Blijequote:
Ik kijk alleen maar het WKquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:38 schreef engine het volgende:
[..]
Maar is ook darten bezig dus even multitasken
Mooi tochquote:
Ik kijk best veel maar dat blijft wel het hoogtepunt. Nu al zin inquote:
Oehhh!quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mooi toch
Ik ga zo eens buiten kijken of de hemel al groen is.
Jaloersquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mooi toch
aurora borealis?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mooi toch
quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kijk best veel maar dat blijft wel het hoogtepunt. Nu al zin in
Ik ga nog steeds naar Nigeriaquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]hey hello. Voorlopig niet naar het buitenland of wel voor je werk?
Ik zit uitgeteld op de bank. Alles doet me zeer.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dood topic genot, wederom op de zaterdagavond.
Waar is iedereen heen? We zitten in een avondlockdown
Spannend dus. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds naar NigeriaBlijft maar uitgesteld worden maar waarschijnlijk woensdag vliegen. Tot dat weer uitgesteld wordt
Ik zie wel. Maar zijn al collega's daar dus ga er vanuit dat het wel een keer doorgaat.
Oh, dat is minder leuk!quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zit uitgeteld op de bank. Alles doet me zeer.
Ja dat snap ik een hoop werk verzet. Laat Rob je maar lekker verwennen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zit uitgeteld op de bank. Alles doet me zeer.
lekker getuinierd vandaag?quote:
Mjah. T is voor een goed doel. Heb twee dagen laminaat gelegd met een maatje van me in m'n nieuwe huisje.quote:
Die durft amper in m'n buurt te komen. Als hij maar naar me wijst doet het al pijnquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik een hoop werk verzet. Laat Rob je maar lekker verwennen.
Ik vind dat echt vreselijk werkquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mjah. T is voor een goed doel. Heb twee dagen laminaat gelegd met een maatje van me in m'n nieuwe huisje.
wij zijn met de vijver bezig geweestquote:
M'n maatje en ik maakten er maar een grap van.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind dat echt vreselijk werkResultaat is dan vaak wel weer mooi
Ik was in een oude stal bezig, lekker warmquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
wij zijn met de vijver bezig geweest
goddomme wat was het koud
Ik heb te veel gezopenquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:16 schreef hemarookworst het volgende:
Heb veel te veel snacks gehaald bij de blauwe reus zo vlak voor sluiting
Haha nicequote:Op zaterdag 27 november 2021 22:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
M'n maatje en ik maakten er maar een grap van.
'Binnenkort starten we onze eigen vloerenlegservice: laat het vloeken maar aan de professionals over. '
Heb je in het hooi liggen vozelen dan?quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik was in een oude stal bezig, lekker warm
Arme jij. Lekker je bed in zo dan.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die durft amper in m'n buurt te komen. Als hij maar naar me wijst doet het al pijn
Hoi Charlotte, nee ik was daadwerkelijk aan het werkquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:18 schreef Charz het volgende:
[..]
Heb je in het hooi liggen vozelen dan?
Hey charz 🖐🏻quote:
oehhh lekkerquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik was in een oude stal bezig, lekker warm
En. Hoe was het vandaag in Den Haag.quote:
meloene meloene meloenequote:Op zaterdag 27 november 2021 22:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zin in zomer en meloenen nu
Gaat er veel water in?quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
oehhh lekker
morgen nog ff de laatste dingen en dan kan een deel van het water erin
Verse vissssquote:
met raamquote:
Het ging om de tekst van een carnavalsliedje.. dat begint met ‘MELOENE MELOENE MELOENE’quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Verse vissss
mag ook
* greysbones vaders is geen groenteboer
aah ja ken het liedje deelsquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:22 schreef Charz het volgende:
[..]
Het ging om de tekst van een carnavalsliedje.. dat begint met ‘MELOENE MELOENE MELOENE’
Had best wel weer eens carnaval behoeftequote:Op zaterdag 27 november 2021 22:23 schreef Charz het volgende:
Aangezien we toch weinig kans hebben op carnaval volgend jaar.. hierbij een bietje sfeer op de zaterdagavond.
we maken er gewoon een feestje van Koenquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Had best wel weer eens carnaval behoefteNaja 2023 misschien
Dilemma. Ik kan nauwelijks meer overeind komen om naar bed te strompelen. Maar op de bank slapen lijkt me niet zo'n strak plan op dit moment.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Arme jij. Lekker je bed in zo dan.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar will ik niet de ding binnen hebben
Dan ben je morgen zo stijf als een harkquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dilemma. Ik kan nauwelijks meer overeind komen om naar bed te strompelen. Maar op de bank slapen lijkt me niet zo'n strak plan op dit moment.
Ik had vanavond al een goed voorschotje, had echt een gevoel van de laatste keer dit jaarquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
we maken er gewoon een feestje van Koen![]()
![]()
Uhuquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:28 schreef Charz het volgende:
Carnavals behoefte klinkt als iets heel anders @:koen66
ik wilde het koen niet te moeilijk makenquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:28 schreef Charz het volgende:
Carnavals behoefte klinkt als iets heel anders @:koen66
Klinkt niet best.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan ben je morgen zo stijf als een hark
was het leuk Koenquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik had vanavond al een goed voorschotje, had echt een gevoel van de laatste keer dit jaar
Ja, erg vervelend is datquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:30 schreef Charz het volgende:
[..]
Klinkt niet best.
Ik had vanochtend een pretje om met een stijve nek wakker te worden, kon amper draaien!
Is dat een goeie dipsaus?quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb bolognese chips, nu nog aloa
quote:
slaap wel Charzquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:32 schreef Charz het volgende:
Moeders gaat naar bed, veel plezier nog!
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:32 schreef Charz het volgende:
Truste Charquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:32 schreef Charz het volgende:
oww das een mooi stel bij elkaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |