abonnement Unibet Coolblue
pi_202437812
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 15:58 schreef ludovico het volgende:
Do not care, mijn lijf, mijn keuze.
U doet niet meer mee! :W

quote:
Daarnaast zijn de Duitse leiders het eens over andere ingrijpende regels die gericht zijn op ongevaccineerde mensen. Mensen die niet zijn ingeënt, worden voor een groot deel uit het openbare leven in Duitsland gebannen.

Zo krijgen mensen alleen nog toegang tot niet-essentiële winkels, horeca, bioscopen en theaters als ze bewijs kunnen tonen van inenting of genezing.
Al die wappies uit het straatbeeld zou wel een enorme vooruitgang zijn.
  donderdag 2 december 2021 @ 18:29:20 #102
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_202437848
Ik kan steeds beter begrijpen waarom mensen zelfmoord plegen in dit klimaat,
There is only one religion
  donderdag 2 december 2021 @ 18:30:37 #103
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_202437879
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 18:29 schreef Dance99Vv het volgende:
Ik kan steeds beter begrijpen waarom mensen zelfmoord plegen in dit klimaat,
Een beetje regen, het is wat.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_202437905
quote:
14s.gif Op donderdag 2 december 2021 18:27 schreef AchJa het volgende:

[..]
U doet niet meer mee! :W
[..]
Al die wappies uit het straatbeeld zou wel een enorme vooruitgang zijn.
Impfung nacht frei *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_202437927
quote:
14s.gif Op donderdag 2 december 2021 18:27 schreef AchJa het volgende:

[..]
U doet niet meer mee! :W
[..]
Al die wappies uit het straatbeeld zou wel een enorme vooruitgang zijn.
Vind jij leuk hè, over levens van anderen beslissen.

Volgens mij ben je niet helemaal lekker als je je deze teksten bezigt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202437936
Kan iemand mij wellicht uitleggen wat hier goed aan is? Ik bedoel, je kunt het nog steeds overdragen. De prik is slechts een behandeling tegen 'COVID-19'-symptomen. Ikzelf ben al de hele crisis niet ziek geweest, leef gezond en heb hem dus niet nodig. Waarom zou ik hem dan alsnog nemen? Want voor een ander doe je het immers niet, je kunt het nog steeds overdragen. Wat is de logica?

[/naïeve modus]
pi_202438063
quote:
4s.gif Op donderdag 2 december 2021 18:27 schreef SpaceOddity het volgende:

Gedwongen vaccinaties met een experimentele vaccins, waarbij de niet gevaccineerde compleet maatschappelijk werden buiten gesloten ook? Vertel eens wanneer was dat? En door het ook "niets nieuws onder de zon is" lijk je aan te geven dat dit de normaalste zaak van de wereld is. Dat was het niet en nooit. Dat is het nu niet, en hopelijk zal het dat ook nooit worden.
De verplichte vaccinatie tegen de pokken heeft tot 1976 bestaan.

quote:
Het laatste woord was echter aan de (orthodoxe) protestanten. Zij bedongen in 1928 een uitzondering voor gewetensbezwaarden: ouders die de prik niet konden rijmen met hun geloof mochten hun kind aan de vaccinatie onttrekken. Uiteindelijk schafte Den Haag de verplichte pokkenvaccinatie in 1976 af. De ziekte was toen zo goed als verdwenen.


[ Bericht 22% gewijzigd door AchJa op 02-12-2021 18:51:31 ]
pi_202438066
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 18:34 schreef n__n het volgende:
Kan iemand mij wellicht uitleggen wat hier goed aan is? Ik bedoel, je kunt het nog steeds overdragen. De prik is slechts een behandeling tegen 'COVID-19'-symptomen. Ikzelf ben al de hele crisis niet ziek geweest, leef gezond en heb hem dus niet nodig. Waarom zou ik hem dan alsnog nemen? Want voor een ander doe je het immers niet, je kunt het nog steeds overdragen. Wat is de logica?

[/naïeve modus]
Slechts een behandeling tegen 'COVID-19-symptomen'? Wat is dit voor cryptische praat?

Het vaccin beschermt heel goed, de kans om in het ziekenhuis te komen na een vaccinatie is 20 keer kleiner, de kans om op de IC te komen is zelfs 33 kleiner dan wanneer je ongevaccineerd bent.

En je hebt gelijk dat je corona nog steeds over kunt dragen als je gevaccineerd bent, maar ook die kans is aanzienlijk kleiner:

RIVM: Vaccinatie vermindert overdracht COVID-19
NOS: Amerikaanse studie, na vaccinatie ben je nauwelijks nog besmettelijk:
  donderdag 2 december 2021 @ 18:46:46 #109
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_202438111
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 17:40 schreef Derrazi het volgende:

[..]
Is normaal op FOK! :)
Wat voor de een normaal is, keurt de ander af.
Dat je op de rest van mijn post niet in gaat zegt ook wel iets. Fijne avond.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_202438148
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 18:34 schreef ludovico het volgende:
Vind jij leuk hè, over levens van anderen beslissen.
Je beslist helemaal zelf of je je wel of niet laat vaccineren. Daar heb je mij niet voor nodig.

quote:
Volgens mij ben je niet helemaal lekker als je je deze teksten bezigt.
Gisteren weigerde je ook al uit te leggen wat je nou eigenlijk allemaal bedoelde.
pi_202438215
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 18:48 schreef AchJa het volgende:

[..]
Je beslist helemaal zelf of je je wel of niet laat vaccineren. Daar heb je mij niet voor nodig.
[..]
Gisteren weigerde je ook al uit te leggen wat je nou eigenlijk allemaal bedoelde.
Als je je kop uit het zand haalt dan zie je meer.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Beste debater 2022 donderdag 2 december 2021 @ 18:52:20 #112
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202438230
Niet voor die plicht...

Maar dat bepaalde lieden nu ineens heel erg bezig zijn met grondrechten en zulks is wel aandoenlijk.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202438272
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 18:51 schreef ludovico het volgende:
Als je je kop uit het zand haalt dan zie je meer.
Vertel me nou gewoon even wat ik dan allemaal ga zien? Al dat gelul dat "wij het allemaal niet zien" koop ik niet zoveel voor.
pi_202438377
quote:
Dat was ook het enige wat ik kon vinden. Vooralsnog vind ik het compleet onvergelijkbaar.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_202438396
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 15:46 schreef Tengano het volgende:
Het zou me niks verbazen als een groot deel van die anti vaxxers die het meest tegen zulke maatregelen zijn, zelf regelmatig aan de drugs zitten, pilletje hier pilletje daar. Dan heb je helemaal geen idee wat je naar binnen krijgt, maar dat maakt dan niet uit zeg maar, want dat is eigen keus :+

Daarnaast wordt je natuurlijk ook niet helemaal vanzelf wappie om in al die fabeltjes te kunnen geloven ;) Daar is wel wat voor nodig ^O^

[ afbeelding ]
De twee wappies die ik heb gekend waren beide junkies met ernstige pychiatrische stoornissen. Zorgen heel slecht voor zichzelf,maar een prikje willen/durven ze niet. Erg tegenstrijdig.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_202438437
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 18:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Niet voor die plicht...
Ik ben ook niet direct voor een vaccinatieplicht aangezien de vaccinatiebereidheid van de Nederlanders tussen de 90 en 100% ligt. Een plicht lijkt me derhalve niet heel nodig.

Maar dat handjevol weigeraars maakt voor 85% lawaai zodat het lijkt alsof een enorme club tegen vaccineren is.

quote:
Maar dat bepaalde lieden nu ineens heel erg bezig zijn met grondrechten en zulks is wel aandoenlijk.
Klopt, ziedend zijn ze gewoon nu er plotseling regels afkomen waar ze zelf ook last van krijgen. Voorheen kon het niet gek genoeg met regelgeving voor "de anderen" maar nu ze zelf tot "de anderen" behoren is de boot aan. _O-
pi_202438450
quote:
4s.gif Op donderdag 2 december 2021 18:43 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Slechts een behandeling tegen 'COVID-19-symptomen'? Wat is dit voor cryptische praat?

Het vaccin beschermt heel goed, de kans om in het ziekenhuis te komen na een vaccinatie is 20 keer kleiner, de kans om op de IC te komen is zelfs 33 kleiner dan wanneer je ongevaccineerd bent.

En je hebt gelijk dat je corona nog steeds over kunt dragen als je gevaccineerd bent, maar ook die kans is aanzienlijk kleiner:

RIVM: Vaccinatie vermindert overdracht COVID-19
NOS: Amerikaanse studie, na vaccinatie ben je nauwelijks nog besmettelijk:
Kom aub met onafhankelijke bronnen, RIVM en NOS hebben deze crisis al herhaaldelijk aangetoond niet volledig transparant en waarheidsgetrouw te zijn.
  donderdag 2 december 2021 @ 19:02:41 #118
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202438457
Duitsland _O_ _O_ _O_

Gelukkig meestal ons voorbeeldland tegenwoordig
  Beste debater 2022 donderdag 2 december 2021 @ 19:03:07 #119
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202438465
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 19:02 schreef n__n het volgende:

[..]
Kom aub met onafhankelijke bronnen, RIVM en NOS hebben deze crisis al herhaaldelijk aangetoond niet volledig transparant en waarheidsgetrouw te zijn.
Gooi er zelf wat Engel-bullshit tegen aan, hebben we dat vast gehad.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202438521
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 19:03 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Gooi er zelf wat Engel-bullshit tegen aan, hebben we dat vast gehad.
Neem nog een spuitje! ^O^
pi_202438529
quote:
4s.gif Op donderdag 2 december 2021 18:59 schreef SpaceOddity het volgende:
Dat was ook het enige wat ik kon vinden. Vooralsnog vind ik het compleet onvergelijkbaar.
Ik niet. Enten met het koepokkenvirus zorgde ook best nog wel eens voor ernstige bijwerkingen. En de club die tegen het verplicht enten was waren voornamelijk de wappies van die tijd, lees: "de streng religieuzen".
  Beste debater 2022 donderdag 2 december 2021 @ 19:06:50 #122
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202438539
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 19:06 schreef n__n het volgende:

[..]
Neem nog een spuitje! ^O^
Nee joh, ik behandel mijzelf met gekookte haringschubben bij volle maan. Goed inwrijven, de magische formule opzeggen en presto: van alles genezen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202438575
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 19:06 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee joh, ik behandel mijzelf met gekookte haringschubben bij volle maan. Goed inwrijven, de magische formule opzeggen en presto: van alles genezen.
Als jij je daar prettig bij voelt, dan moet je dat vooral lekker doen. O+
  Beste debater 2022 donderdag 2 december 2021 @ 19:10:28 #124
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202438593
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 19:09 schreef n__n het volgende:

[..]
Als jij je daar prettig bij voelt, dan moet je dat vooral lekker doen. O+
Precies! Wat weten artsen, dokters en wetenschappers nou van haring...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202438611
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 19:02 schreef n__n het volgende:
Kom aub met onafhankelijke bronnen, RIVM en NOS hebben deze crisis al herhaaldelijk aangetoond niet volledig transparant en waarheidsgetrouw te zijn.
Jij stelt de betrouwbaarheid van het RIVM en de NOS ter discussie? Dat mag maar kom dan zelf ook met bronnen die jouw mening staven.
  Beste debater 2022 donderdag 2 december 2021 @ 19:12:22 #126
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202438630
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 19:11 schreef AchJa het volgende:

[..]
Jij stelt de betrouwbaarheid van het RIVM en de NOS ter discussie? Dat mag maar kom dan zelf ook met bronnen die jouw mening staven.
Nou, liever niet... daar is al een heel subforum voor.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202438675
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 18:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Niet voor die plicht...

Maar dat bepaalde lieden nu ineens heel erg bezig zijn met grondrechten en zulks is wel aandoenlijk.
Over dwang en vaccinatieplicht gesproken. We horen nogal eens dat dat ongrondwettig zou zijn. Dat de lichamelijke integriteit een onvervreemdbaar grondrecht zou zijn.
Ik zou dan even willen herinneren aan de Wet immunisatie militairen, ingesteld in (ik meen) 1953 en herzien in 1961, verlengd in 1973 en daarna nog een paar keer aangepast.
quote:
Sedert de inwerkingtreding van de Wet immunisatie militairen is de periode gedurende welke de bevoegdheid tot het opleggen van primo vaccinatie tegen pokken is toegekend, tot tweemaal toe verlengd, omdat is gebleken dat het percentage van recruten dat deze vaccinatie niet had ondergaan slechts in geringe mate afnam.

Ofschoon in de laatste vijf jaren dit percentage opnieuw is afgenomen - en wel van 25 procent tot 20 procent - zijn de ondergetekenden, overeenkomstig het advies van de commissie als bedoeld in artikel 3, tweede lid van de Wet immunisatie militairen, van oordeel dat het nog te hoog moet worden geacht. Niet zozeer bezien in het kader van de immunisatietoestand van de Nederlandse bevolking als wel - hetgeen de ondergetekenden ten deze maatgevender achten - in het kader van de epidemiologische toestand in de wereld waar zich nog op verschillende plaatsen pokkenhaarden bevinden, die moeilijk onder controle te krijgen zijn. Moge de epidemiologische toestand over het algemeen in de laatste jaren aanzienlijke verbetering hebben ondergaan, zij is toch niet zodanig dat het verantwoord is te achten deze verplichte vaccinatie bij militairen af te schaffen.

(Tekst uit 1973, denk ik, bold van mij)
Dienstplichtigen werden dus al die tijd verplicht gevaccineerd.
De dienstplicht is in 1997 opgeschort (niet afgeschaft: er is geen opkomstplicht meer, en sinds 2020 zijn niet alleen de jongetjes dienstplichtig, maar ook de meisjes).

Mensen die denken dat drang vanuit de overheid nu ongekend is en vergelijkingen met het interbellum maken (zoals bijvoorbeeld Baudet), zouden zich eens moeten verdiepen in onze geschiedenis. Hele generaties dienstplichtige jongens werden verplicht gevaccineerd en afgezonderd in kazernes. Voor god en vaderland.
En dan zie ik nog even af van het idee dat hele begrip dienstplicht nogal een inbreuk vormt op je vrijheid en je lichamelijke integriteit...

Nu kan men zeggen dat dat gelukkig nu niet meer het geval is, en dat vind ik ook. Ik wil slechts aangeven dat als je het wil hebben over vaccinatieplicht, dwang, uitsluiting en grondrechten, dat men daar ten tijde van de actieve dienstplicht blijkbaar heel anders over dacht.
En 1997 is zo lang geleden niet.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_202438799
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 19:11 schreef AchJa het volgende:

[..]
Jij stelt de betrouwbaarheid van het RIVM en de NOS ter discussie? Dat mag maar kom dan zelf ook met bronnen die jouw mening staven.
Er was toevallig vandaag een debat in de Eerste Kamer, erg interessant om te zien. Gelukkig heeft iemand de moeite gedaan een fragment op Twitter te plaatsen: https://twitter.com/Ester90721164/status/1465907998107254786

Dan wel geen 'officiële bron', maar wat in de Eerste Kamer gezegd wordt heeft neem ik aan ook relevantie. Toch? En je zal wederom zien dat ze het zullen negeren.
pi_202438992
quote:
2s.gif Op donderdag 2 december 2021 19:14 schreef OllieA het volgende:
Nu kan men zeggen dat dat gelukkig nu niet meer het geval is, en dat vind ik ook. Ik wil slechts aangeven dat als je het wil hebben over vaccinatieplicht, dwang, uitsluiting en grondrechten, dat men daar ten tijde van de actieve dienstplicht blijkbaar heel anders over dacht.
En 1997 is zo lang geleden niet.
Je kon je trouwens wel beroepen op de wet gewetensbezwaren vwb de WIM. Die ook gaat gelden voor een eventuele COVID vaccinatieplicht mocht die er ooit komen. Dit was nl. ook het geval voor de pokkenvaccinatie.

quote:
Artikel 5

1. De militair, alsmede, indien de militair minderjarig is, degene die het ouderlijk gezag of de voogdij over hem uitoefent, die op gronden ontleend aan zijn of haar godsdienst, levensbeschouwing of zedelijke overtuiging gewetensbezwaren heeft tegen immunisatie, kan zich met een met redenen omkleed verzoekschrift tot het verkrijgen van vrijstelling van de aan hem of de onder zijn of haar ouderlijk gezag of voogdij staande militair opgelegde verplichting tot Onze Minister wenden.

2. Onze Minister beslist op dit verzoekschrift, na advies van een door hem ingestelde commissie.

3. Bij erkenning van de gewetensbezwaren door Onze Minister wordt de militair blijvend van de immunisatie vrijgesteld. Van de dag af, waarop het verzoekschrift is ingediend, tot de dag, waarop de beslissing door Onze Minister is genomen, wordt de immunisatie achterwege gelaten.


[ Bericht 3% gewijzigd door AchJa op 02-12-2021 19:39:22 ]
  donderdag 2 december 2021 @ 19:34:11 #130
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202439038
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 18:34 schreef n__n het volgende:
Kan iemand mij wellicht uitleggen wat hier goed aan is? Ik bedoel, je kunt het nog steeds overdragen. De prik is slechts een behandeling tegen 'COVID-19'-symptomen. Ikzelf ben al de hele crisis niet ziek geweest, leef gezond en heb hem dus niet nodig. Waarom zou ik hem dan alsnog nemen? Want voor een ander doe je het immers niet, je kunt het nog steeds overdragen. Wat is de logica?

[/naïeve modus]
Het is vooral van belang dat iedereen die chip krijgt zodat straks alle neuzen dezelfde kant op staan, en er geen antivaxxers buiten de boot vallen die alsnog een tribunaal kunnen oprichten. Vandaar dat een verplichting dan beter werkt.
pi_202439098
quote:
2s.gif Op donderdag 2 december 2021 19:14 schreef OllieA het volgende:

Dienstplichtigen werden dus al die tijd verplicht gevaccineerd.
De dienstplicht is in 1997 opgeschort (niet afgeschaft: er is geen opkomstplicht meer, en sinds 2020 zijn niet alleen de jongetjes dienstplichtig, maar ook de meisjes).
Echt zinvol en urgent.

quote:
2s.gif Op donderdag 2 december 2021 19:14 schreef OllieA het volgende:
En 1997 is zo lang geleden niet.
1997 was echt heel anders dan 2021.
pi_202439100
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 19:21 schreef n__n het volgende:
Er was toevallig vandaag een debat in de Eerste Kamer, erg interessant om te zien. Gelukkig heeft iemand de moeite gedaan een fragment op Twitter te plaatsen: https://twitter.com/Ester90721164/status/1465907998107254786

Dan wel geen 'officiële bron', maar wat in de Eerste Kamer gezegd wordt heeft neem ik aan ook relevantie. Toch? En je zal wederom zien dat ze het zullen negeren.
Ik hoor nergens dat de NOS en het RIVM leugens zouden verspreiden.
pi_202439166
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 19:02 schreef Hexagon het volgende:
Duitsland _O_ _O_ _O_

Gelukkig meestal ons voorbeeldland tegenwoordig
Voorlopig doet België met vaccineren het opvallend beter dan hun buurlanden.
  donderdag 2 december 2021 @ 19:48:23 #134
8369 speknek
Another day another slay
pi_202439306
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 15:17 schreef Galvez het volgende:
Zeer, zeer zorgelijk.

Ieder vrijheidslievend mens moet hier toch mordicus tegen zijn?

Ik had nooit gedacht dat dit in West-Europa zou kunnen gebeuren.
Wat een dom populisme.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_202439339
moeten zij weten
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_202439388
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 19:49 schreef TLC het volgende:
moeten zij weten
NEIN!
pi_202439636
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 19:48 schreef speknek het volgende:

[..]
Wat een dom populisme.
Verklaar je nader.
- Souverän ist nicht, wer viel hat, sondern wenig braucht -
  donderdag 2 december 2021 @ 20:12:31 #138
8369 speknek
Another day another slay
pi_202439902
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 20:00 schreef Galvez het volgende:

[..]
Verklaar je nader.
Moet ieder vrijheidslievend mens ook mordicus tegen belastingen zijn, opgelegd door een staat met wapens?

Wat te denken van kindervaccinaties? Moet ieder vrijheidslievend mens mordicus tegen de zuigelingenprikjes zijn?

Misschien maar stoppen met mensen redden als ze bewusteloos zijn, gaat tegen hun vrijheid in om misschien medische zorg te willen weigeren.

Een vaccinatieplicht maakt het mogelijk dat alle lockdowns opgeheven kunnen worden, dat mensen met kanker niet meer angstvallig binnen hoeven te blijven, dat studenten weer stage kunnen lopen, enzovoorts enzovoorts.

Dat vindt dit vrijheidslievende mens een stuk belangrijker dan de vrijheid van een stel debielos die geen medische zorg willen. Tenzij ze het nodig hebben natuurlijk, dan willen ze ineens alles hebben tegen 150.000x de kosten voor alle andere mensen die het voor hen moeten betalen, bovenop alle lockdowns die ze veroorzaken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_202440117
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 19:06 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ik niet. Enten met het koepokkenvirus zorgde ook best nog wel eens voor ernstige bijwerkingen. En de club die tegen het verplicht enten was waren voornamelijk de wappies van die tijd, lees: "de streng religieuzen".
Ik weet daar te weinig van.

Werden "bewust" ongevaccineerden ook compleet buiten de samenleving gezet?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_202440320
Volgens een opinie peiling is 71% van de duitsers voor een vaccinatieplicht.
Dat is zelfs een grondwettelijke meerderheid > 66% (meer dan 2/3 voor)

quote:
Mehrheit für Impfpflicht und härtere Regeln
Konkret befürworten 71 Prozent der Deutschen die Einführung einer allgemeinen Corona-Impfpflicht für Erwachsene.


[ Bericht 11% gewijzigd door Digi2 op 02-12-2021 20:50:39 ]
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_202440414
quote:
4s.gif Op donderdag 2 december 2021 20:27 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Werden "bewust" ongevaccineerden ook compleet buiten de samenleving gezet?
Yep, die werden op Schiermonnikoog in kampen gedumpd ;)
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_202440485
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 15:58 schreef ludovico het volgende:

[..]
Do not care, mijn lijf, mijn keuze.

Als jij dat anderen wilt opdringen omdat het goed is voor het collectief, dan mogen anderen ook beslissen dat jij gesteriliseerd mag worden, deal?
Wat praat jij nou over het collectief? Beetje vloeken in de kerk hè als ongevaccineerde.
pi_202440554
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 20:39 schreef Digi2 het volgende:
Volgens een opinie peiling is 71% van de duitsers voor een vaccinatieplicht.
Dat is zelfs een grondwettelijke meerderheid > 66% (meer dan 2/3 voor)
[..]

Voor mazelen geldt nu al een vaccinatieplicht daar voor kinderen, was daarnet op het NOS-journaal.
pi_202443512
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 20:59 schreef AchJa het volgende:

[..]
Zonder pokkenbriefje geen school voor ze.
Ja dat wist ik al.

Maar dat ging dus voornamelijk over kinderen?
En niet over ouderen (want die gaan toch niet meer naar school).
Mochten de kinderen nog wel elders komen?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  donderdag 2 december 2021 @ 23:40:23 #146
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202443533
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 20:39 schreef Digi2 het volgende:
Volgens een opinie peiling is 71% van de duitsers voor een vaccinatieplicht.
Dat is zelfs een grondwettelijke meerderheid > 66% (meer dan 2/3 voor)
[..]

Wat een verstandig volk is dat toch geworden ^O^ ^O^
pi_202444506
quote:
Volgens een peiling van bureau YouGov, die vorige week werd gepubliceerd, is 69 procent van de Duitsers voor een algemene vaccinatieplicht. Twee weken eerder was nog maar 44 procent vóór. Ook met 2G stemt volgens peilingen een meerderheid van de Duitsers in.

De vaccinatieplicht zal hoe dan ook pas over maanden zijn vruchten afwerpen. Of het in het geteisterde Saksen ooit een succes zal worden, is de vraag. Ondanks de ernstige situatie in de ziekenhuizen daar is nog altijd maar 58 procent van de bevolking volledig gevaccineerd, en de weerstand tegen de vaccinaties en coronamaatregelen is er het sterkst.

https://www.nrc.nl/nieuws(...)ineerden-in-a4067752

Koning Willem II deed zoiets wel in 1 nacht.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 3 december 2021 @ 07:50:23 #148
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202444546
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 19:34 schreef Tengano het volgende:

[..]
Het is vooral van belang dat iedereen die chip krijgt zodat straks alle neuzen dezelfde kant op staan, en er geen antivaxxers buiten de boot vallen die alsnog een tribunaal kunnen oprichten. Vandaar dat een verplichting dan beter werkt.
Komt mijn oproep voor het tribunaal binnen via de chip?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 3 december 2021 @ 08:23:45 #149
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_202444799
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 23:40 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Wat een verstandig volk is dat toch geworden ^O^ ^O^
Jaloersmakend.
Put these foolish ambitions to rest.
  vrijdag 3 december 2021 @ 09:05:05 #150
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202445266
quote:
16s.gif Op vrijdag 3 december 2021 07:50 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Komt mijn oproep voor het tribunaal binnen via de chip?
Nee absoluut niet. Oproepen voor het tribunaal lopen allemaal hoogst persoonlijk via Sinterklaas.

bron: Pepijn van Houwelingen, Forum voor Democratie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')