Die hebben dit jaar een pakket gekocht, ik neem aan tot 2023 of 2024.quote:Op maandag 29 november 2021 19:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan gooien ze het wellicht op joeptoep ofzo, zoals nu bij het Duitse voetbal?
Hoe zit het eigenlijk met de rechten van onze Belgische vrinden? @:wimderon
Erg mooi.quote:Op maandag 29 november 2021 20:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die hebben dit jaar een pakket gekocht, ik neem aan tot 2023 of 2024.
Op een raar tijdstip open ook?quote:Op maandag 29 november 2021 20:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Naast een slager genot. @:Poepz0r
Surrel speelde afgelopen weekend ook belabberd in de eerste en tweede ronde met twee keer matchdarts tegen. Daar draait het ook wel eens niet bij.quote:Op maandag 29 november 2021 20:49 schreef El-Stinho het volgende:
Zjak. Searle gaat Noppert gewoon vegen in de L32.
Ze gaan wel om 17:00 dicht.quote:Op maandag 29 november 2021 20:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Op een raar tijdstip open ook?
Als @El-Stinho daar überhaupt tijd voor heeft met zijn obsessief studeergedrag.quote:Op maandag 29 november 2021 20:43 schreef Coco het volgende:
Kut, moet ik binnenkort weer die giga voorspellijst gaan invullen.
Nou dat heb ik geweten hoorquote:Op maandag 29 november 2021 20:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als @:El-Stinho daar überhaupt tijd voor heeft met [b]zijn obsessief studeergedrag.[/b]
Ik wil het wel klaarzetten, maar de stand goed bijhouden wordt uitdagend in de eerste weken.quote:Op maandag 29 november 2021 20:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als @:El-Stinho daar überhaupt tijd voor heeft met zijn obsessief studeergedrag.
Eentje op de achterbank.quote:Op maandag 29 november 2021 20:59 schreef maxi-mus het volgende:
Ja bijvoorbeeld niet met zijn tweeën in een auto gaan zitten.
en samen dezelfde telefoon gebruiken.quote:Op maandag 29 november 2021 20:59 schreef maxi-mus het volgende:
Ja bijvoorbeeld niet met zijn tweeën in een auto gaan zitten.
Leuke normale vent ja, ook wel sneu vorig jaar.quote:Op maandag 29 november 2021 21:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toch ook nog wel redelijk gedaan
Aan de andere kant wel een verademing om Kleermaker te horen
Is mogelijk de prettigste Nederlandse darter op dit moment. Geen act maar ook niet saai.quote:Op maandag 29 november 2021 21:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuke normale vent ja, ook wel sneu vorig jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |