Ja dat kijken doe ik dus weleens en dan ziet het er niet echt aantrekkelijk uit. Het is natuurlijk ook niet alleen kans op buikklachten maar ook gewoon de ervaring en smaak. Ik bespaar wel op andere dingen als het zou moeten.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, die houdbaarheidsdatums worden bij supermarkten zo ruim binnen de veiligheidsmarge genomen dat je dat over het algemeen prima kan eten of drinken. Gewoon even kijken en ruiken. Drink melk ook nog wel over datum, maar ik leef dan ook wel echt op het randje.
snollebollekesgodquote:
Mijn beste vriend uit Schotland loves the Rangers en Gio.....quote:
Zelfs Fucking Feijenoord won van Celtic.quote:
Mooi clubje ja, qua sfeer toch wel het meest indrukwekkende wat ik heb meegemaakt bij uitwedstrijden/buitenland. Wat een geluid en letterlijk iedereen doet mee daar.quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn beste vriend uit Schotland loves the Rangers en Gio.....
al vind ik dat geloof wel een beetje engquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi clubje ja, qua sfeer toch wel het meest indrukwekkende wat ik heb meegemaakt bij uitwedstrijden/buitenland. Wat een geluid en letterlijk iedereen doet mee daar.
Word nou eens volwassen.quote:
Fuckin' briljant.quote:
I know.quote:
Ik trek het wel.quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
I know.
Tranentrekker.
:Althans.
zonder angst.
Ik ruk met je mee.quote:
Dit boeit niemand ietsquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:59 schreef Treinhoer het volgende:
PEC gaat RKC helemaal ziek spelen vanavond!
Ik ben nog steeds aan het wachten op het filmpje dat die smerige kraker helemaal de tyfus in wordt geslagen.quote:
Nu tijd voor muziek. Voordat trekken op het doek begint.quote:
Fuck.quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Weer een held gesneuveld
klaasweetalles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |