Ja.quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Netjes hoor, maar ga je plakplinten gebruiken? Anders had ik de bestaande plinten even verwijderd
Word ik nog over gebeld. Voor nu ga ik plat denk ik. Kan wel huilen zo moe en kapot ben ik.quote:
pfiewquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:34 schreef Stoorzendert het volgende:
Echt absurd wat het tegenwoordig allemaal kost. Nieuw wc-hok, hal en overloop stucen (stucen laat ik overigens doen), zit ik op ¤5k aan materiaal
Netjes hoor. Goed opgeschoten of niet dan. Heel mooi.quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo dan. Een stukje zegt ze 😮quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:18 schreef mazaru het volgende:
Stukje met de hond gewandeld. 12.500 stappen
Alles is ook veel duurder geworden.quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:29 schreef Stoorzendert het volgende:
En toch maar besloten ook een vloertje te tegelen i.p.v. een pvc-vloer.
Op de foto is de werkelijke kleur helaas niet heel goed te zien... Nu lijkt het betonMaar dat is het niet.
Het begint ook aardig in de papieren te lopenZit ongeveer 2x begroot nu
![]()
[ afbeelding ]
Ja je betaald al ¤38,- voor een zak (25kg) tegellijm, die heb ik 4 nodig, gipsplaten, tegels à ¤800,-, gereedschap, gereedschaphuur, allerlei kleine dingen als schroeven, pluggen, spijkers, etc. etc. etc. Stucadoor van ¤1600,-quote:
Dan lekker gaan slapenquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Word ik nog over gebeld. Voor nu ga ik plat denk ik. Kan wel huilen zo moe en kapot ben ik.
ja jeetje echt een hoop geld man. echt lekker dat je dat zelf kanquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja je betaald al ¤38,- voor een zak (25kg) tegellijm, die heb ik 4 nodig, gipsplaten, tegels à ¤800,-, gereedschap, gereedschaphuur, allerlei kleine dingen als schroeven, pluggen, spijkers, etc. etc. etc. Stucadoor van ¤1600,-
Allemaal een boel geld. Maar als ik alles zou laten doen ben ik ruim over de ¤15k kwijt...
Ik doe niet alles hoor. Ik heb bijvoorbeeld bij mijn badkamer alleen het voorbereidend werk gedaan. Daarnaast heb ik de schoorsteen laten verwijderen (omdat het rookkanaal in de weg zat voor mijn indeling van de badkamer), Ik heb daarna het gat in het dak zelf gedicht en een dakraam geplaatst. Daarna zijn de werkzaamheden aan de badkamer begonnen door een aannemer. Koste me ¤30kquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja jeetje echt een hoop geld man. echt lekker dat je dat zelf kan
Dat zou niet best zijn.quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb laatst een tand laten trekken bij de noodpost maar volgens mij hebben ze een halve tant laten zitten.
Ik vind het leuk,quote:
Is dat jou badkamer zoals hij wordt?quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:55 schreef Stoorzendert het volgende:
De inloopdouche is ook betegeld met dezelfde tegels als bij het toilet
Die is er al. De badkamer heb ik in januari / februari van dit jaar laten makenquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat jou badkamer zoals hij wordt?
Voelt wel zoquote:
Ja, de volgende ellende... Het houdt niet opquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:57 schreef Dotteke het volgende:
Er is een eerste indicatie dat één of meerdere passagiers van de gisteren aangekomen twee vluchten vanuit Zuid-Afrika de nieuwe omicron-variant van het coronavirus bij zich draagt. Dat meldt het RIVM vanavond na een voorlopige analyse.
De testmonsters zijn voor verdere analyse naar het RIVM gestuurd. Bij een aantal van de geteste personen is vermoedelijk de omicron-variant aangetroffen. Het instituut voor nadere analyses uit om definitief vast ge stellen of sprake is van de nieuwe variant. Deze resultaten van alle verdachte testmonsters worden in de loop van zondag verwacht.
wauwquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:54 schreef Stoorzendert het volgende:
oorsteen laten verwijderen (omdat het rookkanaal in de weg zat voor mijn indeling van de badkamer), Ik heb daarna het gat in het dak zelf gedicht en een dakraam geplaatst. Daarna
Heel fijn je kan lockdowns doen en vaccineren wat je wil zolang je mensen laat reizen hou je dit.quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:57 schreef Dotteke het volgende:
Er is een eerste indicatie dat één of meerdere passagiers van de gisteren aangekomen twee vluchten vanuit Zuid-Afrika de nieuwe omicron-variant van het coronavirus bij zich draagt. Dat meldt het RIVM vanavond na een voorlopige analyse.
De testmonsters zijn voor verdere analyse naar het RIVM gestuurd. Bij een aantal van de geteste personen is vermoedelijk de omicron-variant aangetroffen. Het instituut voor nadere analyses uit om definitief vast ge stellen of sprake is van de nieuwe variant. Deze resultaten van alle verdachte testmonsters worden in de loop van zondag verwacht.
echt heel mooiquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:05 schreef Stoorzendert het volgende:
Dit was eerder tijdens de bouw. Hier was nog niet alles af, maar staat de inloopdouche wel op.
De achterwanden van de nisjes (boven toilet en in de inloopdouche) zijn met mozaïek betegeld. Is erg mooi geworden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We hadden eerst deze fraaie muren. Heel mooi denk ik 40 jaar geledenquote:
Dat kloptquote:
Bestaan er badkamers zonder?!?quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:11 schreef Stoorzendert het volgende:
En een tip, als je een badkamer laat maken (of zelf doet), gooi er elektrische vloerverwarming in!!!![]()
![]()
Vroegah was bruin tijdloos…quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat kloptHeb nu toch voor iets gekozen wat min of meer tijdloos is, gewoon strak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |