Wat een debiel wijf. Leuk voor die schooldirectie, krijgen al die wappieberichten terwijl zij er ook niet zoveel aan kunnen doen. En leuk voor het kind. Al zijn vriendjes met een leuk Spiderman mondkapje maar hij mag niet van mama.quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:14 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ze doet alsof het kind is opgeroepen voor het leger ofzo
Echt, al die hysterica om een stoffen mondkapje
Hahahaha. Poe poe een bericht naar school! Dat zal Hugo leren.quote:
Jaquote:Op vrijdag 26 november 2021 16:31 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
want kinderen zijn een risico op covid?
Klopt maar als je even met de hand doet is het zo gedaan.quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:34 schreef just me het volgende:
[..]
Op de hand wassen op 60 graden ? Daar hebben ze wasmachines voor uitgevonden
Hoho, alle juridische molens worden in stelling gebracht om zoveel mogelijk storm te oogsten voor betreffende school he!quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:37 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Hahahaha. Poe poe een bericht naar school! Dat zal Hugo leren.
Steek jij je hand maar eens in water van 60 graden.quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:40 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Klopt maar als je even met de hand doet is het zo gedaan.
Hoef je er ook geen 50 wasbare te kopen.
Juiste gebruik is om die dingen weg te doen of verwisselen met een schone.
Mijn gebruik is voor mij het juiste gebruikquote:Op vrijdag 26 november 2021 16:40 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Klopt maar als je even met de hand doet is het zo gedaan.
Hoef je er ook geen 50 wasbare te kopen.
Juiste gebruik is om die dingen weg te doen of verwisselen met een schone.
Met liefde.quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:43 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn gebruik is voor mij het juiste gebruik
Ik heb er inderdaad een stuk of wat en die worden regelmatig gewassen, maar niet met chloor
Pak de popcorn er maar alvast bij voor vanavondquote:De Nationale Politie houdt rekening met onaangekondigde demonstraties, ongeregeldheden en mogelijk rellen na de persconferentie van vrijdagavond over een aanscherping van de coronamaatregelen. Een woordvoerder van de korpsleiding zegt dat de politie voorbereid is "op al dan niet aangekondigde demonstraties".
https://www.nu.nl/coronav(...)persconferentie.html
Voel ik niet meer .quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:41 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Steek jij je hand maar eens in water van 60 graden.
Oh ja wat fijn, dit is echt heel erg in het belang van het kind gelukkig! Powermommy!quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoho, alle juridische molens worden in stelling gebracht om zoveel mogelijk storm te oogsten voor betreffende school he!
[ twitter ]
Hmmmmquote:Op vrijdag 26 november 2021 16:45 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Voel ik niet meer .
Zenuwen in mijn handen zijn al kapot .
Voel ook geen kou meer en ik houd ook geen kinder handjes meer vast .
Gebruik plastic bekers en geen glas omdat ik die kapot kan knijpen.
Ach mssn kan haar zoon wel een hele goede loodgieter of putjesschepper worden oid,beroepen waar vraag naar is, en waar je dorgaans wel een maskertje voor je gezicht moet zetten om niet te veel giftige dampen in te ademen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoho, alle juridische molens worden in stelling gebracht om zoveel mogelijk storm te oogsten voor betreffende school he!
[ twitter ]
Ik kan daar echt kwaad om worden. Dat arme kind heeft veel meer last van de acties van z'n kutmoeder (stress) dan van het dragen van een mondkapje.quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:47 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Oh ja wat fijn, dit is echt heel erg in het belang van het kind gelukkig! Powermommy!
Met dit soort idioten krijg je als schoolmedewerker of hulpverlener dus dagelijks te maken. Wat een ellende.quote:
quote:
"Er gaat hier vandaag nog een bericht over richting de school."quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Met dit soort idioten krijg je als schoolmedewerker of hulpverlener dus dagelijks te maken. Wat een ellende.
De wappies in haar TL gaan nu vol op het orgel want ze willen de wetenschappelijke onderbouwing wel eens zien of het werkt!!!quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:47 schreef Drekkoning het volgende:
Oh ja wat fijn, dit is echt heel erg in het belang van het kind gelukkig! Powermommy!
Zulke mensen wil je het liefst een paar kletsen met de vlakke hand in het gezicht geven, maar dat zal wel weer verkeerd vallen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
"Er gaat hier vandaag nog een bericht over richting de school."
Zo vermoeiend dit soort mensen inderdaad... alsof die docente die daar voor de klas staat er ook maar iets aan kan doen.
Hier afgelopen dinsdag ook nog iemand die het nodig vond om de receptioniste te betichten van 'jaren 40' en 'tweede wereldoorlog' praktijken toen ze vroeg om de QR code en ID.
Echt te achterlijk idd. Allemaal mensen die hun roeping hebben gevolgd om een maatschappelijke functie te bekleden en die krijgen nu schuimbekkende dommies die verhaal komen halen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
"Er gaat hier vandaag nog een bericht over richting de school."
Zo vermoeiend dit soort mensen inderdaad... alsof die docente die daar voor de klas staat er ook maar iets aan kan doen.
Hier afgelopen dinsdag ook nog iemand die het nodig vond om de receptioniste te betichten van 'jaren 40' en 'tweede wereldoorlog' praktijken toen ze vroeg om de QR code en ID.
Looooooooooooooolquote:Op vrijdag 26 november 2021 17:03 schreef NightDancert het volgende:
Annelies is ook echt een naam voor een wappie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |