quote:Op maandag 29 november 2021 20:41 schreef spleeh het volgende:
Raymond met een pruik. Wanneer heb ik dat eerder gezien?
Naast een slager genot. @Poepz0rquote:Dartshop Zaanstad Van der Voort
Rayvon “Rave”
Local Guide·78 reviews·7 foto's
2 jaar geleden
Nutteloze winkel op een rare plek
Sterker nog: ik hoorde hem zojuist zeggen:quote:Op maandag 29 november 2021 20:53 schreef El-Stinho het volgende:
Geen rant van Vincent over de omstandigheden?
quote:Ik mag niet klagen.
Ik moet ineens aan Renate van der Gijp denkenquote:
Vincent is in dit soort momenten altijd wel prima.quote:Op maandag 29 november 2021 20:53 schreef El-Stinho het volgende:
Geen rant van Vincent over de omstandigheden?
Die hebben dit jaar een pakket gekocht, ik neem aan tot 2023 of 2024.quote:Op maandag 29 november 2021 19:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan gooien ze het wellicht op joeptoep ofzo, zoals nu bij het Duitse voetbal?
Hoe zit het eigenlijk met de rechten van onze Belgische vrinden? @:wimderon
Erg mooi.quote:Op maandag 29 november 2021 20:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die hebben dit jaar een pakket gekocht, ik neem aan tot 2023 of 2024.
Op een raar tijdstip open ook?quote:Op maandag 29 november 2021 20:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Naast een slager genot. @:Poepz0r
Surrel speelde afgelopen weekend ook belabberd in de eerste en tweede ronde met twee keer matchdarts tegen. Daar draait het ook wel eens niet bij.quote:Op maandag 29 november 2021 20:49 schreef El-Stinho het volgende:
Zjak. Searle gaat Noppert gewoon vegen in de L32.
Ze gaan wel om 17:00 dicht.quote:Op maandag 29 november 2021 20:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Op een raar tijdstip open ook?
Als @El-Stinho daar überhaupt tijd voor heeft met zijn obsessief studeergedrag.quote:Op maandag 29 november 2021 20:43 schreef Coco het volgende:
Kut, moet ik binnenkort weer die giga voorspellijst gaan invullen.
Nou dat heb ik geweten hoorquote:Op maandag 29 november 2021 20:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als @:El-Stinho daar überhaupt tijd voor heeft met [b]zijn obsessief studeergedrag.[/b]
Ik wil het wel klaarzetten, maar de stand goed bijhouden wordt uitdagend in de eerste weken.quote:Op maandag 29 november 2021 20:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als @:El-Stinho daar überhaupt tijd voor heeft met zijn obsessief studeergedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |