Lekker handigquote:Op woensdag 1 december 2021 13:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn Sinterklaassnoep dat ik van mijn werk heb gekregen, hebben ze neergezet... op onze bureaus. Maar wij komen allemaal niet meer op kantoor dit jaar
O wacht, waarschijnlijk moet ik mijn kerstpakket nog ophalen op kantoor, kan ik dan het sinterklaassnoep ook nog meenemenquote:
Nee ok dan is het toch de ouderdomquote:Op woensdag 1 december 2021 13:29 schreef Em31 het volgende:
@:Redefine had dat een tijdje geleden ook @:Strani
Zelf nog nooit gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@koffieleuk Je kan er weer eentje toevoegenDank je wel dat je dat doet
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Dat kan @H_T vast aanpassen.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:31 schreef Yesse het volgende:
TT had beter "Met verdwijnende jeugd" kunnen zijn
Perfect zo!quote:Op woensdag 1 december 2021 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
2021 playlist toegevoegd. Hopelijk is het goed gegaan.
Ik heb de twee gecombineerdquote:Op woensdag 1 december 2021 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kan @:H_T vast aanpassen.
Volgens mij wel, er is een like meer dan een uurtje geledenquote:Op woensdag 1 december 2021 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
2021 playlist toegevoegd. Hopelijk is het goed gegaan.
quote:Op woensdag 1 december 2021 13:30 schreef H_T het volgende:
Zo, gestemptHoe doe je dat in godsnaam zo snel? Ik ben nu net bij de H..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Koffieleuk Je kan er weer eentje toevoegenDank je wel dat je dat doet
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
Ik gok gewoon random liedjes kiezen, dat of de hele keuzelijst op je scherm en dartpijltjes gooien.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat in godsnaam zo snel? Ik ben nu net bij de H..
quote:Op woensdag 1 december 2021 13:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Silke en sytse lopen vrij rond in huis.
Die tweede optie lijkt me wel grappig.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik gok gewoon random liedjes kiezen, dat of de hele keuzelijst op je scherm en dartpijltjes gooien.
Niet alles langs gaanquote:Op woensdag 1 december 2021 13:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vul echt alle meer bekende artiesten van m'n eigen playlist in.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet alles langs gaanEerst de nummers opzoeken/invullen waar ik sowieso op wil stemmen, daarna een beetje scrollen door hun voorkeuzelijst en uiteindelijk de Top 2000 van vorig jaar erbij gepakt en daar gekeken of er iets bij zat wat ik op dat moment graag zou willen horen
Mijn stemlijst is ook niet per se wat ik de 35 beste nummers aller tijden vind en kent aardig wat verschillen, omdat het ook verschilt welke random nummers ik als eerste tegen kom en waar ik op wil stemmen
Kijk, daar ga je alquote:Op woensdag 1 december 2021 13:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vul echt alle meer bekende artiesten van m'n eigen playlist in.
Bij welke letter ben je nu?quote:Op woensdag 1 december 2021 13:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |