Valt best mee volgens mijquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mijn hemel, die reacties weer... "Het LEGER wort ingezed tegen de eige burgers!"!"!"
Nederland is echt een land van ongelooflijke zeikerds.
Jawel.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat maakt het niet waar dat ze direct het salaris van een sergeant krijgen door te prikken als ze nog student zijn.
Ehm...niet dus, daarom zijn het relschoppers.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom is het de schuld van iemand anders? Relschoppers kunnen zich ook gewoon gedragen.
Die sergeant kan zomaar eens 20jaar sergeant moeten zijn voordat er een bevordering mogelijk is. En dan is het ook niet dat hij/zij er een paar 100 euro per maand bij krijgt, dat houd met een paar tientjes wel op.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Startsalaris is iets anders dan wat ze met dit bijbaantje krijgen natuurlijk. En een sergeant kan promotie krijgen?
Dat is een keuze. En dan kiezen ze ook voor repressie tegen zichzelf.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:03 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Ehm...niet dus, daarom zijn het relschoppers.
Helaas wel, echter heb ik nooit voor één van deze mongolen gekozen, dus ik kan mij met een gerust hart buiten deze groep scharen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 11:34 schreef quo_ het volgende:
[..]
Het land wordt gemaakt door de burgers. En helaas hebben wij een overschot aan eigenzinnige egoistische debielen met een IQ ter waarde van een schoenmaat.
Als we stoppen met het verschaffen van een podium en het geven van aandacht aan deze groep zal het hier zienderogen opknappen.
Tijd voor een corona IC factory, bestuurd door robots.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:33 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Nadeel is dat opschalen van de zorg waarschijnlijk 1,5 tot 3 jaar duurt als we kijken naar IC capaciteit. De mensen die nu in de opleiding zitten, zijn aan het einde van hun 1,5 jaar traject en er zijn meer mensen uitgestroomd dan er in de opleidingen zitten. Laat ze dan ook meteen inzetten op politie capaciteit, die kunnen we ook wel gebruiken.
Ik zou niet wachten op het opschalen ook al zet men er nu vol op in.
Hier ontkom je niet aan als het code zwart is. Personeel krijgt het nu al flink voor de kiezen. En hoe gaan ze reageren als je ze moet vertellen dat ze geen hulp krijgen omdat er geen plek is? Het is heftig maar het zorgpersoneel MOET fatsoenlijke beveiliging krijgen.quote:Op zondag 28 november 2021 00:00 schreef trein2000 het volgende:
Tja ik snap wel dat het op enig moment moet. Maar lui in groene pakken op straat/in het ziekenhuis is wel heel apocalyptisch. Moet je eigenlijk zien te vermijden, is alleen maar agressie opwekkend.
Zo lang mogelijk proberen te rekken met politie en marechaussee, in ieder geval in de zichtbare en aanspreekbare rol.
Absoluut en als het moet dan moet het. Maar je moet er wel alles aan doen om het te voorkomen.quote:Op zondag 28 november 2021 00:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hier ontkom je niet aan als het code zwart is. Personeel krijgt het nu al flink voor de kiezen. En hoe gaan ze reageren als je ze moet vertellen dat ze geen hulp krijgen omdat er geen plek is? Het is heftig maar het zorgpersoneel MOET fatsoenlijke beveiliging krijgen.
[ twitter ]
het gebruiken van een vaccin is een ieder zijn eigen gebruik als hij daartoe besluit. Heb is uberhaupt onzin om 50- te vaccineren want wie is vanaf dag 1 of pre-vaccinatie dominant in de ziekenhuisopnames?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:03 schreef devlinmr het volgende:
onzin? We worden gegijzeld door 10% van de bevolking die zichzelf belangrijker vindt dan de samenleving en zichzelf defacto daardoor zelf buiten de maatschappij plaatsen
Nee, ik doel op al die Maroks die aan het rellen waren.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:06 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Maroks? Je doelt op Youssef die Giovanni blijkt te heten?
Yup, dan wordt het pas gevaarlijk!quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:57 schreef superniger het volgende:
Gaat AchJa dan heel de dag pang pang roepen?
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:07 schreef Werkperd het volgende:
Na chaos komt orde. Uiteindelijk zal iedereen gedwongen worden om zich te laten vergiftigen (vaccineren).
De Wappie in al zijn facettenquote:Op zondag 28 november 2021 00:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hier ontkom je niet aan als het code zwart is. Personeel krijgt het nu al flink voor de kiezen. En hoe gaan ze reageren als je ze moet vertellen dat ze geen hulp krijgen omdat er geen plek is? Het is heftig maar het zorgpersoneel MOET fatsoenlijke beveiliging krijgen.
[ twitter ]
Ah zoals die blanke coronaontkenner die met een kogel in zijn buik in de ic kwam. Die marok?quote:Op zondag 28 november 2021 05:40 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Nee, ik doel op al die Maroks die aan het rellen waren.
ongevaccineerde mensen met een gemiddelde leeftijd van~50quote:Op zondag 28 november 2021 00:33 schreef Derrazi het volgende:
[..]
het gebruiken van een vaccin is een ieder zijn eigen gebruik als hij daartoe besluit. Heb is uberhaupt onzin om 50- te vaccineren want wie is vanaf dag 1 of pre-vaccinatie dominant in de ziekenhuisopnames?
dus omdat jij een bedrag betaald ontslaat je dat van eigen verantwoordelijkheid te nemen... Over drog reden gesprokenquote:daarnaast is je drogreden onzin. de groep mensen die niet voor een vaccin hebben gekozen gaan niet over een vaccinatie en daarnaast betaalt elke Nederlandse staatsburger een paar duizend euro voor zorg per jaar aan premie's en belastingen. Dan mag je goede zorg verwachten, zeker als grondrecht a la het grondrecht op betaalbare woningen. Helaas draait het bij het kabinet pre-corona alleen hoe goed de top en het hogere bedrijfsleven verdienen en niet op fatsoenlijke bedrijfsvoering zoals een zorgsysteem dat goed werkt.
Heeee een doelpaal die verplaatst wordtquote:Het LNAZ adviseerde niet zomaar voor het verplichten van de griepprik voor zorgmedewerkers. Omdat het uitvallen van zorgmedewerkers gewoon flinke problemen oplevert.
Weer iets wat niet gaat gebeurenquote:Op zondag 28 november 2021 10:39 schreef Donaldson het volgende:
Ah leuk.. kunnen we Srebrenica naspelen met ongevaccineerden in de rol van moslimmannen.
Dat dit zou moeten om tegen de bevolking in te zetten al gaat het dan om relschoppers is triest. Dit, omdat het weer net als de sector zorg laat zien wat een jarenlange afschaling en of bezuinigen van politie te weeg kan brengen.quote:Op zondag 28 november 2021 00:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Absoluut en als het moet dan moet het. Maar je moet er wel alles aan doen om het te voorkomen.
Jij denkt serieus dat als we 100 bedden meer hadden gehad we niet in precies dezelfde situatie hadden gezeten?quote:Op zondag 28 november 2021 11:29 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat dit zou moeten om tegen de bevolking in te zetten al gaat het dan om relschoppers is triest. Dit, omdat het weer net als de sector zorg laat zien wat een jarenlange afschaling en of bezuinigen van politie te weeg kan brengen.
Kom je uiteindelijk hoger dan Sergeant Majoor? Dat paste men het in verleden vaak toe om je net voor je pensioen die rang te geven zodat je pensioen hoger werd.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:05 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Die sergeant kan zomaar eens 20jaar sergeant moeten zijn voordat er een bevordering mogelijk is. En dan is het ook niet dat hij/zij er een paar 100 euro per maand bij krijgt, dat houd met een paar tientjes wel op.
Ik mag hopen dat ze de Natres niet gaan inzetten bij rellen. Dan voorzie ik een hoop extra vacatures 😂
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |