Daar wacht ik nog even meequote:Op zaterdag 27 november 2021 18:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Hele tijd kerstliedjes op de radio hier
Ja hoorquote:
Ik kan geen stap verzetten op dit momentquote:
Vandaag ook weer druk bezig geweest ?quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja hoor
[..]
Ik kan geen stap verzetten op dit moment
quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vandaag ook weer druk bezig geweest ?
lekker plekje hoorquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah verder met de vloer bezig geweest en wat dingen opgehangenquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja met de trap kan ik pas verder als de ventilatie is gemaakt.quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah verder met de vloer bezig geweest en wat dingen opgehangen![]()
Dat laminaat is netjes gelegd zegquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja met de trap kan ik pas verder als de ventilatie is gemaakt.
En wanneer gebeurd datquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja met de trap kan ik pas verder als de ventilatie is gemaakt.
Ook al zo lekker bezig! Bezige Fok!kertjesquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:24 schreef Stoorzendert het volgende:
Zo! 1 rij tegels verwijderd, het profiel vastgezet en een paar tegeltjes voor de afstand. Morgen verder![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Netjes hoor, maar ga je plakplinten gebruiken? Anders had ik de bestaande plinten even verwijderdquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Netjes hoor, maar ga je plakplinten gebruiken? Anders had ik de bestaande plinten even verwijderd
Word ik nog over gebeld. Voor nu ga ik plat denk ik. Kan wel huilen zo moe en kapot ben ik.quote:
pfiewquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:34 schreef Stoorzendert het volgende:
Echt absurd wat het tegenwoordig allemaal kost. Nieuw wc-hok, hal en overloop stucen (stucen laat ik overigens doen), zit ik op ¤5k aan materiaal
Netjes hoor. Goed opgeschoten of niet dan. Heel mooi.quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo dan. Een stukje zegt ze 😮quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:18 schreef mazaru het volgende:
Stukje met de hond gewandeld. 12.500 stappen
Alles is ook veel duurder geworden.quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:29 schreef Stoorzendert het volgende:
En toch maar besloten ook een vloertje te tegelen i.p.v. een pvc-vloer.
Op de foto is de werkelijke kleur helaas niet heel goed te zien... Nu lijkt het betonMaar dat is het niet.
Het begint ook aardig in de papieren te lopenZit ongeveer 2x begroot nu
![]()
[ afbeelding ]
Ja je betaald al ¤38,- voor een zak (25kg) tegellijm, die heb ik 4 nodig, gipsplaten, tegels à ¤800,-, gereedschap, gereedschaphuur, allerlei kleine dingen als schroeven, pluggen, spijkers, etc. etc. etc. Stucadoor van ¤1600,-quote:
Dan lekker gaan slapenquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Word ik nog over gebeld. Voor nu ga ik plat denk ik. Kan wel huilen zo moe en kapot ben ik.
ja jeetje echt een hoop geld man. echt lekker dat je dat zelf kanquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja je betaald al ¤38,- voor een zak (25kg) tegellijm, die heb ik 4 nodig, gipsplaten, tegels à ¤800,-, gereedschap, gereedschaphuur, allerlei kleine dingen als schroeven, pluggen, spijkers, etc. etc. etc. Stucadoor van ¤1600,-
Allemaal een boel geld. Maar als ik alles zou laten doen ben ik ruim over de ¤15k kwijt...
Ik doe niet alles hoor. Ik heb bijvoorbeeld bij mijn badkamer alleen het voorbereidend werk gedaan. Daarnaast heb ik de schoorsteen laten verwijderen (omdat het rookkanaal in de weg zat voor mijn indeling van de badkamer), Ik heb daarna het gat in het dak zelf gedicht en een dakraam geplaatst. Daarna zijn de werkzaamheden aan de badkamer begonnen door een aannemer. Koste me ¤30kquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja jeetje echt een hoop geld man. echt lekker dat je dat zelf kan
Dat zou niet best zijn.quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb laatst een tand laten trekken bij de noodpost maar volgens mij hebben ze een halve tant laten zitten.
Ik vind het leuk,quote:
Is dat jou badkamer zoals hij wordt?quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:55 schreef Stoorzendert het volgende:
De inloopdouche is ook betegeld met dezelfde tegels als bij het toilet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |