning om het net zo goed te kunnen volgen en dat doet gewoon af aan de algehele beleving.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 5 december 2021 @ 11:14:30 #87
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_202477626
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 11:10 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Waarom zou Engels een probleem zijn? De meeste Nederlanders verstaan dat wel.
Ja, de meeste Nederlanders verstaan boerenkolenengels wel op de camping. Maar 1,5 uur lang een verslaglegging luisteren en begrijpen, dat gaat er veel toch boven de pet denk ik. Anders konden we ook wel stoppen met ondertitels op de TV ;)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 december 2021 @ 11:14:52 #88
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202477629
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 11:10 schreef daNpy het volgende:

[..]
Maar de gemiddelde kijker kijkt nu omdat het gratis op Ziggo is.

Daarvan verwacht ik er een heleboel niet meer terug als het betaald wordt. En zelf vind ik dat het ook wel wat professioneler mag.
F1 is ook gigantisch doodgebloed toen het van het open net verdween in 2014. Wat dat betreft kwam ene Max Verstappen echt precies op het goede moment.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_202477636
https://www.gpfans.com/nl(...)-viaplay-ook-bekend/

Albers :') Coronel :')

Ho Pin Tung. _O_

Van de Garde is ok.
Het is koud, het is guur....
  zondag 5 december 2021 @ 11:16:52 #90
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_202477642
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 11:06 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Bijzonder. Maar hoopgevend. Hoewel ik me toch afvraag of je straks via F1TV ook gewoon naar Nelson kunt luisteren.
Waarschijnlijk wel, omdat ze voor de audiostreams gebruik maken van de uitzendgerechtigden in dat taalgebied, voor zover ik weet.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 december 2021 @ 11:19:16 #91
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202477666
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 11:16 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.gpfans.com/nl(...)-viaplay-ook-bekend/

Albers :') Coronel :')

Ho Pin Tung. _O_

Van de Garde is ok.
Op Albers na is dit nog wel te doen. En dan niet omdat ik echt iets tegen Albers heb/had, maar hij kwam onlangs zo onnoemelijk zuur over toen hij het eens over de huidige manier van 'aankleden' van de F1-programmering had. Alsof hij graag bij gaat dragen aan een gigantisch zakelijk programma, waar geen hol aan is.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 5 december 2021 @ 11:21:18 #92
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_202477685
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 11:10 schreef daNpy het volgende:

[..]
Maar de gemiddelde kijker kijkt nu omdat het gratis op Ziggo is.

Daarvan verwacht ik er een heleboel niet meer terug als het betaald wordt. En zelf vind ik dat het ook wel wat professioneler mag.
Klopt. Dat zie je ook in het VK. De meeste kijken de samenvattingen op Channel 4 en slechts een deel van de vroegere kijkers kijkt via Sky.

Dat zal hier waarschijnlijk niet anders worden. En dat is het manke van pay-tv. Je bereikt er een stuk minder kijkers mee, waardoor het ook voor sponsoren ook minder aantrekkelijk wordt. Dat moet dus terugverdiend worden door dure tv rechten en dus hogere abonnementsprijzen.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  zondag 5 december 2021 @ 11:22:25 #93
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_202477695
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 11:16 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.gpfans.com/nl(...)-viaplay-ook-bekend/

Albers :') Coronel :')

Ho Pin Tung. _O_

Van de Garde is ok.
Albers :r

Wat een onsympathiek ventje is dat.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 december 2021 @ 11:22:49 #94
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202477698
Ik denk dat ik sowieso niet erg vrolijk van Nelson ga worden. Prima om Le Mans aan elkaar te praten, maar ik zie echt geen F1 commentator in hem. Momenten zoals gisteren toen Verstappen hem in de muur parkeerde zijn gewoon de reden waarom ik Olav zo kan waarderen, hij trekt je er als niet helemaal oplettende Nattekat meteen weer in en zorgt ervoor dat het laatste deel van je avondeten koud wordt _O_
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_202477711
Hmm als ik die namen zie snap ik niet zo goed dat Doornbos er niet bij zit. Of nuja, wat betreft het totaal anders doen gedeelte dan wel. Geen Ziggo koppies op ViaPlay, wat voor de rest logisch is.

Verder heel mooi. Hakkinen en Coutlhard _O_
  zondag 5 december 2021 @ 11:23:41 #96
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_202477712
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 11:12 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat klopt, maar lang niet iedereen is daar even bedreven in. Jongere kijkers natuurlijk wel, voor oudere kijkers kost het (gemiddeld) gewoon meer inspanning. Ik neem mijn vader even als voorbeeld: die verstaat echt wel Engels, allemaal niet zo'n probleem, maar grofweg twee uur luisteren en wel alles willen volgen en verstaan kost nou eenmaal meer inspanning dan wanneer het in de moedertaal is en zorgt voor minder relaxed kijken. Voor veel kijkers zal dat echt niet heel anders zijn: ze verstaan het wel, maar het kost gewoon meer concentratie/inspanning om het net zo goed te kunnen volgen en dat doet gewoon af aan de algehele beleving.
Daar heb je misschien ook wel een punt.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_202477723
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 11:19 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Op Albers na is dit nog wel te doen. En dan niet omdat ik echt iets tegen Albers heb/had, maar hij kwam onlangs zo onnoemelijk zuur over toen hij het eens over de huidige manier van 'aankleden' van de F1-programmering had. Alsof hij graag bij gaat dragen aan een gigantisch zakelijk programma, waar geen hol aan is.
Coronel,hou op hoor :') Grootste idioot in de hele F1 wereld

Max crasht in warm up ronde: Briljant!!

Echt onbegrijpelijke keuze,is ook echt totaal niet in lijn met de andere keuzes die ze maken.
  zondag 5 december 2021 @ 11:24:53 #98
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202477725
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 11:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Daar heb ik weinig hoop op, zeker bij KPN :+
neem aan dat viaplay dat zelf bepaalt
  zondag 5 december 2021 @ 11:25:10 #99
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_202477733
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 11:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat ik sowieso niet erg vrolijk van Nelson ga worden. Prima om Le Mans aan elkaar te praten, maar ik zie echt geen F1 commentator in hem. Momenten zoals gisteren toen Verstappen hem in de muur parkeerde zijn gewoon de reden waarom ik Olav zo kan waarderen, hij trekt je er als niet helemaal oplettende Nattekat meteen weer in en zorgt ervoor dat het laatste deel van je avondeten koud wordt _O_
Leuk dat jij niet op zit te letten maar dat hij beweert dat Sainz in de top 5 gaat komen terwijl die op dat moment niet meer rijdt zijn toch foutjes die eigenlijk niet meer kunnen.

Olaf is echt wel een leuke commentator maar hij heeft gewoon iemand nodig die mee oplet zodat hij er niet de hele tijd naast zit. En dat wil hij zelf niet, dus is het een bal.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_202477747
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 11:23 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Daar heb je misschien ook wel een punt.
Alleen zal het niet twee uur Engels zijn. De kleine gesprekjes met Jack zijn toch ook in het Engels.
  zondag 5 december 2021 @ 11:27:42 #101
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_202477764
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 11:16 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.gpfans.com/nl(...)-viaplay-ook-bekend/

Albers :') Coronel :')

Ho Pin Tung. _O_

Van de Garde is ok.
Coronel :')
De kans dat ik van F1TV overstap naar Viaplay is zojuist verdampt..
pi_202477788
Eigenlijk boeit het me niet zo veel. Enige wat ik belangrijk vind is dat Plooij en Coronel niet meegingen. Helaas gaat Coronel wel mee,daar ga ik niet voor betalen. Dat zal ze leren!!!!
  zondag 5 december 2021 @ 11:30:44 #103
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202477794
quote:
80s.gif Op zondag 5 december 2021 11:27 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Coronel :')
De kans dat ik van F1TV overstap naar Viaplay is zojuist verdampt..
probleem voor mij is dat ze ook de Premier League krijgen/hebben en dat wil ik niet missen, om beide te nemen is ook weer wat
  zondag 5 december 2021 @ 11:31:16 #104
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_202477802
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 11:26 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Alleen zal het niet twee uur Engels zijn. De kleine gesprekjes met Jack zijn toch ook in het Engels.
Ik had het ook over Engels commentaar bij de race, niet alleen die korte gesprekken (die daarna ook weer door Jack vertaald worden)
No Dyson Barrier is going to stop me!
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 december 2021 @ 11:33:36 #105
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202477823
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 11:23 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Daar heb je misschien ook wel een punt.
Ik ben daar ook gewoon een mooi voorbeeld van. Sinds mijn vroege tienerjaren eigenlijk heel veel Engels meegekregen op het internet, zowel lezend als luisterend. Ik kan ook gerust een Engelse stream op de achtergrond aan zetten en het allemaal goed volgen. Maar toch heb ik de laatste jaren altijd de voorkeur gehad aan Nederlandse colleges. Het maakt niet uit hoe goed je Engels is, het zal nooit je moedertaal evenaren.

Met de disclaimer dat de huidige tieners daar nog een schepje bovenop doen doordat Engelse video's en streams eigenlijk pas heel recent groot zijn geworden. Ik heb een nichtje van 12 die gewoon belachelijk goed is in Engels, en dat al jaren.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 december 2021 @ 11:35:52 #106
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202477848
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 11:25 schreef daNpy het volgende:

[..]
Leuk dat jij niet op zit te letten maar dat hij beweert dat Sainz in de top 5 gaat komen terwijl die op dat moment niet meer rijdt zijn toch foutjes die eigenlijk niet meer kunnen.

Olaf is echt wel een leuke commentator maar hij heeft gewoon iemand nodig die mee oplet zodat hij er niet de hele tijd naast zit. En dat wil hij zelf niet, dus is het een bal.
Ik erger me echt totaal niet aan zulke foutjes. Dat scheelt vast al een hele hoop. Ik erger me wel aan een robot zoals Ronald van Dam als hij weer eens de F2 mag voorzien van commentaar. Ook Rick Winkelman zou ik niet als F1 commentator willen, ook al kan ik hem elders wel gewoon waarderen (zelfs in de VTs).
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_202477855
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 11:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hmm als ik die namen zie snap ik niet zo goed dat Doornbos er niet bij zit. Of nuja, wat betreft het totaal anders doen gedeelte dan wel. Geen Ziggo koppies op ViaPlay, wat voor de rest logisch is.

Verder heel mooi. Hakkinen en Coutlhard _O_
Met Coronel, vd Garde, vd Zande en Ho Pin Tung nemen ze buiten Doornbos toch zowat iedereen over? ;)
  zondag 5 december 2021 @ 11:37:31 #108
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_202477867
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 11:35 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik erger me echt totaal niet aan zulke foutjes. Dat scheelt vast al een hele hoop. Ik erger me wel aan een robot zoals Ronald van Dam als hij weer eens de F2 mag voorzien van commentaar. Ook Rick Winkelman zou ik niet als F1 commentator willen, ook al kan ik hem elders wel gewoon waarderen (zelfs in de VTs).
Ik heb er ook lang begrip voor gehad. Hij zit met 4 schermen en doet alles alleen, waarvoor petje af. Maar als je zulke foutjes maakt, blijft maken en ook vooral niet wil dat daar verbetering in komt, ben je meer bezig met je ego dan met je werk naar het beste niveau te krijgen.
Dus ik erger me wel aan die foutjes, omdat ze onnodig zijn en door een ego veroorzaakt worden, niet door 'foutjes'.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 december 2021 @ 11:38:36 #109
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202477878
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 11:35 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik erger me echt totaal niet aan zulke foutjes. Dat scheelt vast al een hele hoop. Ik erger me wel aan een robot zoals Ronald van Dam als hij weer eens de F2 mag voorzien van commentaar. Ook Rick Winkelman zou ik niet als F1 commentator willen, ook al kan ik hem elders wel gewoon waarderen (zelfs in de VTs).
Mwah, Winkelman kan je ook prima meeslepen in de spannende momenten.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_202477882
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 11:36 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Met Coronel, vd Garde, vd Zande en Ho Pin Tung nemen ze buiten Doornbos toch zowat iedereen over? ;)
Doornbos is daar vast en altijd. Wie verder eens 3x per jaar aan tafel zit boeit niet zo heel erg en is niet overnemen.
pi_202477912
Klinkt wel alsof ze met team op locatie gaan werken met Hakkinen, Kristensen en Coulthard die daar toch al zijn en die ze voor alle landen in gaan zetten. En dan daaromheen een programma in de studio met de andere namen… en als je kijkt naar de andere namen, is het inderdaad wel wat serieuzer dan bij Ziggo. Coulthard is (net als Doornbos) een beetje een combinatie van kennis en entertainment, maar de rest vooral kennis.

Totdat ook opeens de naam Coronel voorbij komt :o
pi_202477914
quote:
9s.gif Op zondag 5 december 2021 10:58 schreef onlogisch het volgende:
Geen Olav meer. Als ware Max fanboy ga ik hem zo enorm missen. De kenners zullen hem missen als kiespijn omdat hij zoveel mist, niet ziet, of niet vermeldt. Maar voor mij, als ware leek, is Olav onlosmakelijk verbonden met F1 ;(

Ik baal er echt van :')
Ik heb nooit problemen gehad met Mol. Het is voor mij een vorm van gezelligheid die hij uitstraalt. Het hoeft ook niet tot in de perfectie te gaan. Doornbos vind ik ook een aanvulling.
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 december 2021 @ 11:43:51 #113
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202477929
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 11:38 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Mwah, Winkelman kan je ook prima meeslepen in de spannende momenten.
Dat zal ik zeker niet ontkennen, maar hij mist net dat kleine beetje charisma. Misschien is dat ook wel een kwestie van gewenning. Qua passie scoort ie hoger dan Nelson in ieder geval.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_202477942
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 11:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Doornbos is daar vast en altijd. Wie verder eens 3x per jaar aan tafel zit boeit niet zo heel erg en is niet overnemen.
Oké, op die manier, al zitten Coronel, vd Garde en vd Zande er ook vaak genoeg. Alleen Ho Pin Tung zit er niet zo vaak (meer), maar dat zal vast volgend jaar ook niet zoveel zijn gezien z’n racecarriere.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 december 2021 @ 11:48:43 #115
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202477977
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 11:43 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat zal ik zeker niet ontkennen, maar hij mist net dat kleine beetje charisma. Misschien is dat ook wel een kwestie van gewenning. Qua passie scoort ie hoger dan Nelson in ieder geval.
Het wordt allemaal een kwestie van gewenning. Ik ben nog steeds van mening dat Nelson een prima keuze is als het écht iemand anders moest zijn.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 december 2021 @ 11:51:12 #116
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202477998
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 11:48 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Het wordt allemaal een kwestie van gewenning. Ik ben nog steeds van mening dat Nelson een prima keuze is als het écht iemand anders moest zijn.
Ik moet RvD al jaren aanhoren en ik krijg nog steeds iedere keer de neiging om een afstandsbediening tegen de tv te gooien :D

En de huidige lockdownsamenleving went ook, maar dat betekent niet meteen dat het een goed alternatief is natuurlijk.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_202478016
Los van welke mening iedereen heeft over Olav, zou het commercieel niet interessant zijn om Olav Mol binnen te halen bij F1TV voor het Nederlandse commentaar in 2022? Denk dat je zo veel ontevreden Ziggofans mee lokt naar F1TV ipv Viaplay.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 december 2021 @ 11:53:03 #118
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202478021
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 11:51 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik moet RvD al jaren aanhoren en ik krijg nog steeds iedere keer de neiging om een afstandsbediening tegen de tv te gooien :D

En de huidige lockdownsamenleving went ook, maar dat betekent niet meteen dat het een goed alternatief is natuurlijk.
Maar hoewel ik Nelson wellicht nog niet als dé F1-commentator zie, heb ik wel altijd met plezier naar hem geluisterd tot nu toe, dat scheelt behoorlijk en maakt het een stuk makkelijker om hem voor mijzelf even de kans te geven ipv gelijk af te zeiken :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 december 2021 @ 11:53:36 #119
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202478033
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 11:52 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Los van welke mening iedereen heeft over Olav, zou het commercieel niet interessant zijn om Olav Mol binnen te halen bij F1TV voor het Nederlandse commentaar in 2022? Denk dat je zo veel ontevreden Ziggofans mee lokt naar F1TV ipv Viaplay.
Maar dat is niet mogelijk als F1TV inderdaad gewoon dezelfde audiokanalen gebruikt als de rechthebbenden per regio :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 december 2021 @ 11:54:10 #120
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202478037
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 11:53 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Maar dat is niet mogelijk als F1TV inderdaad gewoon dezelfde audiokanalen gebruikt als de rechthebbenden per regio :P
GP Radio heeft ook de rechten O-)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_202478039
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 11:53 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Maar dat is niet mogelijk als F1TV inderdaad gewoon dezelfde audiokanalen gebruikt als de rechthebbenden per regio :P
Ja uit gemak denk ik. Moet zeker los van elkaar kunnen.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 december 2021 @ 11:55:01 #122
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202478046
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 11:54 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:

[..]
Ja uit gemak denk ik. Moet zeker los van elkaar kunnen.
De vraag is of het mag :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_202478064
Ah nu weet ik waarom Doornbos niet meegaat.. Albers zit erbij..
  Moderator zondag 5 december 2021 @ 11:57:14 #124
446930 crew  ESF1Gamer
pi_202478073
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 11:56 schreef King_Merc het volgende:
Ah nu weet ik waarom Doornbos niet meegaat.. Albers zit erbij..
Die hebben een bloedhekel aan elkaar gekregen tijdens hun Minardi tijd in 2005?
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_202478123
Stephane Kox genot _O_
pi_202478138
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 11:57 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Die hebben een bloedhekel aan elkaar gekregen tijdens hun Minardi tijd in 2005?
Ja, als Kamphues wil dat Doornbos chagrijnig raakt, noemt hij de namen Albers of Bourdais :D
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 december 2021 @ 12:05:37 #127
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202478148
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 11:53 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Maar hoewel ik Nelson wellicht nog niet als dé F1-commentator zie, heb ik wel altijd met plezier naar hem geluisterd tot nu toe, dat scheelt behoorlijk en maakt het een stuk makkelijker om hem voor mijzelf even de kans te geven ipv gelijk af te zeiken :+
Ik sta er ook redelijk neutraal in, maar ook niet meer dan dat. Er is maar één commentator die in mijn ogen de nieuwe Olav kan worden, en die zit prima op zijn plek bij Indycar.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_202478179
Van Albers word ik niet vrolijk.
pi_202478184
Jack Plooij met zijn opvolgster. Karma is a bitch

https://twitter.com/f1daniel_/status/1467446883207553027?s=21
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 december 2021 @ 12:10:31 #130
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202478190
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 12:09 schreef potjecreme het volgende:
Van Albers word ik niet vrolijk.
Ik ken iemand die er wel vrolijk van wordt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_202478237
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 12:09 schreef Johannes788 het volgende:
Jack Plooij met zijn opvolgster. Karma is a bitch

https://twitter.com/f1daniel_/status/1467446883207553027?s=21
Ik zie de tweet niet
pi_202478339
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 12:15 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Ik zie de tweet niet
Dit filmpje stond in de tweet die nu weg is.

  Moderator zondag 5 december 2021 @ 12:30:15 #133
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_202478402
JAAAA CORONEL GAAT MEE

@Zipportal

TOETERTJES

TomCoronelPolonaise.gif

*O* *O* w/ w/ w/ w/ *O* *O*
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_202478613
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 12:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
JAAAA CORONEL GAAT MEE

@:zipportal

TOETERTJES

TomCoronelPolonaise.gif

*O* *O* w/ w/ w/ w/ *O* *O*
Doe toch een keer normaal.
pi_202478621
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 12:09 schreef potjecreme het volgende:
Van Albers word ik niet vrolijk.
Die heeft een plofkop gekregen.
pi_202478634
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 12:24 schreef StephanL het volgende:

[..]
Dit filmpje stond in de tweet die nu weg is.

Wie is die dame?
"Sommige mensen hebben juist genoeg gelezen om verkeerd te citeren."
  Moderator zondag 5 december 2021 @ 12:54:59 #137
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_202478645
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 12:53 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Doe toch een keer normaal.
Oh ik moest nog harder juichen? Sorry maat

Ik snap je, jij bent natuurlijk ook blij dat CoroGOD meegaat _O_

Hij is mijn favoriete tv persoonlijkheid

En de jouwe ook natuurlijk :)
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_202478690
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 12:54 schreef quo_ het volgende:

[..]
Wie is die dame?
Melissa Cheyenna schijnt. Stond in de comments daar. Ik ken haar niet.
  Moderator zondag 5 december 2021 @ 12:58:54 #139
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_202478705
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 12:54 schreef quo_ het volgende:

[..]
Wie is die dame?
Ben jij liefhebber van autosport?

En dan ga je ons vragen wie zij is :?
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 december 2021 @ 13:01:55 #140
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202478741
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 12:58 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Ben jij liefhebber van autosport?

En dan ga je ons vragen wie zij is :?
Liefhebbers luisteren niet naar inhoudsloze podcasts om maar lekker als liefhebber over te kunnen komen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_202478763
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 10:44 schreef Tokus het volgende:

[..]
ik gok dat die content gaan maken voor alle landen waar Viaplay uitzendt. En dan met een delay is dat wel te ondertitelen.
Dit inderdaad.
  Moderator zondag 5 december 2021 @ 13:05:31 #142
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_202478793
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 13:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Liefhebbers luisteren niet naar inhoudsloze podcasts om maar lekker als liefhebber over te kunnen komen.
Hoe kom jij ineens uit bij het fenomeen podcast
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  zondag 5 december 2021 @ 13:06:16 #143
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_202478808
Wel érg teleurstellend dat DoornGOD niet meegaat. :{
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 december 2021 @ 13:06:26 #144
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202478809
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 13:05 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Hoe kom jij ineens uit bij het fenomeen podcast
Dat is het enige waar ik haar van ken, en zelfs dat is per ongeluk zo gekomen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator zondag 5 december 2021 @ 13:07:49 #145
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_202478829
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 13:06 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat is het enige waar ik haar van ken, en zelfs dat is per ongeluk zo gekomen.
:D

Ik kan haar alleen van dit filmpje. Dat was de grap van mijn post trouwens ook :P
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_202478840
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 13:06 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat is het enige waar ik haar van ken, en zelfs dat is per ongeluk zo gekomen.
Liefhebbers luisteren geen inhoudsloze podcasts
pi_202478864
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 11:43 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat zal ik zeker niet ontkennen, maar hij mist net dat kleine beetje charisma. Misschien is dat ook wel een kwestie van gewenning. Qua passie scoort ie hoger dan Nelson in ieder geval.
Dat laatste is echt onzin.
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 december 2021 @ 13:10:08 #148
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202478870
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 13:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Liefhebbers luisteren geen inhoudsloze podcasts
Maar goed dat ik nooit naar die podcast geluisterd heb dan.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator zondag 5 december 2021 @ 13:10:41 #149
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_202478874
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 13:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Maar goed dat ik nooit naar die podcast geluisterd heb dan.
;)
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_202478882
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 11:53 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Maar hoewel ik Nelson wellicht nog niet als dé F1-commentator zie, heb ik wel altijd met plezier naar hem geluisterd tot nu toe, dat scheelt behoorlijk en maakt het een stuk makkelijker om hem voor mijzelf even de kans te geven ipv gelijk af te zeiken :+
Zijn kennis over autosport is in ieder geval dik in orde, geen RvD toestanden.
pi_202478912
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 13:06 schreef Caland het volgende:
Wel érg teleurstellend dat DoornGOD niet meegaat. :{
Gezien de andere namen ook wel een beetje vreemd.
Of vonden ze Doornbos net als Mol, Plooij en Kamphues een te vast gezicht van Ziggo?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')