Voorpost heeft niet 'de schijn tegen', dat is gewoon een bekende neo-nazistische organisatie.quote:Op vrijdag 26 november 2021 11:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ze hebben de schijn wel behoorlijk tegen idd maar ik vind hem toch wat te makkelijk hoor

Als een slechte opvoeding, frustraties vanwege uitzichtloosheid en verveling samen een vreemd soort cocktail vormen. Vaak ook nog in combinatie met een plekje laag op de sociale ladder (een extra bron van frustratie).quote:Op vrijdag 26 november 2021 11:33 schreef Aether het volgende:
Ingegooide ruiten, patiënten 'compleet uit hun stekker': huisarts mikpunt van agressie
https://nos.nl/artikel/24(...)mikpunt-van-agressie

Daar houdt men ook rekening mee, dus dat wordt flink knuppelen en zo nodig wat 5G munitie "injecteren".quote:Op vrijdag 26 november 2021 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof die tokkies zich daaraan zullen houden.
Na de persco vanavond gaat het op een hoop plaatsen los.

Onbegrijpelijk dat die agressieve sukkels zich richten tegen zorgpersoneel en ondernemers die al hard geraakt worden door de coronamaatregelen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 11:33 schreef Aether het volgende:
Ingegooide ruiten, patiënten 'compleet uit hun stekker': huisarts mikpunt van agressie
https://nos.nl/artikel/24(...)mikpunt-van-agressie
 Als ze zich ergens op moeten richten dan gaan ze toch lekker met z'n allen naar het binnenhof ofzo.
 Als ze zich ergens op moeten richten dan gaan ze toch lekker met z'n allen naar het binnenhof ofzo.Kun je bijna aanvoelen dat er weer lockdown/avondklok rellen komen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof die tokkies zich daaraan zullen houden.
Na de persco vanavond gaat het op een hoop plaatsen los.

Geen maatregelen nemen is meer besmettingen = meer ellende.quote:Op vrijdag 26 november 2021 12:50 schreef DemonRage het volgende:
Dusjah... de relbeer wordt weer gepord met de maatregelenstok.

Misschien heb je nog nooit van Voorpost gehoord?quote:Op vrijdag 26 november 2021 11:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ze hebben de schijn wel behoorlijk tegen idd maar ik vind hem toch wat te makkelijk hoor

quote:Op vrijdag 26 november 2021 08:46 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Zelfs in landen waar die 'tekorten' niet waren, zoals bijvoorbeeld Duitsland, dreigen vergelijkbare codes zwart en infarcten. In DE ligt verplichte vaccinatie op tafel. Een paar 100 IC bedden hadden dit slechts uitgesteld, niet opgelost. De oplossing is een hoge vaccinatiegraad.
Die is er niet en dus gaan we weer in lockdown - in solidariteit met de zorg en daarmee met hen die niet gevaccineerd zijn. Want laten we wel zijn: de IC's liggen voor het grootste gedeelte vol met mensen die niet gevaccineerd zijn. Jouw vrijheid je niet te willen laten vaccineren, en de risico's die dat meebrengt voor de zorg en de samenleving als geheel, leidt zodoende nu al tot meer onvrijheden voor jezelf en de rest van de samenleving dan je ooit gehad zou hebben had je je laten vaccineren.
Dat kent op een gegeven moment zijn grenzen. En terecht natuurlijk, want waarom zou jouw vrijheid je niet te laten vaccineren die van een ander moeten beperken?
quote:Op vrijdag 26 november 2021 09:11 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Vooralsnog dwingt de overheid helemaal niemand. Bovendien slaan die verwijzingen naar de rassenwetten in Duitsland van de jaren 30, of eugenetica wetten in Californië nergens op omdat er in het nu sprake is van een pandemie. Als er al wetgeving doorkomt, is die voorwaardelijk aan die pandemie. Er moet sprake zijn van een crisissituatie. Dit itt de voorbeelden die je noemt, die algemene wetgeving waren of zijn.
Ik gun mensen hun vrijheid het vaccin te weigeren. Maar ik gun zij die gevaccineerd zijn ook hun vrijheden. Beide groepen vormen op het moment een ander gezondheidsrisico. Voor zichzelf, hun naasten en de maatschappij. Verschillende risico's vragen om verschillende mitigerende maatregelen. Dus dat er zolang er een pandemie woedt andere regels gelden voor die twee groepen vind ik verdedigbaar. Zodra de ziekenhuizen het weer aankunnen kunnen de maatregelen weer afgeschaald.
En ik vind het geen enkel probleem druk uit te oefenen op die groep vaccinweigeraars. Hun keuze heeft namelijk vrij nare gevolgen voor velen. Een lockdown, bijvoorbeeld. Maar met hun keuze ontnemen ze een hoop andere zorgbehoevenden op dit moment perspectief op genezing. Ook maken ze het leven voor mensen met een kwetsbare gezondheid onnodig moeilijk. Met hun vrijheid niet te vaccineren beperken ze zodoende de vrijheden van vele anderen. Een kleine groep houdt zo een complete samenleving in gijzeling. Dat vind ik, de situatie en de beschikbare opties in beschouwing genomen, onrechtvaardig.
Als je in een pandemie principieel bent in je keuze ten koste van anderen, dan heb je de consequenties ook principieel te dragen.

Ze hebben gele paraplutjes toch?quote:Op vrijdag 26 november 2021 15:51 schreef StephanL het volgende:
Wat doet buienradar? Hier regent al een tijdje omg Leiden

Ze doet alsof het kind is opgeroepen voor het leger ofzoquote:

Net mondkapjes bestelt voor me neefje van 8 met leuke motiefjes er op van zijn helden zoals spiderman en enzz.quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:14 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ze doet alsof het kind is opgeroepen voor het leger ofzo
Echt, al die hysterica om een stoffen mondkapje

want kinderen zijn een risico op covid?quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:28 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Net mondkapjes bestelt voor me neefje van 8 met leuke motiefjes er op van zijn helden zoals spiderman en enzz.
Ben namelijk wel voorstander van mondkapjes als ze goed gebruikt worden.
Na gebruik weg gooien.
En de wasbare versie even met de hand wassen op 60 graden plus met een beetje chloor.
Tenslotte je bescherm je kind er mee .

De moeder van dat joch is wel een mooi argument om de scholen open te houden, dat dan weer welquote:

quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:28 schreef suijkerbuijk het volgende:
En de wasbare versie even met de hand wassen op 60 graden plus met een beetje chloor.

Op de hand wassen op 60 graden ? Daar hebben ze wasmachines voor uitgevondenquote:Op vrijdag 26 november 2021 16:28 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Net mondkapjes bestelt voor me neefje van 8 met leuke motiefjes er op van zijn helden zoals spiderman en enzz.
Ben namelijk wel voorstander van mondkapjes als ze goed gebruikt worden.
Na gebruik weg gooien.
Tenslotte je bescherm je kind er mee .

Ze kunnen het wat makkelijker overdragen omdat ze het toch niet krijgen, of de effecten vergelijkbaar zijn met virusjes die ze anders toch wel oplopen, en er snel van herstellen,maar als ze het hebben, het ook aan opie of omie kunnen doorgeven.quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:31 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
want kinderen zijn een risico op covid?

Wat een debiel wijf. Leuk voor die schooldirectie, krijgen al die wappieberichten terwijl zij er ook niet zoveel aan kunnen doen. En leuk voor het kind. Al zijn vriendjes met een leuk Spiderman mondkapje maar hij mag niet van mama.quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:14 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ze doet alsof het kind is opgeroepen voor het leger ofzo
Echt, al die hysterica om een stoffen mondkapje

Hahahaha. Poe poe een bericht naar school! Dat zal Hugo leren.quote:

Jaquote:Op vrijdag 26 november 2021 16:31 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
want kinderen zijn een risico op covid?

Klopt maar als je even met de hand doet is het zo gedaan.quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:34 schreef just me het volgende:
[..]
Op de hand wassen op 60 graden ? Daar hebben ze wasmachines voor uitgevonden

Hoho, alle juridische molens worden in stelling gebracht om zoveel mogelijk storm te oogsten voor betreffende school he!quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:37 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Hahahaha. Poe poe een bericht naar school! Dat zal Hugo leren.

Steek jij je hand maar eens in water van 60 graden.quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:40 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Klopt maar als je even met de hand doet is het zo gedaan.
Hoef je er ook geen 50 wasbare te kopen.
Juiste gebruik is om die dingen weg te doen of verwisselen met een schone.

Mijn gebruik is voor mij het juiste gebruikquote:Op vrijdag 26 november 2021 16:40 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Klopt maar als je even met de hand doet is het zo gedaan.
Hoef je er ook geen 50 wasbare te kopen.
Juiste gebruik is om die dingen weg te doen of verwisselen met een schone.

Met liefde.quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:43 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn gebruik is voor mij het juiste gebruik
Ik heb er inderdaad een stuk of wat en die worden regelmatig gewassen, maar niet met chloor

Pak de popcorn er maar alvast bij voor vanavondquote:De Nationale Politie houdt rekening met onaangekondigde demonstraties, ongeregeldheden en mogelijk rellen na de persconferentie van vrijdagavond over een aanscherping van de coronamaatregelen. Een woordvoerder van de korpsleiding zegt dat de politie voorbereid is "op al dan niet aangekondigde demonstraties".
https://www.nu.nl/coronav(...)persconferentie.html

Voel ik niet meer .quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:41 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Steek jij je hand maar eens in water van 60 graden.

Oh ja wat fijn, dit is echt heel erg in het belang van het kind gelukkig! Powermommy!quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoho, alle juridische molens worden in stelling gebracht om zoveel mogelijk storm te oogsten voor betreffende school he!
[ twitter ]

Hmmmmquote:Op vrijdag 26 november 2021 16:45 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Voel ik niet meer .
Zenuwen in mijn handen zijn al kapot .
Voel ook geen kou meer en ik houd ook geen kinder handjes meer vast .
Gebruik plastic bekers en geen glas omdat ik die kapot kan knijpen.

Ach mssn kan haar zoon wel een hele goede loodgieter of putjesschepper worden oid,beroepen waar vraag naar is, en waar je dorgaans wel een maskertje voor je gezicht moet zetten om niet te veel giftige dampen in te ademen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoho, alle juridische molens worden in stelling gebracht om zoveel mogelijk storm te oogsten voor betreffende school he!
[ twitter ]

Ik kan daar echt kwaad om worden. Dat arme kind heeft veel meer last van de acties van z'n kutmoeder (stress) dan van het dragen van een mondkapje.quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:47 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Oh ja wat fijn, dit is echt heel erg in het belang van het kind gelukkig! Powermommy!

Met dit soort idioten krijg je als schoolmedewerker of hulpverlener dus dagelijks te maken. Wat een ellende.quote:

quote:
"Er gaat hier vandaag nog een bericht over richting de school."quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Met dit soort idioten krijg je als schoolmedewerker of hulpverlener dus dagelijks te maken. Wat een ellende.

De wappies in haar TL gaan nu vol op het orgel want ze willen de wetenschappelijke onderbouwing wel eens zien of het werkt!!!quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:47 schreef Drekkoning het volgende:
Oh ja wat fijn, dit is echt heel erg in het belang van het kind gelukkig! Powermommy!

Zulke mensen wil je het liefst een paar kletsen met de vlakke hand in het gezicht geven, maar dat zal wel weer verkeerd vallen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
"Er gaat hier vandaag nog een bericht over richting de school."
Zo vermoeiend dit soort mensen inderdaad... alsof die docente die daar voor de klas staat er ook maar iets aan kan doen.
Hier afgelopen dinsdag ook nog iemand die het nodig vond om de receptioniste te betichten van 'jaren 40' en 'tweede wereldoorlog' praktijken toen ze vroeg om de QR code en ID.

Echt te achterlijk idd. Allemaal mensen die hun roeping hebben gevolgd om een maatschappelijke functie te bekleden en die krijgen nu schuimbekkende dommies die verhaal komen halen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
"Er gaat hier vandaag nog een bericht over richting de school."
Zo vermoeiend dit soort mensen inderdaad... alsof die docente die daar voor de klas staat er ook maar iets aan kan doen.
Hier afgelopen dinsdag ook nog iemand die het nodig vond om de receptioniste te betichten van 'jaren 40' en 'tweede wereldoorlog' praktijken toen ze vroeg om de QR code en ID.

Looooooooooooooolquote:Op vrijdag 26 november 2021 17:03 schreef NightDancert het volgende:
Annelies is ook echt een naam voor een wappie.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |