Hopelijk word je helemaal de tering in gemept.quote:Op vrijdag 26 november 2021 12:14 schreef KingRoland het volgende:
Als avondklok ingaat ga ik naar de coolsingel
Nounounouquote:Op vrijdag 26 november 2021 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk word je helemaal de tering in gemept.
Smoesjes moeten zoeken om bij de grootste proletenwinkel der aarde naar binnen te kunnen stappenquote:Op vrijdag 26 november 2021 12:04 schreef Caland het volgende:
Ik ben het waarschijnlijk met je eens, maar voor olie maakt het echt geen reet uit
Zelfde type figuren die het telkens doenquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:36 schreef 3rr0r het volgende:
Net een meisje van haar iPhone beroofd in het park en dan gaan chillen met matties bij de FEBOMooi in beeld nu. Zie eerste stukje video:
https://www.at5.nl/artike(...)-herkenbaar-in-beeld
Misschien kun je een werkgroep gaan zoeken om dit te boven komen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Smoesjes moeten zoeken om bij de grootste proletenwinkel der aarde naar binnen te kunnen stappenIk denk dat er weinig winkels zijn waar ik een grotere teringhekel aan heb dan de Action.
Ik zit al met je moeder in een ‘werkgroep’.quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Misschien kun je een werkgroep gaan zoeken om dit te boven komen.
Dan raad ik je Oeroeg van Hella Haasse aan.quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zit al met je moeder in een ‘werkgroep’.
Ken alleen Robin Haase.quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dan raad ik je Oeroeg van Hella Haasse aan.
Bijna nieuwe cijfers + vanavond de persco.quote:
Graag duiding @belg @Lenny77 @capuchon_jongenquote:Op vrijdag 26 november 2021 15:03 schreef onlogisch het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)-nieuwe-variant.html
Bij de vorige persco had ik een bannetje.quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bijna nieuwe cijfers + vanavond de persco.
COR wordt een TOPSHOW de komende uren.
@:Lenny_Leonard
@:Coco
@:Zipportal
@:Caland
We doen gewoon de winkels om 5 uur dicht. Daar zal dat virusje niet van terughebben.quote:Op vrijdag 26 november 2021 15:03 schreef onlogisch het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)-nieuwe-variant.html
Ik tot dinsdagquote:
Ik heb net koffie gezetquote:Op vrijdag 26 november 2021 15:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ga mij een glas witte wijn inschenken, nu.
quote:Op vrijdag 26 november 2021 15:24 schreef Caland het volgende:
Zou alleen volgende week naar Peter Pannenkoek gaan
Wanbeleid
Ik las iets anders… lolquote:Op vrijdag 26 november 2021 16:29 schreef GGMM het volgende:
Bijlow kan nog niet keepen tegen Twente
Erg mooi
Fijn, dank je.quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat. Zodra ik weer thuis ben laat ik het uiteraard weten.
Zou je dit nou wel doen met COVID?quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat. Zodra ik weer thuis ben laat ik het uiteraard weten.
quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou je dit nou wel doen met COVID?
Beetje meer aandacht voor je ouders mag wel hoor.
Ja nu vraag je erom héquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:17 schreef Coco het volgende:
@:Oriente stop eens mij te stalken met likes.
Ferd krijgt jou nog wel. Er komen tribunalen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Avondkloklockdown overtreden. Op naar CORRED.
quote:Depp zou naar verluid $60.000 dollar hebben uitgegeven aan waterdichte jassen om de medewerkers om hem heen veilig en droog te houden.
Volgens een rapport waren de werkomstandigheden op de speciaal gebouwde sets in de bekende Pinewood Studio's behoorlijk verraderlijk, aangezien iedereen (nogal logisch) constant nat werd.
Ohh, suit you Sir!quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:12 schreef Lange_Lans het volgende:
https://www.filmtotaal.nl/nieuws/86398
JOHNNY DEPP REDDE HET LEVEN VAN 500 'PIRATES OF THE CARIBBEAN'-CREWLEDEN
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de cultureel armoedigen die dat niet kennen.
Filmtotaal. Niet geklikt.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Welk stukje?quote:Op vrijdag 26 november 2021 15:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag duiding @:belg @:lenny77 @:capuchon_jongen
Mijn werkgever was er als de eerste bij om alles op slot te gooien, maar is nu nog angstvallig stil.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik baal van het thuiswerkadvies: werk thuis.
Jullie kennen allemaal verdomme een ex-pwc'er hier en dan vragen jullie haar niet eens om duiding.quote:Op vrijdag 26 november 2021 15:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag duiding @:belg @:lenny77 @:capuchon_jongen
Ik mag gewoon 5 dagen naar kantoorquote:Op vrijdag 26 november 2021 23:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mijn werkgever was er als de eerste bij om alles op slot te gooien, maar is nu nog angstvallig stil.
Ik ga met spullen gooien als ik niet meer naar kantoor kan.
Wie danquote:Op vrijdag 26 november 2021 23:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jullie kennen allemaal verdomme een ex-pwc'er hier en dan vragen jullie haar niet eens om duiding.
man man man
Kwaliteit boven kwantiteit maat. Je moet die gekke coaches enzo weigeren.quote:Op vrijdag 26 november 2021 23:46 schreef KingRoland het volgende:
op linkedin nu 1239 connecties
@:lange_lans @:lenny_leonard ik kom er wel
Ben je bij je ouders blijven slapen ofzo?quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bioscoopbroek kunnen we dus thuis laten..quote:Op vrijdag 26 november 2021 23:26 schreef Wereldgozer het volgende:
Weer 1.5 meter in de bios
Erg mooi @:Zipportal
Na 12en krijgen we wel een reactie.quote:Op zaterdag 27 november 2021 08:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ben je bij je ouders blijven slapen ofzo?
Tenzij 'ie daar aan de rum heeft gezeten, dan wordt het half 4.quote:Op zaterdag 27 november 2021 08:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Na 12en krijgen we wel een reactie.
Geen carport of garage hebbenquote:Op zaterdag 27 november 2021 09:51 schreef Caland het volgende:
Erg ligt sneeuw op mijn auto
Walgelijk
@:lenny_leonard
Gezien ja, was eigenlijk aan het wachten op het biergooienquote:
Ben je een vrouw of wat ben je?quote:Op zaterdag 27 november 2021 11:06 schreef maxi-mus het volgende:
Hardop gelachen om de schwalbe op 1:17.
[ twitter ]
Ze motten met paintballgeweren op dit volk schieten.quote:Op zaterdag 27 november 2021 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben je een vrouw of wat ben je?
Nou we krijgen geen antwoorden op onze journalistieke vragen
Daar zijn we te pauper voor @Tjackaquote:Op zaterdag 27 november 2021 09:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen carport of garage hebben
Laat het schuiven maar aan ons over.quote:Op zaterdag 27 november 2021 11:23 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Alleen laten ze daar het sneeuwschuiven van de velden wel weer aan de mannen over.
Doe je dat omdat je zo elegant bent ten opzichte van de vrouwen?quote:Op zaterdag 27 november 2021 11:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laat het schuiven maar aan ons over.
Een beetje schreeuwen kun je wel aan die Duitsers overlaten.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 27 november 2021 11:32 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Doe je dat omdat je zo elegant bent ten opzichte van de vrouwen?
10% van de 600 teruggevlogen Nederlanders uit Zuid-Afrika zijn positief getest op de r0na. Allicht dat het variantje daar al tussen zit.quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:08 schreef AFCNiels het volgende:
Dat nieuwe variantje zullen we inmiddels ook wel binnen hebben.
[ twitter ]
Dat lijkt me wel. En ook wel met vluchten daarvoor.quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
10% van de 600 teruggevlogen Nederlanders uit Zuid-Afrika zijn positief getest op de r0na. Allicht dat het variantje daar al tussen zit.
teringquote:Op zaterdag 27 november 2021 11:06 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
@Coco heeft hier en leuke gif bij van Babelquote:Op zaterdag 27 november 2021 11:06 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@GGMM
@maxi-mus
@JR-Style-93What can change the nature of a man?
quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:55 schreef Coco het volgende:
~Coco Reviews~
Dune (2021) - IMDb@Zipportal wat doen we hier mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:GGMM
@:maxi-mus
@:Jr-style-93
quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:55 schreef Coco het volgende:
~Coco Reviews~
Dune (2021) - IMDbDie film van jou vond ik een zesje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:GGMM
@:maxi-mus
@:Jr-style-93
En je vriendin?quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die film van jou vond ik een zesje.
Die ging na 10 minuten naar boven. Ik citeer: 'naar deze onzin ga ik niet kijken, tot morgen'.quote:
Jaquote:Op zaterdag 27 november 2021 13:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanwege corona of vanwege het weer?
Nee.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanwege corona of vanwege het weer?
Nee maar het wordt hier wel ineens HEEL donkerquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus @:coco loopt te liegen
Like ingetrokken
Opsluiten.quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
@:Zipportal wat doen we hier mee?
Klinkt goedquote:Op zaterdag 27 november 2021 15:26 schreef Caland het volgende:
Volgend weekend een potje van Bayer Leverkusen meepakken
Een klap in het gezicht van @:lenny_leonard
Dan kan je beter naar Aston Villa imo. Of het moet een specifieke reden hebben.quote:Op zaterdag 27 november 2021 15:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klinkt goed
Ik ben met mijn pa van plan om over twee weken een potje van Birmingham City mee te pakken.
Aston was de eerste keuze maar die spelen uit dat weekend.quote:Op zaterdag 27 november 2021 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan kan je beter naar Aston Villa imo. Of het moet een specifieke reden hebben.
Kan je meteen Peaky Blinders tourtje doen, geloof dat het Birmingham stadion ook in/rond die wijk ligt.quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Aston was de eerste keuze maar die spelen uit dat weekend.
matige stad maatquote:Op zaterdag 27 november 2021 15:26 schreef Caland het volgende:
Volgend weekend een potje van Bayer Leverkusen meepakken
Een klap in het gezicht van @:lenny_leonard
Ga ook niet naar die stad, gewoon even snel op en neer om een potje voetbal te zien. Toch best dichtbij voor mij.quote:
hoef je niet gelijk zo boos te doenquote:Op zaterdag 27 november 2021 16:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga ook niet naar die stad, gewoon even snel op en neer om een potje voetbal te zien. Toch best dichtbij voor mij.
Zat deze week nog in de ICE met Celtic fans die ook naar Leverkusen via Düsseldorf gingen. Mooie mensen blijven dat. Verder inderdaad geen stad om te (ver)blijven.quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga ook niet naar die stad, gewoon even snel op en neer om een potje voetbal te zien. Toch best dichtbij voor mij.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 15:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klinkt goed
Ik ben met mijn pa van plan om over twee weken een potje van Birmingham City mee te pakken.
quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoef je niet gelijk zo boos te doen
quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoef je niet gelijk zo boos te doen
sorry hoorquote:Op zaterdag 27 november 2021 16:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat lees je toch, daar gaat hij morgen heen. Dom varken.
als je zo reageert ga ik nooit meer moderator voor je spelen ergens hoorquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Moet jij zeggen
Jij bent niet veel slimmer dan iemand met down
Oh nee!quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als je zo reageert ga ik nooit meer moderator voor je spelen ergens hoor
Dank je welquote:Op zaterdag 27 november 2021 16:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh nee!
Sorry Tjacka, hopelijk bedenk je je nog want jij was zo'n goede mod
Like gezet. Beter tyf je op. Nsb'erquote:Op zaterdag 27 november 2021 16:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als je zo reageert ga ik nooit meer moderator voor je spelen ergens hoor
Nou zegquote:Op zaterdag 27 november 2021 17:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Like gezet. Beter tyf je op. Nsb'er
Sorry maat, liet me even gaan. User @Tjacka heeft me vandaag erbij gelapt, wat me op een note is komen te staan.quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou zeg
Laten we een beetje aardig zijn voor elkaar mensen
Jij bent het schoolvoorbeeld dat mensen overspannen raken in de zorg.quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Like gezet. Beter tyf je op. Nsb'er
In de zorg? Hij zit gewoon de hele dag achter een bureau voor het salaris van twee IC verpleegkundigen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij bent het schoolvoorbeeld dat mensen overspannen raken in de zorg.
Biefstuk is heerlijk, geniet er lekker van!quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:36 schreef Caland het volgende:
Ik was net bij de coop en daar lagen twee dikke kogelbiefstukken met een 50% sticker erop
@:drizzt_dourden kan dus wel raden wat ik vanavond ga eten
Ter info
Drizzt neemt ons niet serieusquote:Op zaterdag 27 november 2021 17:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Drizzt_DoUrden je hebt nog steeds niet laten weten wat je gisteren bij je ouders hebt gegeten.
Ik eis opheldering!
Jij moet nog even vertellen met wie je Chinees hebt gegeten.quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Biefstuk is heerlijk, geniet er lekker van!
Ik had een maaltijdsalade @:Drizzt_DoUrden
Vertel ik gewoon, ondanks dat jij gisteren niet bekend hebt gemaakt wat je bij je ouders hebt gegeten.
Had ik dat beloofd?quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij moet nog even vertellen met wie je Chinees hebt gegeten.
biefstuk koop je als je geld hebt bij de slagerquote:Op zaterdag 27 november 2021 17:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Biefstuk is heerlijk, geniet er lekker van!
Ik had een maaltijdsalade @:Drizzt_DoUrden
Vertel ik gewoon, ondanks dat jij gisteren niet bekend hebt gemaakt wat je bij je ouders hebt gegeten.
Nou hier ben ik het eigenlijk wel mee eens jaquote:Op zaterdag 27 november 2021 17:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
biefstuk koop je als je geld hebt bij de slager
jullie paupers komen daar waarschijnlijk nooit
ja ik nietquote:Op zaterdag 27 november 2021 17:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In de zorg? Hij zit gewoon de hele dag achter een bureau voor het salaris van twee IC verpleegkundigen.
Ik vind daar wat van
Dit is niet waar.quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In de zorg? Hij zit gewoon de hele dag achter een bureau voor het salaris van twee IC verpleegkundigen.
Ik vind daar wat van
Hopelijk heeft de slager een van zijn teennagels in die hamburger verstopt.quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:50 schreef Tjacka het volgende:
ik ga een hamburger eten (van de slager)
het lijkt mij niet dat hij 800 euro omzet per maand kwijt wiltquote:Op zaterdag 27 november 2021 17:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hopelijk heeft de slager een van zijn teennagels in die hamburger verstopt.
geloof jij dat marco b een pedofiel isquote:Op zaterdag 27 november 2021 17:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Excuus. Feitelijke onjuistheden betreur ik zeer
Dat lijkt mij ook niet.quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het lijkt mij niet dat hij 800 euro omzet per maand kwijt wilt
Nou ja pedofiel. Geloof wel dat hij aan tienermeisjes heeft gezeten.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
geloof jij dat marco b een pedofiel is
Oh, heb je ook de Mediacourant gelezen?quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
geloof jij dat marco b een pedofiel is
En ondertussen krijgt bureauslaaf @Lenny_Leonard een boosterprik terwijl types als @yvonne die wel gewoon hard nodig hebbenquote:Op zaterdag 27 november 2021 17:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind daar wat van
Nederland bungelt gewoon weer helemaal onderaan het lijstje van Landen die de boosterprik al hebben gegeven. #HUGODEJONGEKANNIKS.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:04 schreef Caland het volgende:
[..]
En ondertussen krijgt bureauslaaf @:lenny_leonard een boosterprik terwijl types als @:yvonne die wel gewoon hard nodig hebben
Wat een land
We hebben vaccins genoeg in Nederland.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:04 schreef Caland het volgende:
[..]
En ondertussen krijgt bureauslaaf @:lenny_leonard een boosterprik terwijl types als @:yvonne die wel gewoon hard nodig hebben
Wat een land
Excuses geaccepteerd.quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Excuus. Feitelijke onjuistheden betreur ik zeer
nee wel roddelpraatquote:Op zaterdag 27 november 2021 18:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, heb je ook de Mediacourant gelezen?
Mediacourantgoden.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, heb je ook de Mediacourant gelezen?
Geniet er lekker van maatquote:Op zaterdag 27 november 2021 18:09 schreef tong80 het volgende:
Spaghetti carbonara met kip, spek en groenten
Hallo Tong.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:09 schreef tong80 het volgende:
eet smakkelijk lieverdquote:Op zaterdag 27 november 2021 18:09 schreef tong80 het volgende:
Ik las Johnny Repquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dank je brother.quote:
Hallo Rickert. Wanneer tijd komt raad.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hallo Tong.
Wanneer je boosterprikkie dan?
Oe wat klef. Ha ha haquote:
Is yoghurt om te eten of om te drinken ?quote:
Die Griekse is best lekker om je pik in te steken.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is yoghurt om te eten of om te drinken ?
Dit is voor kleutersquote:
Stibeza bedankt voor het Kerstpakket voor m'n moeder. Trots op moekes, en dat ze waardering krijgt voor het goede werk dat ze al jaren doet. Veur die ouwe minse. Het snoepgoed wordt eerlijk verdeeld tussen Wim en ondergetekende. In januari weer afslanken. En in januari weer zelf op weg naar de bejaardenleeftijd. Ik voel me jong met m'n 59 jaar. Als je beste vrienden van vroeger al meermaals opa zijn. Zijde gij er één van Letta's? Jazeker. En er trots op ok nog.quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij bent het schoolvoorbeeld dat mensen overspannen raken in de zorg.
Die gast weet het wel leuk op te schrijven allemaal.quote:
Jammer dat die comments er niet meer zijn maar hij weet echt hele mooie synoniemen etc te bedenken ja.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die gast weet het wel leuk op te schrijven allemaal.
prachtig hermanquote:Op zaterdag 27 november 2021 18:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stibeza bedankt voor het Kerstpakket voor m'n moeder. Trots op moekes, en dat ze waardering krijgt voor het goede werk dat ze al jaren doet. Veur die ouwe minse. Het snoepgoed wordt eerlijk verdeeld tussen Wim en ondergetekende. In januari weer afslanken. En in januari weer zelf op weg naar de bejaardenleeftijd. Ik voel me jong met m'n 59 jaar. Als je beste vrienden van vroeger al meermaals opa zijn. Zijde gij er één van Letta's? Jazeker. En er trots op ok nog.
Herm.
Toch gaat de deurbel. Dit keer Sabrina. Van Betuwezorg. Op zaterdag en zondag is Sabrina, Franka, Elze, of Jenny er voor je. Sabrina zei net dat ze m'n stukjes graag leest. Waarop ik zei dat ik er over kan schrijven, maar niet doe. Anders wordt het zo'n geslijm. Ze kon me niet tegenhouden. Ik hoop niet dat het als geslijm over komt. En Sabrina met een glimlach dit stukje leest. Voor dit soort hulpverleensters is het ieder weekend koopzondag. Onbetaalbaar en goud waard.
Herman.
https://www.facebook.com/(...)on_generic&ref=notif
maar denk jij dat hij jonge meisjes neukt of nietquote:Op zaterdag 27 november 2021 18:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die gast weet het wel leuk op te schrijven allemaal.
Nee, ik gok van niet. Ik gok wel dat hij wat gedaan heeft met een deelnemer van de Voice Kids dat ongepast is. Hoe oud die kids zijn weet ik eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar denk jij dat hij jonge meisjes neukt of niet
Geloof jij dat hij een tijdje terug iemand in een weiland heeft geneukt?quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar denk jij dat hij jonge meisjes neukt of niet
Ik zou hier trouwens nog twee keer over nadenken gezien de persco van ome Boris van zojuist.quote:Op zaterdag 27 november 2021 15:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klinkt goed
jaquote:Op zaterdag 27 november 2021 18:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Geloof jij dat hij een tijdje terug iemand in een weiland heeft geneukt?
Oh dat is beter dan de 35% bij de AH. Hoewel ik het zelf nooit koop, vlees met zo'n sticker.quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:36 schreef Caland het volgende:
Ik was net bij de coop en daar lagen twee dikke kogelbiefstukken met een 50% sticker erop
@:drizzt_dourden kan dus wel raden wat ik vanavond ga eten
Ter info
Zegt niet altijd wat. Ook keer kogelbiefstuk bij een echte slager gehaald maar die smaakte maar matig, Biefstuk van Excellent bij de AH was dan beter. Maar ook weleens allerlei vlees voor de BBQ en dat was bij een slager natuurlijk veel beter. Maar geen garantie dus.quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
biefstuk koop je als je geld hebt bij de slager
jullie paupers komen daar waarschijnlijk nooit
Waarom niet?quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh dat is beter dan de 35% bij de AH. Hoewel ik het zelf nooit koop, vlees met zo'n sticker.
Afgezien van dat de smaak dan vaak toch minder is geworden, ben ik daarmee niet zo van living on the edge. Geen zin om diarree te krijgen door zoiets. Bij biefstuk zie je ook duidelijk hoe de kleur (en ik schat in geur) verandert richting einde houdbaarheidsdatum.quote:
een stukke klok zegt ook twee keer de juiste tijdquote:Op zaterdag 27 november 2021 18:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zegt niet altijd wat. Ook keer kogelbiefstuk bij een echte slager gehaald maar die smaakte maar matig, Biefstuk van Excellent bij de AH was dan beter. Maar ook weleens allerlei vlees voor de BBQ en dat was bij een slager natuurlijk veel beter. Maar geen garantie dus.
Njah, die houdbaarheidsdatums worden bij supermarkten zo ruim binnen de veiligheidsmarge genomen dat je dat over het algemeen prima kan eten of drinken. Gewoon even kijken en ruiken. Drink melk ook nog wel over datum, maar ik leef dan ook wel echt op het randje.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Afgezien van dat de smaak dan vaak toch minder is geworden, ben ik daarmee niet zo van living on the edge. Geen zin om diarree te krijgen door zoiets. Bij biefstuk zie je ook duidelijk hoe de kleur (en ik schat in geur) verandert richting einde houdbaarheidsdatum.
Zo dan, @Tjacka gaat even de diepte in!quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
een stukke klok zegt ook twee keer de juiste tijd
Een gevallen koe is ook, mits dodelijke gevallen, eetbaar.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:49 schreef Caland het volgende:
Coop is nog wel kwaliteit vaak, al is de slager altijd beter ja
En NEDERLANDS vlees in dit geval
ja dank jequote:Op zaterdag 27 november 2021 18:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zo dan, @:Tjacka gaat even de diepte in!
Erg jammer inderdaad. Dan hopen dat de Spanjaarden of Italianen niet in paniek rakenquote:Op zaterdag 27 november 2021 18:43 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik zou hier trouwens nog twee keer over nadenken gezien de persco van ome Boris van zojuist.
Ja dat kijken doe ik dus weleens en dan ziet het er niet echt aantrekkelijk uit. Het is natuurlijk ook niet alleen kans op buikklachten maar ook gewoon de ervaring en smaak. Ik bespaar wel op andere dingen als het zou moeten.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, die houdbaarheidsdatums worden bij supermarkten zo ruim binnen de veiligheidsmarge genomen dat je dat over het algemeen prima kan eten of drinken. Gewoon even kijken en ruiken. Drink melk ook nog wel over datum, maar ik leef dan ook wel echt op het randje.
snollebollekesgodquote:
Mijn beste vriend uit Schotland loves the Rangers en Gio.....quote:
Zelfs Fucking Feijenoord won van Celtic.quote:
Mooi clubje ja, qua sfeer toch wel het meest indrukwekkende wat ik heb meegemaakt bij uitwedstrijden/buitenland. Wat een geluid en letterlijk iedereen doet mee daar.quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn beste vriend uit Schotland loves the Rangers en Gio.....
al vind ik dat geloof wel een beetje engquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi clubje ja, qua sfeer toch wel het meest indrukwekkende wat ik heb meegemaakt bij uitwedstrijden/buitenland. Wat een geluid en letterlijk iedereen doet mee daar.
Word nou eens volwassen.quote:
Fuckin' briljant.quote:
I know.quote:
Ik trek het wel.quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
I know.
Tranentrekker.
:Althans.
zonder angst.
Ik ruk met je mee.quote:
Dit boeit niemand ietsquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:59 schreef Treinhoer het volgende:
PEC gaat RKC helemaal ziek spelen vanavond!
Ik ben nog steeds aan het wachten op het filmpje dat die smerige kraker helemaal de tyfus in wordt geslagen.quote:
Nu tijd voor muziek. Voordat trekken op het doek begint.quote:
Fuck.quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Weer een held gesneuveld
klaasweetalles
Morgen wel op tijd om Toornstra te analyseren?quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Weer een held gesneuveld
klaasweetalles
Ik mag dit niet bespreken maat.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Morgen wel op tijd om Toornstra te analyseren?
Hopelijk niet te lang.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Weer een held gesneuveld
klaasweetalles
In het Corona-topic vind ik hem anders ontzettend vermakelijk.quote:
Verstandige keuzequote:Op zaterdag 27 november 2021 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk net water drinken, maar oke ik zet wel even thee
FF luisteren.quote:
Mietjequote:Op zaterdag 27 november 2021 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk net water drinken, maar oke ik zet wel even thee
Vroeg wakker, 04:45.quote:Op zondag 28 november 2021 08:34 schreef Charz het volgende:
Goedemorgen natnekken
Lekker geslapen allemaal?
Hopelijk een rustig dagje vandaagquote:Op zondag 28 november 2021 08:43 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja, met die vraag in mijn hoofd heb ik ook drie uur naar het plafond liggen staren.
Een lamp?quote:Op zondag 28 november 2021 08:46 schreef Caland het volgende:
Er komen vandaag twee pakketjes via DHL
Ik hoop maar dat ze zo snugger zijn om die in 1 rit te gooien
Ik hou jullie op de hoogte
Wat heb je besteld?quote:Op zondag 28 november 2021 08:46 schreef Caland het volgende:
Er komen vandaag twee pakketjes via DHL
Ik hoop maar dat ze zo snugger zijn om die in 1 rit te gooien
Ik hou jullie op de hoogte
Zeker niet. Rustig weekendje deze keer. Vanmiddag wel een afspraak met mijn schoonouders waardoor ik Feyenoord moet missen.quote:Op zondag 28 november 2021 10:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Punthoofd?
Ik vraag dit voor mijn goede vriend @:Neef_Wuppie
kankerimbeciel.mp4quote:Op zondag 28 november 2021 11:54 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hier was @:scrummie dus lid van.
Schaam je, @:scrummie
En dat van ons belastinggeld!quote:Op zondag 28 november 2021 11:54 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hier was @:scrummie dus lid van.
Schaam je, @:scrummie
Voorbeeld?quote:Op zondag 28 november 2021 13:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Wat ik wel leuk vind is dat dat 2step en early dubstep-geluid weer vaker terugkomt in de moderne dancemuziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |