abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 november 2021 @ 13:56:31 #101
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_202404985
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 13:55 schreef Straatcommando. het volgende:
Van die qr code komen we voorlopig niet af omdat dat zou betekenen dat men een fout moet toegeven en dus een bak gezichtsverlies er bij.

Dus omarm het politieke speeltje maar want dat is het inmiddels.
Ik verdenk de politiek er ook van dat de formatie vertraagd wordt om niet te hoeven starten in een crisis.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_202404986
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 november 2021 13:52 schreef Tijn het volgende:

[..]
Ja, zoiets. Ongeveer de helft van de bevolking is boven de 50. Of althans, dat was zo voor de pandemie ;(
Moet binnen 4 weken gewoon lukken, pomp daar eens 100 miljoen in ofzo..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_202404992
Trouwens @trein2000

Paul Frentrop (FVD) eerste kamer: "Voorzitter, de keizer heeft geen kleren aan" (over het coronatoegangsbewijs)

Ik denk dat FVD stiekem meeleest hier :P
  dinsdag 30 november 2021 @ 13:57:25 #104
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_202404995
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 13:53 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]
Verantwoordelijk betekent dus niet dat hij het zelf moet regelen. Dat doen anderen. Ondertussen kan hij andere dingen doen. Zoals ervoor zorgen dat de maatschappij weer (verder) open kan zodra deze golf is gaan liggen.
Dat is ook zo. Ik ben gewoon boos dat het hier weer zo'n zooitje is. Het enige dat ik uit z'n mond wil horen is wanneer ik terecht kan voor een booster.
pi_202404997
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 13:57 schreef chratnox het volgende:
Trouwens @:trein2000

Paul Frentrop (FVD) eerste kamer: "Voorzitter, de keizer heeft geen kleren aan" (over het coronatoegangsbewijs)

Ik denk dat FVD stiekem meeleest hier :P
Die kerel is gevaccineerd :D
zie email 27 oktober
pi_202405000
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 13:55 schreef Straatcommando. het volgende:
Van die qr code komen we voorlopig niet af omdat dat zou betekenen dat men een fout moet toegeven en dus een bak gezichtsverlies er bij.

Dus omarm het politieke speeltje maar want dat is het inmiddels.
Bovendien gebruikt vrijwel elk EU land zo'n systeem; dus NL gaat er echt niet opeens mee stoppen; dan moeten andere landen er eerst mee stoppen.
pi_202405007
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 13:56 schreef zalkc het volgende:

[..]
Ik verdenk de politiek er ook van dat de formatie vertraagd wordt om niet te hoeven starten in een crisis.
Ik vind dat wel een moeilijk. Aan de ene kant zou goed/snel formeren zorgen voor een betere borging van beslissingen, want nu vallen ze nogal vaak terug op "Ja wij zijn demissionair"

Tegelijkertijd vraag ik me af of formeren nu het allerbelangrijkste is en ze niet beter alle aandacht even kunnen focusen.
pi_202405008
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 13:53 schreef zalkc het volgende:

[..]
Dat kunnen ze wel beneden in de Swedish foodmarket
Bedankt voor het bevestigen van mn punt.
Dat maakt het nóg stommer!
Go hard or go home
  Moderator dinsdag 30 november 2021 @ 13:58:24 #109
236264 crew  capricia
pi_202405009
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 13:57 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Die kerel is gevaccineerd :D
twitter
_O- _O_
Prachtig.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_202405016
Wat we nodig hebben in deze oorlog is een vorm van militair gezag. Niet in de klassieke zin omdat het een andere vijand is, maar wel absolute beslissingsbevoegdheid heeft zonder dat die moet overleggen met derderangs Kamerleden en partijen.

Het is toch te gek voor woorden dat allerlei vakministers beslissen over de maatregelen. Zo'n Slob voelt zich als minister van onderwijs geroepen om alles op alles te zetten om de scholen open te houden zonder oog voor het algemeen belang. Of de minister van economische zaken die per se de horeca open wil houden. Dergelijke geluiden moeten onderdrukt worden wil je dit winnen.
pi_202405024
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 13:58 schreef capricia het volgende:

[..]
[ twitter ] _O- _O_
Prachtig.
Thierry heeft ook overheidsserum ingespoten.
  dinsdag 30 november 2021 @ 14:01:02 #112
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_202405038
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 13:59 schreef Confetti het volgende:
Wat we nodig hebben in deze oorlog is een vorm van militair gezag. Niet in de klassieke zin omdat het een andere vijand is, maar wel absolute beslissingsbevoegdheid heeft zonder dat die moet overleggen met derderangs Kamerleden en partijen.

Het is toch te gek voor woorden dat allerlei vakministers beslissen over de maatregelen. Zo'n Slob voelt zich als minister van onderwijs geroepen om alles op alles te zetten om de scholen open te houden zonder oog voor het algemeen belang. Of de minister van economische zaken die per se de horeca open wil houden. Dergelijke geluiden moeten onderdrukt worden wil je dit winnen.
Volgens mij wil jij gewoon erg graag in een totalitaire staat wonen als ik dit zo lees.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_202405045
quote:

Heb jij een achtergrond in de krijgsmacht?
pi_202405050
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 13:37 schreef Mondkapje het volgende:
De gang van zaken roept de vraag op of Nederland iets heeft geleerd van de fouten die eind vorig jaar werden gemaakt bij het opstarten van de vaccinatiecampagne. Nederland begon toen weken later dan andere Europese landen met massaal vaccineren, terwijl – net als nu – miljoenen vaccins op voorraad lagen. Volgens De Jonge omdat de voorbereiding „zorgvuldig” moest verlopen. De werkelijke reden was dat de GGD te laat door de minister was gevraagd locaties in te richten en personeel te werven.

Nu lijkt hetzelfde aan de hand. In een advies uit september riep de Gezondheidsraad het kabinet al op „te anticiperen” op een boostercampagne. De Jonges ministerie liet NRC eind september weten dat „de GGD paraat staat een eventuele booster uit te kunnen rollen”, maar pas vorige week kreeg de GGD daarvoor van het ministerie te horen welke doelgroepen zij dit keer moesten vaccineren. Het gevolg is dat er nog weken nodig zijn om te beginnen met prikken. Volgens het ministerie konden de GGD’s geen mensen aannemen „voor een klus die er nog niet is”.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-nederland-a4065068

Als we nu voor een volgende keer kijken hoe het buitenland dat aanpakt, als het daar kan, kan het hier ook.
We kunnen misschien al onze berichten uit november 2020 er weer bij pakken over de trage vaccinatie campagne en deze copy pasten naar 2021.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kickinalfa op 30-11-2021 14:15:17 ]
  dinsdag 30 november 2021 @ 14:02:27 #115
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_202405054
quote:

En dit moet je juist niet willen. Zoals het nu gaat met een maatregel nemen en dan door de kamer laten gaan is goed genoeg. Moeten ze nog wel leren om partijpolitiek ondergeschikt aan landsbelang te maken.

Als je wel een select groepje de absolute macht gaat geven is er in basis geen garantie dat ze die weer gaan afstaan zodra het kan.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_202405058
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 13:56 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Moet binnen 4 weken gewoon lukken, pomp daar eens 100 miljoen in ofzo..
Natuurlijk moet dat kunnen. Op het hoogtepunt hebben we er 1,5 miljoen per week gezet. Alleen toen was de GGD niet tegelijkertijd bezig met ruim 100k testen per dag.
pi_202405060
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 13:55 schreef capricia het volgende:

[..]
En het brengt ons helaas niet dichter bij de oplossing. Alleen maar meer polarisatie.
Er is niet 1 oplossing er zijn meerdere maatregelen nodig en alles bij elkaar zal dan wel werken , de
eerst sap in natuurlijk vaccineren dan 2G of 2G+ maar dit er meer als we ooit uit de lockdown komen.
Met een vaccinatiegraad van 95% heb je in ieder geval een stevige fundering vanaf daar kun je verder bouwen.
pi_202405064
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 14:03 schreef Newsworld het volgende:

[..]
Er is niet 1 oplossing er zijn meerdere maatregelen nodig en alles bij elkaar zal dan wel werken, de
eerst sap in natuurlijk vaccineren dan 2G of 2G+ maar dit er meer als we ooit uit de lockdown komen.
Met een vaccinatiegraad van 95% heb je in ieder geval een stevige fundering vanaf daar kun je verder bouwen.
pi_202405065
quote:

Je grootste fout is "deze oorlog'', dus daarom is de rest ook onzin.
pi_202405068
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 13:50 schreef capricia het volgende:

Voor dat vliegtuig is natuurlijk de verklaring dat je zonder vaccin het vliegtuig überhaupt niet in komt. :)
Het maakt niet uit. Testen is een keuze.
De variant is in Canada, Duitsland, Nederland, Tjechie, Botswana, Italië, Oostenrijk, Israel etc het land binnengebracht door mensen met 2 a 3 doses van het vaccin.

In alle eerlijkheid capricia, stel dat het hier de ongevaccineerden zou hebben betroffen die deze waarschijnlijk immuniteit omzeilende variant massaal hun thuislanden zouden hebben binnengebracht, hoe zou de sfeer hier dan zijn?
  Moderator dinsdag 30 november 2021 @ 14:03:50 #121
236264 crew  capricia
pi_202405070
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 14:03 schreef Newsworld het volgende:

[..]
Er is niet 1 oplossing er zijn meerdere maatregelen nodig en alles bij elkaar zal dan wel werken , de
Wat is het nut van een QR bewijs als 95% gevaccineerd is? :@
- Goethe, “Faust”
pi_202405085
quote:

Maar is de volksgezondheid het enige algemeen belang dan?

Nog los van het feit dat het een heel slecht idee is om het landsbestuur gedurende langere tijd uit handen te geven aan een man zonder controle. Die parlementaire betrokkenheid is een belangrijke waarborg als het gaat om grondrechten.
zie email 27 oktober
pi_202405091
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 14:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Volgens mij wil jij gewoon erg graag in een totalitaire staat wonen als ik dit zo lees.
Nee hoor. Je ziet alleen dat extreem gedecentraliseerde landen te traag handelen. In Duitsland hebben ze vandaag ook weer een overleg met tientallen figuren die allerlei deelstaten vertegenwoordigen. Overleg overleg overleg. Of de VS waar de politieke kleur bepaalt of zaken op slot gaan of niet.

Politici roepen altijd dat je de wetenschap moet volgen. Waarom zou de Kamer dan de kans moeten krijgen om kansloze dingen aan te passen zoals de avondklok half uurtje eerder of de horeca uurtje langer open. Totaal niet behulpzaa..
pi_202405095
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 november 2021 13:51 schreef Noek het volgende:
Ik was dus in de Ikea met allemaal mensOn die keurig een mondkapje droegen overigens (aai over de bol van de zorg) maar dan ga je wat eten en dan laat je keurig je QR scannen en je ID zien om vervolgens weer door elkaar heen te krioelen als we weer gewoon wat spatels kopen maar de niet testende ongevaccineerden konden mooi geen cinnamon bun chappen. Het is zo absurd en GODVERGETEN STOM!!

Maar vorig jaar waren er minder maatregelen. Mn kont. :')
De qr code maakt dat de retail open kan blijven.

Yeah, right....
Kunnen we savonds sporten?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator dinsdag 30 november 2021 @ 14:06:10 #125
236264 crew  capricia
pi_202405100
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 14:03 schreef Za het volgende:

[..]
Het maakt niet uit. Testen is een keuze.
De variant is in Canada, Duitsland, Nederland, Tjechie, Botswana, Italië, Oostenrijk, Israel etc het land binnengebracht door mensen met 2 a 3 doses van het vaccin.

In alle eerlijkheid capricia, stel dat het hier de ongevaccineerden zou hebben betroffen die deze waarschijnlijk immuniteit omzeilende variant massaal hun thuislanden zouden hebben binnengebracht, hoe zou de sfeer hier dan zijn?
Gezien het feit dat gevaccineerden ook gewoon besmettelijk zijn, lijkt me dat sws niet reëel. Het zal beiden, gevaccineerd en ongevaccineerd, treffen, qua besmettingen.
De variant komt toch ook uit een land met een zeer lage vaccinatiegraad?
- Goethe, “Faust”
pi_202405103
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 14:05 schreef Confetti het volgende:

[..]
Nee hoor. Je ziet alleen dat extreem gedecentraliseerde landen te traag handelen. In Duitsland hebben ze vandaag ook weer een overleg met tientallen figuren die allerlei deelstaten vertegenwoordigen. Overleg overleg overleg. Of de VS waar de politieke kleur bepaalt of zaken op slot gaan of niet.

Politici roepen altijd dat je de wetenschap moet volgen. Waarom zou de Kamer dan de kans moeten krijgen om kansloze dingen aan te passen zoals de avondklok half uurtje eerder of de horeca uurtje langer open. Totaal niet behulpzaa..
Omdat de politiek keuzes maakt die niet wetenschappelijk zijn, maar een kwestie van belangenafweging.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 30 november 2021 @ 14:07:47 #127
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_202405128
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 14:06 schreef Monolith het volgende:

[..]
Omdat de politiek keuzes maakt die niet wetenschappelijk zijn, maar een kwestie van belangenafweging.
van de door hun vertegenwoordigde belangen als het meezit.
pi_202405130
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 14:06 schreef Monolith het volgende:

[..]
Dit dus. Als je puur op wetenschap zou sturen, dan zou de beste koers zijn om iedereen 3 weken in zijn huis op te sluiten bij een uitbraak. Maar wat je dan over het hoofd ziet is dat er veel meer belangen mee spelen.

Ook het OMT ziet bepaalde belangen over het hoofd, dat is dus precies waarom we deze bestuurlijke puinhoop hebben.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  dinsdag 30 november 2021 @ 14:09:29 #129
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_202405149
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 14:07 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Dit dus. Als je puur op wetenschap zou sturen, dan zou de beste koers zijn om iedereen 3 weken in zijn huis op te sluiten bij een uitbraak. Maar wat je dan over het hoofd ziet is dat er veel meer belangen mee spelen.

Ook het OMT ziet bepaalde belangen over het hoofd, dat is dus precies waarom we deze bestuurlijke puinhoop hebben.
Wetenschappelijk is niet vast te stellen wat het beste is in algemene zin. Je kunt hooguit een mogelijk effect van een aangepaste variabele beredeneren of meten.
pi_202405154
quote:

[..]

Je hebt een verkeerd beeld van 'de wetenschap' vermoed ik.
pi_202405162
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 14:06 schreef capricia het volgende:

Gezien het feit dat gevaccineerden ook gewoon besmettelijk zijn, lijkt me dat sws niet reëel. Het zal beiden, gevaccineerd en ongevaccineerd, treffen, qua besmettingen.
Je ontwijkt mijn vraag.

Het betreft de gevaccineerde reizigers die het virus hebben binnengebracht, dat staat in elk nieuwsbericht expliciet vermeld, plus boosters ook vaak.

Het komt uit een land met een lage vaccinatiegraad en een naar alle waarschijnlijkheid enorme natuurlijke immuniteit door besmetting.
pi_202405166
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 14:05 schreef Red_85 het volgende:

[..]
De qr code maakt dat de retail open kan blijven.

Yeah, right....
Kunnen we savonds sporten?
En zodat andere maatregelen op die plekken niet meer nodig zijn. Zoals mondkapjes en 1.5 meter. De QR code vervangt dan die maatregelen op die plekken.

pi_202405169
quote:

[..]

Ook dat is niet 'sturen op wetenschap'. Je kunt zeggen dat wanneer het terugdringen van de besmetting je enige doel is ongeacht effecten van de maatregelen je wel wetenschappelijk te verantwoorden keuzes kunt maken. Maar je ziet al dat het sluiten van scholen, wat waarschijnlijk een enorm effectieve maatregel was geweest om meerdere redenen zelfs al door het OMT wordt afgeraden. Niet omdat het niet effectief zou zijn, maar omdat de nadelige gevolgen voor kinderen niet wenselijk zouden zijn. Dat is gewoon een waardeoordeel.
Kijk, als je mij als ingenieur vraagt om het probleem van de hoge besmettingsgraad op te lossen zonder daarbij overige eisen te stellen, dan is mijn advies gekscherend om de hele bevolking uit te moorden, dan zit je R zo op 0. Dat dat geen wenselijke oplossing is moge duidelijk zijn.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 30 november 2021 @ 14:11:40 #134
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202405170
Is Hugo nou nog steeds druk met een QR-code voor de Intertoys en de Hema? Net alsof dat gaat helpen zeg :')
pi_202405171
quote:

[..]

De gevolgen voor de economie zijn ook onderdeel van de hier interessante wetenschap die je meeneemt in de belangenafweging. Het gaat niet alleen om medische wetenschap.
  dinsdag 30 november 2021 @ 14:12:02 #136
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_202405174
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 14:10 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]
Je hebt een verkeerd beeld van 'de wetenschap' vermoed ik.
Mijn wetenschappelijke bijdrage voor vandaag is dat ik vloeibare neerslag waarneem vanuit mijn observatiepunt. Ik vorm daarbij de hypothese dat het vandaag regent, Of het ook daadwerkelijk zo is zal meer onderzoek vergen.
pi_202405177
quote:

Er is geen oorlog.
Er is geen behoefte aan een oberste heeres leitung.

En er is wel een algemeen belang wat wordt aangedragen in die andere geluiden. Anders hadden we nu allemaal met dichtgelaste voordeuren gezeten en nooit meer buiten gemogen.
1947-2016
pi_202405178
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 14:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is Hugo nou nog steeds druk met een QR-code voor de Intertoys en de Hema? Net alsof dat gaat helpen zeg :')
Prioriteiten.
  dinsdag 30 november 2021 @ 14:13:10 #139
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_202405189
quote:
Die gast is echt compleet van het pad af. Laatste persconferentie ook al met z'n debiel gedrag tegenover ongevaccineerden.
pi_202405196
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 14:06 schreef capricia het volgende:

[..]
Zijn punt was een andere (denk ik) die te maken heeft met het SCHULDIG verklaren van ongevaccineerden. Aangezien al het vliegverkeer alleen maar volledig gevaccineerden betreft, die de waarschijnlijke "hosts" zijn die het nieuwe virus / variant rondbrengen.
pi_202405206
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 14:12 schreef zalkc het volgende:

[..]
Mijn wetenschappelijke bijdrage voor vandaag is dat ik vloeibare neerslag waarneem vanuit mijn observatiepunt. Ik vorm daarbij de hypothese dat het vandaag regent, Of het ook daadwerkelijk zo is zal meer onderzoek vergen.
H0: het regent niet
Ha: β > 0
pi_202405210
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 14:11 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
En zodat andere maatregelen op die plekken niet meer nodig zijn. Zoals mondkapjes en 1.5 meter. De QR code vervangt dan die maatregelen op die plekken.

[ afbeelding ]
Nee idd. In de plaats van? En en en en en.

Daarom nooit toegeven aan zo iemand als een politicus iets wil invoeren. Je ziet wat het voor rommel geeft.
1947-2016
pi_202405220
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 14:14 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Nee idd. In de plaats van? En en en en en.

Daarom nooit toegeven aan zo iemand als een politicus iets wil invoeren. Je ziet wat het voor rommel geeft.
Invoeren is makkelijk. Het ongedaan maken is moeilijker. ''Kleine moeite toch'', of ''het kan toch geen kwaad''?
  dinsdag 30 november 2021 @ 14:16:08 #144
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202405231
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 november 2021 14:13 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Die gast is echt compleet van het pad af. Laatste persconferentie ook al met z'n debiel gedrag tegenover ongevaccineerden.
Liep net nog bij de bouwmarkt en dan merk je gewoon wat een onzin zo'n mondkapje ook is. Zeeën van ruimte daar. En de medewerkers staan vrolijk schouder aan schouder te babbelen met het ding op de kin.
pi_202405233
Bezettingsgroei afgelopen week:

30 nov 2845 (2250+595) = totale groei +12,0% (+9,6% kliniek en +21,9% IC)

23 nov 2540 (2052+488)
pi_202405241
quote:
de prioriteiten zijn weer ver te zoeken.....ondertussen krijgen kwetsbare mensen onder de 60 geen voorrang op de booster maar gaat het gewoon op leeftijd.

net een afspraak gemaakt in wenen voor de booster, ze kunnen lekker de pleuris krijgen hier.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_202405251
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 13:21 schreef capricia het volgende:

[..]
Het is een soort mantra wat hij afspeelt. 'We prikken ons uit deze crisis'. Maar als je dat met 85% niet bereikt, ga je het ook met 95% niet redden. Boosters zijn een tijdelijke oplossing waar we veel sneller in moeten zijn.
Eigenlijk, persoonlijke mening, vallen die vaccins me gewoon tegen.
Mwa, als 10% van de risicogroepen gevaccineerd is en 70% op de IC is ongevaccineerd, dan helpt het wel.

Stel je hebt een groep van 100.000 met 10.000 ongevaccineerden en 90.000 gevaccineerden, en dat leidt tot 100 IC opnames met 70 ongevaccineerden en 30 gevaccineerden. Asl je de vaccinatiegraad naar 99% krijgt, dan vertaalt zich dat in 40 IC opnames met 7 ongevaccineerden en 33 gevaccineerden. Zeker bij grotere getallen scheelt dat dus behoorlijk.
pi_202405252
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 13:58 schreef capricia het volgende:

[..]
[ twitter ] _O- _O_
Prachtig.
"Voor de rest zou ik het afraden om medische adviezen op te volgen van welke partijleider dan ook." Toch wat minder sensationeel dan de tweet doet vermoeden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_202405253
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 14:14 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]
H0: het regent niet
Ha: β > 0
H0=dull

Ik denk dat het niet regent.
1947-2016
  dinsdag 30 november 2021 @ 14:18:33 #150
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_202405254
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 14:16 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Liep net nog bij de bouwmarkt en dan merk je gewoon wat een onzin zo'n mondkapje ook is. Zeeën van ruimte daar. En de medewerkers staan vrolijk schouder aan schouder te babbelen met het ding op de kin.
Het slaat ook helemaal nergens op, en dan nog zet Hugo gewoon dit door. Dus meer tijd beperken, meet plekken beperken terwijl dat en infecties gaat verhogen en ervoor gaat zorgen dat men juist allemaal omwegen gaat zoeken of elkaar thuis gaat opzoeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')