Coronelquote:Op zondag 5 december 2021 11:16 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.gpfans.com/nl(...)-viaplay-ook-bekend/
AlbersCoronel
![]()
Ho Pin Tung.![]()
Van de Garde is ok.
probleem voor mij is dat ze ook de Premier League krijgen/hebben en dat wil ik niet missen, om beide te nemen is ook weer watquote:Op zondag 5 december 2021 11:27 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Coronel
De kans dat ik van F1TV overstap naar Viaplay is zojuist verdampt..
Ik had het ook over Engels commentaar bij de race, niet alleen die korte gesprekken (die daarna ook weer door Jack vertaald worden)quote:Op zondag 5 december 2021 11:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Alleen zal het niet twee uur Engels zijn. De kleine gesprekjes met Jack zijn toch ook in het Engels.
Ik ben daar ook gewoon een mooi voorbeeld van. Sinds mijn vroege tienerjaren eigenlijk heel veel Engels meegekregen op het internet, zowel lezend als luisterend. Ik kan ook gerust een Engelse stream op de achtergrond aan zetten en het allemaal goed volgen. Maar toch heb ik de laatste jaren altijd de voorkeur gehad aan Nederlandse colleges. Het maakt niet uit hoe goed je Engels is, het zal nooit je moedertaal evenaren.quote:Op zondag 5 december 2021 11:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daar heb je misschien ook wel een punt.
Ik erger me echt totaal niet aan zulke foutjes. Dat scheelt vast al een hele hoop. Ik erger me wel aan een robot zoals Ronald van Dam als hij weer eens de F2 mag voorzien van commentaar. Ook Rick Winkelman zou ik niet als F1 commentator willen, ook al kan ik hem elders wel gewoon waarderen (zelfs in de VTs).quote:Op zondag 5 december 2021 11:25 schreef daNpy het volgende:
[..]
Leuk dat jij niet op zit te letten maar dat hij beweert dat Sainz in de top 5 gaat komen terwijl die op dat moment niet meer rijdt zijn toch foutjes die eigenlijk niet meer kunnen.
Olaf is echt wel een leuke commentator maar hij heeft gewoon iemand nodig die mee oplet zodat hij er niet de hele tijd naast zit. En dat wil hij zelf niet, dus is het een bal.
Met Coronel, vd Garde, vd Zande en Ho Pin Tung nemen ze buiten Doornbos toch zowat iedereen over?quote:Op zondag 5 december 2021 11:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hmm als ik die namen zie snap ik niet zo goed dat Doornbos er niet bij zit. Of nuja, wat betreft het totaal anders doen gedeelte dan wel. Geen Ziggo koppies op ViaPlay, wat voor de rest logisch is.
Verder heel mooi. Hakkinen en Coutlhard
Ik heb er ook lang begrip voor gehad. Hij zit met 4 schermen en doet alles alleen, waarvoor petje af. Maar als je zulke foutjes maakt, blijft maken en ook vooral niet wil dat daar verbetering in komt, ben je meer bezig met je ego dan met je werk naar het beste niveau te krijgen.quote:Op zondag 5 december 2021 11:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik erger me echt totaal niet aan zulke foutjes. Dat scheelt vast al een hele hoop. Ik erger me wel aan een robot zoals Ronald van Dam als hij weer eens de F2 mag voorzien van commentaar. Ook Rick Winkelman zou ik niet als F1 commentator willen, ook al kan ik hem elders wel gewoon waarderen (zelfs in de VTs).
Mwah, Winkelman kan je ook prima meeslepen in de spannende momenten.quote:Op zondag 5 december 2021 11:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik erger me echt totaal niet aan zulke foutjes. Dat scheelt vast al een hele hoop. Ik erger me wel aan een robot zoals Ronald van Dam als hij weer eens de F2 mag voorzien van commentaar. Ook Rick Winkelman zou ik niet als F1 commentator willen, ook al kan ik hem elders wel gewoon waarderen (zelfs in de VTs).
Doornbos is daar vast en altijd. Wie verder eens 3x per jaar aan tafel zit boeit niet zo heel erg en is niet overnemen.quote:Op zondag 5 december 2021 11:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Met Coronel, vd Garde, vd Zande en Ho Pin Tung nemen ze buiten Doornbos toch zowat iedereen over?
Ik heb nooit problemen gehad met Mol. Het is voor mij een vorm van gezelligheid die hij uitstraalt. Het hoeft ook niet tot in de perfectie te gaan. Doornbos vind ik ook een aanvulling.quote:Op zondag 5 december 2021 10:58 schreef onlogisch het volgende:
Geen Olav meer. Als ware Max fanboy ga ik hem zo enorm missen. De kenners zullen hem missen als kiespijn omdat hij zoveel mist, niet ziet, of niet vermeldt. Maar voor mij, als ware leek, is Olav onlosmakelijk verbonden met F1
Ik baal er echt van
Dat zal ik zeker niet ontkennen, maar hij mist net dat kleine beetje charisma. Misschien is dat ook wel een kwestie van gewenning. Qua passie scoort ie hoger dan Nelson in ieder geval.quote:Op zondag 5 december 2021 11:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, Winkelman kan je ook prima meeslepen in de spannende momenten.
Oké, op die manier, al zitten Coronel, vd Garde en vd Zande er ook vaak genoeg. Alleen Ho Pin Tung zit er niet zo vaak (meer), maar dat zal vast volgend jaar ook niet zoveel zijn gezien z’n racecarriere.quote:Op zondag 5 december 2021 11:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Doornbos is daar vast en altijd. Wie verder eens 3x per jaar aan tafel zit boeit niet zo heel erg en is niet overnemen.
Het wordt allemaal een kwestie van gewenning. Ik ben nog steeds van mening dat Nelson een prima keuze is als het écht iemand anders moest zijn.quote:Op zondag 5 december 2021 11:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zal ik zeker niet ontkennen, maar hij mist net dat kleine beetje charisma. Misschien is dat ook wel een kwestie van gewenning. Qua passie scoort ie hoger dan Nelson in ieder geval.
Ik moet RvD al jaren aanhoren en ik krijg nog steeds iedere keer de neiging om een afstandsbediening tegen de tv te gooienquote:Op zondag 5 december 2021 11:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het wordt allemaal een kwestie van gewenning. Ik ben nog steeds van mening dat Nelson een prima keuze is als het écht iemand anders moest zijn.
Maar hoewel ik Nelson wellicht nog niet als dé F1-commentator zie, heb ik wel altijd met plezier naar hem geluisterd tot nu toe, dat scheelt behoorlijk en maakt het een stuk makkelijker om hem voor mijzelf even de kans te geven ipv gelijk af te zeikenquote:Op zondag 5 december 2021 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet RvD al jaren aanhoren en ik krijg nog steeds iedere keer de neiging om een afstandsbediening tegen de tv te gooien
En de huidige lockdownsamenleving went ook, maar dat betekent niet meteen dat het een goed alternatief is natuurlijk.
Maar dat is niet mogelijk als F1TV inderdaad gewoon dezelfde audiokanalen gebruikt als de rechthebbenden per regioquote:Op zondag 5 december 2021 11:52 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Los van welke mening iedereen heeft over Olav, zou het commercieel niet interessant zijn om Olav Mol binnen te halen bij F1TV voor het Nederlandse commentaar in 2022? Denk dat je zo veel ontevreden Ziggofans mee lokt naar F1TV ipv Viaplay.
GP Radio heeft ook de rechtenquote:Op zondag 5 december 2021 11:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat is niet mogelijk als F1TV inderdaad gewoon dezelfde audiokanalen gebruikt als de rechthebbenden per regio
Ja uit gemak denk ik. Moet zeker los van elkaar kunnen.quote:Op zondag 5 december 2021 11:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat is niet mogelijk als F1TV inderdaad gewoon dezelfde audiokanalen gebruikt als de rechthebbenden per regio
De vraag is of het magquote:Op zondag 5 december 2021 11:54 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ja uit gemak denk ik. Moet zeker los van elkaar kunnen.
Die hebben een bloedhekel aan elkaar gekregen tijdens hun Minardi tijd in 2005?quote:Op zondag 5 december 2021 11:56 schreef King_Merc het volgende:
Ah nu weet ik waarom Doornbos niet meegaat.. Albers zit erbij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |