Nocturnal Animals. Het was geen horror (wel een thriller), maar er zat een heel erge onverwachte jumpscare in. En toen was ik zo freaked out dat ik niet meer verder durfde dusquote:
Goed gedaanquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nocturnal Animals. Het was geen horror (wel een thriller), maar er zat een heel erge onverwachte jumpscare in. En toen was ik zo freaked out dat ik niet meer verder durfde dus
Maar goed, inmiddels afgekeken.![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:27 schreef AgnesGru het volgende:
Om in de Jomanda sfeer te blijven 🙌🏻🙌🏻🙌🏻
Ja ik vind van wel!quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Goed gedaanIk ken de film niet, is het een aanrader?
Gefeliciteerd, je wint er niets mee.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben de enige die in Rozendaal is geweest
Ach, ze zou er veel meer klaar voor zijn dan een aantal jaar terug.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:32 schreef molloot200 het volgende:
Ik krijg toch een beetje Maan angstzweet voor morgen gezien de post van @:Em31 in het Nederland 2022 topic, help
Ik had dat nog niet want die post niet gezien, maar nu wel.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:32 schreef molloot200 het volgende:
Ik krijg toch een beetje Maan angstzweet voor morgen gezien de post van @:Em31 in het Nederland 2022 topic, help
Zit @Em31 weer voor problemen te zorgen?quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:32 schreef molloot200 het volgende:
Ah, ik heb nog niet gekeken, maar het wordt wel weer eens tijd voor Nederlandse #ophef rondom het ESF.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:32 schreef molloot200 het volgende:
ben ooit met een vriendin naar Rozendaal geweest waar haar ouders woonden.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:59 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die optie ben ik vergeten dus bij deze bestaat ie niet
Beetje zoals Etten-Leur, bestaat ook niet.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:59 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die optie ben ik vergeten dus bij deze bestaat ie niet
Dat kan helemaal niet.quote:
Molloot200 is de enige die in Rozendaal is geweest.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben de enige die in Rozendaal is geweest
Nou daar ben ik dus óók geweest. Toen ik door omstandigheden niet terug naar Spanje kon vliegen ben ik de dag erna maar naar E-L geweest. Tja. Leuk dat Vincent van Gogh er wat geschiedenis heeft. En ik heb er een uitstekende tostie gegeten.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:02 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Beetje zoals Etten-Leur, bestaat ook niet.
Op het moment van stemmen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet.![]()
Kijk:
[..]
Molloot200 is de enige die in Rozendaal is geweest.
Überhaupt.
Ever.
Sorry hoor Strani Engel, maar nu klets je onzin.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou daar ben ik dus óók geweest. Toen ik door omstandigheden niet terug naar Spanje kon vliegen ben ik de dag erna maar naar E-L geweest. Tja. Leuk dat Vincent van Gogh er wat geschiedenis heeft. En ik heb er een uitstekende tostie gegeten.
Oh en één tentje in het winkelcentrum had een hele leuke blonde serveerster.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |