quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:09 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
We hadden eerst deze fraaie muren. Heel mooi denk ik 40 jaar geleden![]()
[ afbeelding ]
Nja, bij nieuwe badkamers is het eigenlijk wel standaard, maar je zou ook kunnen kiezen voor vloerverwarming op de CV. Dus met die leidingen in de vloer. Ik heb nu elektrisch, en kan dat schakelen via een app (WiFi). Op de CV schakelt 'ie op je thermostaat in de woonkamer. Of je moet met grote omwegen een thermostaat op je badkamer fixen...quote:
Dat is ook zo!quote:
Ahzo, ja. Vloerverwarming heb ik op alle badkamers, zelfs op de extra pleequote:Op zaterdag 27 november 2021 20:13 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nja, bij nieuwe badkamers is het eigenlijk wel standaard, maar je zou ook kunnen kiezen voor vloerverwarming op de CV. Dus met die leidingen in de vloer. Ik heb nu elektrisch, en kan dat schakelen via een app (WiFi). Op de CV schakelt 'ie op je thermostaat in de woonkamer. Of je moet met grote omwegen een thermostaat op je badkamer fixen...
Op alle badkamers?!quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ahzo, ja. Vloerverwarming heb ik op alle badkamers, zelfs op de extra plee
Elektrische vloerverwarming wordt overigens meestal alleen gelegd waar je loopt. Dus niet onder het bad enz. Dat is verloren energie aangezien elektrische vloerverwarming de ruimte niet verwarmd in tegenstelling tot CV vloerverwarming. Ik heb dan ook nog wel een radiator hangen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ahzo, ja. Vloerverwarming heb ik op alle badkamers, zelfs op de extra plee
Had je mijn DM gehad?quote:
Ja had je ook geantwoord.quote:
Om 19.34 maar heb het je nog een keer gestuurd.quote:
Neinquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Om 19.34 maar heb het je nog een keer gestuurd.
Van voor naar achter vegen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |