Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.START THE PANIC![]()
![]()
![]()
![]()
Hey Ferrous
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ochtend is van 06:00 tot 12:00 middag is van 12:00 tot 18:00 avond is van 18:00 tot 00:00 nacht is van 00:00 tot 06:00quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:00 schreef mario390 het volgende: hebben julie als je werken beginnt om 8 00 ook erst om 16 00 middagpauze??
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hou niet van bierquote:
Discutabelquote:Op zaterdag 27 november 2021 17:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ochtend is van 06:00 tot 12:00 middag is van 12:00 tot 18:00 avond is van 18:00 tot 00:00 nacht is van 00:00 tot 06:00“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Zo is dat.quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ochtend is van 06:00 tot 12:00 middag is van 12:00 tot 18:00 avond is van 18:00 tot 00:00 nacht is van 00:00 tot 06:00![]()
Van 0.00 tot 6.00uur is toch ook ochtend?quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
En de nacht dan? Is die weg?quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:29 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Van 0.00 tot 6.00uur is toch ook ochtend?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En de nacht dan? Is die weg?![]()
![]()
Wel handig voor de puntjes hier...![]()
Hmm, ik denk dat je gelijk hebtquote:Op zaterdag 27 november 2021 17:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En de nacht dan? Is die weg?![]()
![]()
Om 6:00 uur begint de ochtend en die duurt tot 12:00 uur. Om 12:00 uur begint de middag en die duurt tot 18:00 uur. Om 18:00 begint de avond en die duurt tot 24 uur of 00:00 uur.
Echter is België duurt de ochtend maar tot 9.00uur, daarna is het voormiddag![]()
Ik dacht inderdaad dat de nacht technisch gezien niet bestond
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Maar van mario mag ik om 16 uur geen goedemiddag meer zeggenquote:Op zaterdag 27 november 2021 17:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat je gelijk hebt![]()
Om 6:00 uur begint de ochtend en die duurt tot 12:00 uur. Om 12:00 uur begint de middag en die duurt tot 18:00 uur. Om 18:00 begint de avond en die duurt tot 24 uur of 00:00 uur.
Echter is België duurt de ochtend maar tot 9.00uur, daarna is het voormiddag![]()
Ik dacht inderdaad dat de nacht technisch gezien niet bestond![]()
![]()
Als ik bijvoorbeeld om 4.00uur ergens moet zijn zeg ik ook altijd 4uur 's ochtends...“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Van mij wel, dus mario heeft pechquote:Op zaterdag 27 november 2021 17:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Maar van mario mag ik om 16 uur geen goedemiddag meer zeggen“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Terwijl als ik pas om 4.00uur thuis kom, zeg ik 4.00uur 's nachts
maar als ik nog niet geslapen heb zeg ik 4 uur snachts hmmmquote:Op zaterdag 27 november 2021 17:32 schreef Stoorzendert het volgende:
Als ik bijvoorbeeld om 4.00uur ergens moet zijn zeg ik ook altijd 4uur 's ochtends...
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
nou precies lolquote:Op zaterdag 27 november 2021 17:33 schreef Stoorzendert het volgende:
Terwijl als ik pas om 4.00uur thuis kom, zeg ik 4.00uur 's nachts
quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:32 schreef Stoorzendert het volgende:
Als ik bijvoorbeeld om 4.00uur ergens moet zijn zeg ik ook altijd 4uur 's ochtends...Dat zou ik ook doen idd.quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:33 schreef Stoorzendert het volgende:
Terwijl als ik pas om 4.00uur thuis kom, zeg ik 4.00uur 's nachts![]()
![]()
Yep ik stem voorquote:Op zaterdag 27 november 2021 17:30 schreef aloa het volgende:
[..]![]()
Wel handig voor de puntjes hier...![]()
![]()
En het is pas de volgende dag nadat ik geslapen hebquote:Bijvoorbeeld vannacht om 2.00uur is het nog steeds zaterdag
![]()
Mwa wanner de ochtend begint hangt van jezelf afquote:Op zaterdag 27 november 2021 17:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat je gelijk hebt![]()
Ik dacht inderdaad dat de nacht technisch gezien niet bestond
De een vind idd 5 uur ochtend anderen 6 uur![]()
Hit me upThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Lekker heThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oeh sneaky punten hierThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik gun je de punten.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:46 schreef Mrsloveable het volgende:
Misschien word ik dan als nog 1ste![]()
Hele tijd kerstliedjes op de radio hier
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?![]()
Daar wacht ik nog even meequote:Op zaterdag 27 november 2021 18:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Hele tijd kerstliedjes op de radio hier![]()
Kapot.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja hoorquote:Ik kan geen stap verzetten op dit momentquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Vandaag ook weer druk bezig geweest ?quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja hoor
[..]
Ik kan geen stap verzetten op dit moment![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vandaag ook weer druk bezig geweest ?
lekker plekje hoorquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ah verder met de vloer bezig geweest en wat dingen opgehangenquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Stukje met de hond gewandeld. 12.500 stappen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ja met de trap kan ik pas verder als de ventilatie is gemaakt.quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah verder met de vloer bezig geweest en wat dingen opgehangen
Dat laminaat is netjes gelegd zegquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja met de trap kan ik pas verder als de ventilatie is gemaakt.
En wanneer gebeurd datquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja met de trap kan ik pas verder als de ventilatie is gemaakt.![]()
Ook al zo lekker bezig! Bezige Fok!kertjesquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:24 schreef Stoorzendert het volgende:
Zo! 1 rij tegels verwijderd, het profiel vastgezet en een paar tegeltjes voor de afstand. Morgen verder![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Netjes hoor, maar ga je plakplinten gebruiken? Anders had ik de bestaande plinten even verwijderdquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
En toch maar besloten ook een vloertje te tegelen i.p.v. een pvc-vloer.
Op de foto is de werkelijke kleur helaas niet heel goed te zien... Nu lijkt het betonMaar dat is het niet.
Het begint ook aardig in de papieren te lopenZit ongeveer 2x begroot nu
![]()
Volgende week komt trouwens de glaszetter om dat lelijke raam te vervangen door een ondoorzichtig wit HR++ veiligheidsglas. Wel zo fijn dat je niet naar binnen kunt kijken als je zit te poepen
Ja.quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Netjes hoor, maar ga je plakplinten gebruiken? Anders had ik de bestaande plinten even verwijderdIk heb er één en ik ben er trots op
Word ik nog over gebeld. Voor nu ga ik plat denk ik. Kan wel huilen zo moe en kapot ben ik.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Echt absurd wat het tegenwoordig allemaal kost. Nieuw wc-hok, hal en overloop stucen (stucen laat ik overigens doen), zit ik op ¤5k aan materiaal
Ik heb laatst een tand laten trekken bij de noodpost maar volgens mij hebben ze een halve tant laten zitten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
pfiewquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:34 schreef Stoorzendert het volgende:
Echt absurd wat het tegenwoordig allemaal kost. Nieuw wc-hok, hal en overloop stucen (stucen laat ik overigens doen), zit ik op ¤5k aan materiaal
Netjes hoor. Goed opgeschoten of niet dan. Heel mooi.quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo dan. Een stukje zegt ze 😮quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:18 schreef mazaru het volgende:
Stukje met de hond gewandeld. 12.500 stappenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alles is ook veel duurder geworden.quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:29 schreef Stoorzendert het volgende:
En toch maar besloten ook een vloertje te tegelen i.p.v. een pvc-vloer.
Op de foto is de werkelijke kleur helaas niet heel goed te zien... Nu lijkt het betonMaar dat is het niet.
Het begint ook aardig in de papieren te lopenZit ongeveer 2x begroot nu
![]()
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja je betaald al ¤38,- voor een zak (25kg) tegellijm, die heb ik 4 nodig, gipsplaten, tegels à ¤800,-, gereedschap, gereedschaphuur, allerlei kleine dingen als schroeven, pluggen, spijkers, etc. etc. etc. Stucadoor van ¤1600,-quote:
Allemaal een boel geld. Maar als ik alles zou laten doen ben ik ruim over de ¤15k kwijt...“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Dan lekker gaan slapenquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Word ik nog over gebeld. Voor nu ga ik plat denk ik. Kan wel huilen zo moe en kapot ben ik.![]()
![]()
ja jeetje echt een hoop geld man. echt lekker dat je dat zelf kanquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja je betaald al ¤38,- voor een zak (25kg) tegellijm, die heb ik 4 nodig, gipsplaten, tegels à ¤800,-, gereedschap, gereedschaphuur, allerlei kleine dingen als schroeven, pluggen, spijkers, etc. etc. etc. Stucadoor van ¤1600,-
Allemaal een boel geld. Maar als ik alles zou laten doen ben ik ruim over de ¤15k kwijt...
Ik doe niet alles hoor. Ik heb bijvoorbeeld bij mijn badkamer alleen het voorbereidend werk gedaan. Daarnaast heb ik de schoorsteen laten verwijderen (omdat het rookkanaal in de weg zat voor mijn indeling van de badkamer), Ik heb daarna het gat in het dak zelf gedicht en een dakraam geplaatst. Daarna zijn de werkzaamheden aan de badkamer begonnen door een aannemer. Koste me ¤30kquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja jeetje echt een hoop geld man. echt lekker dat je dat zelf kan![]()
![]()
Maar daar krijg je wel wat voor![]()
Mijn eigen ontwerp: (getekend met Google Sketchup)
Het resultaat:
De inloopdouche is ook betegeld met dezelfde tegels als bij het toilet“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Dat zou niet best zijn.quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb laatst een tand laten trekken bij de noodpost maar volgens mij hebben ze een halve tant laten zitten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En of[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?![]()
Ik vind het leuk,quote:.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
Er is een eerste indicatie dat één of meerdere passagiers van de gisteren aangekomen twee vluchten vanuit Zuid-Afrika de nieuwe omicron-variant van het coronavirus bij zich draagt. Dat meldt het RIVM vanavond na een voorlopige analyse.
De testmonsters zijn voor verdere analyse naar het RIVM gestuurd. Bij een aantal van de geteste personen is vermoedelijk de omicron-variant aangetroffen. Het instituut voor nadere analyses uit om definitief vast ge stellen of sprake is van de nieuwe variant. Deze resultaten van alle verdachte testmonsters worden in de loop van zondag verwacht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is dat jou badkamer zoals hij wordt?quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:55 schreef Stoorzendert het volgende:
De inloopdouche is ook betegeld met dezelfde tegels als bij het toiletWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die is er al. De badkamer heb ik in januari / februari van dit jaar laten makenquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat jou badkamer zoals hij wordt?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Voelt wel zoquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, de volgende ellende... Het houdt niet opquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:57 schreef Dotteke het volgende:
Er is een eerste indicatie dat één of meerdere passagiers van de gisteren aangekomen twee vluchten vanuit Zuid-Afrika de nieuwe omicron-variant van het coronavirus bij zich draagt. Dat meldt het RIVM vanavond na een voorlopige analyse.
De testmonsters zijn voor verdere analyse naar het RIVM gestuurd. Bij een aantal van de geteste personen is vermoedelijk de omicron-variant aangetroffen. Het instituut voor nadere analyses uit om definitief vast ge stellen of sprake is van de nieuwe variant. Deze resultaten van alle verdachte testmonsters worden in de loop van zondag verwacht.
wauwquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:54 schreef Stoorzendert het volgende:
oorsteen laten verwijderen (omdat het rookkanaal in de weg zat voor mijn indeling van de badkamer), Ik heb daarna het gat in het dak zelf gedicht en een dakraam geplaatst. Daarna
prachtig man!Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Heel fijn je kan lockdowns doen en vaccineren wat je wil zolang je mensen laat reizen hou je dit.quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:57 schreef Dotteke het volgende:
De testmonsters zijn voor verdere analyse naar het RIVM gestuurd. Bij een aantal van de geteste personen is vermoedelijk de omicron-variant aangetroffen. Het instituut voor nadere analyses uit om definitief vast ge stellen of sprake is van de nieuwe variant. Deze resultaten van alle verdachte testmonsters worden in de loop van zondag verwacht.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
echt heel mooiquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:05 schreef Stoorzendert het volgende:
Dit was eerder tijdens de bouw. Hier was nog niet alles af, maar staat de inloopdouche wel op.
De achterwanden van de nisjes (boven toilet en in de inloopdouche) zijn met mozaïek betegeld. Is erg mooi geworden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
poah
We hadden eerst deze fraaie muren. Heel mooi denk ik 40 jaar geledenquote:![]()
En een tip, als je een badkamer laat maken (of zelf doet), gooi er elektrische vloerverwarming in!!!![]()
![]()
Dat kloptquote:Heb nu toch voor iets gekozen wat min of meer tijdloos is, gewoon strak
Bestaan er badkamers zonder?!?quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:11 schreef Stoorzendert het volgende:
En een tip, als je een badkamer laat maken (of zelf doet), gooi er elektrische vloerverwarming in!!!![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Vroegah was bruin tijdloos…quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat kloptHeb nu toch voor iets gekozen wat min of meer tijdloos is, gewoon strak
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:09 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
We hadden eerst deze fraaie muren. Heel mooi denk ik 40 jaar geleden![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
heb toch liever de nieuwe versie
![]()
Nja, bij nieuwe badkamers is het eigenlijk wel standaard, maar je zou ook kunnen kiezen voor vloerverwarming op de CV. Dus met die leidingen in de vloer. Ik heb nu elektrisch, en kan dat schakelen via een app (WiFi). Op de CV schakelt 'ie op je thermostaat in de woonkamer. Of je moet met grote omwegen een thermostaat op je badkamer fixen...quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Dat is ook zo!quote:Maar ik hoop toch minimaal 20 jaar met deze badkamer te doen
Ahzo, ja. Vloerverwarming heb ik op alle badkamers, zelfs op de extra pleequote:Op zaterdag 27 november 2021 20:13 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nja, bij nieuwe badkamers is het eigenlijk wel standaard, maar je zou ook kunnen kiezen voor vloerverwarming op de CV. Dus met die leidingen in de vloer. Ik heb nu elektrisch, en kan dat schakelen via een app (WiFi). Op de CV schakelt 'ie op je thermostaat in de woonkamer. Of je moet met grote omwegen een thermostaat op je badkamer fixen...
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Op alle badkamers?!quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ahzo, ja. Vloerverwarming heb ik op alle badkamers, zelfs op de extra plee“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Elektrische vloerverwarming wordt overigens meestal alleen gelegd waar je loopt. Dus niet onder het bad enz. Dat is verloren energie aangezien elektrische vloerverwarming de ruimte niet verwarmd in tegenstelling tot CV vloerverwarming. Ik heb dan ook nog wel een radiator hangen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ahzo, ja. Vloerverwarming heb ik op alle badkamers, zelfs op de extra plee
Maar qua energiekosten scheelt het wel. En het is heel fijn te schakelen, op tijd, of via een app op je telefoon.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Een andere naam voor elektrische vloerverwarming is daarom ook 'comfortverwarming'. Eigenlijk enkel voor warme voeten![]()
En hij gaat gewoon tot 38°C hoor. Meer dan genoeg
Lachuh.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ps. Ingegroeide teennagels zijn kut
Had je mijn DM gehad?quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ja had je ook geantwoord.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Om 19.34 maar heb het je nog een keer gestuurd.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neinquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Om 19.34 maar heb het je nog een keer gestuurd.
Van voor naar achter vegen...quote:I'm surrounded by morons!
Nee!!!quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:10 schreef Schakeltopia het volgende:
roggebrood van dijks met jong belegen kaas.![]()
Wat zijde gij toch een smeerkeesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Verdorie nog vergeten smeerkaas te halenquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zijde gij toch een smeerkeesUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
maar echt die van dijks is echt hearlik. lekker smeuig, niet zo'n droge hapquote:Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Ik vind het zo smerigquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
maar echt die van dijks is echt hearlik. lekker smeuig, niet zo'n droge hap![]()
![]()
Dan doe je maar piemelbrie op je broodquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Verdorie nog vergeten smeerkaas te halenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had wel zo'n brood van rogge gegeten van de blauwe reus, die was wel lekkerUw ADH vitamine Worst
hearlikquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:18 schreef hemarookworst het volgende:
Had wel zo'n brood van rogge gegeten van de blauwe reus, die was wel lekker
Mensquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan doe je maar piemelbrie op je brood
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:19 schreef Schakeltopia het volgende:
hard gewerkt weer vandaag kerelBen wel beetje moe ja, nja lui vooralquote:
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Lekker uitrustenquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
[..]
Ben wel beetje moe ja, nja lui vooral![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-11-2021 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 2900 / +203 / +97 / 4053 / 5198
2. Mrsloveable / 1870 / +29 / +100 / 2783 / 3589
3. Dotteke / 1581 / +96 / +140 / 2781 / 3542
4. aloa / 1359 / +53 / +32 / 4532 / 5237
5. mario390 / 1293 / +28 / +29 / 1496 / 2075
6. chufi / 951 / +51 / +7 / 359 / 739
7. DJMO / 896 / +45 / +19 / 1384 / 1841
8. Dr.Mikey / 877 / +38 / +20 / 923 / 1185
9. Schakeltopia / 689 / +19 / +45 / 5031 / 5438
10. Emmerdeur / 683 / +7 / +1 / 665 / 908
11. Ferrous / 677 / +30 / +8 / 645 / 849
12. Rafeiro / 669 / +49 / +101 / 767 / 1027
13. maily / 625 / +6 / +13 / 1500 / 1835
14. Superbadeendje / 524 / +0 / +0 / 1069 / 1421
15. mazaru / 516 / +14 / +25 / 2379 / 2658
16. gebrokenglas / 432 / +0 / +0 / 1002 / 1226
17. hemarookworst / 388 / +7 / +24 / 1407 / 1652
18. greysbones / 379 / +1 / +0 / 2136 / 2372
19. Moonlight / 356 / +2 / +3 / 1964 / 2186
20. ToT / 255 / +0 / +0 / 1083 / 1257SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dood topic genot, wederom op de zaterdagavond.quote:
Waar is iedereen heen? We zitten in een avondlockdown
~FEYENOORD~
quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dood topic genot, wederom op de zaterdagavond.
Waar is iedereen heen? We zitten in een avondlockdownheb geen idee
![]()
![]()
En toen niet meer
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Niet posten na 17u.I'm surrounded by morons!
Maar is ook darten bezig dus even multitaskenquote:
quote:
YESHquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:43 schreef engine het volgende:
@:schakeltopia![]()
![]()
![]()
![]()
Leuke stream gevonden genot. Denk ik dan, moet nog beginnen![]()
Rustig...quote:I'm surrounded by morons!
Blijequote:
Ik kijk alleen maar het WKquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:38 schreef engine het volgende:
[..]
Maar is ook darten bezig dus even multitasken
~FEYENOORD~
Mooi tochquote:
Ik ga zo eens buiten kijken of de hemel al groen is.I'm surrounded by morons!
Ik kijk best veel maar dat blijft wel het hoogtepunt. Nu al zin inquote:
Oehhh!quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mooi toch
Ik ga zo eens buiten kijken of de hemel al groen is.![]()
![]()
Jaloersquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mooi toch
Ik ga zo eens buiten kijken of de hemel al groen is.
~FEYENOORD~
aurora borealis?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mooi toch
Ik ga zo eens buiten kijken of de hemel al groen is.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kijk best veel maar dat blijft wel het hoogtepunt. Nu al zin inhey hello. Voorlopig niet naar het buitenland of wel voor je werk?
Ik ga nog steeds naar Nigeriaquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]hey hello. Voorlopig niet naar het buitenland of wel voor je werk?
Blijft maar uitgesteld worden maar waarschijnlijk woensdag vliegen. Tot dat weer uitgesteld wordt
Ik zie wel. Maar zijn al collega's daar dus ga er vanuit dat het wel een keer doorgaat.
Ik zit uitgeteld op de bank. Alles doet me zeer.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dood topic genot, wederom op de zaterdagavond.
Waar is iedereen heen? We zitten in een avondlockdownIk heb er één en ik ben er trots op
Spannend dus. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds naar NigeriaBlijft maar uitgesteld worden maar waarschijnlijk woensdag vliegen. Tot dat weer uitgesteld wordt
Ik zie wel. Maar zijn al collega's daar dus ga er vanuit dat het wel een keer doorgaat.
Oh, dat is minder leuk!quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zit uitgeteld op de bank. Alles doet me zeer.~FEYENOORD~
Ja dat snap ik een hoop werk verzet. Laat Rob je maar lekker verwennen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zit uitgeteld op de bank. Alles doet me zeer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
lekker getuinierd vandaag?quote:Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Mjah. T is voor een goed doel. Heb twee dagen laminaat gelegd met een maatje van me in m'n nieuwe huisje.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Die durft amper in m'n buurt te komen. Als hij maar naar me wijst doet het al pijnquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik een hoop werk verzet. Laat Rob je maar lekker verwennen.
Ik vind dat echt vreselijk werkquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mjah. T is voor een goed doel. Heb twee dagen laminaat gelegd met een maatje van me in m'n nieuwe huisje.Resultaat is dan vaak wel weer mooi
~FEYENOORD~
wij zijn met de vijver bezig geweestquote:
goddomme wat was het koudEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
M'n maatje en ik maakten er maar een grap van.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind dat echt vreselijk werkResultaat is dan vaak wel weer mooi
'Binnenkort starten we onze eigen vloerenlegservice: laat het vloeken maar aan de professionals over. 'Ik heb er één en ik ben er trots op
Heb veel te veel snacks gehaald bij de blauwe reus zo vlak voor sluitingUw ADH vitamine Worst
Ik zit me een partij te gapen hier. Ik kan nauwelijks m'n ogen open houden
Ik was in een oude stal bezig, lekker warmquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
wij zijn met de vijver bezig geweest
goddomme wat was het koud
~FEYENOORD~
Ik heb te veel gezopenquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:16 schreef hemarookworst het volgende:
Heb veel te veel snacks gehaald bij de blauwe reus zo vlak voor sluiting
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Haha nicequote:Op zaterdag 27 november 2021 22:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
M'n maatje en ik maakten er maar een grap van.
'Binnenkort starten we onze eigen vloerenlegservice: laat het vloeken maar aan de professionals over. '
~FEYENOORD~
Heb je in het hooi liggen vozelen dan?quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik was in een oude stal bezig, lekker warm![]()
Arme jij. Lekker je bed in zo dan.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die durft amper in m'n buurt te komen. Als hij maar naar me wijst doet het al pijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoi Charlotte, nee ik was daadwerkelijk aan het werkquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:18 schreef Charz het volgende:
[..]
Heb je in het hooi liggen vozelen dan?~FEYENOORD~
Hey charz 🖐🏻quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oehhh lekkerquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik was in een oude stal bezig, lekker warm
morgen nog ff de laatste dingen en dan kan een deel van het water erinEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
En. Hoe was het vandaag in Den Haag.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
meloene meloene meloenequote:Op zaterdag 27 november 2021 22:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zin in zomer en meloenen nu
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Gaat er veel water in?quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
oehhh lekker
morgen nog ff de laatste dingen en dan kan een deel van het water erin
~FEYENOORD~
Verse vissssquote:
mag ook
* greysbones vaders is geen groenteboer
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
met raamquote:![]()
![]()
vandaag erin gemaakt
kan niet wachten tot de vissen erin kunnen
en een plantenfilter van 3 kuub
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Het ging om de tekst van een carnavalsliedje.. dat begint met ‘MELOENE MELOENE MELOENE’quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Verse vissss
mag ook
* greysbones vaders is geen groenteboer![]()
aah ja ken het liedje deelsquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:22 schreef Charz het volgende:
[..]
Het ging om de tekst van een carnavalsliedje.. dat begint met ‘MELOENE MELOENE MELOENE’
maar niet zo goed dus
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Aangezien we toch weinig kans hebben op carnaval volgend jaar.. hierbij een bietje sfeer op de zaterdagavond.
![]()
Had best wel weer eens carnaval behoeftequote:Op zaterdag 27 november 2021 22:23 schreef Charz het volgende:
Aangezien we toch weinig kans hebben op carnaval volgend jaar.. hierbij een bietje sfeer op de zaterdagavond.Naja 2023 misschien
Same shit, different day
SC hopper present![]()
we maken er gewoon een feestje van Koenquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Had best wel weer eens carnaval behoefteNaja 2023 misschien
![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dilemma. Ik kan nauwelijks meer overeind komen om naar bed te strompelen. Maar op de bank slapen lijkt me niet zo'n strak plan op dit moment.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Arme jij. Lekker je bed in zo dan.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar will ik niet de ding binnen hebben![]()
Uw ADH vitamine Worst
Dan ben je morgen zo stijf als een harkquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dilemma. Ik kan nauwelijks meer overeind komen om naar bed te strompelen. Maar op de bank slapen lijkt me niet zo'n strak plan op dit moment.~FEYENOORD~
Ik had vanavond al een goed voorschotje, had echt een gevoel van de laatste keer dit jaarquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
we maken er gewoon een feestje van Koen![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Uhuquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:28 schreef Charz het volgende:
Carnavals behoefte klinkt als iets heel anders @:koen66
Same shit, different day
SC hopper present![]()
ik wilde het koen niet te moeilijk makenquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:28 schreef Charz het volgende:
Carnavals behoefte klinkt als iets heel anders @:koen66
maar ben het helemaal met je eensEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Klinkt niet best.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan ben je morgen zo stijf als een hark
Ik had vanochtend een pretje om met een stijve nek wakker te worden, kon amper draaien!![]()
was het leuk Koenquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik had vanavond al een goed voorschotje, had echt een gevoel van de laatste keer dit jaar
de meet?>Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja, erg vervelend is datquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:30 schreef Charz het volgende:
[..]
Klinkt niet best.
Ik had vanochtend een pretje om met een stijve nek wakker te worden, kon amper draaien!~FEYENOORD~
Is dat een goeie dipsaus?quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb bolognese chips, nu nog aloa![]()
quote:![]()
hoeveel waren er nu?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
slaap wel Charzquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:32 schreef Charz het volgende:
Moeders gaat naar bed, veel plezier nog!
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:32 schreef Charz het volgende:
~FEYENOORD~
Truste Charquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:32 schreef Charz het volgende:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
oww das een mooi stel bij elkaarquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust
Forum Opties Forumhop: Hop naar: