De dag is nog niet voorbijquote:Op maandag 29 november 2021 18:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit wist ik niet. Ik voel me bedrogen, anders had ik pannenkoeken gegeten vandaag!
quote:Op maandag 29 november 2021 19:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
20:00 uur beginnen ze en PDC geeft aan 20:15 loting. Een loting voorbeschouwen is ook een beetje onnodig lijkt mij.
https://twitter.com/marcelmaijerquote:Marcel Maijer
@MarcelMaijer
Hilversum
Lid geworden in november 2009
Viaplay Darts
1.013 Volgend
5.280 Volgers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Coco
quote:Op maandag 29 november 2021 19:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
https://twitter.com/marcelmaijer
HahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Coco
Deze jongen neemt geen ViaplayMaargoed ook hier heb ik geen verstand van
Trap je nou in Zippy zijn grapje of mis ik iets?quote:Op maandag 29 november 2021 19:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hahahaha
Deze jongen neemt geen Viaplay
Ohquote:Op maandag 29 november 2021 19:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Trap je nou in Zippy zijn grapje of mis ik iets?
Ai. Ik dus ookquote:Op maandag 29 november 2021 19:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Trap je nou in Zippy zijn grapje of mis ik iets?
Ze zijn al zo dom om te betalen voor F1quote:Op maandag 29 november 2021 19:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel gecheckt.
Zo dom is Viaplay toch niet?Niemand wil Draaijeraids
Dan gooien ze het wellicht op joeptoep ofzo, zoals nu bij het Duitse voetbal?quote:Op maandag 29 november 2021 19:38 schreef Tagliano het volgende:
Als we het toch over Viaplay hebben: geruchten doen de ronde dat ze pas eind maart beginnen
Dus de Masters, mogelijk ook UK Open zou je dan zelfs niet kunnen zien als je ervoor betaalt
8 december schijnt er meer te worden aangekondigd
@Poepz0r wordt analist aan de tafel.quote:Op maandag 29 november 2021 19:38 schreef Tagliano het volgende:
Als we het toch over Viaplay hebben: geruchten doen de ronde dat ze pas eind maart beginnen
Dus de Masters, mogelijk ook UK Open zou je dan zelfs niet kunnen zien als je ervoor betaalt
8 december schijnt er meer te worden aangekondigd
Koert heeft alvast het woord episch linksboven laten zettenquote:
quote:Op maandag 29 november 2021 19:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Koert heeft alvast het woord episch linksboven laten zetten
And gone.quote:Op maandag 29 november 2021 19:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Koert heeft alvast het woord episch linksboven laten zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |