abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 december 2021 @ 11:57:13 #1
163650 Greys
pi_202417326
Volgend jaar wordt ESC in Italië georganiseerd *O*

Wie o wie moet NL gaan vertegenwoordigen?

Deelnemers afgelopen jaren:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorgedragen deelnemers:

twitter

Zie ook: https://www.avrotros.nl/p(...)naar-inzending-2022/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 december 2021 @ 11:57:37 #2
163650 Greys
pi_202417329
twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_202417355
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 11:42 schreef Meridiaan het volgende:
Toch wel weer een pakje van mijn hart, mede door de redenen die hierboven worden genoemd vind ik Maan niet een inzending die onderscheidend is. Ik vind haar muziek ook niet mijn ding, dat helpt ook niet natuurlijk.
De categorie onderscheidend (Jeangu) hoeft voor mij persoonlijk ook echt niet meer. Dat gaat dan meteen weer zo extreem. (Waylon had dat eigenlijk ook.)

Maan vind ik prima mits sterk of bijzonder liedje.
Maar die gaat niet dus even afwachten. :)

Davina vind ik overigens een geweldig bereik hebben dus graag, maar niet nu (na de intervalact).
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_202417357
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2021 11:57 schreef Greys het volgende:
[ twitter ]
Dus over heel veel jaar horen we het pas in april? :D :7
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 december 2021 @ 12:12:35 #5
163650 Greys
pi_202417497
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 12:00 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dus over heel veel jaar horen we het pas in april? :D :7
Hahaha! Nou van Duncan naar Jeangu gingen we juist weer naar wat eerder bekend! Ze staan niet in de volgorde van deelnamejaren. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_202417627
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2021 11:59 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
De categorie onderscheidend (Jeangu) hoeft voor mij persoonlijk ook echt niet meer. Dat gaat dan meteen weer zo extreem. (Waylon had dat eigenlijk ook.)

Maan vind ik prima mits sterk of bijzonder liedje.
Maar die gaat niet dus even afwachten. :)

Davina vind ik overigens een geweldig bereik hebben dus graag, maar niet nu (na de intervalact).
Het is meer dat de inzending van Jeangu niet meer hoeft, neem ik aan?

Want als we willen winnen, zullen we ons toch moeten onderscheiden.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator woensdag 1 december 2021 @ 12:23:43 #7
375570 crew  Cyan9
pi_202417640
We hebben nog geen bekendmaking in december gehad, wordt het wel eens tijd voor. 8-)
Al heb ik het liever zo laat mogelijk..
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_202417679
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 12:22 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Het is meer dat de inzending van Jeangu niet meer hoeft, neem ik aan?

Want als we willen winnen, zullen we ons toch moeten onderscheiden.

Ik vond Duncan niet extreem bijzonder of onderscheidend. Gewoon mooi.

En graag een subtiele onderscheidende inzending dan als het aan mij ligt. :P
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_202417697
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 12:23 schreef Cyan9 het volgende:
We hebben nog geen bekendmaking in december gehad, wordt het wel eens tijd voor. 8-)
Al heb ik het liever zo laat mogelijk..
Ik vind volgend jaar wel heel leuk, eind januari als de feestdagen net even voorbij zijn en er weinig is.
Al ben ik ook wel zo nieuwsgierig dat het nu ook mag. :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_202417719
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2021 11:59 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
De categorie onderscheidend (Jeangu) hoeft voor mij persoonlijk ook echt niet meer. Dat gaat dan meteen weer zo extreem. (Waylon had dat eigenlijk ook.)

Maan vind ik prima mits sterk of bijzonder liedje.
Maar die gaat niet dus even afwachten. :)

Davina vind ik overigens een geweldig bereik hebben dus graag, maar niet nu (na de intervalact).
Het liedje van Jeangu voor 2020 vond ik echt onderscheidend, goed verhaal en mooi gebracht.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 december 2021 @ 15:21:02 #11
163650 Greys
pi_202419928
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 12:23 schreef Cyan9 het volgende:
We hebben nog geen bekendmaking in december gehad, wordt het wel eens tijd voor. 8-)
Al heb ik het liever zo laat mogelijk..
Artiest in december en dan het lied een stuk later. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 1 december 2021 @ 15:37:22 #12
375570 crew  Cyan9
pi_202420154
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2021 15:21 schreef Greys het volgende:

[..]
Artiest in december en dan het lied een stuk later. *O*
Ik ga akkoord.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_202420375
Maar goed, we zijn dus weer terug waar we gisteren ook waren: totaal geen geruchten. Dat houdt het wel spannend, het kan iedereen nog zijn (dus ook Dries Roelvink).
pi_202420475
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 15:56 schreef blackswangreen het volgende:
Maar goed, we zijn dus weer terug waar we gisteren ook waren: totaal geen geruchten. Dat houdt het wel spannend, het kan iedereen nog zijn (dus ook Dries Roelvink).
We hebben alleen het enthousiasme van de vader van Kursu en haar vreemde reactie.
pi_202420477
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2021 12:30 schreef Meridiaan het volgende:

[..]
Het liedje van Jeangu voor 2020 vond ik echt onderscheidend, goed verhaal en mooi gebracht.
Eens, dat was ook wel een stukje hoger geëindigd dan BOANA denk ik, mede door de jury's. Ik snap bij Grow wel waarom ze daar als lied voor zijn gevallen, ook al deed het mijzelf vrijwel niets. Bij BOANA zag je dan wel weer terug dat eerst een artiest kiezen en die dan maar de vrije keus geven niet zo goed werkt, ook al snap ik dat het gezien de pandemie logisch was om hem nogmaals de kans te geven.

Het lied is het belangrijkste, de artiest die het brengt is secundair.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_202420585
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 11:42 schreef Meridiaan het volgende:
Toch wel weer een pakje van mijn hart, mede door de redenen die hierboven worden genoemd vind ik Maan niet een inzending die onderscheidend is. Ik vind haar muziek ook niet mijn ding, dat helpt ook niet natuurlijk.
Ik heb het ook niet zo op Maan. Dus ik ben ergens ook wel blij dat het niets met het songfestival te maken heeft.
pi_202420740
quote:
6s.gif Op woensdag 1 december 2021 16:03 schreef Em31 het volgende:

[..]
We hebben alleen het enthousiasme van de vader van Kursu en haar vreemde reactie.
Ja die reactie was wel interessant. Ze heet Karsu trouwens :)

Ben wel benieuwd hoe dat dan zou gaan met de diaspora-stemmen. Ze steunt een tegenstander van Erdogan, in Nederland ben je dan in de minderheid, qua Turken. Ik weet niet hoe dat in de andere landen zit.
pi_202420957
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 16:20 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ja die reactie was wel interessant. Ze heet Karsu trouwens :)

Ben wel benieuwd hoe dat dan zou gaan met de diaspora-stemmen. Ze steunt een tegenstander van Erdogan, in Nederland ben je dan in de minderheid, qua Turken. Ik weet niet hoe dat in de andere landen zit.
Oeps :D :@

Zou wel blij zijn als zij het wordt. Hopelijk heeft ze een goed nummer opgestuurd. Je kreeg door haar reactie namelijk wel het gevoel dat ze het geprobeerd heeft.
pi_202422636
Praat me bij? Wanneer heeft de vader van Karsu ooit een reactie gegeven op het Songfestival? :? Die heb ik gemist (of ik weet het niet meer).
pi_202423321
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 18:11 schreef molloot200 het volgende:
Praat me bij? Wanneer heeft de vader van Karsu ooit een reactie gegeven op het Songfestival? :? Die heb ik gemist (of ik weet het niet meer).
https://www.instagram.com/tv/CV0aXEFp8vp/

Hij postte dit op z'n Insta.
pi_202423395
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 18:48 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
https://www.instagram.com/tv/CV0aXEFp8vp/

Hij postte dit op z'n Insta.
Nu ik dat interview ook weer zie... Ik weet het niet. Aan de ene kant doet ze echt best wel diplomatiek en probeert ze antwoorden te vermijden. Maar als ze het Songfestival echt niet volgt/geen zak aan vindt zouden dit ook gewoon normale antwoorden kunnen zijn denk ik. Hmmmm...
pi_202426229
Vinden jullie onderscheidenheid echt zo belangrijk? :@ want ik vond Duncan niet persee uniek of onderscheidend. Het was gewoon een goed geschreven persoonlijk nummer

Bij onderscheidend denk ik meer aan inzendingen zoals Toy, 1944, APD
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 december 2021 @ 21:21:24 #23
163650 Greys
pi_202426326
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2021 21:15 schreef Nexum het volgende:
Vinden jullie onderscheidenheid echt zo belangrijk? :@ want ik vond Duncan niet persee uniek of onderscheidend. Het was gewoon een goed geschreven persoonlijk nummer

Bij onderscheidend denk ik meer aan inzendingen zoals Toy, 1944, APD
Duncan z'n lied was zó goed dat het daardoor al heel onderscheidend was. :D

Karsu heeft bv (vind ik) weer een heel onderscheidende stem en persoonlijkheid.

Onderscheidend vond ik bv zeker ook Salvador Sobral. Zowel qua persoonlijkheid als qua act ('geen') als qua lied.

Onderscheidend is voor mij puur 'anders dan de rest'. Dat kan ook puur door kwaliteit of mooiheid zijn. O+

Zo vond ik Barbara Pravi bv ook onderscheidend, maar zeker ook Daði. Geen dertien in dozijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_202426372
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2021 21:15 schreef Nexum het volgende:
Vinden jullie onderscheidenheid echt zo belangrijk? :@ want ik vond Duncan niet persee uniek of onderscheidend. Het was gewoon een goed geschreven persoonlijk nummer

Bij onderscheidend denk ik meer aan inzendingen zoals Toy, 1944, APD
Bij de eerste keer horen van de uiteindelijke versie van Arcade wist je al: dit gaat echt kans maken. Het had iets bijzonders. En als we het dan over Maan hebben, die heeft dat dus helemaal niet, bij geen van haar nummers.

Dat Duncan op zich heel erg middle of the road is, dat klopt.
pi_202426799
Duncan onderscheidde zich vooral door heel goed te zijn in een jaar waarin verder alles nogal matig was. Al vind ik het lied en het refrein wel dusdanig pakkend dat het in elk jaar wel gescoord zou hebben, omdat dit er wel zodanig uitspringt dat het op de goede manier de aandacht trekt.

En dat is toch wel wat je ziet, als je kijkt wat er scoort bij met name het publiek. Bij de jury kom je er nog wel redelijk mee weg om een standaardkunstje heel goed uit te voeren. Maar het publiek wil toch onder de indruk raken van een zekere eigenheid, dat zie je aan de publieksscores:

2021
1. Italië - Zitti E Buoni
2. Oekraïne - Shum
3. Frankrijk - Voilà

2019
1. Noorwegen - Spirit In The Sky
2. Nederland - Arcade
3. Italië - Soldi

2018
1. Israël - Toy
2. Cyprus - Fuego
3. Italië - Non Mi Avete Fatto Niente

2017
1. Portugal - Amar Pelos Dois
2. Bulgarije - Beautiful Mess
3. Moldavië - Hey, Mamma

2016
1. Rusland - You Are The Only One
2. Oekraïne - 1944
3. Polen - Color Of Your Life

2015
1. Italië - Grande Amore
2. Rusland - A Million Voices
3. Zweden - Heroes

2014
1. Oostenrijk - Rise Like A Phoenix
2. Nederland - Calm After The Storm
3. Armenië - Not Alone

2013
1. Denemarken - Only Teardrops
2. Oekraïne - Gravity
3. Azerbeidzjan - Hold Me

2012
1. Zweden - Euphoria
2. Rusland - Party For Everybody
3. Servië - Nije Ljubav Stvar


Daar zit inderdaad weleens een Russische act (2016) of in een minder jaar als 2013 een doorsnee deuntje tussen. Maar over het algemeen zijn het maar heel weinig liedjes die je de hele dag door op de radio hoort. Het zijn vrijwel altijd memorabele inzendingen, die iets unieks hebben en vaak voorzien van een sterke act.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_202427197
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 21:49 schreef Fred_B het volgende:

3. Polen - Color Of Your Life
Mooi overzicht en het heeft inderdaad een punt. Het is niet voor niets dat we acts als Malta 2021 en Zweden 2019 ineens zo af zien zakken na een uitstekende juryscore. Het is te plastic (heb ik het idee). Een combinatie van echtheid en uniciteit is hetgene wat het vooral goed doet (naast een sterk liedje natuurlijk, ook dat is gewoon belangrijk).

Ik vraag me alleen nog steeds af hoe Polen in 2016 derde werd bij de televote :@ Prima nummer, maar derde? Hoe dan?
  donderdag 2 december 2021 @ 06:19:47 #27
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_202428861
Mart Hoogkamer wil wel. Met iets Italiaanstaligs.

Of ze hem in pakweg Wit-Rusland of Armenië ook willen zien, is weer een ander verhaal.

[ Bericht 9% gewijzigd door Eightyone op 02-12-2021 06:26:27 ]
pi_202429148
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 06:19 schreef Eightyone het volgende:
Mart Hoogkamer wil wel. Met iets Italiaanstaligs.

Of ze hem in pakweg Wit-Rusland of Armenië ook willen zien, is weer een ander verhaal.
_O- _O- _O-
pi_202429162
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 21:49 schreef Fred_B het volgende:
Duncan onderscheidde zich vooral door heel goed te zijn in een jaar waarin verder alles nogal matig was. Al vind ik het lied en het refrein wel dusdanig pakkend dat het in elk jaar wel gescoord zou hebben, omdat dit er wel zodanig uitspringt dat het op de goede manier de aandacht trekt.

En dat is toch wel wat je ziet, als je kijkt wat er scoort bij met name het publiek. Bij de jury kom je er nog wel redelijk mee weg om een standaardkunstje heel goed uit te voeren. Maar het publiek wil toch onder de indruk raken van een zekere eigenheid, dat zie je aan de publieksscores:

2021
1. Italië - Zitti E Buoni
2. Oekraïne - Shum
3. Frankrijk - Voilà

2019
1. Noorwegen - Spirit In The Sky
2. Nederland - Arcade
3. Italië - Soldi

2018
1. Israël - Toy
2. Cyprus - Fuego
3. Italië - Non Mi Avete Fatto Niente

2017
1. Portugal - Amar Pelos Dois
2. Bulgarije - Beautiful Mess
3. Moldavië - Hey, Mamma

2016
1. Rusland - You Are The Only One
2. Oekraïne - 1944
3. Polen - Color Of Your Life

2015
1. Italië - Grande Amore
2. Rusland - A Million Voices
3. Zweden - Heroes

2014
1. Oostenrijk - Rise Like A Phoenix
2. Nederland - Calm After The Storm
3. Armenië - Not Alone

2013
1. Denemarken - Only Teardrops
2. Oekraïne - Gravity
3. Azerbeidzjan - Hold Me

2012
1. Zweden - Euphoria
2. Rusland - Party For Everybody
3. Servië - Nije Ljubav Stvar


Daar zit inderdaad weleens een Russische act (2016) of in een minder jaar als 2013 een doorsnee deuntje tussen. Maar over het algemeen zijn het maar heel weinig liedjes die je de hele dag door op de radio hoort. Het zijn vrijwel altijd memorabele inzendingen, die iets unieks hebben en vaak voorzien van een sterke act.
Alleen Fuego vind ik echt typische eenheidsworst. Maar dat nummer is dan ook 15x nagedaan.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_202429448
https://www.rtlboulevard.(...)geres-geeft-antwoord

Item van RTL Boulevard over Maan en het Songfestival.
pi_202429884
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 08:43 schreef molloot200 het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)geres-geeft-antwoord

Item van RTL Boulevard over Maan en het Songfestival.
Ze zegt hetzelfde als Karsu, ze gaat dus toch!
  donderdag 2 december 2021 @ 09:26:56 #32
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202429932


Dus :P
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202430015
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 09:26 schreef AgnesGru het volgende:
[ afbeelding ]

Dus :P
Jaap Reesema heeft de stem van een mislukte wiskundeleraar op een VMBO in Schiedam. Op het gebied van niksigheid is dat net zoiets als Suzan en Maan en Freek.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_202430072
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 09:33 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Jaap Reesema heeft de stem van een mislukte wiskundeleraar op een VMBO in Schiedam. Op het gebied van niksigheid is dat net zoiets als Suzan en Maan en Freek.
Ben ik niet met je eens, Jake Reese heeft wel een fijn rauw randje aan z'n stem. Maar hij moet wel met een erg goed nummer komen om z'n gebrek aan uitstraling te compenseren.
pi_202430081
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 09:26 schreef AgnesGru het volgende:
[ afbeelding ]

Dus :P
Hier kan ik me dus weer helemaal niets bij voorstellen :')

Wedden dat nu met Maan het hele Songfestivalspeculatiegedoe aangewakkerd is en al die verschrikkelijke "juice" kanalen nu van alles gaan roepen wat ze van een zogenaamde betrouwbare bron hebben gehoord? :')
pi_202430141
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 09:38 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ben ik niet met je eens, Jake Reese heeft wel een fijn rauw randje aan z'n stem. Maar hij moet wel met een erg goed nummer komen om z'n gebrek aan uitstraling te compenseren.
Ik vind zoiets persoonlijk al afschuwelijk, maar daarbij kan ik me ook helemaal niet voorstellen dat er een internationaal publiek voor is.

De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_202430150
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 09:44 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ik vind zoiets persoonlijk al afschuwelijk, maar daarbij kan ik me ook helemaal niet voorstellen dat er een internationaal publiek voor is.

Ja dat is een kutnummer, maar hij heeft ook een aantal nummers gedaan met dj's onder dat alias en dat is op zich wel aardig. En puur qua stem vind ik het dus niet zo slecht.
  donderdag 2 december 2021 @ 09:47:47 #38
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202430166
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 09:39 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Hier kan ik me dus weer helemaal niets bij voorstellen :')

Wedden dat nu met Maan het hele Songfestivalspeculatiegedoe aangewakkerd is en al die verschrikkelijke "juice" kanalen nu van alles gaan roepen wat ze van een zogenaamde betrouwbare bron hebben gehoord? :')
Ongetwijfeld, al is het wel leuk om te delen met welke namen ze op de proppen komen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202430168
Het grootste probleem bij hem vind ik niet per sé z'n stem of z'n muziek, maar ik vind gewoon dat ie de stage presence van een aardappel heeft :@
  donderdag 2 december 2021 @ 09:56:00 #40
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_202430256
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 07:57 schreef Em31 het volgende:

[..]
_O- _O- _O-
Yep. Kijk Shownieuws van gisterenavond maar eens terug.

M'n ontbijt viel nog net niet uit m'n mond toen deze uitzending vanmorgen op stond.
pi_202430273
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 09:45 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ja dat is een kutnummer, maar hij heeft ook een aantal nummers gedaan met dj's onder dat alias en dat is op zich wel aardig. En puur qua stem vind ik het dus niet zo slecht.
Eens.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 09:47 schreef molloot200 het volgende:
Het grootste probleem bij hem vind ik niet per sé z'n stem of z'n muziek, maar ik vind gewoon dat ie de stage presence van een aardappel heeft :@
Komt dat niet voornamelijk doordat hij iets met z'n rug(?) of nek heeft waardoor hij gewoon wat minder dynamisch kan bewegen?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 2 december 2021 @ 10:03:53 #42
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_202430354
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 09:39 schreef molloot200 het volgende:

Wedden dat nu met Maan het hele Songfestivalspeculatiegedoe aangewakkerd is en al die verschrikkelijke "juice" kanalen nu van alles gaan roepen wat ze van een zogenaamde betrouwbare bron hebben gehoord? :')
Dat is ook mijn angst...
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  Moderator donderdag 2 december 2021 @ 10:04:09 #43
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202430356
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 06:19 schreef Eightyone het volgende:
Mart Hoogkamer wil wel. Met iets Italiaanstaligs.

Of ze hem in pakweg Wit-Rusland of Armenië ook willen zien, is weer een ander verhaal.
Zwemmen in balsamicoazijn?
pi_202430382
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 10:04 schreef Momo het volgende:

[..]
Zwemmen in balsamicoazijn?
Barolo cola.
  donderdag 2 december 2021 @ 10:09:03 #45
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_202430409
Braddie & de Bromkatten.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_202430433
https://kijknaar.tv/aflev(...)rovisie-songfestival

Fragmentje met Mart ^

Lekker allemaal meeliften op de Songfestivalgeruchtentrein w/
  Moderator donderdag 2 december 2021 @ 10:12:24 #47
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_202430448
Kunnen we zelf niet gewoon een gerucht de wereld in helpen.

Anita Meijer ofzo. :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  donderdag 2 december 2021 @ 10:13:24 #48
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_202430459
Jaap heeft het gezicht van een slachtoffer en de posture van quasimodo.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_202430476
Ik hoop hier dus eigenlijk dat het gaat wemelen van de geruchten de komende week, dat AVROTROS er net als in 2020 helemaal klaar mee is en gewoon de naam de wereld in slingert :P
  donderdag 2 december 2021 @ 10:17:53 #50
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_202430509
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 10:15 schreef molloot200 het volgende:
Ik hoop hier dus eigenlijk dat het gaat wemelen van de geruchten de komende week, dat AVROTROS er net als in 2020 helemaal klaar mee is en gewoon de naam de wereld in slingert :P
En ik hoop dat ze de trend van 2021 doorzetten door echt een eigen lancering op te zetten ipv M of Khalid en Sophie te gebruiken...
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_202430516
Ik vraag me eigenlijk wel af of de artiest in kwestie die zal gaan in 2022 het op dit moment zelf al zal weten? Weten we zeker dat de selectiecommissie al heeft gekozen?
pi_202430525
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 10:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]
En ik hoop dat ze de trend van 2021 doorzetten door echt een eigen lancering op te zetten ipv M of Khalid en Sophie te gebruiken...
De lancering was dit jaar toch niet bepaald succesvol? Ik vond die van Duncan prima, gewoon de videoclip afspelen bij M of waar dan ook. Geen live performance als eerste kennismaking, absoluut niet.
pi_202430534
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 10:18 schreef molloot200 het volgende:
Ik vraag me eigenlijk wel af of de artiest in kwestie die zal gaan in 2022 het op dit moment zelf al zal weten? Weten we zeker dat de selectiecommissie al heeft gekozen?
Het nummer van Duncan hoorden ze volgens mij pas eind november. Het kan dus inderdaad dat er nog niemand is gekozen.
  donderdag 2 december 2021 @ 10:26:28 #54
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_202430599
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 10:19 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
De lancering was dit jaar toch niet bepaald succesvol? Ik vond die van Duncan prima, gewoon de videoclip afspelen bij M of waar dan ook. Geen live performance als eerste kennismaking, absoluut niet.
Ik vond de livestream met Jeangu wel een succes inhoudelijk :) Echt alleen de focus op artiest en nummer...
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_202431018
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 10:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]
Ik vond de livestream met Jeangu wel een succes inhoudelijk :) Echt alleen de focus op artiest en nummer...
Focus op een artiest vind ik prima, een live optreden op zich ook, maar niet met zo'n liveband als de vorige keer het geval was. Dat gaf echt een 'meh' weergave van wat het uiteindelijk aan muzikale ondersteuning was op de single versie zeg maar.
  Moderator donderdag 2 december 2021 @ 10:59:57 #56
375570 crew  Cyan9
pi_202431063
Als we dan toch random namen in de mix gooien.. Wie was ook alweer die Nederlandse top zangeres die ik ooit op een slechte dag op YouTube had gevonden? Weet jij het nog @ijs_beer?
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  donderdag 2 december 2021 @ 11:00:24 #57
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202431070
-dubbel-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  donderdag 2 december 2021 @ 11:01:02 #58
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202431081
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 09:44 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ik vind zoiets persoonlijk al afschuwelijk, maar daarbij kan ik me ook helemaal niet voorstellen dat er een internationaal publiek voor is.

Wel voor dit:



Al kan dat ook door de DJ komen :+
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator donderdag 2 december 2021 @ 11:03:39 #59
375570 crew  Cyan9
pi_202431128
#geenmannenmeer
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator donderdag 2 december 2021 @ 11:26:10 #60
375570 crew  Cyan9
pi_202431580
Stop de tijd, Esther Algra is de naam. @ijs_beer
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_202432929
quote:
8s.gif Op donderdag 2 december 2021 11:03 schreef Cyan9 het volgende:
#geenmannenmeer
Ik wil ook een vrouw :(
pi_202432972
quote:
10s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:42 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ik wil ook een vrouw :(
Froukje is nog steeds mijn droominzending, zal wel niet gebeuren maar ik zie nu zelfs berichten van mensen uit Duitsland en Frankrijk die haar op 1 hebben staan in hun Spotify Wrapped. Haar muziek spreekt dus ook aan als je helemaal geen Nederlands spreekt, dat zal niet voor veel Nederlandstalige artiesten gelden.
pi_202432998
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:46 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Froukje is nog steeds mijn droominzending, zal wel niet gebeuren maar ik zie nu zelfs berichten van mensen uit Duitsland en Frankrijk die haar op 1 hebben staan in hun Spotify Wrapped. Haar muziek spreekt dus ook aan als je helemaal geen Nederlands spreekt, dat zal niet voor veel Nederlandstalige artiesten gelden.
Ze zei vorig jaar wel dat ze een nummer op wilde sturen, maar dacht dat iemand hier laatst deelde dat ze in mei concerten heeft?
  Moderator donderdag 2 december 2021 @ 12:47:29 #64
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_202432999
quote:
10s.gif Op donderdag 2 december 2021 11:26 schreef Cyan9 het volgende:
Stop de tijd, Esther Algra is de naam. @:ijs_beer
|:) |:) |:)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_202433019
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:47 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ze zei vorig jaar wel dat ze een nummer op wilde sturen, maar dacht dat iemand hier laatst deelde dat ze in mei concerten heeft?
Ja daarom denk ik ook niet dat het zal gebeuren, maar hope springs eternal.
  donderdag 2 december 2021 @ 14:27:19 #66
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_202434288
In de tour agenda van Within Temptation zit een heel mooi gat rond de ESF data: https://www.within-temptation.com/
Just do it »
pi_202434640
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:47 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ze zei vorig jaar wel dat ze een nummer op wilde sturen, maar dacht dat iemand hier laatst deelde dat ze in mei concerten heeft?
Onder meer 12 mei een concert, dat is op de dag van halve finale 2 en dus midden in het ESF-seizoen.
  Moderator donderdag 2 december 2021 @ 16:17:32 #68
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_202436040
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 14:52 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Onder meer 12 mei een concert, dat is op de dag van halve finale 2 en dus midden in het ESF-seizoen.
Verzetten kan ook altijd nog. :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_202444568
BREAKING: Rick (Veronica) zegt zeker te weten dat Lakshmi ons gaat vertegenwoordigen.
Armin van Buuren en Jaap zouden zijn afgeschreven.
Ze proberen ze nu allemaal te bellen :D

[ Bericht 17% gewijzigd door GeorgeM op 03-12-2021 10:51:00 ]
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_202445082
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 07:52 schreef GeorgeM het volgende:
BREAKING: Rick (Veronica) zegt zeker te weten dat Lakshmi gaat vertegenwoordigen.
Armin van Buuren en Jaap zouden zijn afgeschreven.
Ze proberen ze nu allemaal te bellen :D
Lakshmi zou ik dus wel super vet vinden :Y
pi_202445185
Lakshmi zat overigens vorig jaar ook in de vakjury van Nederland!
pi_202445633
Hmm ik hoop dit toch niet eigenlijk. Nummer moet dan wel héél goed zijn, voor zover vind ik het een beetje een combi van Paenda en Victoria…
  vrijdag 3 december 2021 @ 09:38:29 #73
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202445648
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 08:57 schreef molloot200 het volgende:
Lakshmi zat overigens vorig jaar ook in de vakjury van Nederland!
Wist ze toen wel wat ze daar kwam doen en wat de bedoeling was? :@
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202445688
Ik vind Lakshmi wel ok, ze heeft een toffe uitstraling en ze probeert een beetje een donkere sound te creëren die in elk geval niet té afgezaagd is. Maar haar nummers op zich vind ik niet zo goed. Inderdaad een beetje Paenda, het idee is leuk maar er blijft niks hangen.
pi_202445755
Van wat ik nu geluisterd heb vind ik haar stem nét niet dat vervelende hebben wat je bij dit soort stemmen vaak hebt. :P

Ik zou het in ieder geval wel een interessante keuze vinden, maakt me wel nieuwsgierig.
  Moderator vrijdag 3 december 2021 @ 09:49:18 #76
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202445796
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 07:52 schreef GeorgeM het volgende:
BREAKING: Rick (Veronica) zegt zeker te weten dat Lakshmi gaat vertegenwoordigen.
Armin van Buuren en Jaap zouden zijn afgeschreven.
Ze proberen ze nu allemaal te bellen :D
Armin van Buuren afgeschreven zou ik dan weer jammer vinden.

Lakschmi zou ik wel een goede keuze vinden wat ik gezien heb, maar ze heeft niet echt een grote hit gehad of wel?
pi_202445854
Stijgen we al bij de bookies? *O* :+
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_202445878
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 09:36 schreef aarontje112 het volgende:
Hmm ik hoop dit toch niet eigenlijk. Nummer moet dan wel héél goed zijn, voor zover vind ik het een beetje een combi van Paenda en Victoria…
Ik vind wat ik even heb aangeklikt nogal in het zelfde straatje, maar zeker niet beter dan Victoria, en die scoorde bij het publiek voor geen meter. Dus puur daarop gebaseerd zou ze wel een enorme uitschieter moeten hebben om in aanmerking te komen voor succes op het ESF.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_202445906
Maareh, zat die Rick Romijn er de vorige keer ook niet compleet naast?
  Moderator vrijdag 3 december 2021 @ 10:03:01 #80
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_202445914
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 09:38 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Wist ze toen wel wat ze daar kwam doen en wat de bedoeling was? :@
't is een flapuit, maar niet dom. :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_202446059
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 09:49 schreef Momo het volgende:

[..]
Armin van Buuren afgeschreven zou ik dan weer jammer vinden.

Lakschmi zou ik wel een goede keuze vinden wat ik gezien heb, maar ze heeft niet echt een grote hit gehad of wel?
Ik weet niet waar die radio-dj dat vandaan heeft, maar als ze een standaard danceknaller van Armin afwijzen ten faveure van een meer indie-artiest als Lakshmi zou ik dat alleen maar toejuichen.
pi_202446077
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 09:49 schreef Momo het volgende:

[..]
Armin van Buuren afgeschreven zou ik dan weer jammer vinden.

Lakschmi zou ik wel een goede keuze vinden wat ik gezien heb, maar ze heeft niet echt een grote hit gehad of wel?
Duncan toch ook toen niet dacht ik?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator vrijdag 3 december 2021 @ 10:20:43 #83
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202446087
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 10:19 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Duncan toch ook toen niet dacht ik?
Maar voor Duncan was het zijn eerste single, Laksmi heeft al best wat werk uit. Heeft ze dan nu een nummer die veel beter is dan die nummers?
  Moderator vrijdag 3 december 2021 @ 10:21:54 #84
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202446097
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 10:16 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ik weet niet waar die radio-dj dat vandaan heeft, maar als ze een standaard danceknaller van Armin afwijzen ten faveure van een meer indie-artiest als Lakshmi zou ik dat alleen maar toejuichen.
Wel een grote naam natuurlijk, geen garantie voor succes. Maar heeft nog wel recent groot succes gehad.
pi_202446152
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 10:21 schreef Momo het volgende:

[..]
Wel een grote naam natuurlijk, geen garantie voor succes. Maar heeft nog wel recent groot succes gehad.
Dat valt ook wel weer mee toch? Ja, met Hoe het danst, maar of Europa daar nou warm voor zou lopen :)
  Moderator vrijdag 3 december 2021 @ 10:30:44 #86
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202446162
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 10:29 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Dat valt ook wel weer mee toch? Ja, met Hoe het danst, maar of Europa daar nou warm voor zou lopen :)
Het zou natuurlijk erg afhangen van de nummers zelf. Maar ik vind het niet perse logisch om Laskmi boven een Armin te kiezen. Maar we moeten überhaupt zien of dit waar.
pi_202446239
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 09:49 schreef Momo het volgende:

[..]
Armin van Buuren afgeschreven zou ik dan weer jammer vinden.

Lakschmi zou ik wel een goede keuze vinden wat ik gezien heb, maar ze heeft niet echt een grote hit gehad of wel?
Dat heeft Jeangu ook nooit gehad (en Duncan ook niet natuurlijk ;))
pi_202446260
Maar het ging bij die Rick toch om Armin in combinatie met Jaap? Van die combinatie word ik op voorhand al niet enthousiast :@ Ik zie Jaap zo'n dancenummer net zo brengen als James Newman zeg maar, en dat was niet echt een knaller zeg maar :P
  Moderator vrijdag 3 december 2021 @ 10:40:29 #89
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_202446281
Bovendien heeft Jaap geen nek. Dat gaat Europa raar vinden.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_202446282
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 10:38 schreef molloot200 het volgende:
Maar het ging bij die Rick toch om Armin in combinatie met Jaap? Van die combinatie word ik op voorhand al niet enthousiast :@ Ik zie Jaap zo'n dancenummer net zo brengen als James Newman zeg maar, en dat was niet echt een knaller zeg maar :P
Ze hebben al een single uit samen. Weliswaar met een pitch shifter over de stem van Jaap heen.

  Moderator vrijdag 3 december 2021 @ 10:42:00 #91
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_202446291
Gevoelsmatig zeg ik dat Armin een beetje over het hoogtepunt heen is. Eigenlijk het genre ook, momenteel. Kan natuurlijk een comeback komen, maar daarvoor lijkt het me dan weer nog te vroeg.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator vrijdag 3 december 2021 @ 10:42:47 #92
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_202446294
(Bedoel als je 'Hoe het danst' durft uit te brengen :@ )
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_202446313
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 10:42 schreef ijs_beer het volgende:
Gevoelsmatig zeg ik dat Armin een beetje over het hoogtepunt heen is. Eigenlijk het genre ook, momenteel. Kan natuurlijk een comeback komen, maar daarvoor lijkt het me dan weer nog te vroeg.
Dat is ook zo, daar hoef je de charts maar op na te slaan. Die Nederlandse dj's doen het buiten de landsgrenzen helemaal niet meer zo goed. Er scoort nog wel eens een dancenummer, maar dat is dan meer via Tiktok en iets wat een beetje raar is, zoals die Schotse shanty-zanger vorig jaar.
pi_202446326
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 10:42 schreef ijs_beer het volgende:
(Bedoel als je 'Hoe het danst' durft uit te brengen :@ )
Nou ja de enige "hits" die Marco B. op dit moment probeert te maken of heeft gemaakt, zijn steeds met jonge, hippe artiesten. Emma Heesters heeft ie nu te pakken, maar hiervoor ook Davina Michelle, Snelle, Rolf Sanchez. Heb altijd het idee dat die cross-over met Armin en Davina uit Marco's (of Johns) koker kwam.
pi_202446336
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 10:46 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Nou ja de enige "hits" die Marco B. op dit moment probeert te maken of heeft gemaakt, zijn steeds met jonge, hippe artiesten. Emma Heesters heeft ie nu te pakken, maar hiervoor ook Davina Michelle, Snelle, Rolf Sanchez. Heb altijd het idee dat die cross-over met Armin en Davina uit Marco's (of Johns) koker kwam.
Dat nummer met Duncan vond ik ook wel aardig, maar dat was dan weer bijna 100% Duncan. Die had het nummer ook al vrijwel af toen hij ermee bij Armin kwam.
pi_202446338
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 10:42 schreef ijs_beer het volgende:
(Bedoel als je 'Hoe het danst' durft uit te brengen :@ )
Ik denk dat dat bij de ESF-fans nog best aardig zou landen hoor.

En dan verder onopvallend 18e worden ofzo.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_202446342
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 10:40 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ze hebben al een single uit samen. Weliswaar met een pitch shifter over de stem van Jaap heen.

Ja, daar gaat het me nog niet eens zo om, meer om dat het er op het podium waarschijnlijk ongeveer zo uit gaat zien met Jaap als hoofdartiest:

  Moderator vrijdag 3 december 2021 @ 10:48:56 #98
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_202446347
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 10:44 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Dat is ook zo, daar hoef je de charts maar op na te slaan. Die Nederlandse dj's doen het buiten de landsgrenzen helemaal niet meer zo goed. Er scoort nog wel eens een dancenummer, maar dat is dan meer via Tiktok en iets wat een beetje raar is, zoals die Schotse shanty-zanger vorig jaar.
Ja dit! Kijk in Nederland is dat type elektronische muziek zo ingeburgerd, als ware muzikaal-DNA, maar dat is lang dus lang niet overal zo in Europa. Denk dus dat je daarmee flink de plaat kan misslaan als het te Trance of ouderwetse EDM is.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator vrijdag 3 december 2021 @ 10:49:33 #99
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_202446355
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 10:47 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ik denk dat dat bij de ESF-fans nog best aardig zou landen hoor.

En dan verder onopvallend 18e worden ofzo.
Ja maar de ESF-fans is niet de bubbel waar je je op moet richten, ironisch genoeg. :D :P

Edit: wat jij in feite ook zegt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  vrijdag 3 december 2021 @ 10:52:05 #100
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202446379
quote:
89s.gif Op vrijdag 3 december 2021 10:40 schreef ijs_beer het volgende:
Bovendien heeft Jaap geen nek. Dat gaat Europa raar vinden.
Gewoon wat sympathy votes mee binnen harken.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202446404
Maar als ik het goed heb begrepen, gaat Jaap/Jack dus juist niet. Maan ook al niet.

Wie hypen we morgen, Wende Snijders, Meau, Emma Heesters, Snollebollekes, Amazing Stroopwafels? Want dan bekijk ik vast de Wikipedia en YouTube en lijkt het erop dat ik enorm ingelezen ben.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_202446416
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 10:52 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Gewoon wat sympathy votes mee binnen harken.
Een nek-aan-nek race met The Roop zou die toch zeker verliezen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_202446421
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 10:48 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Ja dit! Kijk in Nederland is dat type elektronische muziek zo ingeburgerd, als ware muzikaal-DNA, maar dat is lang dus lang niet overal zo in Europa. Denk dus dat je daarmee flink de plaat kan misslaan als het te Trance of ouderwetse EDM is.
Ik denk dat het meer zo is dat ze bv. in Scandinavië die soort EDM al zo vaak gehoord hebben dat ze er niks meer aan vinden. Dat nummer van Afrojack met Guetta wat hij uitbracht rond Eurovisie, dat had hij net zo goed 10 jaar geleden kunnen uitbrengen want er zit totaal geen ontwikkeling in de sound. Het is Titanium part 2, en dan wat minder goed.
  Moderator vrijdag 3 december 2021 @ 10:59:26 #104
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_202446449
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 december 2021 10:54 schreef Fred_B het volgende:
Maar als ik het goed heb begrepen, gaat Jaap/Jack dus juist niet. Maan ook al niet.

Wie hypen we morgen, Wende Snijders, Meau, Emma Heesters, Snollebollekes, Amazing Stroopwafels? Want dan bekijk ik vast de Wikipedia en YouTube en lijkt het erop dat ik enorm ingelezen ben.
Hoe is het met Pierre Kartner.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_202446472
Áls het waar is en ze verkiezen Lakshmi boven Armin en Jaap, lijkt het wel weer dat ze gaan voor eigenheid/onderscheidend/(persoonlijkheid) en geen 13 in een dozijn.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  vrijdag 3 december 2021 @ 11:02:59 #106
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202446495
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 11:01 schreef GeorgeM het volgende:
Áls het waar is en ze verkiezen Lakshmi boven Armin en Jaap, lijkt het wel weer dat ze gaan voor eigenheid/onderscheidend/(persoonlijkheid) en geen 13 in een dozijn.
Ik houd ook wel van een risicootje nemen ^O^
pi_202446501
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 december 2021 10:54 schreef Fred_B het volgende:
Maar als ik het goed heb begrepen, gaat Jaap/Jack dus juist niet. Maan ook al niet.
Nee. Jaap en Armin zouden een nummer hebben ingezonden, maar de commissie zou gekozen hebben voor Lakshmi.
En Rick wist 100% zeker dat Maan niet gaat.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_202446529
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 10:56 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ik denk dat het meer zo is dat ze bv. in Scandinavië die soort EDM al zo vaak gehoord hebben dat ze er niks meer aan vinden. Dat nummer van Afrojack met Guetta wat hij uitbracht rond Eurovisie, dat had hij net zo goed 10 jaar geleden kunnen uitbrengen want er zit totaal geen ontwikkeling in de sound. Het is Titanium part 2, en dan wat minder goed.
Op het ESF zelf scoort dance (en alles wat in dezelfde vijver vist) ook al jaren helemaal niet zo bijzonder, zeker als je kijkt hoeveel er nog gestuurd wordt. De hoogtijdagen daarvan lagen toch rond Shady Lady en Euphoria enzo.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_202446548
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 11:01 schreef GeorgeM het volgende:
Áls het waar is en ze verkiezen Lakshmi boven Armin en Jaap, lijkt het wel weer dat ze gaan voor eigenheid/onderscheidend/(persoonlijkheid) en geen 13 in een dozijn.
Ik ga er toch wel vanuit dat ze gewoon voor het liedje kiezen hoor.

Anders wordt het zo’n “We moeten Zanger Rinus sturen, want dat heeft niemand”-verhaal.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_202446572
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 10:46 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Nou ja de enige "hits" die Marco B. op dit moment probeert te maken of heeft gemaakt, zijn steeds met jonge, hippe artiesten. Emma Heesters heeft-ie nu te pakken, maar hiervoor ook Davina Michelle, Snelle, Rolf Sanchez. Heb altijd het idee dat die cross-over met Armin en Davina uit Marco's (of Johns) koker kwam.
:o :D
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  vrijdag 3 december 2021 @ 11:10:54 #111
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_202446613


[ Bericht 86% gewijzigd door Eightyone op 03-12-2021 11:59:44 (Flauw) ]
pi_202446618
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 december 2021 11:06 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ik ga er toch wel vanuit dat ze gewoon voor het liedje kiezen hoor.

Anders wordt het zo’n “We moeten Zanger Rinus sturen, want dat heeft niemand”-verhaal.
Ik denk dat het de combinatie is, dat ze al een lied heeft.
Dat laatste denk ik niet, dat is eigenheid op een verkeerde manier :P
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_202446697
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 10:46 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Nou ja de enige "hits" die Marco B. op dit moment probeert te maken of heeft gemaakt, zijn steeds met jonge, hippe artiesten. Emma Heesters heeft ie nu te pakken, maar hiervoor ook Davina Michelle, Snelle, Rolf Sanchez. Heb altijd het idee dat die cross-over met Armin en Davina uit Marco's (of Johns) koker kwam.
Run Emma run
  vrijdag 3 december 2021 @ 11:18:27 #114
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202446729
Fragment van Radio Veronica over Lakshmi

https://www.radioveronica(...)aar-het-songfestival
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 december 2021 @ 12:31:42 #115
163650 Greys
pi_202447721
Ik zou het best een prima keuze vinden maar (!) het doet me wel héél erg aan Victoria denken. Beetje jengelig en depri. :@

Dus hoop dat het dan wel een beetje onderscheidend lied is, want qua stijl is het dat niet echt denk ik.

Maar hopelijk is er niks uitgelekt en kunnen ze het gewoon zelf bekendmaken.

[ Bericht 5% gewijzigd door Greys op 03-12-2021 12:37:47 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_202447990
quote:
Rick Romijn zegt vrijdag in de Veronica Inside Ochtendshow dat hij weet wie Nederland naar het liedjesfestijn in Italië gaat sturen: zangeres Lakshmi. Maar volgens hem is daar wel een grote rel aan vooraf gegaan. "Er is een mega-rel achter de schermen geweest. Want wie hadden er ook een plaat gemaakt voor het Songfestival? Armin van Buuren en Jaap Reesema. En die zijn door de AVROTROS afgeschreven", vertelt hij in de radioshow.
Shownieuws heeft het management van Lakshmi gesproken en men laat weten: "We hebben hierover nu nog niks te melden. Mocht Lakshmi gevraagd worden dan staat ze ervoor open."

https://www.shownieuws.nl(...)zending-songfestival
Ze wil dus wel :P
  vrijdag 3 december 2021 @ 12:49:35 #117
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_202448015
Ik denk dat de AVROTROS in ieder geval moet reageren want ik denk dat er wel wat backlash kan komen vanuit het publiek dat Armin niet gekozen is.
Just do it »
  Moderator vrijdag 3 december 2021 @ 12:50:17 #118
375570 crew  Cyan9
pi_202448032
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 12:49 schreef Niels93 het volgende:
Ik denk dat de AVROTROS in ieder geval moet reageren want ik denk dat er wel wat backlash kan komen vanuit het publiek dat Armin niet gekozen is.
Het Nederlandse publiek heeft geen smaak.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  vrijdag 3 december 2021 @ 12:53:18 #119
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_202448086
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 december 2021 12:50 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Het Nederlandse publiek heeft geen smaak.
Eens
Just do it »
  vrijdag 3 december 2021 @ 13:19:07 #120
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202448500
Maar het schijnt dus binnen de AVROTROS ook een rel te hebben veroorzaakt.

Iedereen viesmad op AVROTROS PR meisje o|O
  vrijdag 3 december 2021 @ 13:25:55 #121
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202448600
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 12:49 schreef Niels93 het volgende:
Ik denk dat de AVROTROS in ieder geval moet reageren want ik denk dat er wel wat backlash kan komen vanuit het publiek dat Armin niet gekozen is.
Ze gunden Roddelloog gewoon de primeur niet :(
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202448611
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 12:49 schreef Niels93 het volgende:
Ik denk dat de AVROTROS in ieder geval moet reageren want ik denk dat er wel wat backlash kan komen vanuit het publiek dat Armin niet gekozen is.
Mocht dit allemaal waar zijn, dan zal er wel veel discussie komen in al die programma's met songfestivalexperts als Gordon en die wethouder uit Den Haag. Voor hen is het een no brainer dat je dan iemand als Armin kiest. Maar die gaat natuurlijk geen potten breken op Eurovisie, wat heeft een tiener in Litouwen nou met zo'n standaard dancedeuntje.
  Moderator vrijdag 3 december 2021 @ 13:27:45 #123
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202448627
Zouden ze het eerder naar buiten brengen als dit waar is en nu gelekt is?
  vrijdag 3 december 2021 @ 13:28:16 #124
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202448638
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 13:27 schreef Momo het volgende:
Zouden ze het eerder naar buiten brengen als dit waar is en nu gelekt is?
In 2020 gebeurde het volgens mij ook daags na de J. Eens even opzoeken.
  vrijdag 3 december 2021 @ 13:30:16 #125
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_202448665
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 13:27 schreef Momo het volgende:
Zouden ze het eerder naar buiten brengen als dit waar is en nu gelekt is?
Dit was 5 januari:
https://www.rtlboulevard.(...)artiest-begint-met-j

Officiële bekendmaking op 10 januari:
https://www.ad.nl/show/je(...)ngfestival~a594224d/
Just do it »
  vrijdag 3 december 2021 @ 13:31:14 #126
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_202448681
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 13:28 schreef molloot200 het volgende:

[..]
In 2020 gebeurde het volgens mij ook daags na de J. Eens even opzoeken.
Oh sorry, had het al uitgezocht haha
Just do it »
  vrijdag 3 december 2021 @ 13:32:08 #127
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202448689
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 13:31 schreef Niels93 het volgende:

[..]
Oh sorry, had het al uitgezocht haha
Maakt niet uit :)

Op 6 januari wisten we het in elk geval al min of meer zeker:

quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 22:55 schreef Snowbomb het volgende:
Jeangu Macrooy?

Begint met een J, werd vorig jaar ook al genoemd als mogelijke kandidaat en touragenda is opvallend leeg tussen 30 april en 19 mei (van half maart t/m eind mei bijna dagelijks een optreden). Past ook wel bij het thema en de sfeer die Rotterdam wil neerzetten.
Op 9 januari kwam overigens de bevestiging al.

[ Bericht 1% gewijzigd door molloot200 op 03-12-2021 13:55:17 ]
pi_202449056
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 13:19 schreef molloot200 het volgende:
Maar het schijnt dus binnen de AVROTROS ook een rel te hebben veroorzaakt.

Iedereen viesmad op AVROTROS PR meisje o|O
Als Armin en Jaap de nieuwe Hotel California hebben geproduceerd, houdt niemand ze toch tegen om het uit te brengen en er een enorme hit mee te scoren.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_202449198
Een mega rel ook bij de AVROTROS _O- heerlijk

Coen en Sander op de vuist met Cornald en Jan zeker
pi_202449235
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 14:18 schreef Em31 het volgende:
Een mega rel ook bij de AVROTROS _O- heerlijk

Coen en Sander op de vuist met Cornald en Jan zeker
Cornald en Sander zijn kamp-Lakshmi. Jan is natuurlijk kamp-Japie, komt die niet uit Volendam?
pi_202449264
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 13:26 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Mocht dit allemaal waar zijn, dan zal er wel veel discussie komen in al die programma's met songfestivalexperts als Gordon en die wethouder uit Den Haag. Voor hen is het een no brainer dat je dan iemand als Armin kiest. Maar die gaat natuurlijk geen potten breken op Eurovisie, wat heeft een tiener in Litouwen nou met zo'n standaard dancedeuntje.
Meer dan met Lakshmi of hoe het kind ook heet :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator vrijdag 3 december 2021 @ 14:26:23 #132
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202449287
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 14:21 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Cornald en Sander zijn kamp-Lakshmi. Jan is natuurlijk kamp-Japie, komt die niet uit Volendam?
Nee als ik mijn familie moet geloven is het verre familie van mij, Jaap komt volgens mij ook uit Twente/Achterhoek.
pi_202449322
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 14:26 schreef Momo het volgende:

[..]
Nee als ik mijn familie moet geloven is het verre familie van mij, Jaap komt volgens mij ook uit Twente/Achterhoek.
Oh ja, hij is natuurlijk beste maatjes met Sander Schimmelpenninck.
pi_202449382
Jake Reese. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 3 december 2021 @ 14:49:08 #135
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202449636
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 14:21 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Cornald en Sander zijn kamp-Lakshmi. Jan is natuurlijk kamp-Japie, komt die niet uit Volendam?
Jan is ook al jaren kamp dance-theme.
pi_202449860
twitter
pi_202449899
Jaren hopen op dance en dan toch Armin van Buuren afwijzen, je moet het toch maar durven. :D
pi_202449919
Wie kwam er toen ook alweer met die ‘J’?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_202449963
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 14:59 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
:o
Vanmorgen ontkende Jaap dit nog in alle toonaarden :o
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  vrijdag 3 december 2021 @ 15:05:45 #140
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202449988
Ik weet niet of ik heel blij word van de invloed van Ilse :@
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 3 december 2021 @ 15:08:28 #141
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202450028
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 14:59 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Dan neem ik aan dat het Lakshmi gedeelte ook wel waar is?
  vrijdag 3 december 2021 @ 15:08:39 #142
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202450031
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:02 schreef GeorgeM het volgende:
Wie kwam er toen ook alweer met die ‘J’?
Bart Arens van Radio 2.
pi_202450036
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:08 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Dan neem ik aan dat het Lakshmi gedeelte ook wel waar is?
Dat denk ik ook ja
  vrijdag 3 december 2021 @ 15:09:26 #144
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202450045
Uuuuh Lakshmi heeft geen banden met Ilse DeLange voor zo ver ik weet hoor. Ilse volgt Lakshmi in elk geval niet op haar socials.
pi_202450050
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:05 schreef AgnesGru het volgende:
Ik weet niet of ik heel blij word van de invloed van Ilse :@
Klinkt ook wel een beetje als een mini 'we hadden dus geen kans' sneertje :P
pi_202450054
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:05 schreef AgnesGru het volgende:
Ik weet niet of ik heel blij word van de invloed van Ilse :@
Ik wel, zoveel mogelijk invloed van Ilse graag. Zij weet wat een goed liedje is. Of zij veel met Lakshmi te maken heeft betwijfel ik.
  vrijdag 3 december 2021 @ 15:10:49 #147
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202450067
Nog ff Dries Roelvink polsen? :P
pi_202450073
Niet dat elk nummer van Armin van Buuren meteen goed is, Hold On met Davina vind ik echt helemaal niets.

Ben alleen wel benieuwd waarom het achter de schermen zo'n rel is dan.
  vrijdag 3 december 2021 @ 15:11:41 #149
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_202450084
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 14:59 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Wat is de bron van die tekst?
Just do it »
pi_202450091
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:11 schreef Em31 het volgende:
Niet dat elk nummer van Armin van Buuren meteen goed is, Hold On met Davina vind ik echt helemaal niets.

Ben alleen wel benieuwd waarom het achter de schermen zo'n rel is dan.
Nou ja, je snubt wel een van de grootste Nederlandse popsterren natuurlijk. Maar inderdaad, veel van z'n recente muziek is echt helemaal niks. Geen reet aan, niks bijzonders.
  vrijdag 3 december 2021 @ 15:12:54 #151
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202450103
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:10 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ik wel, zoveel mogelijk invloed van Ilse graag. Zij weet wat een goed liedje is. Of zij veel met Lakshmi te maken heeft betwijfel ik.
Nah, de wil van Ilse is geen wet. Andere artiesten, buiten haar bubbel, zouden net zo'n grote kans moeten krijgen. Dan laat je de mogelijkheid van een goed liedje liggen (even buiten Armin & Jaap) omdat zij het niet goedkeurt, dat moet je echt niet willen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202450107
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:11 schreef Niels93 het volgende:

[..]
Wat is de bron van die tekst?
https://www.gelderlander.(...)en%20dj,Songfestival''%2C%20zegt%20Reesema.
  vrijdag 3 december 2021 @ 15:13:19 #153
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202450110
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:11 schreef Niels93 het volgende:

[..]
Wat is de bron van die tekst?
https://www.ad.nl/show/de(...)-nederland~a8359590/
pi_202450123
quote:
Hoe het voor Turijn afgewezen lied van hem en Armin heet, laat Reesema nog even in het midden. Maar het komt zeker nog uit. ,,Dit jaar niet meer, we weten nog niet wanneer wel. We vinden het zelf een bijzonder goed liedje, dat ook tekstueel had gepast bij het Songfestival. Natuurlijk was het geweldig geweest om naar Italië te gaan, maar het is ook een goed teken dat het in Nederland nu zo'n zware concurrentiestrijd is. Het Songfestival is echt prestigieus geworden. Wie weet komt het er ooit nog van.’
Dit is wel zo *O*
  vrijdag 3 december 2021 @ 15:14:21 #155
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202450140
Misschien was het liedje wel goed, maar werd Jaap niet als competent genoeg bezien om het te brengen op een goede manier? Dat er vandaar een grote discussie was?

Ja sorry maar ik blijf James Newman-kriebels krijgen.
pi_202450143
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:12 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Nah, de wil van Ilse is geen wet. Andere artiesten, buiten haar bubbel, zouden net zo'n grote kans moeten krijgen. Dan laat je de mogelijkheid van een goed liedje liggen (even buiten Armin & Jaap) omdat zij het niet goedkeurt, dat moet je echt niet willen.
Ik vind Ilse op veel vlakken redelijk vervelend, maar ze heeft wel verstand van welke liedjes mensen kunnen raken. Als Armin met een fantastisch nummer komt gaat ze dat zeker niet blokkeren.
pi_202450150
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:12 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Nou ja, je snubt wel een van de grootste Nederlandse popsterren natuurlijk. Maar inderdaad, veel van z'n recente muziek is echt helemaal niks. Geen reet aan, niks bijzonders.
Ja dat vind ik dus ook een beetje dubbel. Hopelijk zorgt het er in ieder geval niet voor dat hij het nu nooit weer probeert.
  vrijdag 3 december 2021 @ 15:16:28 #158
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_202450174
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:14 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ik vind Ilse op veel vlakken redelijk vervelend, maar ze heeft wel verstand van welke liedjes mensen kunnen raken. Als Armin met een fantastisch nummer komt gaat ze dat zeker niet blokkeren.
Eens. En als Armin een "Hoe het danst" of "Hold on"-achtig liedje heeft ingezonden, dan ben ik blij dat dat het niet is geworden. LAKSHMI kan verrassen en is unieker. En het enige wat we weten is dat ze kiezen op lied, dus dat stemt me ook positief.
Just do it »
  vrijdag 3 december 2021 @ 15:20:24 #159
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202450253
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:15 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ja dat vind ik dus ook een beetje dubbel. Hopelijk zorgt het er in ieder geval niet voor dat hij het nu nooit weer probeert.
Ik neem aan dat hij als zelfs muzikant en producent ook wel begrijpt dat het gaat om het beste nummer en niet om de grootste naam.
pi_202450260
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:15 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ja dat vind ik dus ook een beetje dubbel. Hopelijk zorgt het er in ieder geval niet voor dat hij het nu nooit weer probeert.
Wat we nu dus weten is dat Armin van Buuren is geweigerd voor het songfestival vanwege niet goed genoeg. Laat dat even bezinken. Wie had dat ooit gedacht, wat Jaap Reesema ook eigenlijk al zegt dus: het is echt iets prestigieus geworden om mee te doen.
  vrijdag 3 december 2021 @ 15:21:47 #161
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202450280
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:20 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Wat we nu dus weten is dat Armin van Buuren is geweigerd voor het songfestival vanwege niet goed genoeg. Laat dat even bezinken. Wie had dat ooit gedacht, wat Jaap Reesema ook eigenlijk al zegt dus: het is echt iets prestigieus geworden om mee te doen.
Mogen we uiteindelijk toch weer Anouk bedanken. Waar het allemaal begon.
  vrijdag 3 december 2021 @ 15:23:29 #162
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_202450313
Ik gok dat juist Coen en Sander met hun 538 contract meer richting Armin zouden neigen en daar misschien wel de tweedeling is ontstaan. Wat een radio hit is, is niet automatisch een Songfestival punten scoorder en andersom.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_202450317
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:20 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Ik neem aan dat hij als zelfs muzikant en producent ook wel begrijpt dat het gaat om het beste nummer en niet om de grootste naam.
Ik schat Armin van Buuren ook niet helemaal zo in inderdaad. Wie weet gaat hij nog harder zijn best doen. :P
pi_202450326
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:20 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Wat we nu dus weten is dat Armin van Buuren is geweigerd voor het songfestival vanwege niet goed genoeg. Laat dat even bezinken. Wie had dat ooit gedacht, wat Jaap Reesema ook eigenlijk al zegt dus: het is echt iets prestigieus geworden om mee te doen.
Van orgels en indianen naar het afwijzen van Armin van Buuren. Thanks Anouk _O_
  vrijdag 3 december 2021 @ 15:24:46 #165
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202450346
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:14 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ik vind Ilse op veel vlakken redelijk vervelend, maar ze heeft wel verstand van welke liedjes mensen kunnen raken. Als Armin met een fantastisch nummer komt gaat ze dat zeker niet blokkeren.
Hoop werkelijk dat het zo is, anders zou ik het echt belachelijk vinden.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202450358
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik gok dat juist Coen en Sander met hun 538 contract meer richting Armin zouden neigen en daar misschien wel de tweedeling is ontstaan. Wat een radio hit is, is niet automatisch een Songfestival punten scoorder en andersom.
Gezien de smaak van Sander, die helemaal leip was van Oekraïne op het afgelopen songfestival, denk ik niet dat je gelijk hebt. Ze komen natuurlijk ook oorspronkelijk van 3FM.
  vrijdag 3 december 2021 @ 15:25:47 #167
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_202450363
Of wie weet leek de track van Armin en Jaap heel erg op iets wat de afgelopen 3 jaar mee deed of een hit was. Dan kan het ijzersterk zijn, maar niet slim om te sturen.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  vrijdag 3 december 2021 @ 15:26:27 #168
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_202450372
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:25 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Gezien de smaak van Sander, die helemaal leip was van Oekraïne op het afgelopen songfestival, denk ik niet dat je gelijk hebt. Ze komen natuurlijk ook oorspronkelijk van 3FM.
Gezien Sander z'n commentaar tijdens het Songfestival weet ik niet of ik zijn smaak en ESC-fan zijn nog wel zo geloof ;)
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_202450396
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Of wie weet leek de track van Armin en Jaap heel erg op iets wat de afgelopen 3 jaar mee deed of een hit was. Dan kan het ijzersterk zijn, maar niet slim om te sturen.
Misschien wilde Armin zelf ook het podium op, ook geen best idee. :P
  vrijdag 3 december 2021 @ 15:28:52 #170
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_202450409
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:28 schreef Em31 het volgende:

[..]
Misschien wilde Armin zelf ook het podium op, ook geen best idee. :P
DaRude flashbacks. Nee dank je...
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  vrijdag 3 december 2021 @ 15:29:39 #171
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202450419
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:28 schreef Em31 het volgende:

[..]
Misschien wilde Armin zelf ook het podium op, ook geen best idee. :P
Net als Afrojack :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202450451
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:29 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Net als Afrojack :D
Voor een interval act is het anders :D
  vrijdag 3 december 2021 @ 15:32:10 #173
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202450460
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:31 schreef Em31 het volgende:

[..]
Voor een interval act is het anders :D
Weet ik, maar dat zag er toch ook beetje sullig uit.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202450491
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]
Gezien Sander z'n commentaar tijdens het Songfestival weet ik niet of ik zijn smaak en ESC-fan zijn nog wel zo geloof ;)
Ik ben niet zo van de heilige huisjes, van mij mag je alles afzeiken. Als het slecht is zegt hij het gewoon, daar hou ik persoonlijk wel van.
pi_202450509
Lakhsmi klinkt wel als een hele interessante optie :9
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 3 december 2021 @ 15:39:22 #176
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202450562
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:34 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ik ben niet zo van de heilige huisjes, van mij mag je alles afzeiken. Als het slecht is zegt hij het gewoon, daar hou ik persoonlijk wel van.
Er is wel een verschil tussen iets slecht vinden, en iets wat niet je smaak is maar wel gewoon prima is natuurlijk.

Al kan ik Sanders commentaar niet eens zo goed herinneren behalve de schijtlollige woordgrappen en dat hij wel fan was van Finland en Oekraïne.
pi_202450569

Zo'n soort liedje zou toch wel enorm kunnen scoren, zeker met het idee dat veel landen wellicht de bombast en rockachtige kant op schieten na Maneskin
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 3 december 2021 @ 15:43:44 #178
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202450640
quote:
Cornald Maas laat aan ons weten dat hij geen uitspraken doet over het nummer of de artiest, maar hij zegt wel dat het selectieproces voorbeeldig en in harmonie is verlopen.
https://www.rtlboulevard.(...)ivaldeelname-lakshmi
  vrijdag 3 december 2021 @ 15:46:57 #179
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202450682
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:39 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Er is wel een verschil tussen iets slecht vinden, en iets wat niet je smaak is maar wel gewoon prima is natuurlijk.

Al kan ik Sanders commentaar niet eens zo goed herinneren behalve de schijtlollige woordgrappen en dat hij wel fan was van Finland en Oekraïne.
In mijn herinnering was hij niet eens zo heel slecht als commentator, niet slechter dan Jan in ieder geval.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 3 december 2021 @ 15:48:01 #180
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202450695
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:46 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
In mijn herinnering was hij niet eens zo heel slecht als commentator, niet slechter dan Jan in ieder geval.
Nee, hij zat in elk geval niet zo in mijn irritatiezone als Jan. Maar verder dus ook geen bijzondere indruk nagelaten (maar dat is op zich prima hoor).
  vrijdag 3 december 2021 @ 15:51:04 #181
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202450728
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:48 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Nee, hij zat in elk geval niet zo in mijn irritatiezone als Jan. Maar verder dus ook geen bijzondere indruk nagelaten (maar dat is op zich prima hoor).
Dat dus :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202450729
quote:
Voorbeeldig :D nou gelukkig maar :P
pi_202450813
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:39 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Er is wel een verschil tussen iets slecht vinden, en iets wat niet je smaak is maar wel gewoon prima is natuurlijk.

Al kan ik Sanders commentaar niet eens zo goed herinneren behalve de schijtlollige woordgrappen en dat hij wel fan was van Finland en Oekraïne.
Ik heb ook niet alles gehoord, maar ik vond hem wel af en toe gewoon scherp als het niet zo best was. En dat mag van mij dus, we hoeven niet te doen alsof elk nummer op het songfestival helemaal fantastisch is ongeacht je persoonlijke smaak. Er zit gewoon bagger tussen.
pi_202450831
quote:
Vanavond verschijnt Cornald in Boulevard met een blauw oog en een mitella om dat nog eens te bevestigen?
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_202450845
quote:
9s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:58 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Vanavond verschijnt Cornald in Boulevard met een blauw oog en een mitella om dat nog eens te bevestigen?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 december 2021 @ 16:07:41 #186
163650 Greys
pi_202450964
Ik geloof dat van die 'enorme rel' eigenlijk ook niet. Klinkt als sensatie willen maken.

Dat van Lakshmi kan heel goed waar zijn en dan vind ik het een fijne keuze, maar dan hoop ik wel dat het nummer totaal niet lijkt op dat van Victoria. Maar als ze hebben geselecteerd op lied zal het echt wel goed zijn. :Y Ben benieuwd naar alles! Zin in.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 3 december 2021 @ 16:09:30 #187
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_202450989
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:13 schreef Em31 het volgende:

[..]
Dit is wel zo *O*
Jaap pakt het wel sportief op. Da's tof van 'm. Genoeg artiesten die zuur zouden gaan lopen doen.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator vrijdag 3 december 2021 @ 16:10:16 #188
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_202451000
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:20 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Wat we nu dus weten is dat Armin van Buuren is geweigerd voor het songfestival vanwege niet goed genoeg. Laat dat even bezinken. Wie had dat ooit gedacht, wat Jaap Reesema ook eigenlijk al zegt dus: het is echt iets prestigieus geworden om mee te doen.
Eigenlijk bizar ja. _O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator vrijdag 3 december 2021 @ 16:15:13 #189
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_202451058
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 16:07 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat van die 'enorme rel' eigenlijk ook niet. Klinkt als sensatie willen maken.

Dat van Lakshmi kan heel goed waar zijn en dan vind ik het een fijne keuze, maar dan hoop ik wel dat het nummer totaal niet lijkt op dat van Victoria. Maar als ze hebben geselecteerd op lied zal het echt wel goed zijn. :Y Ben benieuwd naar alles! Zin in.
Het plaatje zou best kunnen kloppen eigenlijk. Mooie leeftijd om mee te doen, al genoeg ervaring. Kan een potentieel unieke deelnemer zijn in een veld van 40. Goeie looks ook nog eens (helpt ook). En een artiest waarvan die ene big hit nog moet komen, nou laat dit het dan zijn. Het idee begint bij mij iig te groeien. *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_202451126
Sinds widm ben ik eigenlijk wel een beetje verliefd op Lakshmi :@

Vind haar muziek ook wel lekker, af en toe :Y
Brutal. Fucking. Metal.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 december 2021 @ 16:22:22 #191
163650 Greys
pi_202451154
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 16:15 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Het plaatje zou best kunnen kloppen eigenlijk. Mooie leeftijd om mee te doen, al genoeg ervaring. Kan een potentieel unieke deelnemer zijn in een veld van 40. Goeie looks ook nog eens (helpt ook). En een artiest waarvan die ene big hit nog moet komen, nou laat dit het dan zijn. Het idee begint bij mij iig te groeien. *O*
Ja hoor, haal dat festival maar terug naar Ahoy! *O*

(Enige jammere eraan zou ik dan wel vinden dat het ze dan niet gelukt is om het geheim te houden tot de bekendmaking. Maar ach, als dat alles is. :D )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 3 december 2021 @ 16:23:25 #192
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_202451169
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 16:22 schreef Greys het volgende:

[..]
Ja hoor, haal dat festival maar terug naar Ahoy! *O*

(Enige jammere eraan zou ik dan wel vinden dat het ze dan niet gelukt is om het geheim te houden tot de bekendmaking. Maar ach, als dat alles is. :D )
Gewoon een beetje zoals Zweden, 2 keer in 4 jaar winnen. :7
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator vrijdag 3 december 2021 @ 16:24:57 #193
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202451180

Als je zoiets als dit zou sturen, zou dat wel fijn zijn :Y
  vrijdag 3 december 2021 @ 16:25:28 #194
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202451187
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 16:22 schreef Greys het volgende:

[..]
Ja hoor, haal dat festival maar terug naar Ahoy! *O*

(Enige jammere eraan zou ik dan wel vinden dat het ze dan niet gelukt is om het geheim te houden tot de bekendmaking. Maar ach, als dat alles is. :D )
Beter dit dat uitlekt dan het liedje - zoals toen bij Grow.

En we zijn er nu natuurlijk nog niet 100% zeker van.
pi_202451312
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 16:24 schreef Momo het volgende:

Als je zoiets als dit zou sturen, zou dat wel fijn zijn :Y
Ja kom maar op met zoiets :D Beetje duister, waarom niet _O_
pi_202451412
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 16:24 schreef Momo het volgende:

Als je zoiets als dit zou sturen, zou dat wel fijn zijn :Y
Goed nummer inderdaad, ze mag nog wel even langs bij Buffi Duberman trouwens.
  vrijdag 3 december 2021 @ 16:40:51 #197
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202451445
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 16:24 schreef Momo het volgende:

Als je zoiets als dit zou sturen, zou dat wel fijn zijn :Y
Ook hoe veel staging potentie dit heeft _O_

Zonder Hans |:)
  vrijdag 3 december 2021 @ 16:46:01 #198
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_202451527
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 16:24 schreef Momo het volgende:

Als je zoiets als dit zou sturen, zou dat wel fijn zijn :Y
OMG dit zou ik echt geweldig vinden! En weer een heel ander genre dan we hiervoor gestuurd hebben.
Just do it »
  Moderator vrijdag 3 december 2021 @ 16:47:09 #199
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202451548
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 16:46 schreef Niels93 het volgende:

[..]
OMG dit zou ik echt geweldig vinden! En weer een heel ander genre dan we hiervoor gestuurd hebben.
Een nummer als dat doet mij denken aan Paenda (Oostenrijk 2019) en Grimes (Ex van Elon Musk)
  vrijdag 3 december 2021 @ 16:54:25 #200
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_202451699
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 16:07 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat van die 'enorme rel' eigenlijk ook niet. Klinkt als sensatie willen maken.

Dat van Lakshmi kan heel goed waar zijn en dan vind ik het een fijne keuze, maar dan hoop ik wel dat het nummer totaal niet lijkt op dat van Victoria. Maar als ze hebben geselecteerd op lied zal het echt wel goed zijn. :Y Ben benieuwd naar alles! Zin in.
ik ook niet, vooral niet omdat ik er maar 1 stuk van zie. Je zou denken dat daar wat meer over bekend zou zijn.
Als ik even door wat sites blader zie ik meerdere keren 'Gaat Lakshmi naar ESF?' en soortgelijke titels en dan ineens één erdoorheen met "Megarel rond Songfestival: 'Lakshmi gaat en Armin van Buuren & Jaap Reesema gepiepeld'".

En zeker woorden als megarel en gepiepeld doen zo'n stukje niet meteen aan geloofwaardigheid winnen imo. :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 3 december 2021 @ 16:56:25 #201
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202451733
Blijft ook verdacht dat Lakshmi nog nergens op heeft gereageerd hè. Hmmm...
  vrijdag 3 december 2021 @ 16:58:45 #202
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_202451772
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 16:56 schreef molloot200 het volgende:
Blijft ook verdacht dat Lakshmi nog nergens op heeft gereageerd hè. Hmmm...
Ik vind dat dan weer niet zo verdacht, vooral omdat ik zelf ook gewoon de telefoon uit zou zetten als ik ineens platgebeld werd door een stel idiote verslaggevers en random radiomensen. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 3 december 2021 @ 17:01:25 #203
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202451813
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 16:58 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Ik vind dat dan weer niet zo verdacht, vooral omdat ik zelf ook gewoon de telefoon uit zou zetten als ik ineens platgebeld werd door een stel idiote verslaggevers en random radiomensen. :7
Ik heb altijd het idee dat de mensen die het níet zijn er vrij snel bij zijn om te zeggen dat ze er niet zijn. Jeangu deed destijds ook geen uitspraken.
pi_202451816
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 16:56 schreef molloot200 het volgende:
Blijft ook verdacht dat Lakshmi nog nergens op heeft gereageerd hè. Hmmm...
Als het echt zo is gaan ze het denk ik wel eerder bekend maken, Boulevard enzo gaan nu natuurlijk graven :P
  vrijdag 3 december 2021 @ 17:11:27 #205
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_202451957
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 17:01 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Ik heb altijd het idee dat de mensen die het níet zijn er vrij snel bij zijn om te zeggen dat ze er niet zijn. Jeangu deed destijds ook geen uitspraken.
Ik weet het niet, gratis publiciteit zolang er over je eventuele deelname gesproken wordt met heel veel mensen die (net als hier nu) jouw muziek lopen op te zoeken en te delen. Ik zie niet in waarom je het snel zou willen ontkennen.

Potentie voor dagenlange publiciteit en alles wat je ervoor hoeft te doen is niks. My kind of work. :7

Ik zeg niet dat het niet zo is, ik volg de geruchten vaak minder dan de meesten hier. Ik zie het waarom alleen niet zo. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_202452041
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 17:02 schreef Em31 het volgende:

[..]
Als het echt zo is gaan ze het denk ik wel eerder bekend maken, Boulevard enzo gaan nu natuurlijk graven :P
Boulevard zegt alleen en dan maar alleen als iets 100% zeker is. Kijk maar rondom Marco Borsato. Geen woord daarover.
- edit: adverteren kan middels een mail naar pr@fok.nl -
pi_202452056
quote:
Cornald: Ze is authentiek met een vleugje frivoliteit.
- edit: adverteren kan middels een mail naar pr@fok.nl -
  vrijdag 3 december 2021 @ 17:24:33 #208
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202452118
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 17:11 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Ik weet het niet, gratis publiciteit zolang er over je eventuele deelname gesproken wordt met heel veel mensen die (net als hier nu) jouw muziek lopen op te zoeken en te delen. Ik zie niet in waarom je het snel zou willen ontkennen.

Potentie voor dagenlange publiciteit en alles wat je ervoor hoeft te doen is niks. My kind of work. :7

Ik zeg niet dat het niet zo is, ik volg de geruchten vaak minder dan de meesten hier. Ik zie het waarom alleen niet zo. :P
Daar heb je ook wel weer gelijk in :Y
pi_202452162
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 17:19 schreef meneertje1972 het volgende:

[..]
Cornald: Ze is authentiek met een vleugje frivoliteit.
_O-
pi_202452402
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 17:19 schreef meneertje1972 het volgende:

[..]
Cornald: Ze is authentiek met een vleugje frivoliteit.
Eigenheid O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_202453221
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:51 schreef Em31 het volgende:

[..]
Voorbeeldig :D nou gelukkig maar :P
Als het waar is, kan ik me zo voorstellen dat het daar wel even paniek was achter de schermen vandaag.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_202453948
Het valt me op dat in de media vooral staat dat Lakshmi bekend is van Wie is de Mol. Sorry (not sorry) maar als je uit zulke programma's je bekendheid moet halen dan wil je carriere ook niet echt van de grond komen :N

Ik vraag me vooral af hoe ze in het buitenland haar naam gaan proberen uit te spreken. Men had al moeite met Douwe Bob en OG3NE :P
pi_202454056
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 19:18 schreef NailQueen het volgende:
Het valt me op dat in de media vooral staat dat Lakshmi bekend is van Wie is de Mol. Sorry (not sorry) maar als je uit zulke programma's je bekendheid moet halen dan wil je carriere ook niet echt van de grond komen :N

Ik vraag me vooral af hoe ze in het buitenland haar naam gaan proberen uit te spreken. Men had al moeite met Douwe Bob en OG3NE :P
Haar naam heeft eerder iets Slavisch dan Nederlands, dus dat zal wel goedkomen :P
pi_202454087
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 19:18 schreef NailQueen het volgende:
Het valt me op dat in de media vooral staat dat Lakshmi bekend is van Wie is de Mol. Sorry (not sorry) maar als je uit zulke programma's je bekendheid moet halen dan wil je carriere ook niet echt van de grond komen :N

Ik vraag me vooral af hoe ze in het buitenland haar naam gaan proberen uit te spreken. Men had al moeite met Douwe Bob en OG3NE :P
Lakshmi is een Indiase godin...
  vrijdag 3 december 2021 @ 19:37:50 #215
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202454234
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 19:18 schreef NailQueen het volgende:
Het valt me op dat in de media vooral staat dat Lakshmi bekend is van Wie is de Mol. Sorry (not sorry) maar als je uit zulke programma's je bekendheid moet halen dan wil je carriere ook niet echt van de grond komen :N

Ik vraag me vooral af hoe ze in het buitenland haar naam gaan proberen uit te spreken. Men had al moeite met Douwe Bob en OG3NE :P
Mwah, vind ik een beetje een wanargument dit. Jeangu was ook "vooral" bekend van The Passion en Duncan als deelnemer (niet eens finalist) van The Voice.

Ik denk dat artiesten als Jeangu en Lakshmi een bepaalde niche heel erg aanspreken in hun muziek. Dat betekent zeker niet dat het sowieso niet goed zal vallen op het Eurovisiesongfestival. De muziek van Go_A bevindt zich ook in een bepaalde niche en deed het ook heel goed op het festival. Muziek als dat van Lakshmi is gewoon niet typische radiopop en dat is naar mijn mening totáál geen probleem. Ik heb liever dat de selectiecommissie voor iets gevaarlijks en unieks kiest dan het veilige pad nogmaals bewandelt en we honderden veilige deuntjes krijgen.
pi_202454640
Ik zou het toejuichen als ze daadwerkelijk gaat en dan is het afwachten of het nummer goed is natuurlijk.
pi_202454806
Hoi,
We gaan speculeren dus ik ben er weer *O* lees weer mee en post af en toe ;)
Ik ben helemaal voor Lakshmi, ze zingt live ook goed trouwens :Y
pi_202455649
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 19:37 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Mwah, vind ik een beetje een wanargument dit. Jeangu was ook "vooral" bekend van The Passion en Duncan als deelnemer (niet eens finalist) van The Voice.

Ik denk dat artiesten als Jeangu en Lakshmi een bepaalde niche heel erg aanspreken in hun muziek. Dat betekent zeker niet dat het sowieso niet goed zal vallen op het Eurovisiesongfestival. De muziek van Go_A bevindt zich ook in een bepaalde niche en deed het ook heel goed op het festival. Muziek als dat van Lakshmi is gewoon niet typische radiopop en dat is naar mijn mening totáál geen probleem. Ik heb liever dat de selectiecommissie voor iets gevaarlijks en unieks kiest dan het veilige pad nogmaals bewandelt en we honderden veilige deuntjes krijgen.
Duncan kwam wel tot de halve finale maar dat deed hij onder een andere artiestennaam dus oké daar heb je een punt.
In The Passion hebben wel wat artiesten Judas gespeeld maar niet zo veel dat je daar best bekend van kunt zijn. Dat in contrast met WIDM dat al 20 seizoenen meegaat en waar Lashkmi maar 3 afleveringen inzat.

Het valt mij meer op dat men al snel inhaakt met dat ze in WIDM heeft gezeten dan dat er een nummer van haar wordt opgenoemd.

Ik geloof verder best dat Lashkmi iets interessants kan brengen. Dat klinkt voor mij beter dan Jaap en Armin van Buuren ;)
pi_202456513
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 16:24 schreef Momo het volgende:

Als je zoiets als dit zou sturen, zou dat wel fijn zijn :Y
Zeker zeker zeker. Ik ben voor 😊
pi_202457079
twitter


Zie net deze Tweet voorbij komen, en hoorde eerder vandaag via-via een vaag gerucht dat S10 vandaag een fotoshoot had en dat het volgende week bekend wordt gemaakt. Hoe geloofwaardig het allemaal is weet ik niet, maar ik wilde het wel even hier delen. Persoon van wie de Tweet is lijkt in de replies wel erg zeker.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jesper23 op 03-12-2021 21:56:51 (a) ]
  Moderator vrijdag 3 december 2021 @ 22:11:57 #221
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202457323
Ik ken s10 niet, even gegoogled. Aantal van haar nummers zit wel behoorlijk autotune op.
pi_202457439
Huhhh oké, hier kan ik me dan weer niets bij voorstellen :D
pi_202457486
S10 is wel leuk, maar ik kan me er inderdaad ook niet zoveel bij voorstellen. Ze is eigenlijk meer rapper dan zangeres. Ik vind 'Adem je in' wel een goed nummer trouwens (het origineel, niet de versie met die rijmwoordenboek-rappers erbij).
  vrijdag 3 december 2021 @ 22:26:48 #224
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202457588

Deze vind ik wel mooi.

Ik kan me er dus totaal niks bij voorstellen alleen :@

Weet wel dat ik het elke-dag-een-nieuw-gerucht nu al wel een ding begin te vinden _O-
  vrijdag 3 december 2021 @ 22:31:18 #225
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202457662
Op Twitter lees ik in elk geval al wel kritiek over dat Armin van Buuren aan de kant geschoven zou zijn.
pi_202457779
S10 heeft in ieder geval al wel eens gezegd dat ze mee zou willen doen

twitter
  Moderator vrijdag 3 december 2021 @ 22:40:18 #227
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_202457801
Wie? :o
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  vrijdag 3 december 2021 @ 22:44:59 #228
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202457859
Ik vind dit echt in de verste verte nog geen AVROTROS commissie naam :P

Maar indien goed nummer bla bla... Geloof gewoon niet dat ze dit aan zouden durven. Ook nog eens in het Nederlands. Zeker Jan en Cornald zie ik er niet voor kiezen.
  vrijdag 3 december 2021 @ 22:46:38 #229
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_202457893
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 22:44 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind dit echt in de verste verte nog geen AVROTROS commissie naam :P

Maar indien goed nummer bla bla... Geloof gewoon niet dat ze dit aan zouden durven. Ook nog eens in het Nederlands. Zeker Jan en Cornald zie ik er niet voor kiezen.
Ik zie Cornald er juist wel voor gaan. Zei hij na de winst van Maneskin niet dat authenticiteit en in de eigen taal loont?
Just do it »
  vrijdag 3 december 2021 @ 22:49:21 #230
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202457939
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 22:46 schreef Niels93 het volgende:

[..]
Ik zie Cornald er juist wel voor gaan. Zei hij na de winst van Maneskin niet dat authenticiteit en in de eigen taal loont?
Eigen taal weet ik niet of ik hem dat zo snel zie zeggen. Zou kunnen. Authenticiteit loont bij hem wel en dat roept hij al jaren, daar zijn Jeangu en Duncan ook voorbeelden van. Maar ook Douwe, Waylon, Anouk...
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 december 2021 @ 11:12:48 #231
163650 Greys
pi_202461773
Ze zijn ons gewoon aan het fucken met elke dag een andere naam en I love it. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_202461817
Dat van S10 staat in de Instagram story van dit account https://www.instagram.com/juicechannel__/

en dat Maan het wel geprobeerd had. Geen idee hoe betrouwbaar dat echt is. :+
pi_202461838
Sylvana
  zaterdag 4 december 2021 @ 11:35:56 #234
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_202462038
Songfestivalweblog heeft nu ook over S10 bericht met minder een slag om de arm dan bij Lakshmi. Ik heb toch altijd t gevoel dat die weblog meer weet dan wij op voorhand. Ik zou beide overigens echt top vinden. Adem je in van S10 is geweldig.
Just do it »
pi_202462197
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 11:35 schreef Niels93 het volgende:
Songfestivalweblog heeft nu ook over S10 bericht met minder een slag om de arm dan bij Lakshmi. Ik heb toch altijd t gevoel dat die weblog meer weet dan wij op voorhand. Ik zou beide overigens echt top vinden. Adem je in van S10 is geweldig.
Zij quoten die Instagram-account, dus of zij er echt zoveel vanaf weten... Die radio-dj wist ook dat Armin niet was gekozen, en dat blijkt waar te zijn, dus hecht ik voorlopig meer aan zijn info.

Van mij mogen ze trouwens ook allebei. S10 zou onze jongste inzending in jaren zijn, dat vind ik wel mooi. Met wat voor soort nummer vind ik wel moeilijk voor te stellen, ze gebruikt veel autotune en is eigenlijk meer rapper dan zangeres.
  Moderator zaterdag 4 december 2021 @ 12:01:31 #236
375570 crew  Cyan9
pi_202462380
Die S10 heeft een Nederlandse uitspraak waar ik een beetje kriegel van word, maar ik ben sowieso geen fan van Nederlandstalig. :@
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zaterdag 4 december 2021 @ 12:16:38 #237
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_202462582
Die nummers van S10 zou ik veel beter vinden als ze die robotstemeffecten weg zou laten. In de kern zit er nog weleens potentie in. Jammer.
pi_202462609
Geen idee wie het is maar stiekem zou ik het wel leuk vinden als we weer eens iets heel anders sturen, zoals Neder-hiphop of hoe het ook mag heten. :P
En weer eens Nederlands mag ook wel, na 11 jaar.

Maar ik kan me moeilijk voorstellen dat AVROTROS Armin van Buuren bedanken voor Lakshmi or S10. Of het liedje van Armin moest erg tegenvallen.
pi_202462629
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 12:16 schreef Eightyone het volgende:
Die nummers van S10 zou ik veel beter vinden als ze die robotstemeffecten weg zou laten. In de kern zit er nog weleens potentie in. Jammer.
Dat hoort nu eenmaal bij de hiphop van nu. Autotune is een instrument, een beetje begonnen door Kanye maar nu doet iedereen het.

Eigenlijk vind ik dat dit ook op het songfestival zou moeten kunnen. Ik ben er geen fan van, maar zo onderhand blijf je in de vorige eeuw hangen als je dat niet toelaat.
pi_202462917
Ik ken s10 niet. Maar autotune en stemeffecten zijn niet toegestaan bij het ESF, dat weet de commissie ook wel. Als ze haar toch hebben gekozen, zal het dus zonder die fratsen zijn en zal ze het op eigen stemkracht overtuigend gebracht hebben, anders was ze nooit door de selectie gekomen. Want sowieso is niemand vocaal door het ijs gezakt de laatste jaren, daar heeft de commissie wel oor voor, en dat zal ook deze keer wel goed zitten.

Van Lakshmi weten we in ieder geval zeker dat ze vocaal voldoende in huis heeft, en ook muzikaal wel een en ander kan. De clipjes die hier voorbijgekomen zijn, zijn zeker hoopgevend en stralen identiteit en eigenheid uit.

Ik vind haar in ieder geval een interessanter dan de hier zo vaak geroemde Eefje de Visser. Ik versta nooit een woord van wat ze zingt en ik vind het nogal conceptueel wat ze doet. Het raakt me totaal niet, alles voelt nogal emotieloos en vlak, zowel in haar zang als in haar uitstraling.
  zaterdag 4 december 2021 @ 12:46:45 #241
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_202462971
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 12:20 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Dat hoort nu eenmaal bij de hiphop van nu. Autotune is een instrument, een beetje begonnen door Kanye maar nu doet iedereen het.

Eigenlijk vind ik dat dit ook op het songfestival zou moeten kunnen. Ik ben er geen fan van, maar zo onderhand blijf je in de vorige eeuw hangen als je dat niet toelaat.
Is me ook opgevallen idd, dat je al snel als vroegbejaard gezien wordt als je er niet van houdt. Ook door mensen van rond de 40 (m'n eigen leeftijd), trouwens. Zeker als het van die mensen zijn die nogal strikte normen hanteren qua hoe muziek anno nu zogenaamd hoort te klinken.
pi_202463307
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 12:41 schreef Aadrianus het volgende:
Ik ken s10 niet. Maar autotune en stemeffecten zijn niet toegestaan bij het ESF, dat weet de commissie ook wel. Als ze haar toch hebben gekozen, zal het dus zonder die fratsen zijn en zal ze het op eigen stemkracht overtuigend gebracht hebben, anders was ze nooit door de selectie gekomen. Want sowieso is niemand vocaal door het ijs gezakt de laatste jaren, daar heeft de commissie wel oor voor, en dat zal ook deze keer wel goed zitten.

Van Lakshmi weten we in ieder geval zeker dat ze vocaal voldoende in huis heeft, en ook muzikaal wel een en ander kan. De clipjes die hier voorbijgekomen zijn, zijn zeker hoopgevend en stralen identiteit en eigenheid uit.

Ik vind haar in ieder geval een interessanter dan de hier zo vaak geroemde Eefje de Visser. Ik versta nooit een woord van wat ze zingt en ik vind het nogal conceptueel wat ze doet. Het raakt me totaal niet, alles voelt nogal emotieloos en vlak, zowel in haar zang als in haar uitstraling.
Vaak geroemd? Eefje de Visser wordt hier vooral afgekraakt, zoals jij nu ook doet. Er zijn hier weinig fans van haar.

S10 kan best zingen, in 'Adem je in' zit ook amper autotune, maar ik doel meer op het gebruik van autotune als instrument. Als niet alle vocals live hoeven te zijn (zoals bij het afgelopen Eurovisie) dan kan het dus in principe wel.
pi_202463560
Misschien krijgt Cornald wel zijn droom-inzending. Wende Snijders (in combinatie met S10). :P

https://www.instagram.com/p/CWlacE_sk8a/
  zaterdag 4 december 2021 @ 14:03:38 #244
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_202463881
Kan Bart Arends niet weer de eerste letter bekendmaken zoals twee jaar terug?
Just do it »
pi_202464110
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:36 schreef Em31 het volgende:
Misschien krijgt Cornald wel zijn droom-inzending. Wende Snijders (in combinatie met S10). :P

https://www.instagram.com/p/CWlacE_sk8a/
  zaterdag 4 december 2021 @ 14:30:42 #246
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_202464217



twitter
Just do it »
pi_202464484
Oke eerst Laskhmi en nu S10? :?
pi_202464615
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 14:51 schreef NailQueen het volgende:
Oke eerst Laskhmi en nu S10? :?
Liever Laskhmi dan S10 :{w
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_202464791
S10 zou ik persoonlijk geweldig vinden. Is al een paar jaar een van mijn favoriete artiesten sinds ze bij Noah's Ark zit, en de laatste tijd begint ze een steeds groter publiek te bereiken. Ze gebruikt inderdaad vaak autotune in haar nummers, maar ze heeft ook hele mooie nummers zonder (overmatig) autotune. Bijvoorbeeld deze


[ Bericht 0% gewijzigd door Jesper23 op 04-12-2021 15:13:17 (Betere verwoording.) ]
  Moderator zaterdag 4 december 2021 @ 15:14:09 #250
375570 crew  Cyan9
pi_202464826
I figured it out: een nieuwe girlband met Lakshmi, S10 en Wende. We weten allemaal hoe goed girlbands het doen op het ESF.

;(
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_202465649
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 december 2021 15:14 schreef Cyan9 het volgende:
I figured it out: een nieuwe girlband met Lakshmi, S10 en Wende. We weten allemaal hoe goed girlbands het doen op het ESF.

;(
Zijn die drie samen nog steeds goedkoper dan één Froukje :o
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 4 december 2021 @ 16:07:47 #252
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202465693
Dé poll der polls op dit moment

POLL
  zaterdag 4 december 2021 @ 16:15:55 #253
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202465800
Mocht het S10 worden hebben we wel weer echt een heel jong iemand heb ik het idee, is vrij lang geleden. Ze is in dezelfde week geboren als ik, even een besefmomentje :o
pi_202465847
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 16:07 schreef molloot200 het volgende:
Dé poll der polls op dit moment

[poll=3202]
Sorry dat ik even captain obvious ben, maar het gaat toch gewoon om het liedje? Het is niet dat één van deze twee hits scoort in de Sovjetrepublieken ofzo en daarmee een enorm voordeel heeft tegenover de ander.

Het is alsof je moet kiezen tussen Alain Clark en Trijntje (met een liedje van Anouk!) zonder waaiaaiaai te kennen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_202465870
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 december 2021 16:04 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Zijn die drie samen nog steeds goedkoper dan één Froukje :o
Op dit moment wel, denk ik :)

Froukje stond in de 'Song van het jaar'-verkiezing van 3FM op 1, op 4 en op 5. Dan ben je best wel hot. S10 deed het ook niet slecht, met een 7e plek voor 'Adem je in'.
  zaterdag 4 december 2021 @ 16:23:27 #256
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202465887
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 16:20 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Sorry dat ik even captain obvious ben, maar het gaat toch gewoon om het liedje? Het is niet dat één van deze twee hits scoort in de Sovjetrepublieken ofzo en daarmee een enorm voordeel heeft tegenover de ander.

Het is alsof je moet kiezen tussen Alain Clark en Trijntje (met een liedje van Anouk!) zonder waaiaaiaai te kennen.
Natuurlijk gaat het om het liedje, maar qua stijl en artiest heb ik (en veel anderen) vast een voorkeur. Gewoon leuk om te kijken welke kant het forum eerder op neigt, we zullen er toch niks aan kunnen veranderen wat de keuze is, en er is waarschijnlijk gewoon goed geluisterd naar het liedje en daarop geselecteerd. Ik snap dat je captain obvious speelt in dezen, maar dit was gewoon even bedoeld als leuk polletje voor tussendoor :@

Sorry :@
pi_202465888
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 22:38 schreef Funhouse het volgende:
S10 heeft in ieder geval al wel eens gezegd dat ze mee zou willen doen

[ twitter ]
Blijkbaar kan ze niet eens een Twitter account onderhouden dus laat staan zichzelf promoten op zo’n groot evenement
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_202465938
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 16:23 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Natuurlijk gaat het om het liedje, maar qua stijl en artiest heb ik (en veel anderen) vast een voorkeur. Gewoon leuk om te kijken welke kant het forum eerder op neigt, we zullen er toch niks aan kunnen veranderen wat de keuze is, en er is waarschijnlijk gewoon goed geluisterd naar het liedje en daarop geselecteerd. Ik snap dat je captain obvious speelt in dezen, maar dit was gewoon even bedoeld als leuk polletje voor tussendoor :@

Sorry :@
Geen sorry nodig hoor :P

Alleen maakt het me met wat we nu weten dus niet zo veel uit.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 4 december 2021 @ 17:00:44 #259
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_202466325
Misschien is een goeie vraag: wie DENK je dat t op dit moment wordt?
Just do it »
pi_202466557
Hmm heb zo’n voorgevoel dat S10 het gaat worden. En zou erg blij zijn met die keuze. Vind haar toch iets meer contemporary/van nu dan Lakshmi. Bovendien is ze net begonnen en al een best wel grote hit gescoord. Dus kan me best voorstellen dat ze een “killersong” heeft ingestuurd. Zou het ook wel verfrissend vinden, keer een hele andere hoek voor NL.
  Moderator zaterdag 4 december 2021 @ 17:13:32 #261
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_202466564
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 december 2021 15:14 schreef Cyan9 het volgende:
I figured it out: een nieuwe girlband met Lakshmi, S10 en Wende. We weten allemaal hoe goed girlbands het doen op het ESF.

;(
O'ST3NE
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator zaterdag 4 december 2021 @ 17:19:09 #262
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_202466643
Net adem je in geluisterd. (De versie zonder autotune rapperts erbij) En dat is een best mooi nummer inderdaad. Maakt me benieuwd naar meer van s10.

edit: Ook serieuze streamingcijfers overigens. Koekoek. Typisch hoe zulke populaire artiesten tegenwoordig volledig langs je heen kunnen gaan. :o :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zaterdag 4 december 2021 @ 17:19:19 #263
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202466649
Ik neig op dit moment ook meer naar S10 dan naar Lakshmi, maar moet wel écht wat zijn als ze Armin van Buuren hebben afgeschreven _O_
  zaterdag 4 december 2021 @ 17:20:54 #264
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202466676
Ik vind Lakshmi ongelofelijk vet, maar die Nederlandse alternatieve scene waar ondermeer S10 en Froukje in zitten vind ik ook ontzettend gaaf. Ik kan me alleen zo niet voorstellen dat dat op het ESF het goed zal doen. Maar ik hoop het wel, vet :D
  zaterdag 4 december 2021 @ 17:25:54 #265
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202466766
Heel Europa gaat "S10" = Stien straks uitspreken als Sten _O-
  Moderator zaterdag 4 december 2021 @ 17:29:29 #266
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_202466838
Hoop wel dat ze autotunerapperts thuis zou laten.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zaterdag 4 december 2021 @ 17:41:35 #267
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_202467011
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 december 2021 17:19 schreef ijs_beer het volgende:
Net adem je in geluisterd. (De versie zonder autotune rapperts erbij) En dat is een best mooi nummer inderdaad. Maakt me benieuwd naar meer van s10.

edit: Ook serieuze streamingcijfers overigens. Koekoek. Typisch hoe zulke populaire artiesten tegenwoordig volledig langs je heen kunnen gaan. :o :P
Het zegt mij ook helemaal niets en Lakshmi kende ik ook alleen maar in de zin van: ik heb haar naam ooit voorbij horen komen en that's it :@
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zaterdag 4 december 2021 @ 17:51:16 #268
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_202467205
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 17:41 schreef Arizona het volgende:

[..]
Het zegt mij ook helemaal niets en Lakshmi kende ik ook alleen maar in de zin van: ik heb haar naam ooit voorbij horen komen en that's it :@
Lakshmi kende ik alleen van WIDM en S10 omdat Rob Stenders "Adem je in" regelmatig draaide.

Op basis van wat ik nu heb gehoord heb ik een lichte voorkeur voor Lakshmi.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_202467373
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 16:23 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Natuurlijk gaat het om het liedje, maar qua stijl en artiest heb ik (en veel anderen) vast een voorkeur. Gewoon leuk om te kijken welke kant het forum eerder op neigt, we zullen er toch niks aan kunnen veranderen wat de keuze is, en er is waarschijnlijk gewoon goed geluisterd naar het liedje en daarop geselecteerd. Ik snap dat je captain obvious speelt in dezen, maar dit was gewoon even bedoeld als leuk polletje voor tussendoor :@

Sorry :@
Het is mij 'n beetje om het even, beiden hebben wel wat, maar beiden zijn ook niet iets wat ik nou snel thuis zou opzetten. Ik zou het ergens wel jammer vinden als S10 gaat, want dat verlaagt de kans dat Froukje de komende jaren wordt gekozen, aangezien de Avrotros dan het gevoel zal hebben dat ze uit dezelfde vijver vissen. En ik vind Froukje wel echt twee klassen beter.
pi_202468252
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 17:25 schreef molloot200 het volgende:
Heel Europa gaat "S10" = Stien straks uitspreken als Sten _O-
Mijn schoonmoeder heet Stien |:)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_202468393
Verkeerde topic.

[ Bericht 83% gewijzigd door GeorgeM op 04-12-2021 19:02:34 ]
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_202470361
Had belachelijk laat door dat het Stien is en niet es-tien. Dacht al, waarom.
pi_202471622
Ik hoop op Lakshmi, de muziek van S10 is me echt iets te Nederlands en vraag me af of ze live overeind blijft..

Nederlandstalige rap, en we hebben al niet zo'n fijne in het gehoor liggende taal, laat staan in rapvorm :')

[ Bericht 50% gewijzigd door TheVulture op 04-12-2021 21:46:53 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_202472612
alsjeblieft geen rap, en zeker niet in het Nederlands
pi_202472880
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 21:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop op Lakshmi, de muziek van S10 is me echt iets te Nederlands en vraag me af of ze live overeind blijft..

Nederlandstalige rap, en we hebben al niet zo'n fijne in het gehoor liggende taal, laat staan in rapvorm :')
Luister eens keer 'Groter dan ik' van Froukje

It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_202473013
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 22:34 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Luister eens keer 'Groter dan ik' van Froukje

Dit vind ik echt een heel goed liedje O+ Ik vind Froukje in dit genre dan sowieso wel veel meer aanspreken dan S10, ook qua toegankelijkheid van liedjes.

Deze is ook prima:


Net even naar wat andere liedjes van S10 geluisterd, als ze dan toch gaat dan in hemelsnaam met iets zoals Adem je In, die echte rapliedjes vind ik echt niet om aan te horen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 5 december 2021 @ 09:28:32 #277
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_202476626
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 17:19 schreef molloot200 het volgende:
Ik neig op dit moment ook meer naar S10 dan naar Lakshmi, maar moet wel écht wat zijn als ze Armin van Buuren hebben afgeschreven _O_
Hm mja, ze hebben niet alleen Armin van Buuren afgeschreven natuurlijk, dan zou ik me de gedachte "er moet wel iets goeds tegenover staan" wel kunnen indenken. Ze hebben echter Armin van Buuren met een zingende Jaap Reesema afgeschreven en dat kan ik me persoonlijk direct prima voorstellen. :@

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 17:25 schreef molloot200 het volgende:
Heel Europa gaat "S10" = Stien straks uitspreken als Sten _O-
En gaan dan S10 googelen en vinden alleen maar telefoons. :D
Gaan vervolgens Sten googelen en vinden dan vooral wapens. :o

En vervolgens half Europa in de war omdat Nederland blijkbaar een rappende mobiele mitrailleur heeft ingestuurd. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 6 december 2021 @ 08:40:10 #278
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_202492526
Dus als we de geruchten moeten geloven dan weten we deze week wie Nederland gaat vertegenwoordigen.
Just do it »
  Moderator maandag 6 december 2021 @ 08:47:48 #279
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202492589
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 08:40 schreef Niels93 het volgende:
Dus als we de geruchten moeten geloven dan weten we deze week wie Nederland gaat vertegenwoordigen.
Ik denk sowieso als het Laksmi is dat we dat wel snel gaan weten nu met die roddels.
  maandag 6 december 2021 @ 09:06:08 #280
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202492779
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 08:47 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik denk sowieso als het Laksmi is dat we dat wel snel gaan weten nu met die roddels.
En bij het S10 gerucht hoorde ook een gedeelte dat ze vorige week een fotoshoot had en dat het deze week officieel naar buiten gebracht zou worden dus als zij het daadwerkelijk is, is het ook weer deze week vrij likely.
pi_202493301
Ik hoop nog steeds op Lakhsmi, die is muzikaal veel interessanter voor een ESF dan S10. Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat die laatste met een knaller is gekomen waar heel Europa voor gaat vallen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 6 december 2021 @ 10:07:07 #282
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_202493536
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 09:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop nog steeds op Lakhsmi, die is muzikaal veel interessanter voor een ESF dan S10. Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat die laatste met een knaller is gekomen waar heel Europa voor gaat vallen.
Hoewel ik beiden echt interessant vind, denk ik dat Lakshmi waarschijnlijker is. Vooral nummers als Empty en Lullaby kunnen goed scoren en even zo belangrijk: goed gestaged worden.
Just do it »
pi_202493721
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 09:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop nog steeds op Lakhsmi, die is muzikaal veel interessanter voor een ESF dan S10. Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat die laatste met een knaller is gekomen waar heel Europa voor gaat vallen.
Dat ben ik met je eens, gisteren nog wat meer naar S10 geluisterd en ik vind het eigenlijk niet zo goed. Het helpt ook niet mee als je vrolijk je album opent met 'jij bent sterker dan mij'. Niet dat Europa dat zal opvallen, maar toch :)

Ze heeft wel één goed nummer, dus het kan wel. En die heeft ze samen geschreven met mevrouw Krezip, whatshername. Misschien lag er nog wel een nummertje op de plank van die twee.
pi_202493800
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 10:17 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Dat ben ik met je eens, gisteren nog wat meer naar S10 geluisterd en ik vind het eigenlijk niet zo goed. Het helpt ook niet mee als je vrolijk je album opent met 'jij bent sterker dan mij'. Niet dat Europa dat zal opvallen, maar toch :)

Ze heeft wel één goed nummer, dus het kan wel. En die heeft ze samen geschreven met mevrouw Krezip, whatshername. Misschien lag er nog wel een nummertje op de plank van die twee.
Ja dat bedacht ik me ook, dat er toch nog iets met Jacqueline Govaert op de plank lag... Daarnaast heb ik ook wel een beetje twijfels over haar podiumpresence en vocale kwaliteiten.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 6 december 2021 @ 10:37:43 #285
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202494049
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 10:17 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Dat ben ik met je eens, gisteren nog wat meer naar S10 geluisterd en ik vind het eigenlijk niet zo goed. Het helpt ook niet mee als je vrolijk je album opent met 'jij bent sterker dan mij'. Niet dat Europa dat zal opvallen, maar toch :)

Ze heeft wel één goed nummer, dus het kan wel. En die heeft ze samen geschreven met mevrouw Krezip, whatshername. Misschien lag er nog wel een nummertje op de plank van die twee.
Dat met Jacqueline Govaert klinkt oprecht plausibel, Adem je in is ook uitgekomen in de tijd dat de inleverperiode voor de Nederlandse selectie was, dus het zou oprecht wel kunnen dat ze tegelijkertijd nog een ander liedje geschreven en opgenomen hebben, en die naar de commissie is gestuurd.
  maandag 6 december 2021 @ 11:12:02 #286
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202494500

Vanaf 10:22 noemen Jacqueline en S10 inderdaad dat ze gezamenlijk meerdere nummers al hebben geschreven ;)
  maandag 6 december 2021 @ 11:14:28 #287
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_202494522
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 09:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop nog steeds op Lakhsmi, die is muzikaal veel interessanter voor een ESF dan S10. Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat die laatste met een knaller is gekomen waar heel Europa voor gaat vallen.
Als het ongeveer zoiets is (maar dan liever wel in het Engels)?


...een van de weinige nummers met sterk aanwezige autotune die ik uit mezelf weleens opzet.
pi_202494532
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 11:12 schreef molloot200 het volgende:

Vanaf 10:22 noemen Jacqueline en S10 inderdaad dat ze gezamenlijk meerdere nummers al hebben geschreven ;)
Ik zie Jacqueline nog wel achter een piano kruipen in Turijn als de keuze op een gezamenlijk liedje is gevallen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_202494557
Als het Lakshmi niet wordt, dan hopelijk nog een keer in de toekomst. Als je hier ook de 'staging' bij ziet:

Kan dan echt wel indruk maken.
pi_202494909
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 11:17 schreef Em31 het volgende:
Als het Lakshmi niet wordt, dan hopelijk nog een keer in de toekomst. Als je hier ook de 'staging' bij ziet:

Kan dan echt wel indruk maken.
WoW dit is echt zo goed :Y stuur haar alsjeblieft
pi_202495360
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 12:01 schreef Cyan9 het volgende:
Die S10 heeft een Nederlandse uitspraak waar ik een beetje kriegel van word,
Dit. Ik heb het idee dat jonge Nederlandstalige artiesten allemaal zo'n soort half 'straat-accent' aannemen en ik vind het niet om aan te horen.
Koel en donker bewaren
pi_202495399
Lakshmi ook even geluisterd, dat heb ik dan veel liever.

Hoewel het wel wat klein en miespelend is, heb toch nog steeds graag een knaller van Davina Michelle, hopelijk een keer ergens in de komende jaren.
Koel en donker bewaren
pi_202495535
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 11:17 schreef Em31 het volgende:
Als het Lakshmi niet wordt, dan hopelijk nog een keer in de toekomst. Als je hier ook de 'staging' bij ziet:

Kan dan echt wel indruk maken.
Haha, ineens allemaal hopen op Lakshmi. You don't know what you got till it's gone ;)

Dat had die dj Rick van Veronica in elk geval goed gezien, dat Lakshmi een goede inzending zou zijn. Waar hij het dan vandaan haalt (mocht het niet waar zijn) is wel een raadsel.
pi_202495568
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 12:25 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Haha, ineens allemaal hopen op Lakshmi. You don't know what you got till it's gone ;)

Dat had die dj Rick van Veronica in elk geval goed gezien, dat Lakshmi een goede inzending zou zijn. Waar hij het dan vandaan haalt (mocht het niet waar zijn) is wel een raadsel.
Nouja er zijn heel wat jaren te vullen toch, soms weet ik zelf maar half welke opties er zijn dus zulke geruchten zijn altijd wel leuk.

Misschien heeft ze wel een nummer ingestuurd dit jaar en wist hij dat. Of het klopt gewoon en het gerucht van S10 klopt niet. :P
pi_202496114
Even in de Sherlock-stand, maar S10 wordt wel sinds kort gevolgd door Duncan Laurence op de socials, en Lakshmi niet... case closed :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 6 december 2021 @ 13:17:21 #296
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202496284
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 13:05 schreef TheVulture het volgende:
Even in de Sherlock-stand, maar S10 wordt wel sinds kort gevolgd door Duncan Laurence op de socials, en Lakshmi niet... case closed :P
Dit was toen ook bij Jeangu _O-
pi_202496420
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 13:17 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Dit was toen ook bij Jeangu _O-
Oh echt? :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 6 december 2021 @ 13:35:08 #298
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_202496578
En toch vind ik de geruchten over Lakshmi geloofwaardiger (gezien de bron) dan S10.
Just do it »
  maandag 6 december 2021 @ 13:55:28 #299
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202496925
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 13:27 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Oh echt? :D
Ja, Jeangu was verdacht omdat hij met een J begon en Duncan hem recentelijk begon te volgen op Insta. Zie hier:

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 08:47 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Oh jee, de vileine opmerkingen beginnen nu al ;) Ik vind z'n stem heel bijzonder. Het is ook een kandidaat met een verhaal dat het goed zal doen. De songs kunnen zeker beter, maar je hebt maar één knaller nodig, zie Duncan Laurence (die hem overigens sinds kort volgt op Insta...)
pi_202497894
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 11:12 schreef molloot200 het volgende:

Vanaf 10:22 noemen Jacqueline en S10 inderdaad dat ze gezamenlijk meerdere nummers al hebben geschreven ;)
Wat ik hieruit ook interessant vind is dat Jacqueline de zanglijn van Adem Je In heeft bedacht. De zanglijn vind ik in dat nummer een stuk sterker dan in veel van de andere nummers van S10. Zoiets gaat ook enorm belangrijk zijn als we uiteindelijk iets in het Nederlands gaan sturen. Als het dan inderdaad een samenwerking tussen S10 en Jacqueline wordt geeft dat me wel meer hoop.
pi_202498610
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 13:05 schreef TheVulture het volgende:
Even in de Sherlock-stand, maar S10 wordt wel sinds kort gevolgd door Duncan Laurence op de socials, en Lakshmi niet... case closed :P
Als ik instagram goed begrijp dan volgt hij haar al vanaf ergens jan-feb 2020.
I tried to tease it, but i just pissed it off
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')