Prima oplossing en die is ook prima heel snel in te voeren. Hell, zoiets had al ingevoerd kunnen zijn. Of denk aan betere arbeidsvoorwaarden voor zorgmedewerkers.quote:Op zondag 28 november 2021 19:21 schreef SilverEyes het volgende:
Misschien, maar dat is voor de lange termijn, kun je als overheid aanbieden de studiekosten voor verpleegkunde te vergoeden. Zowel aantrekkelijker maken voor middelbare scholieren die gaan studeren als voor zij instromers. Daar heb je nu niets aan, maar gezien de bevolkingsopbouw van Nederland is er, met of zonder corona, ontzettend veel zorg nodig.
Ik zou er dan serieus ook geen moeite mee hebben om meer zorgpremie te moeten betalen. Met liefde zouden ze het mogen hebben van me.quote:Op zondag 28 november 2021 20:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Prima oplossing en die is ook prima heel snel in te voeren. Hell, zoiets had al ingevoerd kunnen zijn. Of denk aan betere arbeidsvoorwaarden voor zorgmedewerkers.
Het is zogenaamde oorlogstijd; dan is het juist de tijd om met oplossingen te komen die in normale tijden niet ''kunnen'' of niet logisch zijn. Juist in oorlogstijd moet je creatief denken.
Dat kun je beter langs de lijn van de belastingen regelen waardoor de meerkosten inkomensafhankelijk verdeeld worden. Er is nu al sprake van een grote groep mensen die de zorgpremie en het eigen risico niet kunnen dragen.quote:Op zondag 28 november 2021 20:10 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik zou er dan serieus ook geen moeite mee hebben om meer zorgpremie te moeten betalen. Met liefde zouden ze het mogen hebben van me.
100 keer beter dan die hele poppenkast waar mijn belastingcenten nu naar toe gaat
Ik neem toch aan dat dit het laatste winterseizoen is met steunmaatregelen voor de entertainmentsector.quote:Op zondag 28 november 2021 19:11 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dus er is geen exitstrategie. Maar toch zie ik niet hoe de huidige situatie nog jaren zou moeten voortbestaan. We kunnen ook niet nog jaren hele sectoren met belastinggeld op de been houden, en elke winter op slot. Je zal ergens een keer de pijn moeten nemen imo.
Eensquote:Op zondag 28 november 2021 20:13 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat kun je beter langs de lijn van de belastingen regelen waardoor de meerkosten inkomensafhankelijk verdeeld worden. Er is nu al sprake van een grote groep mensen die de zorgpremie en het eigen risico niet kunnen dragen.
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 28 november 2021 20:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat dit het laatste winterseizoen is met steunmaatregelen voor de entertainmentsector.
Is dat in tegenspraak met mijn post?quote:Op zondag 28 november 2021 20:25 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Ik zie in deze geen licht aan het einde van de tunnel. Maar iets wat zich ieder jaar opnieuw zal doen terug keren.
Zullen ze volgend jaar ook gewoon mee komen als het nodig is; het wordt toch doorberekend aan het volkquote:Op zondag 28 november 2021 20:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat dit het laatste winterseizoen is met steunmaatregelen voor de entertainmentsector.
Misschien dat ik je niet goed begrijpquote:Op zondag 28 november 2021 20:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Is dat in tegenspraak met mijn post?
Je moet je afvragen of het zinvol is een sector te blijven steunen die als gevolg van beleid niet meer levensvatbaar is. Al dat geld dat we lenen lijkt wel gratis, maar dat is het natuurlijk niet.quote:Op zondag 28 november 2021 20:29 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Misschien dat ik je niet goed begrijp![]()
Maar denk je oprecht dat dit het laatste seizoen is dat die sector overheidssteun krijgt?
Zij denk dat dit het laatste jaar is en dat er dan beslissingen genomen moeten worden als in: optie 1; sector saneren want kan niet bestaan in het nieuwe normaal, optie 2 is dat maatregelen afgeschaald worden en normale bedrijfsvoering als in pre corona mogelijk is.quote:Op zondag 28 november 2021 20:29 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Misschien dat ik je niet goed begrijp![]()
Maar denk je oprecht dat dit het laatste seizoen is dat die sector overheidssteun krijgt?
Zoiets zij obese van Ranst ook. Maar wel met die kanttekening dat we deze ziekte nog niet bij ouderen hebben gezien, alleen jongeren.quote:Op zondag 28 november 2021 20:31 schreef Discombobulate het volgende:
https://nos.nl/video/2407(...)een-reden-tot-paniek
Zie je wel.
dus mildere symptomen ?quote:Op zondag 28 november 2021 20:31 schreef Discombobulate het volgende:
Zie je wel.
Haha ziet er uit als een nieuwe "einde van de wereld" film.quote:Op zondag 28 november 2021 20:35 schreef Dutch_view het volgende:
[ twitter ]
President Zeman van Tsjechië zittend in een rolstoel vanachter een plastic hok.![]()
Quarantainegenot.
De Zuid Afrikaan storm in een glas water, op naar de volgende mutant.quote:Op zondag 28 november 2021 20:31 schreef Discombobulate het volgende:
Zie je wel.
Nee.quote:Op zondag 28 november 2021 20:06 schreef THEFXR het volgende:
vandaag zat gommers bij WNL, wordt die man niet moe van zichzelf, zoveel in de media?
Totdat O-kron muteert in een Super Delta variant.quote:Op zondag 28 november 2021 20:31 schreef Discombobulate het volgende:
Zie je wel.
quote:Bundeswehrgeneral wird Corona-Krisenstab leiten
Die Ampelregierung unter Olaf Scholz wird sich vom ersten Tag an um Corona kümmern müssen. Eine zentrale Rolle soll dabei ein Krisenstab spielen – dessen Spitze nun feststeht.
Angesichts der eskalierenden Coronasituation will die Ampelkoalition einen Logistikexperten aus der Bundeswehr mit der Leitung des angekündigten Krisenstabs betrauen. Die Entscheidung soll offenbar in den kommenden Tagen und damit vor dem Amtsantritt der neuen Bundesregierung verkündet werden.
Nach SPIEGEL-Informationen wird die Aufgabe Generalmajor Carsten Breuer übernehmen. Der 56-Jährige ist Kommandeur des Kommandos Territoriale Aufgaben der Bundeswehr, das für Einsätze der Streitkräfte im Inland zuständig ist. Zuerst hatte die »Süddeutsche Zeitung« darüber berichtet.
Wollt ihr den totalen Krieg?quote:Op zondag 28 november 2021 20:52 schreef AchJa het volgende:
Onze oosterburen gaan een generaal inzetten:
[..]
Aardige framing.quote:Op zondag 28 november 2021 20:48 schreef gniffie het volgende:
[..]
Totdat O-kron muteert in een Super Delta variant.Beter wachten we op consensus ipv luisteren naar de een of andere foparts uit Z-A met een sample size van enkele 100, het falende RIVM of het gekleurde WHO.
Is in Portugal best succesvol geweest, met die Admiraal die de vaccinatiecampagne geleid heeft.quote:Op zondag 28 november 2021 20:52 schreef AchJa het volgende:
Onze oosterburen gaan een generaal inzetten:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |