Debutanten (17)quote:Wednesday December 15 (1900 GMT)
3x First Round, 1x Second Round
Thursday December 16
Afternoon Session (1230 GMT)
Evening Session (1900 GMT)
Friday December 17
Saturday December 18
Sunday December 19
Monday December 20 (1900 GMT)
Tuesday December 21
2x First Round, 2x Second Round
4x Second Round
Wednesday December 22
4x Second Round
4x Second Round
Thursday December 23
4x Second Round
4x Second Round
Monday December 27
3x Third Round
3x Third Round
Tuesday December 28
3x Third Round
3x Third Round
Wednesday December 29
3x Third Round
1x Third Round, 2x Fourth Round
Thursday December 30
3x Fourth Round
3x Fourth Round
Saturday January 1
2x Quarter-Finals
Evening Session (1930 GMT) *Start time changed from 1900 GMT as originally published
2x Quarter-Finals
Sunday January 2
Evening Session (1930 GMT) *Start time changed from 1900 GMT as originally published
2x Semi-Finals
Monday January 3 (2000 GMT)
Final
*Schedule subject to change
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
[ Bericht 7% gewijzigd door Coco op 29-11-2021 20:50:38 ]What can change the nature of a man?
Wat gebeurt er?quote:
Rien ne va plus.quote:Op maandag 29 november 2021 20:29 schreef Wereldgozer het volgende:
MTA Racing Street Outlaws
Kaasboer Marcelleke
Roddelpraat kiekers @:zipportal
Braboant.quote:Op maandag 29 november 2021 20:32 schreef Zipportal het volgende:
Het kwartje valt altijd heel laat bij Klompvoet.
Klap in het gezicht van de zorg dit.quote:Op maandag 29 november 2021 20:33 schreef de_boswachter het volgende:
Voor Jason Lowe - Daniel Larsson blijf ik niet thuis.
Ik doe niet meer meequote:Op maandag 29 november 2021 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van de zorg dit.
quote:Op maandag 29 november 2021 20:34 schreef Zipportal het volgende:
Lijstjes:
SEEDED PLAYERS / BRACKET
FIRST ROUND QUALIFIERS
Kan wel uit de OP. @:Coco
van der Voort?quote:Op maandag 29 november 2021 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
MVG is demo's aan het gooien met vriend Kevin?
Correct, maar daarna dus al Suljovic zie ikquote:Op maandag 29 november 2021 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geloot tegen Alan Soutar!
Die kent u niet
De @Coco @Poepz0r van deze wereldquote:Op maandag 29 november 2021 20:37 schreef maxi-mus het volgende:
Er zijn al 1000 mensen afgehaakt. Wie zijn die mensen?
Het trappetje stond al klaar, het touw was opgehangen.quote:Op maandag 29 november 2021 20:37 schreef Mani89 het volgende:
Ray was dus al volop aan het zinspelen op een ALTIJD TEGEN MIJ.
MVG-fansquote:Op maandag 29 november 2021 20:37 schreef maxi-mus het volgende:
Lotingfetisjistenquote:Op maandag 29 november 2021 20:37 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op maandag 29 november 2021 20:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De @:coco @:poepz0r van deze wereld
Staat ergens in het vorige deel.quote:Op maandag 29 november 2021 20:38 schreef Nober het volgende:
En de reservelijst indien er positief testen?
Linkshandige trage aids.quote:Op maandag 29 november 2021 20:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Ron gaat er niks van bakken.
Ik geef het jullie op een briefje.
Vorig WK speelde hij in ieder geval twee vrij boeiende potjesquote:Op maandag 29 november 2021 20:40 schreef Tagliano het volgende:
Het is vrij regelmatig saai met Ron anders
Elke keer als Price schreeuwt beantwoordt het publiek met 'WANKER WANKER WANKER'quote:Op maandag 29 november 2021 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
ik vind het vrij onzinnig om nu iets over het WK te gaan zeggen. Ik zie het allemaal over twee weken wel.
Als iemand nog iets voor het Darts Liedboek heeft, dan hoor ik het wel
Zwaan, hoop dat die mag invallen top gozer gun ik datquote:Op maandag 29 november 2021 20:38 schreef Nober het volgende:
En de reservelijst indien er positief testen?
En terecht.quote:Op maandag 29 november 2021 20:44 schreef maxi-mus het volgende:
Dirk vindt dat Meikle er geen reet van kan.
quote:Op maandag 29 november 2021 20:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou Djurmeen weten hoe hij zijn telefoon moet opnemen?
Zou wel terecht zijn. Nog nooit gezien trouwens.quote:Op maandag 29 november 2021 20:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Elke keer als Price schreeuwt beantwoordt het publiek met 'WANKER WANKER WANKER'
Skykool incoming.quote:Op maandag 29 november 2021 20:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou Djurmeen weten hoe hij zijn telefoon moet opnemen?
Als ze allemaal een bmi van Stompé hebben dan wint Co alles.quote:Op maandag 29 november 2021 20:46 schreef Tagliano het volgende:
Zei hij nou dat hij iets is aangekomen om beter te presteren?
Danny zoekt de grenzen op.quote:Op maandag 29 november 2021 20:49 schreef Tagliano het volgende:
Toch al wel een paar zinnen van meer dan 5 woorden
Ik vind het al knap dat die jongen Nederlands kan praten.quote:Op maandag 29 november 2021 20:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Nee Noppert, je bent niet in Nederland.
ennuh is geen woord.quote:Op maandag 29 november 2021 20:49 schreef Tagliano het volgende:
Toch al wel een paar zinnen van meer dan 5 woorden
Elke overwinning op dit podium tel ik als een bonus.quote:Op maandag 29 november 2021 20:26 schreef maxi-mus het volgende:
Dolan - Rydz, zeg het maar @:wimderon
Heeft vanmiddag erg sympathiek gedaan door een goed gooiende Met Edger de vergetelheid in te gooien.quote:
quote:Op maandag 29 november 2021 20:41 schreef spleeh het volgende:
Raymond met een pruik. Wanneer heb ik dat eerder gezien?
Naast een slager genot. @Poepz0rquote:Dartshop Zaanstad Van der Voort
Rayvon “Rave”
Local Guideˇ78 reviewsˇ7 foto's
2 jaar geleden
Nutteloze winkel op een rare plek
Sterker nog: ik hoorde hem zojuist zeggen:quote:Op maandag 29 november 2021 20:53 schreef El-Stinho het volgende:
Geen rant van Vincent over de omstandigheden?
quote:Ik mag niet klagen.
Ik moet ineens aan Renate van der Gijp denkenquote:
Vincent is in dit soort momenten altijd wel prima.quote:Op maandag 29 november 2021 20:53 schreef El-Stinho het volgende:
Geen rant van Vincent over de omstandigheden?
Die hebben dit jaar een pakket gekocht, ik neem aan tot 2023 of 2024.quote:Op maandag 29 november 2021 19:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan gooien ze het wellicht op joeptoep ofzo, zoals nu bij het Duitse voetbal?
Hoe zit het eigenlijk met de rechten van onze Belgische vrinden? @:wimderon
Erg mooi.quote:Op maandag 29 november 2021 20:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die hebben dit jaar een pakket gekocht, ik neem aan tot 2023 of 2024.
Op een raar tijdstip open ook?quote:Op maandag 29 november 2021 20:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Naast een slager genot. @:Poepz0r
Surrel speelde afgelopen weekend ook belabberd in de eerste en tweede ronde met twee keer matchdarts tegen. Daar draait het ook wel eens niet bij.quote:Op maandag 29 november 2021 20:49 schreef El-Stinho het volgende:
Zjak. Searle gaat Noppert gewoon vegen in de L32.
Ze gaan wel om 17:00 dicht.quote:Op maandag 29 november 2021 20:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Op een raar tijdstip open ook?
Als @El-Stinho daar überhaupt tijd voor heeft met zijn obsessief studeergedrag.quote:Op maandag 29 november 2021 20:43 schreef Coco het volgende:
Kut, moet ik binnenkort weer die giga voorspellijst gaan invullen.
Nou dat heb ik geweten hoorquote:Op maandag 29 november 2021 20:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als @:El-Stinho daar überhaupt tijd voor heeft met [b]zijn obsessief studeergedrag.[/b]
Ik wil het wel klaarzetten, maar de stand goed bijhouden wordt uitdagend in de eerste weken.quote:Op maandag 29 november 2021 20:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als @:El-Stinho daar überhaupt tijd voor heeft met zijn obsessief studeergedrag.
Eentje op de achterbank.quote:Op maandag 29 november 2021 20:59 schreef maxi-mus het volgende:
Ja bijvoorbeeld niet met zijn tweeën in een auto gaan zitten.
en samen dezelfde telefoon gebruiken.quote:Op maandag 29 november 2021 20:59 schreef maxi-mus het volgende:
Ja bijvoorbeeld niet met zijn tweeën in een auto gaan zitten.
Leuke normale vent ja, ook wel sneu vorig jaar.quote:Op maandag 29 november 2021 21:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toch ook nog wel redelijk gedaan
Aan de andere kant wel een verademing om Kleermaker te horen
Is mogelijk de prettigste Nederlandse darter op dit moment. Geen act maar ook niet saai.quote:Op maandag 29 november 2021 21:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuke normale vent ja, ook wel sneu vorig jaar.
Mijn tip: leg die studie af en toe even opzij. Dat is goed voor je.quote:Op maandag 29 november 2021 20:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik wil het wel klaarzetten, maar de stand goed bijhouden wordt uitdagend in de eerste weken.
De persona voor een marketingafdeling.quote:Op maandag 29 november 2021 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
Goed 'Medewerker van de logistieke afdeling-hoofd'
@KingRolandquote:Op maandag 29 november 2021 21:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De persona voor een marketingafdeling.
Maar lieverd, ik heb middaglessen op school.quote:Op maandag 29 november 2021 21:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mijn tip: leg die studie af en toe even opzij. Dat is goed voor je.
Bring back Mark Potter.quote:Op maandag 29 november 2021 21:04 schreef El-Stinho het volgende:
Het vlaggetje dat zelfs de vlaggetjeskneusjes niet boeit.
Deze periode helaas een marketing-achtig vak waarin we persona's en design statements moeten maken. De hel.quote:
Je blijft maar gewoon thuisquote:Op maandag 29 november 2021 21:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar lieverd, ik heb middaglessen op school.
sterktequote:Op maandag 29 november 2021 21:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Deze periode helaas een marketing-achtig vak waarin we persona's en design statements moeten maken. De hel.
Maar dan moet ik de sympathieke trein company missen.quote:Op maandag 29 november 2021 21:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je blijft maar gewoon thuis
#klapinhetgezichtvandezorg
Dat dachten ze 80 jaar geleden ook.quote:Op maandag 29 november 2021 21:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar dan moet ik de sympathieke trein company missen.
Wat is dit voor opleiding?quote:Op maandag 29 november 2021 21:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Deze periode helaas een marketing-achtig vak waarin we persona's en design statements moeten maken. De hel.
Als het hoorcolleges zijn sla je de nietszeggende over. En buiten dat resteert dan toch nog de avond?quote:Op maandag 29 november 2021 21:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar lieverd, ik heb middaglessen op school.
Handgel.quote:Op maandag 29 november 2021 21:09 schreef Nober het volgende:
Is dit te verhelpen met kutschimmelzalf?
[ twitter ]
Werkcolleges, en ik heb gewoon nog een deadline op kerstavond zelfs. Plus dat ik 1,5 uur in het OV zit naar huis.quote:Op maandag 29 november 2021 21:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als het hoorcolleges zijn sla je de nietszeggende over. En buiten dat resteert dan toch nog de avond?
Ik had ze de tering laten krijgenquote:Op maandag 29 november 2021 21:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Werkcolleges, en ik heb gewoon nog een deadline op kerstavond zelfs. Plus dat ik 1,5 uur in het OV zit naar huis.
Stuur Wappiez0r maar een DMquote:Op maandag 29 november 2021 21:09 schreef Nober het volgende:
Is dit te verhelpen met kutschimmelzalf?
[ twitter ]
Deadlines zijn er om je een dag van tevoren een keer druk om te maken.quote:Op maandag 29 november 2021 21:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Werkcolleges, en ik heb gewoon nog een deadline op kerstavond zelfs. Plus dat ik 1,5 uur in het OV zit naar huis.
Zo is dat wim en geen rijbewijs hebbenquote:Op maandag 29 november 2021 21:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Deadlines zijn er om je een dag van tevoren een keer druk om te maken.
1.5 uur? leg uitquote:Op maandag 29 november 2021 21:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Werkte het maar zo, werkte het maar zo.quote:Op maandag 29 november 2021 21:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Deadlines zijn er om je een dag van tevoren een keer druk om te maken.
Maar zo werkt het ook.quote:Op maandag 29 november 2021 21:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Werkte het maar zo, werkte het maar zo.
Hoezo geen rijbewijs ouwe reus? Toch niet te lui voor een bijbaantje he.quote:Op maandag 29 november 2021 21:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Altijd een prima succesrecept geweest.quote:Op maandag 29 november 2021 21:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tram is een kwartiertje van campus naar Utrecht CS, soms halfuurwachten daarbij, dan 45 min trein en nog bus.quote:
quote:Op maandag 29 november 2021 21:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tram is een kwartiertje van campus naar Utrecht CS, soms halfuurwachten daarbij, dan 45 min trein en nog bus.
Niet op mijn opleiding. Wekelijks pitchen, interviews maken en dan editten of tikken.quote:
Rijbewijs scheelt je zo de helft in tijd ouwe pik.quote:Op maandag 29 november 2021 21:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tram is een kwartiertje van campus naar Utrecht CS, soms halfuurwachten daarbij, dan 45 min trein en nog bus.
Maochtend 27-12 om half tien gaan bellen of er al uitslag is. En om 10 uur weer. En om half elf weer. En waar anders die GODVERDOMME deadline op sloeg.quote:Op maandag 29 november 2021 21:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daar heb je schooltijd en OV tijd voor toch.quote:Op maandag 29 november 2021 21:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niet op mijn opleiding. Wekelijks pitchen, interviews maken en dan editten of tikken.
Ach, het reisgezelschap vergoedt heel veel.quote:
Kost je ook het vijfdubbelequote:Op maandag 29 november 2021 21:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rijbewijs scheelt je zo de helft in tijd ouwe pik.
Elke week ziekmelden met COVID19 GENOTquote:Op maandag 29 november 2021 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maochtend 27-12 om half tien gaan bellen of er al uitslag is. En om 10 uur weer. En om half elf weer. En waar anders die GODVERDOMME deadline op sloeg.
Dat zal wel meevallen. Studenten van tegenwoordig zijn behoorlijk lui dus geen geld, tja dan wordt het lastig. Bijbaantje nemen en werken voor je kkgeld.quote:Op maandag 29 november 2021 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kost je ook het vijfdubbele
Flopshow, maar hou niet zo van lotingen, DRT maakt wel veel goed natuurlijkquote:Op maandag 29 november 2021 21:14 schreef Tagliano het volgende:
Best een aardige show maar eerdere edities waren leuker
Krijgt er ook geen gratis auto meer bij tegewoordig hoor ikquote:Op maandag 29 november 2021 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kost je ook het vijfdubbele
Wat ga je nu kijken?quote:Op maandag 29 november 2021 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
Bijna 3 pagina's al vol, warm bad.
Tot over twee weken allen.
DRT maakt alles goed mn bestequote:Op maandag 29 november 2021 21:16 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Flopshow, maar hou niet zo van lotingen, DRT maakt wel veel goed natuurlijk
Waarom werd Roda v MVV in de fucking middag ingehaald? Uit angst voor demense die dan toch op de werkplaats stonden?quote:Op maandag 29 november 2021 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
Bijna 3 pagina's al vol, warm bad.
Tot over twee weken allen.
Ik heb altijd keihard gewerkt voor mijn kankergeld en voor mij was het dat kwartiertje wat ik er op bespaarde het niet waard. Verder heb ik ook weinig problemen met veel OV’en dus Stijn moet niet zo zeiken.quote:Op maandag 29 november 2021 21:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Studenten van tegenwoordig zijn behoorlijk lui dus geen geld, tja dan wordt het lastig. Bijbaantje nemen en werken voor je kkgeld.
Dat lijkt mij wel ja. Kwam ook niet op teevee, met ziedende mensjes tot gevolg.quote:Op maandag 29 november 2021 21:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom werd Roda v MVV in de fucking middag ingehaald? Uit angst voor demense die dan toch op de werkplaats stonden?
Kwartiertje dat is de moeite niet nee, maar 1,5 uur koekoek. Daar kun je wel een half uur mee besparen oftewel 1 uur per dag, maar Stijn werkt niet die luie hont.quote:Op maandag 29 november 2021 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb altijd keihard gewerkt voor mijn kankergeld en voor mij was het dat kwartiertje wat ik er op bespaarde het niet waard. Verder heb ik ook weinig problemen met veel OV’en dus Stijn moet niet zo zeiken.
Stijn zeurt toch ook niet, hij geeft antwoord op vragen.quote:Op maandag 29 november 2021 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb altijd keihard gewerkt voor mijn kankergeld en voor mij was het dat kwartiertje wat ik er op bespaarde het niet waard. Verder heb ik ook weinig problemen met veel OV’en dus Stijn moet niet zo zeiken.
Jaquote:Op maandag 29 november 2021 21:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom werd Roda v MVV in de fucking middag ingehaald? Uit angst voor demense die dan toch op de werkplaats stonden?
Arme jongen, probeert hier demense een beetje te informeren en krijgt louter haat terugquote:Op maandag 29 november 2021 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stijn zeurt toch ook niet, hij geeft antwoord op vragen.
Ze vinden het allemaal eng dat ik opeens weer een leven heb.quote:Op maandag 29 november 2021 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welnee. Best jong, moet alleen niet zo kwaken.quote:Op maandag 29 november 2021 21:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Arme jongen, probeert hier demense een beetje te informeren en krijgt louter haat terug
INB4 iedereen die dat nu over mij gaat zeggenquote:Op maandag 29 november 2021 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee. Best jong, moet alleen niet zo kwaken.
Die mag wel op maandagmorgen om 6.00 uurquote:Op maandag 29 november 2021 20:26 schreef maxi-mus het volgende:
Dolan - Rydz, zeg het maar @:wimderon
Ga je ook nog naar die praatgroep?quote:Op maandag 29 november 2021 21:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ze vinden het allemaal eng dat ik opeens weer een leven heb.
Hij gebruikt natuurlijk wel zijn anderhalf uur OV tijd als excuus om minder berichten te tikken.quote:Op maandag 29 november 2021 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee. Zeker niet met dit rooster. Op maandag na zessen thuis, morgen een roostertechnische aidsdag.quote:
Hij is verliefd?quote:Op maandag 29 november 2021 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij gebruikt natuurlijk wel zijn anderhalf uur OV tijd als excuus om minder berichten te tikken.
Wat in mijn ogen een erg slecht excuus is. We hebben Stijn nodig en juist in zijn OV-tijd hebben we hem graag hier. Maakt niet uit dat ie verliefd is op het meisje waarmee hij treint. Fok is belangrijker.
Zelfs vanuit de sportschool.quote:Op maandag 29 november 2021 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
soberzo, je kunt in de trein toch ook gewoon op fok posten. doe ik wel vaker.
Als zijn reisgezelschap belangrijker is dan het tikken van een informatieve OP op Fok dan verwacht ik dit wel. Het is wel Stijn waar we het hier over hebben.quote:
Ja wacht dit concept is me ook totaal vreemd. Wie kan hier wat meer over vertellen?quote:
Verrek, scherp wel.quote:Op maandag 29 november 2021 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als zijn reisgezelschap belangrijker is dan het tikken van een informatieve OP op Fok dan verwacht ik dit wel. Het is wel Stijn waar we het hier over hebben.
Nou gelukkig ben jij lekker normaal danquote:
Niets bijzonders. Ik reis gewoon terug met twee, soms drie mensen uit sowieso mijn groep waar ik heel goed mee overweg kan.quote:
Stel niet de eerste keer dat jullie toevallig samen treinen voor om Callan Rydz vs Yuki Yamada via een GoldenArrows striempje te kijken.quote:Op maandag 29 november 2021 21:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niets bijzonders. Ik reis gewoon terug met twee, soms drie mensen uit sowieso mijn groep waar ik heel goed mee overweg kan.
Stukje towerbridgen @de_boswachterquote:Op maandag 29 november 2021 21:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niets bijzonders. Ik reis gewoon terug met twee, soms drie mensen uit sowieso mijn groep waar ik heel goed mee overweg kan.
Jammer dat de borrels nu onmogelijk zijn.quote:Op maandag 29 november 2021 21:29 schreef Coco het volgende:
In Utrecht zit wel een record overschot aan vrijgezelle vrouwen.
Heb je goed bekeken Stijn.
Onmogelijk? Wij zitten donderdag gewoon in de kroeg GENOT.quote:Op maandag 29 november 2021 21:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jammer dat de borrels nu onmogelijk zijn.
snuifgod ook weer of niet?quote:Op maandag 29 november 2021 21:48 schreef Wertha het volgende:
[..]
Heel veel zin in het WK![]()
[ afbeelding ]
Als je daarmee James Richardson, Corey Cadby en Darren Webster bedoelt mis ik alleen de laatste.quote:Op maandag 29 november 2021 21:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik mis James Richardson, Fatby en klotedwergje.
Cadby zal niet meer terugkeren, en die andere 2 vermoedelijk ook nietquote:Op maandag 29 november 2021 21:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik mis James Richardson, Fatby en klotedwergje.
Kyle Anderson is overleden.quote:Op maandag 29 november 2021 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
Heeft Kyle Anderson zich niet geplaatst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |