Prima oplossing en die is ook prima heel snel in te voeren. Hell, zoiets had al ingevoerd kunnen zijn. Of denk aan betere arbeidsvoorwaarden voor zorgmedewerkers.quote:Op zondag 28 november 2021 19:21 schreef SilverEyes het volgende:
Misschien, maar dat is voor de lange termijn, kun je als overheid aanbieden de studiekosten voor verpleegkunde te vergoeden. Zowel aantrekkelijker maken voor middelbare scholieren die gaan studeren als voor zij instromers. Daar heb je nu niets aan, maar gezien de bevolkingsopbouw van Nederland is er, met of zonder corona, ontzettend veel zorg nodig.
Ik zou er dan serieus ook geen moeite mee hebben om meer zorgpremie te moeten betalen. Met liefde zouden ze het mogen hebben van me.quote:Op zondag 28 november 2021 20:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Prima oplossing en die is ook prima heel snel in te voeren. Hell, zoiets had al ingevoerd kunnen zijn. Of denk aan betere arbeidsvoorwaarden voor zorgmedewerkers.
Het is zogenaamde oorlogstijd; dan is het juist de tijd om met oplossingen te komen die in normale tijden niet ''kunnen'' of niet logisch zijn. Juist in oorlogstijd moet je creatief denken.
Dat kun je beter langs de lijn van de belastingen regelen waardoor de meerkosten inkomensafhankelijk verdeeld worden. Er is nu al sprake van een grote groep mensen die de zorgpremie en het eigen risico niet kunnen dragen.quote:Op zondag 28 november 2021 20:10 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik zou er dan serieus ook geen moeite mee hebben om meer zorgpremie te moeten betalen. Met liefde zouden ze het mogen hebben van me.
100 keer beter dan die hele poppenkast waar mijn belastingcenten nu naar toe gaat
Ik neem toch aan dat dit het laatste winterseizoen is met steunmaatregelen voor de entertainmentsector.quote:Op zondag 28 november 2021 19:11 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dus er is geen exitstrategie. Maar toch zie ik niet hoe de huidige situatie nog jaren zou moeten voortbestaan. We kunnen ook niet nog jaren hele sectoren met belastinggeld op de been houden, en elke winter op slot. Je zal ergens een keer de pijn moeten nemen imo.
Eensquote:Op zondag 28 november 2021 20:13 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat kun je beter langs de lijn van de belastingen regelen waardoor de meerkosten inkomensafhankelijk verdeeld worden. Er is nu al sprake van een grote groep mensen die de zorgpremie en het eigen risico niet kunnen dragen.
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 28 november 2021 20:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat dit het laatste winterseizoen is met steunmaatregelen voor de entertainmentsector.
Is dat in tegenspraak met mijn post?quote:Op zondag 28 november 2021 20:25 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Ik zie in deze geen licht aan het einde van de tunnel. Maar iets wat zich ieder jaar opnieuw zal doen terug keren.
Zullen ze volgend jaar ook gewoon mee komen als het nodig is; het wordt toch doorberekend aan het volkquote:Op zondag 28 november 2021 20:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat dit het laatste winterseizoen is met steunmaatregelen voor de entertainmentsector.
Misschien dat ik je niet goed begrijpquote:Op zondag 28 november 2021 20:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Is dat in tegenspraak met mijn post?
Je moet je afvragen of het zinvol is een sector te blijven steunen die als gevolg van beleid niet meer levensvatbaar is. Al dat geld dat we lenen lijkt wel gratis, maar dat is het natuurlijk niet.quote:Op zondag 28 november 2021 20:29 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Misschien dat ik je niet goed begrijp![]()
Maar denk je oprecht dat dit het laatste seizoen is dat die sector overheidssteun krijgt?
Zij denk dat dit het laatste jaar is en dat er dan beslissingen genomen moeten worden als in: optie 1; sector saneren want kan niet bestaan in het nieuwe normaal, optie 2 is dat maatregelen afgeschaald worden en normale bedrijfsvoering als in pre corona mogelijk is.quote:Op zondag 28 november 2021 20:29 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Misschien dat ik je niet goed begrijp![]()
Maar denk je oprecht dat dit het laatste seizoen is dat die sector overheidssteun krijgt?
Zoiets zij obese van Ranst ook. Maar wel met die kanttekening dat we deze ziekte nog niet bij ouderen hebben gezien, alleen jongeren.quote:Op zondag 28 november 2021 20:31 schreef Discombobulate het volgende:
https://nos.nl/video/2407(...)een-reden-tot-paniek
Zie je wel.
dus mildere symptomen ?quote:Op zondag 28 november 2021 20:31 schreef Discombobulate het volgende:
Zie je wel.
Haha ziet er uit als een nieuwe "einde van de wereld" film.quote:Op zondag 28 november 2021 20:35 schreef Dutch_view het volgende:
[ twitter ]
President Zeman van Tsjechië zittend in een rolstoel vanachter een plastic hok.![]()
Quarantainegenot.
De Zuid Afrikaan storm in een glas water, op naar de volgende mutant.quote:Op zondag 28 november 2021 20:31 schreef Discombobulate het volgende:
Zie je wel.
Nee.quote:Op zondag 28 november 2021 20:06 schreef THEFXR het volgende:
vandaag zat gommers bij WNL, wordt die man niet moe van zichzelf, zoveel in de media?
Totdat O-kron muteert in een Super Delta variant.quote:Op zondag 28 november 2021 20:31 schreef Discombobulate het volgende:
Zie je wel.
quote:Bundeswehrgeneral wird Corona-Krisenstab leiten
Die Ampelregierung unter Olaf Scholz wird sich vom ersten Tag an um Corona kümmern müssen. Eine zentrale Rolle soll dabei ein Krisenstab spielen – dessen Spitze nun feststeht.
Angesichts der eskalierenden Coronasituation will die Ampelkoalition einen Logistikexperten aus der Bundeswehr mit der Leitung des angekündigten Krisenstabs betrauen. Die Entscheidung soll offenbar in den kommenden Tagen und damit vor dem Amtsantritt der neuen Bundesregierung verkündet werden.
Nach SPIEGEL-Informationen wird die Aufgabe Generalmajor Carsten Breuer übernehmen. Der 56-Jährige ist Kommandeur des Kommandos Territoriale Aufgaben der Bundeswehr, das für Einsätze der Streitkräfte im Inland zuständig ist. Zuerst hatte die »Süddeutsche Zeitung« darüber berichtet.
Wollt ihr den totalen Krieg?quote:Op zondag 28 november 2021 20:52 schreef AchJa het volgende:
Onze oosterburen gaan een generaal inzetten:
[..]
Aardige framing.quote:Op zondag 28 november 2021 20:48 schreef gniffie het volgende:
[..]
Totdat O-kron muteert in een Super Delta variant.Beter wachten we op consensus ipv luisteren naar de een of andere foparts uit Z-A met een sample size van enkele 100, het falende RIVM of het gekleurde WHO.
Is in Portugal best succesvol geweest, met die Admiraal die de vaccinatiecampagne geleid heeft.quote:Op zondag 28 november 2021 20:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Toen het Derde Rijk ineenstortte in april 1945 werd Grossadmiral Donitz benoemd tot Rijkspresident.quote:Op zondag 28 november 2021 20:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een poppenkast. Zoiets wordt geleid door beleidsambtenaren op de achtergrond, niet een of andere soldaat.quote:Op zondag 28 november 2021 20:59 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Is in Portugal best succesvol geweest, met die Admiraal die de vaccinatiecampagne geleid heeft.
Heel slim. Hier zouden ze ook een ander poppetje moeten neerzetten, niemand luistert nog naar Hugo de Jonge.quote:Op zondag 28 november 2021 20:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor, dat de tegenvallers -waar nu geen verklaring voor is- worden verantwoord als in Omicron.quote:Op zondag 28 november 2021 21:15 schreef Vallon het volgende:
Men heeft alvast een nieuwe Corona variant in de pocket gebracht Omicron om zo eventueel tegenvallende cijfers te verklaren.
De Joker komt wel flink eerder dan ik zou verwacht zou hebben. een paar dagen geleden zat ik nog op een tijdlijn van 4-6 weken. Het lijkt er op dat er ergens BlackJack - zwarte piet - in het spel zit.
Het ergste is dat de boomers en normies die alleen Nos en WNL kijken er keer op keer in trappen en als eerste in de rij zullen staan voor een 4e of 5e booster. Ik merk dat in dit subforum het officiële verhaal steeds meer draagkracht verliest. Mods zullen binnenkort een keuze moeten maken of mensen daadwerkelijk op zijn minst vragen mogen stellen of er met de meute meegegaan moet worden.quote:Op zondag 28 november 2021 21:15 schreef Vallon het volgende:
Men heeft alvast een nieuwe Corona variant in de pocket gebracht Omicron om zo eventueel tegenvallende cijfers te verklaren.
De Joker komt wel flink eerder dan ik zou verwacht zou hebben. een paar dagen geleden zat ik nog op een tijdlijn van 4-6 weken. Het lijkt er op dat er ergens BlackJack - zwarte piet - in het spel zit.
Er wordt draagvlak gekocht van belastinggeld. Aan de ene kant begrijpelijk. Aan de andere kant, het moet wel een keer eindigen inderdaad.quote:Op zondag 28 november 2021 20:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Aangezien voor jou het belangrijkst is dat er heel snel heel veel volk doodgaat zodat je een huisje kunt bemachtigen (ik zou zeggen: kap eens met je computerspelletjes en ga gewoon werken) kan het gros wel zien waar het werkelijk om gaat bij verlichte zielen als jij.quote:Op zondag 28 november 2021 21:27 schreef Dibble het volgende:
[..]
Het ergste is dat de boomers en normies die alleen Nos en WNL kijken er keer op keer in trappen en als eerste in de rij zullen staan voor een 4e of 5e booster. Ik merk dat in dit subforum het officiële verhaal steeds meer draagkracht verliest. Mods zullen binnenkort een keuze moeten maken of mensen daadwerkelijk op zijn minst vragen mogen stellen of er met de meute meegegaan moet worden.
COVID begon zijn angst de verliezen, het is ook opmerkelijk dat deze nieuws net voor het weekend wordt uitgebracht lol. Zo doorzichtig allemaal.
En zo langzamerhand ook niet meer naar Mark. Ongeloofwaardigheid heeft een gezicht en zo ziet het er uit.quote:Op zondag 28 november 2021 21:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heel slim. Hier zouden ze ook een ander poppetje moeten neerzetten, niemand luistert nog naar Hugo de Jonge.
Jij denkt dat onze regering de Kaapkolonie heeft doorgeseind dat ze even een nieuwe variant moesten ontdekken?quote:Op zondag 28 november 2021 21:27 schreef Dibble het volgende:
[..]
COVID begon zijn angst de verliezen, het is ook opmerkelijk dat deze nieuws net voor het weekend wordt uitgebracht lol. Zo doorzichtig allemaal.
Ik ben er wel klaar mee. Dat oneindige steunen van sectoren die nauwelijks bijdragen aan ons BNP.quote:Op zondag 28 november 2021 21:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Er wordt draagvlak gekocht van belastinggeld. Aan de ene kant begrijpelijk. Aan de andere kant, het moet wel een keer eindigen inderdaad.
Deja vu..... december 2019. "Geen reden tot zorg dat de variant uit Wuhan hier komt en dan 2 weken later wereldwijd een pandemie uitroepen die mensen compleet van hun stokje brengt.quote:Op zondag 28 november 2021 20:31 schreef Discombobulate het volgende:
Zie je wel.
Nou ja, draagvlak.quote:Op zondag 28 november 2021 21:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Er wordt draagvlak gekocht van belastinggeld. Aan de ene kant begrijpelijk. Aan de andere kant, het moet wel een keer eindigen inderdaad.
Hoe was het vandaag op de sportschool met de groepslessen mondkapje verplicht?quote:Op zondag 28 november 2021 21:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben er wel klaar mee. Dat oneindige steunen van sectoren die nauwelijks bijdragen aan ons BNP.
De afdeling voorlichting van de VVD is dit niet met je eens. Mark is niet ongeloofwaardig en kan nog 10 jaar door. Wat zeg ik? 20! Allemaal framing van andere partijen die hem willen lozen!quote:Op zondag 28 november 2021 21:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En zo langzamerhand ook niet meer naar Mark. Ongeloofwaardigheid heeft een gezicht en zo ziet het er uit.
Het is oorlog, dan is een verpleegkundige met alleen basale kennis nog altijd beter dan geen verpleegkundige omdat "code zwart".quote:Op zondag 28 november 2021 19:12 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Corona zorg is juist complexer en zwaarder dan de gemiddelde overige zorg, juist omdat zoveel verschillende orgaansystemen aangetast kunnen raken. Ze komen ook bovengemiddeld vaak in een acute setting terecht (denk aan reanimatie of geintubeerd moeten worden), dan wil je echt niet iemand met alleen basale kennis hebben.
Kroegen en restaurants poppen wel weer op.We hadden al een overvloed pre Corona.quote:Op zondag 28 november 2021 21:34 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Nou ja, draagvlak.
Het is natuurlijk wel prettig wanneer er nog iets staat in het land wanneer het ergste voorbij is. Keuze tussen het bestaande houden of alles opnieuw opbouwen.
Geen idee. Vandaar deze vraag?quote:Op zondag 28 november 2021 21:35 schreef Novavax het volgende:
[..]
Hoe was het vandaag op de sportschool met de groepslessen mondkapje verplicht?
Hoeveel zetels heeft ie? 30? Dat betekent dat 120 zetels hem niet meer vertrouwen zo ongeveer…quote:Op zondag 28 november 2021 21:36 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De afdeling voorlichting van de VVD is dit niet met je eens. Mark is niet ongeloofwaardig en kan nog 10 jaar door. Wat zeg ik? 20! Allemaal framing van andere partijen die hem willen lozen!
Ugh.
we zien hoe perfect dat gaat hier in NLquote:Op zondag 28 november 2021 21:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een poppenkast. Zoiets wordt geleid door beleidsambtenaren op de achtergrond, niet een of andere soldaat.
Maar blijkbaar slaat dat goed aan bij het gewone volk.
Dat laatste vind ik niet perse een argument. Banen vind ik veel belangrijker…quote:Op zondag 28 november 2021 21:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben er wel klaar mee. Dat oneindige steunen van sectoren die nauwelijks bijdragen aan ons BNP.
Hij is nog aan het uitzoeken of je carnaval nu wel of niet met een klein gezelschap viertquote:Op zondag 28 november 2021 21:37 schreef PzKpfw het volgende:
Leeft die Jaap van Dissel nog? Heb die man al in geen weken in de media voorbij zien komen.
Complotdenkers wel nee, het zijn vooral personen die niet nadenken, ze denken niet verder dan hun voordeur enquote:Op zondag 28 november 2021 21:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Al die complotdenkers hier.
BNW is een paar deurtjes verder.
Ik hoop maar dat het FOK! forum geen goede afspiegeling is van de maatschappij.
Maar hoe lang gaat dat nog duren? Dat is zo langzamerhand een gerechtvaardigde vraag.quote:Op zondag 28 november 2021 21:34 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Nou ja, draagvlak.
Het is natuurlijk wel prettig wanneer er nog iets staat in het land wanneer het ergste voorbij is. Keuze tussen het bestaande houden of alles opnieuw opbouwen.
quote:Op zondag 28 november 2021 21:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Al die complotdenkers hier.
BNW is een paar deurtjes verder.
Ik hoop maar dat het FOK! forum geen goede afspiegeling is van de maatschappij.
Ik vind dit toch wel een matig argument hoor… Hier zitten ook gewoon ondernemers met gezinnen achter.quote:Op zondag 28 november 2021 21:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Kroegen en restaurants poppen wel weer op.We hadden al een overvloed pre Corona.
De horeca, bekend om zijn 0 uren contracten. Daar gaan weinig kostwinnersbanen aan verloren.quote:Op zondag 28 november 2021 21:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik niet perse een argument. Banen vind ik veel belangrijker…
Dat klopt.quote:Op zondag 28 november 2021 21:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar hoe lang gaat dat nog duren? Dat is zo langzamerhand een gerechtvaardigde vraag.
Ja dus? Bijbanen voor scholieren en studenten zijn in tijden van het leenstelsel ook belangrijk. Bij uitstek de sector…quote:Op zondag 28 november 2021 21:40 schreef capricia het volgende:
[..]
De horeca, bekend om zijn 0 uren contracten. Daar gaan weinig kostwinnersbanen aan verloren.
2 miljoen voorkeursstemmen was het argument.quote:Op zondag 28 november 2021 21:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hoeveel zetels heeft ie? 30? Dat betekent dat 120 zetels hem niet meer vertrouwen zo ongeveer…
Ja kut. Oprecht.quote:Op zondag 28 november 2021 21:40 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wel een matig argument hoor… Hier zitten ook gewoon ondernemers met gezinnen achter.
Als je het dan hebt over klappen in het gezicht…
Donder lekker op naar de FP. Haha, kom je hier ook nog je onzin blaten.quote:Op zondag 28 november 2021 21:39 schreef Newsworld het volgende:
[..]
Complotdenkers wel nee, het zijn vooral personen die niet nadenken, ze denken niet verder dan hun voordeur en
dan krijg je nogal reacties waarvan je denkt
quote:Op zondag 28 november 2021 21:39 schreef Newsworld het volgende:
[..]
Complotdenkers wel nee, het zijn vooral personen die niet nadenken, ze denken niet verder dan hun voordeur en
dan krijg je nogal reacties waarvan je denkt
Die hebben inmiddels elders een bijbaan. Als ik de aanplakbiljetten op de deuren mag geloven. Er is overal tekort.quote:Op zondag 28 november 2021 21:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja dus? Bijbanen voor scholieren en studenten zijn in tijden van het leenstelsel ook belangrijk. Bij uitstek de sector…
Mijn ervaring is een andere. Maar goed, dat is N=1 hoor.quote:Op zondag 28 november 2021 21:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Die hebben inmiddels elders een bijbaan. Als ik de aanplakbiljetten op de deuren mag geloven. Er is overal tekort.
Die werken inmiddels allemaal bij de GGD hotline of in een teststraatquote:Op zondag 28 november 2021 21:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Die hebben inmiddels elders een bijbaan. Als ik de aanplakbiljetten op de deuren mag geloven. Er is overal tekort.
Nou ja dat vind ik dus ook. De lange termijn kaarten moeten op tafel. Áls je voor winterlockdowns gaat, ik ben daar tegen maar daar ging het nu niet om, dan betekent dat dat er hele sectoren economisch afgeschreven zijn. Dan moet je ze dus ook niet blijven steunen. Dat is verkwisting van belastinggeld.quote:Op zondag 28 november 2021 21:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat klopt.
Vorige winter had de lockdown in zoverre een functie dat we hem gebruikten om tijd te kopen in de richting van de vaccinatiecampagne. Dat argument gaat niet meer op, lockdownmaatregelen zijn nu de langetermijnstrategie geworden. Als het virus niet zelf een konijn uit de hoge hoed tovert, dan zitten we de komende jaren iedere winter binnen. En dan hebben plekken die als doel hebben om mensen bij elkaar te brengen niet zo veel zin.
Personen gaat het nu niet om. Het gaat over het virus en de zorg.quote:Op zondag 28 november 2021 21:40 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wel een matig argument hoor… Hier zitten ook gewoon ondernemers met gezinnen achter.
Als je het dan hebt over klappen in het gezicht…
Gelachenquote:Op zondag 28 november 2021 21:40 schreef capricia het volgende:
[..]
De horeca, bekend om zijn 0 uren contracten. Daar gaan weinig kostwinnersbanen aan verloren.
Van Dissel is en prima kerel maar hij moet in zijn modellen opnemen dat een deelquote:Op zondag 28 november 2021 21:37 schreef PzKpfw het volgende:
Leeft die Jaap van Dissel nog? Heb die man al in geen weken in de media voorbij zien komen.
Hangt van de langetermijnstrategie van het kabinet af. Tot die tijd blijven we ondernemers die dicht zijn door overheidsingrijpen gewoon steunen wat mij betreft.quote:Op zondag 28 november 2021 21:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja kut. Oprecht.
Verwacht jij dat het over een jaar ofzo weer hetzelfde wordt als pre Corona?
Oh ja, over 10 jaar nog.quote:Op zondag 28 november 2021 21:54 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Hangt van de langetermijnstrategie van het kabinet af. Tot die tijd blijven we ondernemers die dicht zijn door overheidsingrijpen gewoon steunen wat mij betreft.
Ik zie een langetermijnstrategie obv lockdowns eigenlijk totaal niet werken. Buiten het feit dat je een aanzienlijk deel van je economie slachtoffert, krijg je ook enorm veel andere maatschappelijke schade. Verenigingsleven help je grotendeels om zeep, alsmede fysiek onderwijs en je krijgt een hoop mensen met psychische klachten.quote:Op zondag 28 november 2021 21:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nou ja dat vind ik dus ook. De lange termijn kaarten moeten op tafel. Áls je voor winterlockdowns gaat, ik ben daar tegen maar daar ging het nu niet om, dan betekent dat dat er hele sectoren economisch afgeschreven zijn. Dan moet je ze dus ook niet blijven steunen. Dat is verkwisting van belastinggeld.
Dat BNP interesseert alleen wat multinationals en de parasieten van vvd66, daarvan rookt de schoorsteen bij jou en mij als gewone burger echter niet.quote:Op zondag 28 november 2021 21:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk dan ook niet dat we over 10 jaar nog steeds met maatregelen zitten.quote:Op zondag 28 november 2021 21:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh ja, over 10 jaar nog.
Denk het niet.
Alles valt of staat met het lange termijn plan, verwacht je dat het in maart weer open kan en blijft dan is het allemaal uitstekend te verdedigen. Verwacht je wat anders dan moet je vooral stoppen met de steun.quote:Op zondag 28 november 2021 21:49 schreef capricia het volgende:
Kom op zeg. Er was gewoon overdreven veel horeca overal, pre corona. En dat werkte met 0-uren contracten.
En ze zijn al 2 jaar gecompenseerd.
Wanneer stoppen we met eindeloze subsidies in deze bodemloze put?
De horeca overleeft wel hoor. Het is geen rocket science, het popt wel weer op.
Dat zal het virus leren.quote:Op zondag 28 november 2021 20:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee maar wel met de gevolgen van deze maatregelen.quote:Op zondag 28 november 2021 21:57 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik denk dan ook niet dat we over 10 jaar nog steeds met maatregelen zitten.
Dat zeker.quote:Op zondag 28 november 2021 21:59 schreef Newsworld het volgende:
[..]
Nee maar wel met de gevolgen van deze maatregelen.
En de kosten.quote:Op zondag 28 november 2021 21:59 schreef Newsworld het volgende:
[..]
Nee maar wel met de gevolgen van deze maatregelen.
Wat verwacht je dan dat ze een einddatum prikken van nu is alles voorbij ?quote:Op zondag 28 november 2021 21:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Alles valt of staat met het lange termijn plan, verwacht je dat het in maart weer open kan en blijft dan is het allemaal uitstekend te verdedigen. Verwacht je wat anders dan moet je vooral stoppen met de steun.
Daarom is het ook zo ergerlijk dat Mark en Hugo nog geen maand vooruit plannen.
heel hard gelachen !quote:Op zondag 28 november 2021 21:54 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Hangt van de langetermijnstrategie van het kabinet af. Tot die tijd blijven we ondernemers die dicht zijn door overheidsingrijpen gewoon steunen wat mij betreft.
Zonde om dat zakcentje te laten liggen, ze zal wel een accountant heben die zulke zaakjes regelt.quote:Op zondag 28 november 2021 22:01 schreef Novavax het volgende:
Ook Doutzen Kroes financieel hard getroffen door de corona pandemie ik hoop dat ze het redt![]()
Doutzen Kroes ontving duizenden euro's aan coronasteun
Doutzen Kroes heeft sinds de uitbraak van het coronavirus al flink wat stof doen opwaaien met haar kritiek op de bijbehorende maatregelen. Nu blijkt echter dat ze wel voor duizenden euro’s aan coronasteun heeft opgevraagd voor haar bedrijf AHAU Gele Zon B.V.
Dit schrijft Quote op basis van openbare gegevens van het UWV voor de NOW-steun voor ondernemers. In totaal kreeg het topmodel over de vijf aanvraagperiodes 18.817 euro aan NOW-steun bijgeschreven op haar rekening. Het overgemaakte bedrag zal naar alle waarschijnlijkheid geen grote impact hebben op de bankrekening van de Friezin. Volgens de meest recente schatting van Quote, ligt haar vermogen rond de 29 miljoen euro.
https://www.ad.nl/show/do(...)oronasteun~a89dfa2d/
Arm kind .quote:Op zondag 28 november 2021 22:01 schreef Novavax het volgende:
Ook Doutzen Kroes financieel hard getroffen door de corona pandemie ik hoop dat ze het redt![]()
Doutzen Kroes ontving duizenden euro's aan coronasteun
Doutzen Kroes heeft sinds de uitbraak van het coronavirus al flink wat stof doen opwaaien met haar kritiek op de bijbehorende maatregelen. Nu blijkt echter dat ze wel voor duizenden euro’s aan coronasteun heeft opgevraagd voor haar bedrijf AHAU Gele Zon B.V.
Dit schrijft Quote op basis van openbare gegevens van het UWV voor de NOW-steun voor ondernemers. In totaal kreeg het topmodel over de vijf aanvraagperiodes 18.817 euro aan NOW-steun bijgeschreven op haar rekening. Het overgemaakte bedrag zal naar alle waarschijnlijkheid geen grote impact hebben op de bankrekening van de Friezin. Volgens de meest recente schatting van Quote, ligt haar vermogen rond de 29 miljoen euro.
https://www.ad.nl/show/do(...)oronasteun~a89dfa2d/
Ik las laatst een brief van de minister van financiën. De grootste ondernemingen van Nederland hebben een schuld van iets van 19 miljard. Deze groep is ook verantwoordelijk voor 75% van alle belastinginkomsten.quote:Op zondag 28 november 2021 21:49 schreef capricia het volgende:
Kom op zeg. Er was gewoon overdreven veel horeca overal, pre corona. En dat werkte met 0-uren contracten.
Als de langetermijnstrategie uit lockdowns, avondklokken, ophokplichten, contactverboden en andere maatregelen, die de samenleving in een dystopische hel veranderen, bestaat ontstaat er hopelijk binnen de kortste keren een parallelle samenleving die zich totaal niets meer van de overheid aantrekt.quote:Op zondag 28 november 2021 21:57 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik zie een langetermijnstrategie obv lockdowns eigenlijk totaal niet werken. Buiten het feit dat je een aanzienlijk deel van je economie slachtoffert, krijg je ook enorm veel andere maatschappelijke schade. Verenigingsleven help je grotendeels om zeep, alsmede fysiek onderwijs en je krijgt een hoop mensen met psychische klachten.
Het middel is nu al erger dan de kwaal, laat staan over een paar jaar.
Dat lange termijn plan was er vorig jaar niet. Dat is er dit jaar niet.quote:Op zondag 28 november 2021 21:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Alles valt of staat met het lange termijn plan, verwacht je dat het in maart weer open kan en blijft dan is het allemaal uitstekend te verdedigen. Verwacht je wat anders dan moet je vooral stoppen met de steun.
Daarom is het ook zo ergerlijk dat Mark en Hugo nog geen maand vooruit plannen.
Ik verwacht een langetermijnplan. Nu zijn de maatregelen steeds abracadabra. Je hebt als ondernemer geen idee waar je aan toe bent.quote:Op zondag 28 november 2021 22:02 schreef Newsworld het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan dat ze een einddatum prikken van nu is alles voorbij ?
Voorlopig lukt het ons niet eens om uit de pandemische situatie te geraken.quote:
Hugo is ongeschikt, maar dat wist ik al.quote:Op zondag 28 november 2021 22:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat lange termijn plan was er vorig jaar niet. Dat is er dit jaar niet.
Trek je lering hieruit.
ze hebben niet eens een korte termijn plan.....quote:Op zondag 28 november 2021 22:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat lange termijn plan was er vorig jaar niet. Dat is er dit jaar niet.
Trek je lering hieruit.
Behalve als inderdaad het MKB kapot moet en er een sinister plan is van het WEF, maar dat is BNWquote:Op zondag 28 november 2021 22:05 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Voorlopig lukt het ons niet eens om uit de pandemische situatie te geraken.
Linksom of rechtsom zal dat toch moeten gebeuren want de situatie waarin we nu zitten kan niet nog jaren voortbestaan.
En die dus ook geen overheidssteun verwacht.quote:Op zondag 28 november 2021 22:04 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Als de langetermijnstrategie uit lockdowns, avondklokken, ophokplichten, contactverboden en andere maatregelen, die de samenleving in een dystopische hel veranderen, bestaat ontstaat er hopelijk binnen de kortste keren een parallelle samenleving die zich totaal niets meer van de overheid aantrekt.
Als je als kabinet binnen een paar jaar niets beters kan bedenken dan de botte maatregelbijl mag je wat mij betreft plaats maken voor een groepje met betere ideeën.quote:Op zondag 28 november 2021 21:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh ja, over 10 jaar nog.
Denk het niet.
Die is er al toch, wappieclub straks misschien wat aangevuld met mensen die de booster links laten liggen en ook niet meer mee mogen doen.quote:Op zondag 28 november 2021 22:04 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Als de langetermijnstrategie uit lockdowns, avondklokken, ophokplichten, contactverboden en andere maatregelen, die de samenleving in een dystopische hel veranderen, bestaat ontstaat er hopelijk binnen de kortste keren een parallelle samenleving die zich totaal niets meer van de overheid aantrekt.
Hugo..quote:Op zondag 28 november 2021 22:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hugo is ongeschikt, maar dat wist ik al.
Dat gaat geen zoden aan de spreekwoordelijke dijk zetten hè.quote:Op zondag 28 november 2021 22:08 schreef galantis het volgende:
[..]
Als je als kabinet binnen een paar jaar niets beters kan bedenken dan de botte maatregelbijl mag je wat mij betreft plaats maken voor een groepje met betere ideeën.
Hopen dat D66 er nog een kwartiertje vanaf kan snoepen, die boefjes.quote:Op zondag 28 november 2021 22:06 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ze hebben niet eens een korte termijn plan.....
winkels nog een uurtje dicht zal het virus leren !
Grappig... zoiets als kinderen vragen hun verantwoording te nemen, laat staan pretenderen dat het helpt om een virus dat zich via de lucht verplaatst kan tegenhouden.quote:Op zondag 28 november 2021 21:48 schreef Newsworld het volgende:
[..]
Van Dissel is en prima kerel maar hij moet in zijn modellen opnemen dat een deel
van het volk geen verantwoordelijkheid neemt en het niet volgen van maatregelen.
Denken dat dit om Hugo gaat.quote:Op zondag 28 november 2021 22:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hugo doet wat hij moet doen, probleem is dat een deel van het volk tegenwerkt , prima in andere tijden maarquote:Op zondag 28 november 2021 22:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk gaat dit niet alleen om Hugo. Maar we moeten zijn rol ook niet kleiner maken dan hij is, dat Dansen met Janssen bijvoorbeeld kraamde hij zelf uit op een persco zonder iemand in te lichten, zo valt te lezen in code rood.quote:
Hugo kan eens beginnen met eerlijk zijn en toegeven dat zijn stokpaardjes niet gewerkt hebben. Als hij daarna ook nog stopt met liegen én zich wat nederiger opstelt wordt het misschien nog wat.quote:Op zondag 28 november 2021 22:12 schreef Newsworld het volgende:
[..]
Hugo doet wat hij moet doen, probleem is dat een deel van het volk tegenwerkt , prima in andere tijden maar
niet in deze crisis dan loop je tegen problemen aan en die zien we nu , Hugo kan alleen gasgeven en remmen maar het sturen is toch echt aan het volk.
En dit is dan ook meteen het probleem, asymptomatische personen zonder klachten die toch het virus kunnen verspreiden.quote:Op zondag 28 november 2021 22:10 schreef Vallon het volgende:
[..]
Grappig... zoiets als kinderen vragen hun verantwoording te nemen, laat staan pretenderen dat het helpt om een virus dat zich via de lucht verplaatst kan tegenhouden.
het is ook dubbel. Zoiets als iemand mag zelf kiezen, zolang het maar datgene is wat men van iemand anders van de persoon verlangt. Doet men wat anders dan gewenst wordt, is dat ineens geen verantwoordelijkheid nemen.
Ik laat helemaal nog in het midden of en waarom iemand iets (niet) kan, wil of doet. Ik ga er vanuit dat iemand dat aangaande zichzelf helemaal zelf mag afwegen. Een kans hebben van.. vulin.. dat iemand besmet is, maakt iemand daarmee nog niet verdacht noch schuldig aan gevolgen. Nergens staat dat burgers aan een bepaalde opleiding, kwaliteit of (a)sociale moraal moet voldoen om hun eigen leven in te richten.
Wat we zien is dat mensen die vrijheden hebben niet moet gaan onderdrukken. Zolang iemand niet aantoonbaar ziek is, mag die van mij onverdacht doen en laten wat die wil.
Welk stokpaardje hebben we het over?quote:Op zondag 28 november 2021 22:15 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hugo kan eens beginnen met eerlijk zijn en toegeven dat zijn stokpaardjes niet gewerkt hebben. Als hij daarna ook nog stopt met liegen én zich wat nederiger opstelt wordt het misschien nog wat.
Maar dat kan hij helemaal niet, is z’n ego veel te groot voor.
Welke stokpaardjes ?quote:Op zondag 28 november 2021 22:15 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hugo kan eens beginnen met eerlijk zijn en toegeven dat zijn stokpaardjes niet gewerkt hebben. Als hij daarna ook nog stopt met liegen én zich wat nederiger opstelt wordt het misschien nog wat.
Maar dat kan hij helemaal niet, is z’n ego veel te groot voor.
Dus mag je iemand een pcr test laten afnemen om aan te tonen dat ze ziek zijn? Of hoe zie jij dit?quote:Op zondag 28 november 2021 22:10 schreef Vallon het volgende:
[..]
Grappig... zoiets als kinderen vragen hun verantwoording te nemen, laat staan pretenderen dat het helpt om een virus dat zich via de lucht verplaatst kan tegenhouden.
het is ook dubbel. Zoiets als iemand mag zelf kiezen, zolang het maar datgene is wat men van iemand anders van de persoon verlangt. Doet men wat anders dan gewenst wordt, is dat ineens geen verantwoordelijkheid nemen.
Ik laat helemaal nog in het midden of en waarom iemand iets (niet) kan, wil of doet. Ik ga er vanuit dat iemand dat aangaande zichzelf helemaal zelf mag afwegen. Een kans hebben van.. vulin.. dat iemand besmet is, maakt iemand daarmee nog niet verdacht noch schuldig aan gevolgen. Nergens staat dat burgers aan een bepaalde opleiding, kwaliteit of (a)sociale moraal moet voldoen om hun eigen leven in te richten.
Wat we zien is dat mensen die vrijheden hebben niet moet gaan onderdrukken. Zolang iemand niet aantoonbaar ziek is, mag die van mij onverdacht doen en laten wat die wil.
Het wordt tijd om te erkennen dat;quote:Op zondag 28 november 2021 21:57 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik zie een langetermijnstrategie obv lockdowns eigenlijk totaal niet werken. Buiten het feit dat je een aanzienlijk deel van je economie slachtoffert, krijg je ook enorm veel andere maatschappelijke schade. Verenigingsleven help je grotendeels om zeep, alsmede fysiek onderwijs en je krijgt een hoop mensen met psychische klachten.
Het middel is nu al erger dan de kwaal, laat staan over een paar jaar.
Lijkt me heerlijk. Zo'n tweede kamer. En 0 oppositie.quote:Op zondag 28 november 2021 22:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk gaat dit niet alleen om Hugo. Maar we moeten zijn rol ook niet kleiner maken dan hij is, dat Dansen met Janssen bijvoorbeeld kraamde hij zelf uit op een persco zonder iemand in te lichten, zo valt te lezen in code rood.
niet waarquote:Op zondag 28 november 2021 22:21 schreef zoost het volgende:
[..]
Het wordt tijd om te erkennen dat;
1) we in dezelfde situatie mbt de zorg zouden zitten bij een zware griepgolf
ook niet waar, gemiddelde leeftijd ic niet gevaccineerd is ~50quote:2) mensen onder de 60 geen risico lopen
quote:3) we met zijn allen in een massa-psychose terecht zijn geraakt, waarbij de media de angst goed heeft aangewakkerd, zonder ruimte te geven aan mensen die een ander geluid willen laten horen.
argument van glijdende schaal... Nonargument dusquote:4) een eeuwigdurende vaccinatie dwang met boosters en herhalings-vaccinatie ons voorland is als we op deze route doorgaan.
Er is geen paniek en de gevolgen zijn niet hetzelfdequote:5) dat er er alleen uit kunnen komen, als we erkennen dat deze pandemie de zelfde gevolgen heeft als een zware griepgolf, en we stoppen met de paniek.
Dit vind ik trouwens wel een beetje flauwe berichtgeving. Los van de persoon en haar manier van doen: waarom zou je niet steun aanvragen en het tevens oneens mogen zijn met het beleid?quote:Doutzen Kroes heeft sinds de uitbraak van het coronavirus al flink wat stof doen opwaaien met haar kritiek op de bijbehorende maatregelen. Nu blijkt echter dat ze wel voor duizenden euro’s aan coronasteun heeft opgevraagd voor haar bedrijf AHAU Gele Zon B.V.
Knap dat je op 5 punten overal ernaast zit, kan zomaar uit de PVV/FvD stal komen die hebben ook van deze zogenaamde oplossingen.quote:Op zondag 28 november 2021 22:21 schreef zoost het volgende:
[..]
Het wordt tijd om te erkennen dat;
1) we in dezelfde situatie mbt de zorg zouden zitten bij een zware griepgolf
2) mensen onder de 60 geen risico lopen
3) we met zijn allen in een massa-psychose terecht zijn geraakt, waarbij de media de angst goed heeft aangewakkerd, zonder ruimte te geven aan mensen die een ander geluid willen laten horen.
4) een eeuwigdurende vaccinatie dwang met boosters en herhalings-vaccinatie ons voorland is als we op deze route doorgaan.
5) dat er er alleen uit kunnen komen, als we erkennen dat deze pandemie de zelfde gevolgen heeft als een zware griepgolf, en we stoppen met de paniek.
CoronaMelder, Testen voor Toegang, CoronaCheck en nu wordt het 2G stokpaard bereden.quote:Op zondag 28 november 2021 22:18 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Welk stokpaardje hebben we het over?
2G vaccinatiedwang maatregel dat met een vaccinatiegraad van 88%quote:Op zondag 28 november 2021 22:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
CoronaMelder, Testen voor Toegang, CoronaCheck en nu wordt het 2G stokpaard bereden.
Een miljonair die mensen probeert te overtuigen dat je met een vitamine pil corona buiten de deur houdt en daarmee mensenlevens in gevaar brengt die dan vervolgens duizenden Euro's steun opstrijkt.. tja het mag, hypocriet is het welquote:Op zondag 28 november 2021 22:24 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dit vind ik trouwens wel een beetje flauwe berichtgeving. Los van de persoon en haar manier van doen: waarom zou je niet steun aanvragen en het tevens oneens mogen zijn met het beleid?
Je kunt niet de hele verantwoordelijkheid bij Hugo alleen neerleggen en tegelijk geloven in het democratisch besluitvormingsproces. Wat is het nu?quote:Op zondag 28 november 2021 22:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
CoronaMelder, Testen voor Toegang, CoronaCheck en nu wordt het 2G stokpaard bereden.
De eerste 3 werken nu veder prima, er waren wat opstartproblemen dat wel.quote:Op zondag 28 november 2021 22:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Mwah, ik zou het vooral hypocriet vinden als je bijvoorbeeld oproept om je niet te laten vaccineren en het dan zelf wel doet (of andersom), bij dit vind ik het verband toch wat minder een op een.quote:Op zondag 28 november 2021 22:27 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Een miljonair die mensen probeert te overtuigen dat je met een vitamine pil corona buiten de deur houdt en daarmee mensenlevens in gevaar brengt die dan vervolgens duizenden Euro's steun opstrijkt.. tja het mag, hypocriet is het wel
Coronamelder en check zijn volgens mij een Europees ding en zeker de QR heeft er voor gezorgd dat we de afgelopen maanden de maatschappij verder konden opengooien.quote:Op zondag 28 november 2021 22:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ach ja, de avondklok. Dat stokpaardje was ik nog vergeten. Maar die is van Ferd.quote:Op zondag 28 november 2021 22:10 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Hopen dat D66 er nog een kwartiertje vanaf kan snoepen, die boefjes.
[ afbeelding ]
Zonder QR had je de "maatschappij" ook kunnen opengooienquote:Op zondag 28 november 2021 22:30 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Coronamelder en check zijn volgens mij een Europees ding en zeker de QR heeft er voor gezorgd dat we de afgelopen maanden de maatschappij verder konden opengooien.
TvT dito.
Dat velen hebben lopen frauderen kun je hem niet aanrekenen
Zo werkt het helaas niet, 2G is ervoor als we uit de lockdown komen, het beste is eerst 2G+ dan 2G en als laatste 1G maar dan zit je al in juli 2022, vaccinatiegraad moet dan ondertussen wel op 95% zitten + booster.quote:Op zondag 28 november 2021 22:27 schreef Novavax het volgende:
[..]
2G vaccinatiedwang maatregel dat met een vaccinatiegraad van 88%![]()
Na 3 weken voeren ze doodleuk 1G in
Dwang? Is er iemand die jouw huis binnenkomt en een naald in je arm duwt?quote:Op zondag 28 november 2021 22:27 schreef Novavax het volgende:
[..]
2G vaccinatiedwang maatregel dat met een vaccinatiegraad van 88%![]()
Na 3 weken voeren ze doodleuk 1G in
Wat een onzinnige tegenstelling. De minister is verantwoordelijk. Ondanks dat het parlement er ook een stempel op moet zetten. Die twee sluiten mekaar totaal niet uit.quote:Op zondag 28 november 2021 22:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Je kunt niet de hele verantwoordelijkheid bij Hugo alleen neerleggen en tegelijk geloven in het democratisch besluitvormingsproces. Wat is het nu?
Ik wil een ereplaats in dat topic.quote:Op zondag 28 november 2021 22:33 schreef Mammietje het volgende:
Ik zie Hugo zelf als het belangrijkste stokpaardje hier.![]()
Heeft ie eigenlijk al zijn eigen bash-topic?
Laten we het hopen. Dit zou gunstig zijn.quote:Op zondag 28 november 2021 22:25 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Nog steeds vroeg maar toch wel wat hoop gevende data hopelijk blijft het zo. Trouwens over lange termijn visie als deze variant echt veel besmettelijker is dan Delta dan kan je lockdownen tot je een ons weegt maar dit hou je daar niet meer mee tegen.
Terecht. Die verdien je ook.quote:Op zondag 28 november 2021 22:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik wil een ereplaats in dat topic.
Na deze winter is iedereen dood, hersteld of gevaccineerd volgens Hugroquote:Op zondag 28 november 2021 22:33 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dwang? Is er iemand die jouw huis binnenkomt en een naald in je arm duwt?
Drang ben ik akkoord mee. Dat is vrij normaal. Elke boete of straf is daarop gebaseerd
Ik vind dat wel wat makkelijk gezegd eigenlijk. Zoals al eerder voorbij kwam; veel ondernemers hebben ook gezinnen te voeden; hebben wellicht al hun savings in hun bedrijf gestoken. Je doet het nu een beetje lijken alsof het niks is - het is een sector die klap na klap mag opvangen terwijl het aantal besmettingen er (m.u.v. nacht horeca gok ik zo) best mee valt.quote:Op zondag 28 november 2021 21:49 schreef capricia het volgende:
Dus 75+1. En niet Hugo alleen. Gewoon democratisch dus.quote:Op zondag 28 november 2021 22:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat een onzinnige tegenstelling. De minister is verantwoordelijk. Ondanks dat het parlement er ook een stempel op moet zetten. Die twee sluiten mekaar totaal niet uit.
Was dit niet een uitspraak van een minister uit Duitsland ?quote:Op zondag 28 november 2021 22:36 schreef Novavax het volgende:
[..]
Na deze winter is iedereen dood, hersteld of gevaccineerd volgens Hugro
Kan je ook kiezen voor de optie dood en gevaccineerd
Ja die had Hugo ff geleend voor de persconferentie van afgelopen vrijdagquote:Op zondag 28 november 2021 22:39 schreef Newsworld het volgende:
[..]
Wat dit niet een uitspraak van een minister in Duitsland ?
Ja joh. Het is volkomen klote. Ik pleit voor een nette uitkoopregeling.quote:Op zondag 28 november 2021 22:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vind dat wel wat makkelijk gezegd eigenlijk. Zoals al eerder voorbij kwam; veel ondernemers hebben ook gezinnen te voeden; hebben wellicht al hun savings in hun bedrijf gestoken. Je doet het nu een beetje lijken alsof het niks is - het is een sector die klap na klap mag opvangen terwijl het aantal besmettingen er (m.u.v. nacht horeca gok ik zo) best mee valt.
Je hebt wel gelijk dat de horeca gewoon weer terugkomt op het moment dat Corona de ergste schade heeft aangericht en we zaken weer opnieuw op gaan bouwen, maar daar hebben de huidige ondernemers weinig aan natuurlijk - die al hun geld in de zaak hebben zitten.
Is Hugo een Duitse minister tegenwoordig?quote:Op zondag 28 november 2021 22:36 schreef Novavax het volgende:
[..]
Ja goed Hugo heeft natuurlijk wel gelijk hierin al hij dit heeft gezegd .quote:Op zondag 28 november 2021 22:40 schreef Novavax het volgende:
[..]
Ja die had Hugo ff geleend voor de persconferentie van afgelopen vrijdag
Ja hoor, gaan zat gevaccineerde mensen dood. Schijnt vooral veel voor te komen bij 80+quote:Op zondag 28 november 2021 22:36 schreef Novavax het volgende:
[..]
Dat is mooi dan moet het probleem na deze winter zijn opgelost. Zijn we ook weer van alle corona ellende afquote:Op zondag 28 november 2021 22:42 schreef Newsworld het volgende:
[..]
Ja goed Hugo heeft natuurlijk wel gelijk hierin al hij dit heeft gezegd .
[ afbeelding ]
Met onderliggend lijden.quote:Op zondag 28 november 2021 22:44 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ja hoor, gaan zat gevaccineerde mensen dood. Schijnt vooral veel voor te komen bij 80+
Dit is dan wel met de Delta variant.quote:Op zondag 28 november 2021 22:45 schreef Novavax het volgende:
[..]
Dat is mooi dan moet het probleem na deze winter zijn opgelost. Zijn we ook weer van alle corona ellende af
gewoon een harde lockdown en geen steunpakketten, het is oorlog, tulpenbollen vreten!quote:Op zondag 28 november 2021 21:27 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ik vrees dat deze redteam-kerel nog wel eens dicht bij de waarheid kan zitten.
Tegelijkertijd, is er nog draagvlak voor nog strenger, zeker als de cijfers straks weer gaan dalen. Dit is gewoon Britse variant all-over.
dat weten we niet.quote:Op zondag 28 november 2021 22:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
Technische vraag trouwens. Als het goed is gaan wij volgend weekend naar Barcelona (gevaccineerd). Nu bestaat er de kans dat ze komende week gaan aankondigen dat je daar bovenop ook nog een test nodig hebt. Vorige keer deden we dat bij spoedtest en kregen we per mail een uitslag die we konden laten zien. Maar nu moet die in het Corona bewijs komen te staan? Maar die is al gelinkt aan onze vaccinatie. Of is QR + mail met negatieve test ook voldoende?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |