Ik had ze de tering laten krijgenquote:Op maandag 29 november 2021 21:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Werkcolleges, en ik heb gewoon nog een deadline op kerstavond zelfs. Plus dat ik 1,5 uur in het OV zit naar huis.
Stuur Wappiez0r maar een DMquote:Op maandag 29 november 2021 21:09 schreef Nober het volgende:
Is dit te verhelpen met kutschimmelzalf?
[ twitter ]
Deadlines zijn er om je een dag van tevoren een keer druk om te maken.quote:Op maandag 29 november 2021 21:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Werkcolleges, en ik heb gewoon nog een deadline op kerstavond zelfs. Plus dat ik 1,5 uur in het OV zit naar huis.
Zo is dat wim en geen rijbewijs hebbenquote:Op maandag 29 november 2021 21:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Deadlines zijn er om je een dag van tevoren een keer druk om te maken.
1.5 uur? leg uitquote:Op maandag 29 november 2021 21:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Werkte het maar zo, werkte het maar zo.quote:Op maandag 29 november 2021 21:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Deadlines zijn er om je een dag van tevoren een keer druk om te maken.
Maar zo werkt het ook.quote:Op maandag 29 november 2021 21:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Werkte het maar zo, werkte het maar zo.
Hoezo geen rijbewijs ouwe reus? Toch niet te lui voor een bijbaantje he.quote:Op maandag 29 november 2021 21:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Altijd een prima succesrecept geweest.quote:Op maandag 29 november 2021 21:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tram is een kwartiertje van campus naar Utrecht CS, soms halfuurwachten daarbij, dan 45 min trein en nog bus.quote:
Als ik naar zijn gezin kijk: goeie kans dat dit gebeurtquote:
quote:Op maandag 29 november 2021 21:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tram is een kwartiertje van campus naar Utrecht CS, soms halfuurwachten daarbij, dan 45 min trein en nog bus.
Niet op mijn opleiding. Wekelijks pitchen, interviews maken en dan editten of tikken.quote:
Rijbewijs scheelt je zo de helft in tijd ouwe pik.quote:Op maandag 29 november 2021 21:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tram is een kwartiertje van campus naar Utrecht CS, soms halfuurwachten daarbij, dan 45 min trein en nog bus.
Maochtend 27-12 om half tien gaan bellen of er al uitslag is. En om 10 uur weer. En om half elf weer. En waar anders die GODVERDOMME deadline op sloeg.quote:Op maandag 29 november 2021 21:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daar heb je schooltijd en OV tijd voor toch.quote:Op maandag 29 november 2021 21:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niet op mijn opleiding. Wekelijks pitchen, interviews maken en dan editten of tikken.
Ach, het reisgezelschap vergoedt heel veel.quote:
Kost je ook het vijfdubbelequote:Op maandag 29 november 2021 21:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rijbewijs scheelt je zo de helft in tijd ouwe pik.
Elke week ziekmelden met COVID19 GENOTquote:Op maandag 29 november 2021 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maochtend 27-12 om half tien gaan bellen of er al uitslag is. En om 10 uur weer. En om half elf weer. En waar anders die GODVERDOMME deadline op sloeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |