Toen het Derde Rijk ineenstortte in april 1945 werd Grossadmiral Donitz benoemd tot Rijkspresident.quote:Op zondag 28 november 2021 20:52 schreef AchJa het volgende:
Onze oosterburen gaan een generaal inzetten:
[..]
Dat is toch gewoon een poppenkast. Zoiets wordt geleid door beleidsambtenaren op de achtergrond, niet een of andere soldaat.quote:Op zondag 28 november 2021 20:59 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Is in Portugal best succesvol geweest, met die Admiraal die de vaccinatiecampagne geleid heeft.
Heel slim. Hier zouden ze ook een ander poppetje moeten neerzetten, niemand luistert nog naar Hugo de Jonge.quote:Op zondag 28 november 2021 20:52 schreef AchJa het volgende:
Onze oosterburen gaan een generaal inzetten:
[..]
Ben ik ook bang voor, dat de tegenvallers -waar nu geen verklaring voor is- worden verantwoord als in Omicron.quote:Op zondag 28 november 2021 21:15 schreef Vallon het volgende:
Men heeft alvast een nieuwe Corona variant in de pocket gebracht Omicron om zo eventueel tegenvallende cijfers te verklaren.
De Joker komt wel flink eerder dan ik zou verwacht zou hebben. een paar dagen geleden zat ik nog op een tijdlijn van 4-6 weken. Het lijkt er op dat er ergens BlackJack - zwarte piet - in het spel zit.
Het ergste is dat de boomers en normies die alleen Nos en WNL kijken er keer op keer in trappen en als eerste in de rij zullen staan voor een 4e of 5e booster. Ik merk dat in dit subforum het officiële verhaal steeds meer draagkracht verliest. Mods zullen binnenkort een keuze moeten maken of mensen daadwerkelijk op zijn minst vragen mogen stellen of er met de meute meegegaan moet worden.quote:Op zondag 28 november 2021 21:15 schreef Vallon het volgende:
Men heeft alvast een nieuwe Corona variant in de pocket gebracht Omicron om zo eventueel tegenvallende cijfers te verklaren.
De Joker komt wel flink eerder dan ik zou verwacht zou hebben. een paar dagen geleden zat ik nog op een tijdlijn van 4-6 weken. Het lijkt er op dat er ergens BlackJack - zwarte piet - in het spel zit.
Er wordt draagvlak gekocht van belastinggeld. Aan de ene kant begrijpelijk. Aan de andere kant, het moet wel een keer eindigen inderdaad.quote:Op zondag 28 november 2021 20:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat dit het laatste winterseizoen is met steunmaatregelen voor de entertainmentsector.
Aangezien voor jou het belangrijkst is dat er heel snel heel veel volk doodgaat zodat je een huisje kunt bemachtigen (ik zou zeggen: kap eens met je computerspelletjes en ga gewoon werken) kan het gros wel zien waar het werkelijk om gaat bij verlichte zielen als jij.quote:Op zondag 28 november 2021 21:27 schreef Dibble het volgende:
[..]
Het ergste is dat de boomers en normies die alleen Nos en WNL kijken er keer op keer in trappen en als eerste in de rij zullen staan voor een 4e of 5e booster. Ik merk dat in dit subforum het officiële verhaal steeds meer draagkracht verliest. Mods zullen binnenkort een keuze moeten maken of mensen daadwerkelijk op zijn minst vragen mogen stellen of er met de meute meegegaan moet worden.
COVID begon zijn angst de verliezen, het is ook opmerkelijk dat deze nieuws net voor het weekend wordt uitgebracht lol. Zo doorzichtig allemaal.
En zo langzamerhand ook niet meer naar Mark. Ongeloofwaardigheid heeft een gezicht en zo ziet het er uit.quote:Op zondag 28 november 2021 21:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heel slim. Hier zouden ze ook een ander poppetje moeten neerzetten, niemand luistert nog naar Hugo de Jonge.
Jij denkt dat onze regering de Kaapkolonie heeft doorgeseind dat ze even een nieuwe variant moesten ontdekken?quote:Op zondag 28 november 2021 21:27 schreef Dibble het volgende:
[..]
COVID begon zijn angst de verliezen, het is ook opmerkelijk dat deze nieuws net voor het weekend wordt uitgebracht lol. Zo doorzichtig allemaal.
Ik ben er wel klaar mee. Dat oneindige steunen van sectoren die nauwelijks bijdragen aan ons BNP.quote:Op zondag 28 november 2021 21:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Er wordt draagvlak gekocht van belastinggeld. Aan de ene kant begrijpelijk. Aan de andere kant, het moet wel een keer eindigen inderdaad.
Deja vu..... december 2019. "Geen reden tot zorg dat de variant uit Wuhan hier komt en dan 2 weken later wereldwijd een pandemie uitroepen die mensen compleet van hun stokje brengt.quote:Op zondag 28 november 2021 20:31 schreef Discombobulate het volgende:
https://nos.nl/video/2407(...)een-reden-tot-paniek
Zie je wel.
Nou ja, draagvlak.quote:Op zondag 28 november 2021 21:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Er wordt draagvlak gekocht van belastinggeld. Aan de ene kant begrijpelijk. Aan de andere kant, het moet wel een keer eindigen inderdaad.
Hoe was het vandaag op de sportschool met de groepslessen mondkapje verplicht?quote:Op zondag 28 november 2021 21:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben er wel klaar mee. Dat oneindige steunen van sectoren die nauwelijks bijdragen aan ons BNP.
De afdeling voorlichting van de VVD is dit niet met je eens. Mark is niet ongeloofwaardig en kan nog 10 jaar door. Wat zeg ik? 20! Allemaal framing van andere partijen die hem willen lozen!quote:Op zondag 28 november 2021 21:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En zo langzamerhand ook niet meer naar Mark. Ongeloofwaardigheid heeft een gezicht en zo ziet het er uit.
Het is oorlog, dan is een verpleegkundige met alleen basale kennis nog altijd beter dan geen verpleegkundige omdat "code zwart".quote:Op zondag 28 november 2021 19:12 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Corona zorg is juist complexer en zwaarder dan de gemiddelde overige zorg, juist omdat zoveel verschillende orgaansystemen aangetast kunnen raken. Ze komen ook bovengemiddeld vaak in een acute setting terecht (denk aan reanimatie of geintubeerd moeten worden), dan wil je echt niet iemand met alleen basale kennis hebben.
Kroegen en restaurants poppen wel weer op.We hadden al een overvloed pre Corona.quote:Op zondag 28 november 2021 21:34 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Nou ja, draagvlak.
Het is natuurlijk wel prettig wanneer er nog iets staat in het land wanneer het ergste voorbij is. Keuze tussen het bestaande houden of alles opnieuw opbouwen.
Geen idee. Vandaar deze vraag?quote:Op zondag 28 november 2021 21:35 schreef Novavax het volgende:
[..]
Hoe was het vandaag op de sportschool met de groepslessen mondkapje verplicht?
Hoeveel zetels heeft ie? 30? Dat betekent dat 120 zetels hem niet meer vertrouwen zo ongeveer…quote:Op zondag 28 november 2021 21:36 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De afdeling voorlichting van de VVD is dit niet met je eens. Mark is niet ongeloofwaardig en kan nog 10 jaar door. Wat zeg ik? 20! Allemaal framing van andere partijen die hem willen lozen!
Ugh.
we zien hoe perfect dat gaat hier in NLquote:Op zondag 28 november 2021 21:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een poppenkast. Zoiets wordt geleid door beleidsambtenaren op de achtergrond, niet een of andere soldaat.
Maar blijkbaar slaat dat goed aan bij het gewone volk.
Dat laatste vind ik niet perse een argument. Banen vind ik veel belangrijker…quote:Op zondag 28 november 2021 21:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben er wel klaar mee. Dat oneindige steunen van sectoren die nauwelijks bijdragen aan ons BNP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |