Formule 1 is dan nog steeds ergens te zien hoorquote:Op donderdag 2 december 2021 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog twee weekenden en dan ga ik tijd overhouden op zondag.
Maar niet gratis.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Formule 1 is dan nog steeds ergens te zien hoor
Ok. Nou, en toch mag je het daar houden. Ik hoef het niet.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon in het laagland![]()
Het bleef niet liggen trouwens.
Maar Ziggo is toch ook niet gratis? Of bedoel je via andere kanalen?quote:
Dan ben je geen echte F1 liefhebberquote:
Ziggo zit bij het sport abonnement samen met ESPN. En andere tv-zenders hebben toch geen F1?quote:Op donderdag 2 december 2021 09:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Maar Ziggo is toch ook niet gratis? Of bedoel je via andere kanalen?
Dat zal best.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan ben je geen echte F1 liefhebber
Maar dat is toch ook een betaald abonnement of mis ik iets?quote:Op donderdag 2 december 2021 09:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ziggo zit bij het sport abonnement samen met ESPN. En andere tv-zenders hebben toch geen F1?
Amber Brantsen zit er in elk geval bij en dat vind ik wel leukquote:Op donderdag 2 december 2021 10:11 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook een betaald abonnement of mis ik iets?
Maar ja, ik heb nu Ziggo Sport Totaal voor het voetbal en dan moet ik een extra abo nemen op Viaplay voor de F1![]()
8 december is er een persconferentie van Viaplay, waarin ze de plannen verder bekendmaken, het team presenteren en de abonnementsprijs bekendmaken.
Amberquote:Op donderdag 2 december 2021 10:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Amber Brantsen zit er in elk geval bij en dat vind ik wel leuk
Ja, dat is ook een betaald abonnement, maar nu de F1 wegvalt, wordt dat abonnement niet opeens goedkoper.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:11 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Maar ja, ik heb nu Ziggo Sport Totaal voor het voetbal en dan moet ik een extra abo nemen op Viaplay voor de F1![]()
8 december is er een persconferentie van Viaplay, waarin ze de plannen verder bekendmaken, het team presenteren en de abonnementsprijs bekendmaken.
Dan is het ook niet gratis, dan zit het in een pakket waar je al voor betaaltquote:Op donderdag 2 december 2021 09:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ziggo zit bij het sport abonnement samen met ESPN. En andere tv-zenders hebben toch geen F1?
Welk voetbal wil je allemaal zien dan? Sommige providers hebben weer een of meer ESPN-kanalen in het basispakket zitten. Overstap naar zo'n provider + betalen voor Viaplay kan zelfs goedkoper zijn dan wat je nu hebtquote:Op donderdag 2 december 2021 10:11 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Maar bij Ziggo zit het gewoon op het open kanaal. Dus voor Ziggo klanten is het gewoon gratis.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan is het ook niet gratis, dan zit het in een pakket waar je al voor betaalt
Ik zat me de laatste tijd regelmatig te ergeren aan Olav. Hij miste best veel en vertelde vaak ongeveer hetzelfde. Qua stem ga ik hem meer missen dan qua wat hij vertelt
De helft van wat Olav verteld, hoor ik toch al niet, dus dat zal ik niet missen. En vaak komt ie ergens drie rondes later pas achter, terwijl ik dat zelf dan allang gezien had.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan is het ook niet gratis, dan zit het in een pakket waar je al voor betaalt
Ik zat me de laatste tijd regelmatig te ergeren aan Olav. Hij miste best veel en vertelde vaak ongeveer hetzelfde. Qua stem ga ik hem meer missen dan qua wat hij vertelt
Oh ja okee, maar jij had het over gratis.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is ook een betaald abonnement, maar nu de F1 wegvalt, wordt dat abonnement niet opeens goedkoper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |