quote:Op maandag 29 november 2021 13:40 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben nog nooit bij een Starbucks geweest.
Wel Despacito dan hèquote:Op maandag 29 november 2021 13:38 schreef Strani het volgende:
Volgend jaar ga ik trouwens ook obscuur met 35 Spaanstalige liedjes
Je mist niks.quote:Op maandag 29 november 2021 13:40 schreef Guanabana het volgende:
Ja dat welquote:Op maandag 29 november 2021 13:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je mist niks.
Maar lust je wel koffie?
Een echte uithouderquote:Op maandag 29 november 2021 13:40 schreef Guanabana het volgende:
Terecht man, wat een meesterwerk.quote:Op maandag 29 november 2021 13:42 schreef ijs_beer het volgende:
7,6 miljard keer afgespeeld op Youtube.![]()
Yep. Ik ben blijkbaar niet zo veelzijdigquote:Op maandag 29 november 2021 13:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Veel dubbelen qua artiest, is dat bewust?
Wat moet @Strani anders tijdens zijn meetings met Indiaquote:Op maandag 29 november 2021 13:42 schreef ijs_beer het volgende:
7,6 miljard keer afgespeeld op Youtube.![]()
Hm... Ik werd door mijn vader al op mijn tiende aan de koffie gezet, maar misschien is dat toch minder veelvoorkomend dan ik lang dacht.quote:Op maandag 29 november 2021 13:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
We waren 15 t/m 17. Wisten wij veel.
Blaas terug danquote:Op maandag 29 november 2021 13:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat kan ik niet! Dat is centraal geregeld.![]()
Ik denk dat meesten van ons het leren kennen tijdens de studententijd.quote:Op maandag 29 november 2021 13:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm... Ik werd door mijn vader al op mijn tiende aan de koffie gezet, maar misschien is dat toch minder veelvoorkomend dan ik lang dacht.
quote:Op maandag 29 november 2021 13:40 schreef Guanabana het volgende:
Het voelt voor mij heel raar om dat te kunnen zeggen, dus ik leen jouw woorden even ijs_beer.quote:
Ware woorden. Voor mij is een soep ook meestal een maaltijd, je kan er zo veel in doen als je wil.quote:Op maandag 29 november 2021 13:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Soep is ondergewaardeerd voedsel
Ik stuur nu een bericht naar Radio 2 dat we Guana uitsluiten van deelname aan de Top 2000. Ter bescherming van de natie.quote:Op maandag 29 november 2021 13:44 schreef Guanabana het volgende:
Despacito schalt hier nu door de boxen, lekker lekker.
Ik dacht dat de meeste mensen er ooit wel eens geweest waren, zeker jongere grote-stadsbewonersquote:
Ja hier ook.quote:Op maandag 29 november 2021 13:44 schreef Guanabana het volgende:
Despacito schalt hier nu door de boxen, lekker lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |