https://www.nieuwnieuws.n(...)-reageert-soeverein/quote:Afgelopen vrijdag hebben activisten een foto gemaakt voor de woning van J.K. Rowling en deze foto herleidbaar op Twitter gepost. De schrijfster van de Harry Potter-boeken plaatste zojuist een reactie op die gevaarlijke actie.
Ze dankt in de eerste plaats de Schotse politie en de hulp die ze van Twitter ontving en vraagt aan anderen om de foto te verwijderen, 'ook als die geplaatst wordt om de actie te verwerpen'.
Maar daar blijft het niet bij. Rowling, die al langer het doelwit is van woke activisten die haar van "transgenderhaat" en antifeministische standpunten betichten, haalt uit naar haar bedreigers. Ze noemt enkelen van hen met naam en Twitter-handle.
'Niet kritiekloos een socio-politiek concept accepteren'
Ook neemt ze het op voor bekende en onbekende vrouwen die in de afgelopen jaren geïntimideerd zijn door agressieve activisten, van "opgejaagd worden op social media en het tot doelwit maken van hun medewerkers, tot het doxxen (adresgegevens openbaren - red.) en rechtstreekse bedreigingen met geweld, waaronder verkrachting".
Ze noemt onder andere Allison Bailey, Raquel Sanchez, Marion Miller, Rosie Duffield, Joanna Cherry, Julie Bindel, Rosa Freedman en Kathleen Stock en vervolgt dat "geen van deze vrouwen is beschermd op de manier waarop ik dat ben. Zij en hun families zijn bang en gestresst gemaakt om de enige reden dat ze weigeren om kritiekloos te accepteren dat een socio-politiek concept van genderidentiteit de biologische sekse zou moeten vervangen."
Papieren huis van bedreigingen
Als uitsmijter verklaart de schrijfster strijdbaar dat ze aanneemt dat degenen die haar adres online gezet hebben, dachten dat ze haar tot zwijgen konden intimideren maar dat ze zich hadden kunnen bedenken dat ze "zo veel doodsbedreigingen heeft gekregen dat ze er een papieren huis van kan bouwen", maar dat ze nog nooit haar mond gehouden heeft.
"Misschien", besluit ze vilein, "Is de beste manier om te bewijzen dat jullie beweging geen bedreiging is voor vrouwen, is om te stoppen met het stalken, lastig vallen en bedreigen van vrouwen."
Niet aanwezig op eigen Harry Potterfeest
Vorige week werd bekend dat HBO Max een '20 jaar Harry Potter'-reünie maakt met de cast van de tovenaarsfilm, waar Rowling niet bij aanwezig zal zijn. Ze zal volgens de persverklaring "alleen te zien zijn op archief-beelden.
Je hebt het niet gelezen hè? Of niet begrepen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 11:53 schreef Toine51 het volgende:
Wokeandwoofing? Je ruikt aan de naam al dat het bestaat uit een stel zure kutten.
Je doet een aanname die helemaal nergens op gebaseerd is en ook nog eens volledig fout is. Terwijl het sarcasme in de tweet toch vrij duidelijk was.quote:Op dinsdag 23 november 2021 11:53 schreef Toine51 het volgende:
Wokeandwoofing? Je ruikt aan de naam al dat het bestaat uit een stel zure kutten.
Waren het niet die figuren dan die haar adres op internet hadden gegooid? Want dat was ook gebeurd namelijkquote:Op dinsdag 23 november 2021 11:58 schreef dycto het volgende:
[..]
Je doet een aanname die helemaal nergens op gebaseerd is en ook nog eens volledig fout is. Terwijl het sarcasme in de tweet toch vrij duidelijk was.
En voor hoeveel % van de bevolking?quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:04 schreef TigerXtrm het volgende:
Het hele punt van Rowling is dat trans activisme doorslaat, radicaliseert en aan jongeren wordt opgedrongen als een soort van mode.
Gelukkig kunnen de radicale trans activisten dit goed weerleggen door haar te bedreigen en te intimi... oh wacht.
Lees die tweet nou gewoon even echt...quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:02 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Waren het niet die figuren dan die haar adres op internet hadden gegooid? Want dat was ook gebeurd namelijk
Jij denkt dat Rowling op een treinperron woont, dat alleen is te bereiken via een geheime deur in een stenen muur?quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:02 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Waren het niet die figuren dan die haar adres op internet hadden gegooid? Want dat was ook gebeurd namelijk
waarschijnlijk allemaal twitter helden die buiten in het zonlicht met de staart tussen de benen/piemel/vagina/onbekend afdruipenquote:
Ken haar adres niet, maar snap de grap. Maar iig, die woke wappies die haar aanvallen maken het voor hun "zaak" het er alleen maar erger op. Dat menen op te komen voor een minderheid die het grotendeels niet boeit wat iemand van ze vindt..quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij denkt dat Rowling op een treinperron woont, die alleen is te bereiken via een geheime deur in een stenen muur?
Echt om te kotsen, dat volkquote:Op dinsdag 23 november 2021 14:48 schreef Toine51 het volgende:
Als je deze artikelen leest dan kun je dat gendergeneuzel toch niet meer serieus nemen.
https://www.oneworld.nl/l(...)e-er-niet-bij-hoort/
https://www.oneworld.nl/l(...)e-juiste-manier-aan/
Nou nee het hele punt van JK Rowling is dat transmensen niet bestaan en ze een gevaar voor vrouwen zijn, en zodoende gemarginaliseerd of verboden moeten worden.quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:04 schreef TigerXtrm het volgende:
Het hele punt van Rowling is dat trans activisme doorslaat, radicaliseert en aan jongeren wordt opgedrongen als een soort van mode.
Gelukkig kunnen de radicale trans activisten dit goed weerleggen door haar te bedreigen en te intimi... oh wacht.
Dat heeft ze nooit gezegd, dramaqueen. Haar punt was dat "mensen die menstrueren" doorgaans vrouwen genoemd worden, wat natuurlijk ook gewoon 100% correct is. Maar de doodscultus der bouwpakketten moest dat uiteraard weer verdraaien tot iets veel extremers, net zoals jij dat hier poogt te doen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Nou nee het hele punt van JK Rowling is dat transmensen niet bestaan en ze een gevaar voor vrouwen zijn, en zodoende gemarginaliseerd of verboden moeten worden.
Toen daar kritiek op kwam was haar punt dat conservative voices are being silenced we niet meer zomaar onze mening mogen uiten over het bestaansrecht van minderheden.
Gelul, echt, wat een woke gelul. Is typisch, geen idee hebben wat er gezegd is maar lekker meegillen met de andere idioten.quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Nou nee het hele punt van JK Rowling is dat transmensen niet bestaan en ze een gevaar voor vrouwen zijn, en zodoende gemarginaliseerd of verboden moeten worden.
Toen daar kritiek op kwam was haar punt dat conservative voices are being silenced we niet meer zomaar onze mening mogen uiten over het bestaansrecht van minderheden.
Wat een totale onzin weer.quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk slechts het begin. En er zullen weinig transpersonen zijn die zeggen dat seks niet bestaat, dat is de hele reden dat ze een transitie ondergaan, het gaat erom dat seks je definieert, wat ze ermee impliceert. Daarna is ze het allemaal nog een stuk gechargeerder op gaan schrijven, en dan kun je niet meer over een onhandige gaffe spreken.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat een totale onzin weer.
[ afbeelding ]
De gewraakte quote.
Wat ze zegt is dat er zoiets als sekse (geen seks!) bestaat, dus dat er mannen en vrouwen zijn. Dat is helemaal niet extreem of bizar maar gewoon de realiteit waarin we leven. Dat een aantal toch al geestelijk onstabielen dit als hate-speech ziet zegt alleen maar hoever deze mensen geextremiseerd zijn.
Laat dan eens een quote van haar zien waarin ze volgens jou de grens overschrijdt.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk slechts het begin. En er zullen weinig transpersonen zijn die zeggen dat seks niet bestaat, dat is de hele reden dat ze een transitie ondergaan, het gaat erom dat seks je definieert, wat ze ermee impliceert. Daarna is ze het allemaal nog een stuk gechargeerder op gaan schrijven, en dan kun je niet meer over een onhandige gaffe spreken.
Heb je haar statement toentertijd ook daadwerkelijk gelezen en begrepen, of lul je gewoon met de menigte mee zoals 99% van de mensen?quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Want als je het met haar eens bent begrijp je het, en als de rest van de wereld inclusief Daniel Radcliffe, Emma Watson en Rupert Grint afstand van haar tekst nemen, dan lul je gewoon met de menigte mee?quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:42 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Heb je haar statement toentertijd ook daadwerkelijk gelezen en begrepen, of lul je gewoon met de menigte mee zoals 99% van de mensen?
Afstand nemen zegt vrij weinig vandaag de dag, als er ook maar iets controversieels rondgaat neemt elke beroemdheid daar direct afstand van om z'n eigen hachje veilig te stellen, dus dat zegt echt helemaal geen fuckquote:Op dinsdag 23 november 2021 16:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Want als je het met haar eens bent begrijp je het, en als de rest van de wereld inclusief Daniel Radcliffe, Emma Watson en Rupert Grint afstand van haar tekst nemen, dan lul je gewoon met de menigte mee?.
Nou als je niet in staat bent om haar statement correct te interpreteren, ongeacht of je het met haar eens bent of niet, dan heb je het inderdaad niet begrepen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Want als je het met haar eens bent begrijp je het, en als de rest van de wereld inclusief Daniel Radcliffe, Emma Watson en Rupert Grint afstand van haar tekst nemen, dan lul je gewoon met de menigte mee?.
Je wilt denk ik verwijzen naar dit stuk van Rowling?quote:
Kortom, niets schokkends. Je moet wel echt een doorgesnoven engnek zijn om daar iets transfoobs uit te kunnen halen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je wilt denk ik verwijzen naar dit stuk van Rowling?
Ja.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee jij.quote:Op dinsdag 23 november 2021 17:03 schreef Interloper het volgende:
[..]
Kortom, niets schokkends. Je moet wel echt een doorgesnoven engnek zijn om daar iets transfoobs uit te kunnen halen.
Haha, deze site moet je ook niet serieus nemen. Ik denk het gros van de mensen daar BIJ1 stemt, dan weet je wel genoeg.quote:Op dinsdag 23 november 2021 14:48 schreef Toine51 het volgende:
Als je deze artikelen leest dan kun je dat gendergeneuzel toch niet meer serieus nemen.
https://www.oneworld.nl/l(...)e-er-niet-bij-hoort/
https://www.oneworld.nl/l(...)e-juiste-manier-aan/
Wat jij nu stelt klopt niet, dit heeft JK Rowling niet gezegd.quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:07 schreef speknek het volgende:
[..]
De rest van de wereld? Haha, ik denk dat het gros van de westerse wereld het met JK Rowling eens is hoor. Alleen een select groepje woke-isten en woke celebs (zoals al die acteurs die je nu noemt) de kant kiezen van de radicale transgender activisten. Helemaal in die Hollywood-wereld moet je wel als acteur, anders is je carrière min of meer over.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Dit is misschien enigszins overdreven, maar er is zeker een bepaalde tendens in die richting inderdaad. Daarom is het ook belangrijk dat deze mensen de juiste hulp en ondersteuning krijgen, maar dat we als maatschappij niet meegaan in, en toegeven aan, hun waanideeën en bizarre eisen die enkel zijn gebaseerd op subjectieve gevoelens.quote:Op dinsdag 23 november 2021 17:13 schreef Poepz0r het volgende:
Van de 100 transgenders hebben er 95 een stoornis, ik zweer het jeGodverdomme wat zijn die mensen dom en totaal NIET inclusief.
Het is een droevige 3%....quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:10 schreef Toine51 het volgende:
[..]
En voor hoeveel % van de bevolking?
Moeten we daarvoor speciale toiletten, x in je paspoort, onroepers op stations aanpassen,
Speelgoedwinkels aangepast, kledinglabels.
Echt, flikker op met dat eeuwige gezeik daarover. Begrijp me niet verkeerd. Mij boeit het me niet wie of wat iemand is, maar door dat opdringerige gedram wordt de symphatie er niet beter op...
woosh!quote:Op dinsdag 23 november 2021 11:53 schreef Toine51 het volgende:
Ik las dat Rowling had gezegd dat mensen die menstrueren gewoon vrouwen heten.
Daar vielen al die woke huilstruiken over omdat er ook transgender mannen zijn die kunnen menstrueren......
Echt, deze wereld...
Knettermesjogge zijn ze geworden. Waar blijft nou eens die grote asteroïde?
Vind ik een goed verhaal van Rowling, genuanceerd en empathisch naar veel partijen in de discussie. En zeker geen litanie van halve waarheden en transfobe hondefluitjes. (Zoals in het twitterdraadje dat @speknek in #37 post, wordt gesuggereerd.)quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wel beschouwt ze de extreme transactivisten als een gevaar:quote:of course trans rights are human rights and of course trans lives matter
Ik ben geneigd dit met haar eens te zijn. Misschien overdrijft ze de grootte van dit gevaar, ik kan dat niet overzien.quote:Huge numbers of women are justifiably terrified by the trans activists; I know this because so many have got in touch with me to tell their stories. They’re afraid of doxxing, of losing their jobs or their livelihoods, and of violence.
But endlessly unpleasant as its constant targeting of me has been, I refuse to bow down to a movement that I believe is doing demonstrable harm in seeking to erode ‘woman’ as a political and biological class and offering cover to predators like few before it.
Dat dacht ik al. Ik had dat stuk een hele tijd geleden gelezen omdat ik benieuwd was waar alle haat vandaan kwam, en ik vond het stuk niet bijzonder onredelijk eigenlijk. Wat mis ik?quote:
Yep, Media willen echter sensatie, extreme meningen, vette uitspraken zodat er veel geklikt wordt. De hele hijgerigheid daarvan is de reden waarom ik geen TV meer kijk, nauwelijks radio luister en geen krantenabo heb.quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:30 schreef Gehrman het volgende:
Woke activisten en virus wappies: twee gestoorde groeperingen die teveel aandacht krijgen.
Precies, via Twitter en FB krijg je tenminste wel een gebalanceerd beeld.quote:Op woensdag 24 november 2021 09:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Yep, Media willen echter sensatie, extreme meningen, vette uitspraken zodat er veel geklikt wordt. De hele hijgerigheid daarvan is de reden waarom ik geen TV meer kijk, nauwelijks radio luister en geen krantenabo heb.
Twitter en FB zijn nog erger, dat is wat de muur bij de pisbakken was in de jaren 80.quote:Op woensdag 24 november 2021 09:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Precies, via Twitter en FB krijg je tenminste wel een gebalanceerd beeld.
Ik vond dit begin dit jaar ook wel opvallend (VS vs VK).quote:Op dinsdag 23 november 2021 18:08 schreef OllieA het volgende:
[..]
Vind ik een goed verhaal van Rowling, genuanceerd en empathisch naar veel partijen in de discussie. En zeker geen litanie van halve waarheden en transfobe hondefluitjes. (Zoals in het twitterdraadje dat @:speknek in #37 post, wordt gesuggereerd.)
Haar punt is al helemaal niet dat 'transmensen niet bestaan', zoals in post #27 wordt gezegd.
Integendeel, een zinnetje uit haar stuk:
[..]
Wel beschouwt ze de extreme transactivisten als een gevaar:
[..]
Ik ben geneigd dit met haar eens te zijn. Misschien overdrijft ze de grootte van dit gevaar, ik kan dat niet overzien.
quote:It is important to note (what everyone is forgetting, but hey - let's be outraged) that UK feminism is structured differently than the US one. JK Rowling sees trans women rights as taking the spotlight from the rights of biological women, especially given that as a biological woman your life experience is different than that of a trans woman e.g. you don't have society making you critical of your weight at the age of 5 if you are a trans woman, since you are a boy at that age.
So she is not opposed to trans rights, what she is opposed to is trans rights becoming a mainstream of feminism, effectively sidelining the conversation regarding the dangers and difficulties faced by girls and young women from an early age.
https://www.neogaf.com/th(...)51915/post-262570097
Deze is geweldig!quote:
Lijkt mij niet verkeerd om haar als voorbeeld te stellen.quote:
Jij wilt iedereen met een andere mening op laten pakken. Of erger.quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:56 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Lijkt mij niet verkeerd om haar als voorbeeld te stellen.
https://www.nytimes.com/2(...)-hate-crime-law.htmlquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:08 schreef Straatcommando. het volgende:
Over welke wetgeving gaat het dan?
Dat is het hem juist. Je zegt iets over transfiguren wat die doelgroep niet zint en je bent meteen transfoob of erger...quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:29 schreef Zoddie het volgende:
Ik ben er stellig van overtuigd dat de Trans activisten JK Rowling juist anti-trans hebben gemaakt.
Ze heeft nooit echt hele rare dingen gezegd maar ze wordt wel al vele jaren belaagd door transgenders online.
Sorry maar als je niets tegen transgenders hebt dan wordt je dat wel als je jaren lang een haat campagne tegen je hebt.
Je hebt er zat die bij elke fiction wat een beetje populair is er op aandringen dat een belangrijke personage trans moet zijn.
En als de schrijver dat ontkent dan is iemand al weer helemaal overstuur.
Je neemt nu wel de mafketels uit een groep als leidraad. Zoals bij wel meer zaken is er een zeer vocale minderheid die de aandacht opeist die maar al te graag wordt gegeven door mensen die graag boos willen zijn.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:34 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Dat is het hem juist. Je zegt iets over transfiguren wat die doelgroep niet zint en je bent meteen transfoob of erger...
Ook dat opdringerige toontje vaak, dat een persoon gevraagd wordt wat ie nou van die transformers vindt, en bij geen mening ben je ook al een transfoob....
Hoe snel iets kan gaan, even uit mijn duim zuigen:quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:34 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Dat is het hem juist. Je zegt iets over transfiguren wat die doelgroep niet zint en je bent meteen transfoob of erger...
Ook dat opdringerige toontje vaak, dat een persoon gevraagd wordt wat ie nou van die transformers vindt, en bij geen mening ben je ook al een transfoob....
Idd, maar het sneue is dat die minderheid óók nog de aandacht kríjgt door vooral de media..quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je neemt nu wel de mafketels uit een groep als leidraad. Zoals bij wel meer zaken is er een zeer vocale minderheid die de aandacht opeist die maar al te graag wordt gegeven door mensen die graag boos willen zijn.
Helaas is die kleine groep wel permanent online en enorm luid, die zijn obsessief met je bezig en zullen op elke tweet van je reageren ook al gaat het over iets heel anders.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je neemt nu wel de mafketels uit een groep als leidraad. Zoals bij wel meer zaken is er een zeer vocale minderheid die de aandacht opeist die maar al te graag wordt gegeven door mensen die graag boos willen zijn.
Fophef verkoopt. "Op internet is ophef ontstaan over.."quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:38 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Idd, maar het sneue is dat die minderheid óók nog de aandacht kríjgt door vooral de media..
Niet seks, maar seksE.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk slechts het begin. En er zullen weinig transpersonen zijn die zeggen dat seks niet bestaat, dat is de hele reden dat ze een transitie ondergaan, het gaat erom dat seks je definieert, wat ze ermee impliceert. Daarna is ze het allemaal nog een stuk gechargeerder op gaan schrijven, en dan kun je niet meer over een onhandige gaffe spreken.
En dan vaak gebaseerd op een handjevol hobbyzeurpieten op Twitter. Non-nieuws.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Fophef verkoopt. "Op internet is ophef ontstaan over.."
Treurig
Ze zei ook eens eerder iets over vrouwen en transformers, dus ze leggen elke uitspraak van haar onder 10 woke-vergrootglazen..quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:38 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Hoe snel iets kan gaan, even uit mijn duim zuigen:
"Hi JK Rowling, is Hermoine trans? She's awesome so she should be trans"
JK Rowling: "No Hermoine is not trans she's a woman."
En je bent de lul...
Nu krijg je de transgekkies over je heen omdat je zegt dat transvrouwen geen vrouwen zijn.
Zelfs Optimus Prime werd er bij gehaald ja?quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:54 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ze zei ook eens eerder iets over vrouwen en transformers, dus ze leggen elke uitspraak van haar onder 10 woke-vergrootglazen..
Dan ben ik maar transfoob, doen we verder niks mee.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:34 schreef Toine51 het volgende:
[..]
TILL ALL ARE ONE!quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zelfs Optimus Prime werd er bij gehaald ja?
Gewoon doorgaan JK, gewoon doorgaan
Harry Potter and the Half Blood Trans
Die bardame toch?quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:04 schreef SpaceOddity het volgende:
Ik ben nu Hogwarts Legacy aan het spelen. Heel leuk spel. Aanrader.
Overigens zit er een personage is, welke een vrouw lijkt, maar een mannen stem heeft.
Niet dat het mij wat boeit -moet men lekker zelf weten- maar ik had vernomen dat woke activisten hadden geroepen om dit spel te boycotten omdat ze tegen "transhaat" zijn.
Okee.
Koekoek.
Dat spel is wat ze noemen inclusief genoeg inderdaad. Dat moest alleen gecanceld worden vanwege Rowling zelf.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:04 schreef SpaceOddity het volgende:
Overigens zit er een personage is, welke een vrouw lijkt, maar een mannen stem heeft.
Niet dat het mij wat boeit -moet men lekker zelf weten- maar ik had vernomen dat woke activisten hadden geroepen om dit spel te boycotten omdat ze tegen "transhaat" zijn.
Okee.
Koekoek.
quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:18 schreef Erik_Groen het volgende:
Transgenders zijn behalve raar ook nog eens gevaarlijk.
https://news.sky.com/stor(...)-into-force-13103973quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:08 schreef Straatcommando. het volgende:
Over welke wetgeving gaat het dan?
Transterroristen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:18 schreef Erik_Groen het volgende:
Er was al 2,5 jaar niet in dit topic gepost, maar je had zin in wat transhaat en wilde het topic naar boven halen?quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:18 schreef Erik_Groen het volgende:
Klopt ja. Vooral aan conservatieve zijde schijt men vanwege ingebeelde doodsangsten nogal in de broek voor deze mensen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:18 schreef Erik_Groen het volgende:
Ziekelijk onzeker is het in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Klopt ja. Vooral aan conservatieve zijde schijt men vanwege ingebeelde doodsangsten nogal in de broek voor deze mensen.
Meest verkochte spel in 2023quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:04 schreef SpaceOddity het volgende:
95% zeker, dat mensen achter dit soort accounts antiwesterse trollen zijn, wie puur het westen willen destabilseren en als het echte mensen zijn, dan gewoon weer aan de antipsychotica....quote:Op dinsdag 23 november 2021 11:53 schreef Toine51 het volgende:
Ik las dat Rowling had gezegd dat mensen die menstrueren gewoon vrouwen heten.
Daar vielen al die woke huilstruiken over omdat er ook transgender mannen zijn die kunnen menstrueren......
Echt, deze wereld...
Knettermesjogge zijn ze geworden. Waar blijft nou eens die grote asteroïde?
Ben je nu zó autistisch dat je niet snapt dat dit helemaal geen trol is maar gewoon iemand die een grapje maakt?quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:05 schreef Korenfok het volgende:
[..]
95% zeker, dat mensen achter dit soort accounts antiwesterse trollen zijn, wie puur het westen willen destabilseren en als het echte mensen zijn, dan gewoon weer aan de antipsychotica....
Rowling is niet betrokken geweest bij de ontwikkeling maar krijgt wel royalties door de merknaam. Daar komt die "transhaat" vandaan.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:04 schreef SpaceOddity het volgende:
Okee.
Koekoek.
Dit non-bibair persoon iig...quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:18 schreef Erik_Groen het volgende:
Iemand die naar de rechter stapt is gevaarlijk?quote:Op woensdag 3 april 2024 16:41 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Dit non-bibair persoon iig...
https://www.telegraaf.nl/(...)l-stapt-naar-rechter
Rowling in haar kont neuken.quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:40 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Wat willen die paar travestieten met blauw haar gaan doen dan?
Lol dat vermoorden doen ze vooral zelf thoquote:Op woensdag 3 april 2024 16:58 schreef grrrrg het volgende:
Alsof transgenders al niet genoeg gehaat, gepest, verkracht en vermoord worden. Er moet kennelijk nog een schepje bovenop.
Ze mogen daarentegen wel legaal valsspelen bij sportwedstrijden en in vrouwenkleedkamers komen.quote:Op woensdag 3 april 2024 16:58 schreef grrrrg het volgende:
Alsof transgenders al niet genoeg gehaat, gepest, verkracht en vermoord worden. Er moet kennelijk nog een schepje bovenop.
Wie ziet haar ineens als een rolmodel en hoe weet je welke boeken die mensen lezen?quote:Op woensdag 3 april 2024 19:33 schreef Fok-it het volgende:
Vind het vooral wel grappig dat het gros van de dreig-gekkies als de mensen die haar nu opeens als rolmodel zien nog nooit een Harry Potter boek gelezen hebben.
Ik ben al eens op een (internationaal) forum geschorst geweest omdat ik een 'deadname' had gegeven aan iemand (niet iemand van het forum, maar van social media)quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee, wel een "beetje" raarrrrrrrr....quote:Op woensdag 3 april 2024 16:55 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Iemand die naar de rechter stapt is gevaarlijk?
Die freaks plegen zelf massaal zelfmoord en hebben op bijbelse schaal psychologische problemen. Allemaal de schuld van de normalisering van de transgenders, zodat er alleen maar meer bijkomen met allemaal problemen.quote:Op woensdag 3 april 2024 16:58 schreef grrrrg het volgende:
Ik moest aan jou denken bij het zien van deze videoquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
JK Rowling is een heldin, hoop dat ze door zet.
Zoals die vrouw al zei:quote:Op woensdag 3 april 2024 20:37 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik moest aan jou denken bij het zien van deze video
[ x ]
Dat is hem nou juistquote:Op woensdag 3 april 2024 20:59 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Zoals die vrouw al zei:
"We just wanted to be treated the same as anybody else."
Dat willen deze radical transgekkies niet, die willen speciaal behandeld worden, iedereen moet op hun tenen lopen rondom hen, iedereen moet zeggen hoe sterk ze wel niet zijn.
En dan blijkt het voor 95% een fase te zijn waar ze uit groeien na school.
Meen je dat?quote:Op woensdag 3 april 2024 20:30 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die freaks plegen zelf massaal zelfmoord en hebben op bijbelse schaal psychologische problemen. Allemaal de schuld van de normalisering van de transgenders, zodat er alleen maar meer bijkomen met allemaal problemen.
Denk omdat ze niets meer online kan plaatsen zonder aangevallen te worden, dan wordt je zelf ook pissig en dan ga je juist die mensen haten.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:38 schreef ems. het volgende:
In grote lijnen eens met Rowling maar ik zal nooit begrijpen waarom ze zich deze onzin überhaupt op de hals heeft gehaald. Gewoon lekker boekjes schrijven rijk zijn joh.
Want wij hebben last van schietpartijen in de VS?quote:Op woensdag 3 april 2024 17:31 schreef Sapstengel het volgende:
Zou maar oppassen gezien alle schietpartijen in de VS door transgender mafkezen. Het blijven uiteindelijk verwarde personen.
Als het legaal is, hoezo is het dan valsspelen, en wat maakt de vrouwenkleedkamer voor jou zo bijzonder.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:49 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Ze mogen daarentegen wel legaal valsspelen bij sportwedstrijden en in vrouwenkleedkamers komen.
Nou ja, ik weet niet hoe het met de jongere groep zit, maar 1 van de redenen dat ze zo hard gaan op JK Rowling is wel dat Harry Potter juist vrij populair was in die kringen en ze zich dus verraden voelden. De omarming in conservatievere kringen vind ik in die zin frappanter, omdat ze naast haar transkritische houding echt wel behoorlijk 'woke' is en haar stijl van feminisme niet zelden hatelijk naar mannen is. Wat er vaak uitkomt in de verkrachtersframe van transvrouwen, maar eigenlijk gewoon een bredere verkrachtersframe van het mannelijk geslacht is.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:33 schreef Fok-it het volgende:
Vind het vooral wel grappig dat het gros van de dreig-gekkies als de mensen die haar nu opeens als rolmodel zien nog nooit een Harry Potter boek gelezen hebben.
Vraag het Riley Gaines.quote:Op donderdag 4 april 2024 07:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als het legaal is, hoezo is het dan valsspelen, en wat maakt de vrouwenkleedkamer voor jou zo bijzonder.
Alleen waren het de radicalen die een heel nieuw genre mensen om háár heen hebben gebouwd: de TERF.quote:Op donderdag 4 april 2024 08:19 schreef Hexagon het volgende:
Ze is een beetje een soort Edwin Wagensveld, maar dan voor transgenders. Ze hele tijd ruzie gaan zoeken met extremistische internethelden om vervolgens te kunnen gaan janken hoe kut alle transgenders wel niet zijn en hoe zielig ze is. Toch treurig als je niet zonder die aandacht kan.
Wat voor problemen veroorzaakt zij in de vrouwenkleedkamer?quote:Op donderdag 4 april 2024 09:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vraag het Riley Gaines.
Maar zoals altijd doen de gevoelens en behoeften van biologische vrouwen er nooit zo toe voor de radicale transbeweging.
Iedereen (lees: vooral vrouwen) moet maar meegaan in de eisen van die club, want anders is het fobie en haat. Diversiteit en inclusie, en verder je mond houden.
Riley Gaines?quote:Op donderdag 4 april 2024 09:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat voor problemen veroorzaakt zij in de vrouwenkleedkamer?
TERF is niet uitgevonden voor JK Rowling hè. Die term kwam zo'n 10 jaar voordat JK Rowling zich transkritisch begon uit te laten in zwang.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Alleen waren het de radicalen die een heel nieuw genre mensen om háár heen hebben gebouwd: de TERF.
Verder zie ik haar helemaal niet als zielig; integendeel. Ze bijt van zich af en terecht.
En treurig? Helemaal van de leg raken wanneer een vrouw zegt dat vrouw-zijn een biologisch gegeven is, is dat niet intens treurig?
Vrouwen die zich aangetrokken voelen tot feminisme zijn relatief vaak extreem in de opvattingen natuurlijk.quote:Op donderdag 4 april 2024 08:14 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet hoe het met de jongere groep zit, maar 1 van de redenen dat ze zo hard gaan op JK Rowling is wel dat Harry Potter juist vrij populair was in die kringen en ze zich dus verraden voelden. De omarming in conservatievere kringen vind ik in die zin frappanter, omdat ze naast haar transkritische houding echt wel behoorlijk 'woke' is en haar stijl van feminisme niet zelden hatelijk naar mannen is. Wat er vaak uitkomt in de verkrachtersframe van transvrouwen, maar eigenlijk gewoon een bredere verkrachtersframe van het mannelijk geslacht is.
Je bedoeld denk ik Lia Thomas, en die veroorzaakte nogal wat ongemakkelijke gevoelens in de kleedkamer bij de echte dames, voornamelijk door de aanwezigheid van zijn leuter.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat voor problemen veroorzaakt zij in de vrouwenkleedkamer?
Beide kaarten terechte problematiek aan.quote:Op donderdag 4 april 2024 08:19 schreef Hexagon het volgende:
Ze is een beetje een soort Edwin Wagensveld, maar dan voor transgenders. Ze hele tijd ruzie gaan zoeken met extremistische internethelden om vervolgens te kunnen gaan janken hoe kut alle transgenders wel niet zijn en hoe zielig ze is. Toch treurig als je niet zonder die aandacht kan.
Het klinkt ook als scheldwoord, net als "wit" als aanduiding voor huidskleur van een blanke.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:11 schreef PiyeReloaded het volgende:
Maar tegenwoordig wordt het als belediging gebruikt/opgevat.
Voor zover ik had begrepen wordt hij niet geweerd, maar mag ie niet meer uitkomen voor het vrouwen team en moet ie gewoon lekker met de mannen meedoen. Maar dan wint ie ineens niet meer dus dan is het niet leuk meerquote:Op donderdag 4 april 2024 10:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je bedoeld denk ik Lia Thomas, en die veroorzaakte nogal wat ongemakkelijke gevoelens in de kleedkamer bij de echte dames, voornamelijk door de aanwezigheid van zijn leuter.
Terecht trouwens dat die circusact bij de olympische spelen geweerd gaat worden.
Of zijn de extremisten die biologie ontkennen het probleem?quote:Op donderdag 4 april 2024 08:19 schreef Hexagon het volgende:
De gekte wordt natuurlijk ook in juridische context met de dag gekker.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:50 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Denk omdat ze niets meer online kan plaatsen zonder aangevallen te worden, dan wordt je zelf ook pissig en dan ga je juist die mensen haten.
Zeker als het na jaren lang niets minder wordt.
Ik begrijp sowieso niet dat zoiets wordt toegelaten in de sport.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je bedoeld denk ik Lia Thomas, en die veroorzaakte nogal wat ongemakkelijke gevoelens in de kleedkamer bij de echte dames, voornamelijk door de aanwezigheid van zijn leuter.
Terecht trouwens dat die circusact bij de olympische spelen geweerd gaat worden.
Biologie is sowieso iets dat door de mens is bedachtquote:Op donderdag 4 april 2024 10:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Of zijn de extremisten die biologie ontkennen het probleem?
Lol.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Biologie is sowieso iets dat door de mens is bedacht
Maar zijn wel heel vocaal zodra een bond besluit het niet toe te staan. Ben zeker geen anti trans persoon, maar hier hebben de "tegenstanders" wel een goed punt.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet dat zoiets wordt toegelaten in de sport.
Dat kan men wel schuiven op de transactivisten, maar die zijn niet in de meerderheid bij de sportbonden.
quote:Op donderdag 4 april 2024 10:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
denk vooral door de natuur.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Gesproken als een echte progressieveling.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Vast, maar er steeds ruzie mee gaan zoeken om aandacht te krijgen ook.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
En treurig? Helemaal van de leg raken wanneer een vrouw zegt dat vrouw-zijn een biologisch gegeven is, is dat niet intens treurig?
Dat is beter dan wat dat clubje van jou doet: slaafs volgen van de extremisten uit die hoek.quote:Op donderdag 4 april 2024 08:19 schreef Hexagon het volgende:
Nee, de natuur bedenkt niet.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
[..]
denk vooral door de natuur.
Van een man een vrouw maken door de leuter eraf te knippen is nogal arrogant van de mens inderdaad.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, de natuur bedenkt niet.
De natuur is zoals hij is.
De mens probeert daar voor zichzelf vat op te krijgen door alles te categoriseren en in verschillende hokjes in te delen.
En de mens is daarbij zo arrogant om te stellen 100% te weten hoe alles in elkaar steekt en daar mag niet aan getornd worden.
Heeft D66 nou ook al de macht over rechters in Canada en weet je de uitspraak al?quote:Op donderdag 4 april 2024 10:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is beter dan wat dat clubje van jou doet: slaafs volgen van de extremisten uit die hoek.
Gisteren nog zo’n uitwas van iemand die non-binair zegt te zijn er daarom recht meent te hebben op een gekunstelde vagina naast de bestaande penis. Ja: NAAST. En dat moet op kosten van de belastingbetaler.
Kijk, het verhaal dat je in het verkeerde lichaam bent geboren, dat kan nog een beetje. Maar het bestaat natuurlijk niet dat iemand als man is geboren, maar eigenlijk tweeslachtig had moeten zijn.
Het is juist een prima bewijs van dat het een mentale kwestie is (hetgeen ook al blijkt uit dat de meeste jongeren er gewoon overheen groeien).
Ja daar gaat het vooral om in dit topic. Op een of andere wijze wordt je onzeker van mannen die vrouw willen worden en daarom moeten ze in een slecht daglicht worden gezet.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:59 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Van een man een vrouw maken door de leuter eraf te knippen is nogal arrogant van de mens inderdaad.
Je voelt je niet aangesproken hoop ik.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja daar gaat het vooral om in dit topic. Op een of andere wijze wordt je onzeker van mannen die vrouw willen worden en daarom moeten ze in een slecht daglicht worden gezet.
OK.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
De mens probeert daar voor zichzelf vat op te krijgen door alles te categoriseren en in verschillende hokjes in te delen.
En de mens is daarbij zo arrogant om te stellen 100% te weten hoe alles in elkaar steekt en daar mag niet aan getornd worden.
Pardon?!?quote:Op donderdag 4 april 2024 10:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Daar gooi je het altijd op: onzekerheid, dan weer angst, dan weer haat. En zo kun je valide kritiek en onderbouwde argumenten stelselmatig verwerpen als irrationele emotie.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja daar gaat het vooral om in dit topic. Op een of andere wijze wordt je onzeker van mannen die vrouw willen worden en daarom moeten ze in een slecht daglicht worden gezet.
Jij begrijpt kennelijk niet zo veel van wetenschap.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Is jouw leesvaardigheid nog verder erop achteruit gegaan? Nergens staat dat alleen jouw clubje slaafs deze bespottelijke ideologie volgt (waar volgens mij de meeste echte transgenders helemaal niets mee op hebben).quote:Op donderdag 4 april 2024 11:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Heeft D66 nou ook al de macht over rechters in Canada en weet je de uitspraak al?
Jij hebt er geen antwoord op.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij begrijpt kennelijk niet zo veel van wetenschap.
Wat zijn echte transgenders?quote:Op donderdag 4 april 2024 11:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Is jouw leesvaardigheid nog verder erop achteruit gegaan? Nergens staat dat alleen jouw clubje slaafs deze bespottelijke ideologie volgt (waar volgens mij de meeste echte transgenders helemaal niets mee op hebben).
Het was een voorbeeld van de uitwassen die je oproept met dat slaafs volgen.
Maar goed, het tij is gelukkig aan het keren.
Dat gaat niet gebeuren. Die hebben hun tentakels in de politiek, de ambtenarij (veel!), de rechtspraak, de universiteiten en het onderwijs, enz.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:14 schreef Halcon het volgende:
Wanneer wordt die hele woke community tot terroristische organisatie verklaard?
Kiek, daar zijn de hokjes.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
OK.
Succes met baren als man, of produceren van zaad als vrouw.
Nou, je hebt een grote groep die andere mentale problemen hebben die wijs zijn gemaakt dat ze transgender zijn.quote:
Nee, ben gewoon happy als man zijnde. Maar gun anderen ook om zich blij te voelen.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:08 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Je voelt je niet aangesproken hoop ik.
Wat voor andere goede reden is er om je druk te maken of andere mannen hun piemel laten verwijderen omdat ze liever vrouw zouden zijn?quote:Op donderdag 4 april 2024 11:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar gooi je het altijd op: onzekerheid, dan weer angst, dan weer haat. En zo kun je valide kritiek en onderbouwde argumenten stelselmatig verwerpen als irrationele emotie.
Hoef je de discussie ook niet aan. Onmogelijk ook, want je hebt het Grote Gelijk al.
Dat heeft iedereen wel. De vraag is of een operatie daaraan bij gaat dragen (de data zegt: neen).quote:Op donderdag 4 april 2024 11:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, ben gewoon happy als man zijnde. Maar gun anderen ook om zich blij te voelen.
Het gaat om de extremisten en wat ze uitspoken. Niet draaien…quote:Op donderdag 4 april 2024 11:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat voor andere goede reden is er om je druk te maken of andere mannen hun piemel laten verwijderen omdat ze liever vrouw zouden zijn?
Dat is gewoon een term waar vooral Nederlanders problemen mee hebben (in het Engels is het wel gewoon wit).quote:Op donderdag 4 april 2024 10:22 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het klinkt ook als scheldwoord, net als "wit" als aanduiding voor huidskleur van een blanke.
Nou het is nogal een slecht voorbeeld om je beweringen over een club in Nederland te onderbouwen met een voorbeeld uit Canada, waarbij je ook nog de uitspraak niet eens weet.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Is jouw leesvaardigheid nog verder erop achteruit gegaan? Nergens staat dat alleen jouw clubje slaafs deze bespottelijke ideologie volgt (waar volgens mij de meeste echte transgenders helemaal niets mee op hebben).
Het was een voorbeeld van de uitwassen die je oproept met dat slaafs volgen.
Dat laat ik lekker bij hen en de experts op dat gebied, in plaats van voor hen te bepalen wat goed voor ze is.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen wel. De vraag is of een operatie daaraan bij gaat dragen (de data zegt: neen).
Dat mag jij vinden.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou het is nogal een slecht voorbeeld om je beweringen over een club in Nederland te onderbouwen met een voorbeeld uit Canada, waarbij je ook nog de uitspraak niet eens weet.
So what? Het woord wit voor huidskleur kent inderdaad een andere connotatie dan white in het engels.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:26 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Dat is gewoon een term waar vooral Nederlanders problemen mee hebben (in het Engels is het wel gewoon wit).
Ja, zo kunnen we iedere discussie wel stoppen…quote:Op donderdag 4 april 2024 11:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat laat ik lekker bij hen en de experts op dat gebied, in plaats van voor hen te bepalen wat goed voor ze is.
Nee dat is die niet aangezien je je opmerking over de zienswijzes van een club uit Nederland onderbouwt met een rechtszaak van een of ander figuur uit Canada. De penalties van Seedorf waren meer raak.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.
Gelukkig betwist je niet dat jouw clubje slaafs achter deze idioten aanloopt. Dat was de kern van de opmerking en die is dus raak.
Ja, het lijkt me nogal zinloos om zonder medische kennis voor willekeurige mensen te bepalen of ze gelukkig worden van bepaalde ingrepen.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, zo kunnen we iedere discussie wel stoppen…
Ik onderbouw daar mijn stelling niet mee, ik geef aan achter welke (mondiale… daar ga je, Clarence) bespottelijke ideologie jouw clubje slaafs aanloopt.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:48 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee dat is die niet aangezien je je opmerking over de zienswijzes van een club uit Nederland onderbouwt met een rechtszaak van een of ander figuur uit Canada. De penalties van Seedorf waren meer raak.
Ik volg gewoon de wetenschap. Is dat nu ook al niet meer ok, of alleen als de wetenschap haaks staat op jouw overtuiging?quote:Op donderdag 4 april 2024 11:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me nogal zinloos om zonder medische kennis voor willekeurige mensen te bepalen of ze gelukkig worden van bepaalde ingrepen.
We hoeven ook niet in discussie om te bepalen of bepaalde vrouwen gelukkig worden van borstimplantaten of opgespoten lippen. Dat moeten ze zelf maar zien.
Welke onderbouwing heb je dat dat ze daar slaafs achteraan lopen? Hebben ze al een wet ingediend hiervoor?quote:Op donderdag 4 april 2024 11:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik onderbouw daar mijn stelling niet mee, ik geef aan achter welke (mondiale… daar ga je, Clarence) bespottelijke ideologie jouw clubje slaafs aanloopt.
Snap je zelf ook best, maar als een volleerd woker weet je goed jezelf van de domme te houden om iedere inhoudelijkheid te voorkomen.
Welke wetenschap mag dat precies zijn?quote:Op donderdag 4 april 2024 11:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik volg gewoon de wetenschap. Is dat nu ook al niet meer ok, of alleen als de wetenschap haaks staat op jouw overtuiging?
2 + 2 = 7 gewoon omdat ik dat wil, de wetenschap past zich maar aan naar mijn wil.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij volgt je eigen clubje toch hoop ik wel? D66 is net als GL door en door verwoked.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Welke onderbouwing heb je dat dat ze daar slaafs achteraan lopen? Hebben ze al een wet ingediend hiervoor?
[..]
Welke wetenschap mag dat precies zijn?
Op basis van holle containerbegrippen toon je niks aan.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij volgt je eigen clubje toch hoop ik wel? D66 is net als GL door en door verwoked.
Er zijn ook onderzoeken die aantonen dat de meesten na hun operatie daar erg blij mee zijn.quote:Er zijn veel onderzoeken waaruit blijkt dat transitie niet tot vermindering van klachten leidt. Die onderzoeken zijn weer in landen als Zweden gebruikt om in ieder geval bij minderjarigen vol op de rem te stappen.
Laten we de vakantie naar Schotland dit jaar maar overslaan.quote:Op donderdag 4 april 2024 06:48 schreef Aether het volgende:
Schotse antihaatwet leidt tot duizenden meldingen, tweets J.K. Rowling niet strafbaar
https://nos.nl/l/2515372
[..]
De nieuwe wet maakt het beledigen van mensen op basis van leeftijd, religie, handicap of seksuele voorkeur een misdaad, net als het beledigen of bedreigen van trans personen en intersekse personen. Het Openbaar Ministerie hoeft niet te bewijzen dat zo'n daad opzettelijk was, aantonen dat het waarschijnlijk als beledigend of hatelijk wordt ervaren is voldoende. Er staat maximaal zeven jaar gevangenisstraf op. Haatzaaien vanwege ras was in Schotland al verboden.
Ademhalen, mag dat wel?quote:Op donderdag 4 april 2024 13:59 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Laten we de vakantie naar Schotland dit jaar maar overslaan.
[ afbeelding ]
Dit geldt alleen voor doodsbedreigingen en moorden op transgenders? Of ook voor normale mensen?quote:Op donderdag 4 april 2024 14:09 schreef grrrrg het volgende:
Mensonterend al die doodsbedreigingen en moorden op transgenders.
Tijd voor een nieuwe William Wallace, voor ditmaal een interne bedreiging.quote:Op donderdag 4 april 2024 13:59 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Laten we de vakantie naar Schotland dit jaar maar overslaan.
[ afbeelding ]
Normale mensen worden niet vermoord om hun transgender-zijnquote:Op donderdag 4 april 2024 14:10 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Dit geldt alleen voor doodsbedreigingen en moorden op transgenders? Of ook voor normale mensen?
Hoeveel mensen zijn er afgelopen jaar in Nederland gedood vanwege hun transgender zijn?quote:Op donderdag 4 april 2024 14:12 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Normale mensen worden niet vermoord om hun transgender-zijn
Het zijn net zulke dramaqueens als die Gaza-pijpers, de hele tijd blaten over een niet bestaande genocidequote:Op donderdag 4 april 2024 14:21 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zijn er afgelopen jaar in Nederland gedood vanwege hun transgender zijn?
Oke als ze om andere redenen vermoord worden is het niet erg.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:12 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Normale mensen worden niet vermoord om hun transgender-zijn
Dit wordt niet bijgehouden in Nederland:quote:Op donderdag 4 april 2024 14:21 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zijn er afgelopen jaar in Nederland gedood vanwege hun transgender zijn?
Ze worden iig niet vermoord om hun transgender-zijn.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:30 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Oke als ze om andere redenen vermoord worden is het niet erg.
Dat het nooit passend is.quote:
Zelfs jouw eigen clubje constateert het in een vandaag bekend geworden onderzoek:quote:Op donderdag 4 april 2024 13:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Op basis van holle containerbegrippen toon je niks aan.
[..]
Er zijn ook onderzoeken die aantonen dat de meesten na hun operatie daar erg blij mee zijn.
Je kan het hebben over de zekerheidsdrempels aan de voorkant om mensen met bevliegingen wat meer tot nadenken te bewegen. Maar als ze die doorstaan lijkt me er geen enkele reden om voor ze te bepalen of ze er gelukkig van worden of niet.
Staat er in dat onderzoek iets over Transgenders dan? Anders is het niet relevant.quote:Op donderdag 4 april 2024 16:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zelfs jouw eigen clubje constateert het in een vandaag bekend geworden onderzoek:
https://www.telegraaf.nl/(...)-kaag-teleurstellend
Maar Hex houdt zich liever van de domme…
Tja het blijk allemaal wel mee te vallen met die spijtoptantenquote:Dat de meesten er blij mee zijn is niet waar. In die onderzoeken zijn ze steevast de meerderheid kwijtgeraakt in het traject. Dan hou je op een gegeven moment die enkelen over die tot de dag van vandaag klant gebleven zijn. En die vraag je dat dan vrij direct daarna. Flutonderzoeken zijn dat.
Wat ze zelf vertellen lijkt me toch betrouwbaarder dan wat jij voor ze verzint.quote:Nog even afgezien van dat als je mensen vraagt hiernaar de drempel om te zeggen dat je een fout hebt gemaakt heel hoog is. Ook tegen jezelf.
Het aandeel dat ontevreden is en suïcide pleegt weigert ook steevast antwoord te geven.quote:Op donderdag 4 april 2024 16:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zelfs jouw eigen clubje constateert het in een vandaag bekend geworden onderzoek:
https://www.telegraaf.nl/(...)-kaag-teleurstellend
Maar Hex houdt zich liever van de domme…
Dat de meesten er blij mee zijn is niet waar. In die onderzoeken zijn ze steevast de meerderheid kwijtgeraakt in het traject. Dan hou je op een gegeven moment die enkelen over die tot de dag van vandaag klant gebleven zijn. En die vraag je dat dan vrij direct daarna. Flutonderzoeken zijn dat.
Nog even afgezien van dat als je mensen vraagt hiernaar de drempel om te zeggen dat je een fout hebt gemaakt heel hoog is. Ook tegen jezelf.
Dus eigenlijk roep je maar wat zonder onderbouwing.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:30 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Dit wordt niet bijgehouden in Nederland:
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/ah-tk-20212022-1820.html
Wel is bekend dat transgender-mensens minstens 7 keer zo vaak gepest en bedreigd worden als niet-transgender mensen.
https://www.stoppestennu.(...)eld-daarmee-bedreigd
Nogmaals, ik baseer mij op wetenschappelijk onderzoek. Zuiver onderzoek waar men gaat kijken of de klachten verminderen. Dat blijkt simpelweg niet het geval.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Staat er in dat onderzoek iets over Transgenders dan? Anders is het niet relevant.
[..]
Tja het blijk allemaal wel mee te vallen met die spijtoptanten
https://www.amc.nl/web/sp(...)rmonen-gebruiken.htm
https://npo.nl/npo3/point(...)20dat,15%2D09%2D2022).
En ook later blijkt het positief bij te dragen aan welzijn.
https://www.ou.nl/-/transvrouwen-kijken-terug-op-transitie
[..]
Wat ze zelf vertellen lijkt me toch betrouwbaarder dan wat jij voor ze verzint.
Dan hoeven hokjes als transman, -vrouw, -seksueel, non binair, cis etc ook niet meer. Toch?quote:Op donderdag 4 april 2024 16:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat het nooit passend is.
Bijvoorbeeld hokje plant en hokje dier, er zijn wezens die we niet in een van beide passen.
Kijk naar hokjes levend of levenloos, ook dan past niet alles in een van de hokjes.
En dat geldt voor veel meer zaken. De natuur laat zich niet zo gemakkelijk categoriseren. Bovendien weten we nog lang niet alles.
Had jou graag als biologieleraar gehadquote:Op donderdag 4 april 2024 16:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld hokje plant en hokje dier, er zijn wezens die we niet in een van beide passen.
Kijk naar hokjes levend of levenloos, ook dan past niet alles in een van de hokjes.
En dat geldt voor veel meer zaken. De natuur laat zich niet zo gemakkelijk categoriseren. Bovendien weten we nog lang niet alles.
Klopt, in een ideale wereld niet wellicht.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:32 schreef Prego het volgende:
[..]
Dan hoeven hokjes als transman, -vrouw, -seksueel, non binair, cis etc ook niet meer. Toch?
De waarheid volgens wie?quote:Op donderdag 4 april 2024 18:41 schreef Scorpie het volgende:
Waarom zijn transgenders zo agressief richting andere mensen? Waarom zo’n Rowling bedreigen als ze gewoon de simpele waarheid vertelt ?
Die virulente wetenschapsontkenning die tegenwoordig in de mode is, begint me behoorlijk de neus uit te komen.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
De waarheid werkt niet op basis van gevoel of mening. Feiten zijn feiten, die geven geen neuk om hoe iemand denkt dat de wereld werkt.quote:
Klopt, maar dat werkt in 2 richtingen.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:16 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
De waarheid werkt niet op basis van gevoel of mening. Feiten zijn feiten, die geven geen neuk om hoe iemand denkt dat de wereld werkt.
Nee, biologie werkt maar 2 richtingen op.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, maar dat werkt in 2 richtingen.
Dat is jouw visie.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, biologie werkt maar 2 richtingen op.
Man of vrouw. X of Y chromosomen.
quote:Op donderdag 4 april 2024 19:23 schreef Enchanter het volgende:
In Spanje zijn ze helemaal doorgeslagen
[ x ]
Wat we wel weten is dat vrouwen kinderen kunnen krijgen en mannen niet.quote:Op donderdag 4 april 2024 16:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Niet, zolang het volwassen mensen betreft met een volgroeid brein.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat voor andere goede reden is er om je druk te maken of andere mannen hun piemel laten verwijderen omdat ze liever vrouw zouden zijn?
Uh, als je deze artikelen leest, dan kan je lezen dat transgender-mensen zwaar gemarginaliseerd en gediscrimineerd worden.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:07 schreef Prego het volgende:
[..]
Dus eigenlijk roep je maar wat zonder onderbouwing.
Lang niet alle vrouwen kunnen kinderen krijgen.quote:Op donderdag 4 april 2024 23:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat we wel weten is dat vrouwen kinderen kunnen krijgen en mannen niet.
Waarom zijn extreem-rechtse figuren vaak zo aggressief tegen transseksuele mensen?quote:Op donderdag 4 april 2024 18:41 schreef Scorpie het volgende:
Waarom zijn transgenders zo agressief richting andere mensen? Waarom zo’n Rowling bedreigen als ze gewoon de simpele waarheid vertelt ?
We weten ook dat dat niet voor iedereen geldt.quote:Op donderdag 4 april 2024 23:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat we wel weten is dat vrouwen kinderen kunnen krijgen en mannen niet.
Jawel, er wordt weer getracht iets in een door de mens gedefinieerd hokje te drukken.quote:
Is daar sprake van in de discussie rond de uitlatingen van JK Rowling.quote:Op donderdag 4 april 2024 23:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet, zolang het volwassen mensen betreft met een volgroeid brein.
Je zorgen maken over het sleutelen aan de biologische opmaak van (pre-)puberale lichamen lijkt me niet meer dan logisch.
quote:Op donderdag 4 april 2024 16:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik ook want dan weet je zeker dat er een bron is waar je drugs kunt krijgen.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:38 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Had jou graag als biologieleraar gehad
Nee, het toont je eigen bekrompenheid.quote:Op vrijdag 5 april 2024 07:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ook want dan weet je zeker dat er een bron is waar je drugs kunt krijgen.
Ga terug naar biologie. 2: man en vrouw. Wat er allemaal is bijverzonnen is pure bullshit.quote:
Bron.quote:Op vrijdag 5 april 2024 01:32 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Waarom zijn extreem-rechtse figuren vaak zo aggressief tegen transseksuele mensen?
Omdat ze ze dood willen hebben.
Nee, dan kun je geen slecht cijfer halen. Elk antwoord is goedquote:Op vrijdag 5 april 2024 07:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ook want dan weet je zeker dat er een bron is waar je drugs kunt krijgen.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 01:26 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Uh, als je deze artikelen leest, dan kan je lezen dat transgender-mensen zwaar gemarginaliseerd en gediscrimineerd worden.
Je mag wel iets meer bronnen bij je beweringen plaatsen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 01:32 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Waarom zijn extreem-rechtse figuren vaak zo aggressief tegen transseksuele mensen?
Omdat ze ze dood willen hebben.
Het argument dat sommige vrouwen geen kinderen kunnen baren is dan ook irrelevant. Dat is overduidelijk een foutje van de natuur. Mannen en vrouwen hebben X en Y chromosomen die vanaf het begin bedoelt zijn om mannelijk dan wel vrouwelijk ontwikkelingen door te maken.quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ga terug naar biologie. 2: man en vrouw. Wat er allemaal is bijverzonnen is pure bullshit.
Kan je je eigen mening over willen vormen, alleen die is dan weer niet berust op feiten.
Dit is een indrukwekkend onderzoek omdat het longitudinaal is, over een lange periode heeft plaatsgevonden en een groot aantal kinderen is gevolgd. Hier staat meer informatie over het onderzoek met een link naar de wetenschappelijke publicatie: UMCG-onderzoek: twijfels over gender bij jongeren zijn vaak op latere leeftijd weg.quote:
https://www.independent.c(...)olence-b2108235.htmlquote:
https://www.independent.c(...)olence-b2108235.htmlquote:Op vrijdag 5 april 2024 08:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Je mag wel iets meer bronnen bij je beweringen plaatsen.
Reeeeeee fascist!quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:14 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ik identificeer mezelf als iemand die het geen reet boeit en zich lekker met zijn eigen zaken bemoeit.
Ze spreekt niet letterlijk, maar ze kadert wel degelijk in; er is wel degelijk zoiets als de menselijke natuur. Als je dat niet gelooft nodig ik je van harte uit de natuur op de proef te stellen door op eigen kracht een stukje te vliegen. Gaat je niet lukken. Ook niet als je je identificeert als vliegtuig. See where i'm going?quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:36 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ze spreekt niet letterlijk, maar ze kadert wel degelijk in; er is wel degelijk zoiets als de menselijke natuur. Als je dat niet gelooft nodig ik je van harte uit de natuur op de proef te stellen door op eigen kracht een stukje te vliegen. Gaat je niet lukken. Ook niet als je je identificeert als vliegtuig vogel. See where i'm going?
Dat door een programmeerfout of aandoening een vrouw geen kinderen zou kunnen krijgen, doet er niks aan af dat ze wel een vrouw is.quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het argument dat sommige vrouwen geen kinderen kunnen baren is dan ook irrelevant. Dat is overduidelijk een foutje van de natuur. Mannen en vrouwen hebben X en Y chromosomen die vanaf het begin bedoelt zijn om mannelijk dan wel vrouwelijk ontwikkelingen door te maken.
Daarom zie je ook geen transgender honden, katten, apen, muizen, slangen, hamsters of cavia’s. Dat zijn dieren die gewoon hun biologische oorsprong volgen.
Dit zijn dus artikelen over geisoleerde zaken in verschillende landen waarbij bij sommigen al duidelijk is dat niet extreem-rechts maar andere daders erachter zitten.quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:07 schreef grrrrg het volgende:
[..]
https://www.independent.c(...)olence-b2108235.html
https://www.politico.eu/a(...)se-vlaams-belang-eu/
https://www.pbs.org/newsh(...)re-evangelicals-vote
https://www.ynetnews.com/magazine/article/syut5znnn
https://vawnet.org/sc/ser(...)20the%20past%20year.
https://www.amnestyusa.or(...)-another-threatened/
https://en.m.wikipedia.or(...)or_being_transgender
https://www.justice.gov/o(...)n-because-her-gender
https://www.fox2detroit.c(...)-highland-park-hotel
https://www.theguardian.c(...)-found-guilty-murder
Allemaal opinie stukken.quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:01 schreef grrrrg het volgende:
[..]
https://www.independent.c(...)olence-b2108235.html
https://www.politico.eu/a(...)se-vlaams-belang-eu/
https://www.pbs.org/newsh(...)re-evangelicals-vote
https://www.ynetnews.com/magazine/article/syut5znnn
etc etc
Zoals gewoonlijk zijn transgendermensen weer de eerste slachtoffers van extreemrechts.
Daarna volgende de andere gouwe ouwes: vluchtelingen, mensen met een kleurtje, Joden, LHBTI+, etc
Dan maak je toch een hokje aan voor die 'wezens' die wel in het hokje passen?quote:Op donderdag 4 april 2024 16:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Totdat je dochter van 10 bij een vent van 60 in de kleedkamer zit omdat hij zich identificeert als een vrouw.quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:14 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ik identificeer mezelf als iemand die het geen reet boeit en zich lekker met zijn eigen zaken bemoeit.
Bovenstaande is ook niet gebaseerd op feiten.quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ga terug naar biologie. 2: man en vrouw. Wat er allemaal is bijverzonnen is pure bullshit.
Kan je je eigen mening over willen vormen, alleen die is dan weer niet berust op feiten.
Nee, de natuur kadert niet in, wij proberen de natuur in te kaderen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:36 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ze spreekt niet letterlijk, maar ze kadert wel degelijk in; er is wel degelijk zoiets als de menselijke natuur. Als je dat niet gelooft nodig ik je van harte uit de natuur op de proef te stellen door op eigen kracht een stukje te vliegen. Gaat je niet lukken. Ook niet als je je identificeert als vliegtuig. See where i'm going?
Het punt van de discussie is dat men vindt dat er 2 hokjes zijn die 100% passen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:08 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dan maak je toch een hokje aan voor die 'wezens' die wel in het hokje passen?
Oh dat, Mocht ik ooit met kinderen gezegend worden dan leer ik ze wel om na het sporten thuis te komen douchen. Ook op school.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:10 schreef xzaz het volgende:
[..]
Totdat je dochter van 10 bij een vent van 60 in de kleedkamer zit omdat hij zich identificeert als een vrouw.
Hoeveel wc's wil je maken dan?quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het punt van de discussie is dat men vindt dat er 2 hokjes zijn die 100% passen.
En wie gaat die kosten betalen?quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Eentje lijkt me voldoende.
Of heb jij thuis per categorie een toilet?
Vrouwen willen volgens mij vooral ongestoors kunnen kakken zonder dat er mannen in de buurt rondhangen die er dan onverhoopt achter komen dat hun poepies ook stinkenquote:Op vrijdag 5 april 2024 11:15 schreef xzaz het volgende:
Ik heb het overigens nooit begrepen waarom vrouwen en mannen niet samengaan maar sommige vrouwen en mannen kunnen er echt niet tegen. Sommige vrouwen denken dat mannen met hun swaffel door de wc lopen
Dat zit geheel tussen jouw oren.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Bovenstaande is ook niet gebaseerd op feiten.
Middelbare school, smorgens om 830 starten met 2 uur gym. Lekker man, de rest van de dag tot 1530 met je gore lijf moeten zitten puur omdat je ouders dat willen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:42 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Oh dat, Mocht ik ooit met kinderen gezegend worden dan leer ik ze wel om na het sporten thuis te komen douchen. Ook op school.
Trouwens beter ook want die gezamenlijke doucheruimtes van tegenwoordig zijn niet te pruimen.
De natuur bepaalt, wij als mens proberen dat te kaderen en te temmen omdat wij denken sterker te zijn.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, de natuur kadert niet in, wij proberen de natuur in te kaderen.
Ik heb 2 voorbeelden gegeven waarbij die kadering niet mogelijk blijkt te zijn.
Op de basisschool leer je dit soort zaken niet.quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat zit geheel tussen jouw oren.
Terug naar de basisschool. Dat moet je.
Wat jij in je kop hebt zitten is niveau diederik stapel en gloria wekker. Verzonnen onzin en waarschijnlijk compleet wensdenken.
Wat doet je dochter van 10 zonder begeleiding in een kleedkamer met vreemde volwassenen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:10 schreef xzaz het volgende:
[..]
Totdat je dochter van 10 bij een vent van 60 in de kleedkamer zit omdat hij zich identificeert als een vrouw.
Jij hebt dus geen kinderen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 13:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat doet je dochter van 10 zonder begeleiding in een kleedkamer met vreemde volwassenen.
Ergo: jij ontkent een product van de evolutie te zijn? Wat weerhoudt je er van te vliegen dan? Of te ademen onder water?quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, de natuur kadert niet in, wij proberen de natuur in te kaderen.
Ik heb 2 voorbeelden gegeven waarbij die kadering niet mogelijk blijkt te zijn.
Jij blijkbaar niet dus.quote:Op vrijdag 5 april 2024 13:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Op de basisschool leer je dit soort zaken niet.
Ik wist niet dat transgender-mensen systematisch vervolgd moesten wordenquote:Op vrijdag 5 april 2024 09:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit zijn dus artikelen over geisoleerde zaken in verschillende landen waarbij bij sommigen al duidelijk is dat niet extreem-rechts maar andere daders erachter zitten.
Hoe bewijst dit precies dat er een systematische vervolging van transgender mensen bezig is? Ik zie nergens een onderzoek terug waaruit dit naar voren komt.
Ah, al die vermoorde mensen zijn opinie-stukkenquote:Op vrijdag 5 april 2024 09:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Allemaal opinie stukken.
Schrijf je een opinie stuk over wat voor gevaar moslims zijn op de samenleving met allemaal 'het zou kunnen zijn dat'-jes, krijg je ook de hoon over je heen.
Want wat gaat die doen? Je dochter eens even goed verkrachten? En waar is deze kleedkamer precies, want in de meeste kleedkamers waarin een 10-jarige zich zal begeven zullen ze niet door 60-jarigen vergezeld worden lijkt me?quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:10 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat mannetjes en vrouwtjes nodig zijn voor onze voortplanting is evolutionair bepaald, en kenmerkend aan evolutie is dat er door mutaties allerlei varianten ontstaan, waarbij de meest succesvolle de overhand krijgt .quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De natuur bepaalt, wij als mens proberen dat te kaderen en te temmen omdat wij denken sterker te zijn.
Maar hey, dat lukt keer op keer niet omdat wij ook een deel zijn van de natuur en de aarde een stukje sterker is dan wij. Wij bepalen niet, wij volgen.
En de natuur bepaalt: mannetjes en vrouwtjes zijn nodig om voor te kunnen planten. Geen vage rare transfluiderozeregenboogrijder en een paarsharige pseudobinaireweetniettwijfelaarvooreeuwigeverzonnenkwaalzijkerd die beide een bepaald kleurtje op een vlaggetje willen hebben onder dreiging van een internet fophef en een dikke meltdown.
In elke een zwembad.quote:Op vrijdag 5 april 2024 14:38 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Want wat gaat die doen? Je dochter eens even goed verkrachten? En waar is deze kleedkamer precies, want in de meeste kleedkamers waarin een 10-jarige zich zal begeven zullen ze niet door 60-jarigen vergezeld worden lijkt me?
Het zijn allemaal dubieus denkbeeldige problemen bedacht door extreem-rechtse religieuze figuren die kinderen liever laten kijken naar duiveluitdrijvingenquote:Op vrijdag 5 april 2024 14:38 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Want wat gaat die doen? Je dochter eens even goed verkrachten? En waar is deze kleedkamer precies, want in de meeste kleedkamers waarin een 10-jarige zich zal begeven zullen ze niet door 60-jarigen vergezeld worden lijkt me?
quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:02 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Het zijn allemaal dubieus denkbeeldige problemen bedacht door extreem-rechtse religieuze figuren die kinderen liever laten kijken naar duiveluitdrijvingen
En de kleedkamers van openbare zwembaden zijn bij uitstek de plek waar een 60-jarige man in een jurk je dochter probeert te verkrachten? Of wat is de dreigende situatie precies?quote:
En vervolgens over de oceaan naar Nederland geïmporteerd.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:02 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Het zijn allemaal dubieus denkbeeldige problemen bedacht door extreem-rechtse religieuze figuren die kinderen liever laten kijken naar duiveluitdrijvingen
Met dat hele rechtse en linkse denken ben ik ook wel klaar mee (over hokjes gesproken).quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:02 schreef grrrrg het volgende:
[..]
quote:
Prima, ik benoem slechts de feiten.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:08 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Met dat hele rechtse en linkse denken ben ik ook wel klaar mee (over hokjes gesproken).
Net als TRANSFOOB en TERF roepen en denken dat je dan een argument wint.
Al hou ik wel van donkere humor, dus het feit dat (voornamelijk) mannen nu (weer) vrouwen de les proberen te lezen...prachtig! Ik zit op een (ander) forum waar bijna elke dag een vrouw wordt gecancelled (door mannen).
Je zou haast denken dat ik 35 jaar geleden heel progressief was door Transformers te kijken
Veel verkrachtingen komen helaas voort vanuit een gezinssituatie.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:08 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
En de kleedkamers van openbare zwembaden zijn bij uitstek de plek waar een 60-jarige man in een jurk je dochter probeert te verkrachten? Of wat is de dreigende situatie precies?
Het is natuurlijk een sketch van een of andere show: https://m.facebook.com/watch/?v=1830172147499996quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:14 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Vind je het wel normaal als mannen de vrouwenkleedkamer binnen gaan?
Je kan dus geen antwoord geven op een normale vraag?quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:19 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een sketch van een of andere show: https://m.facebook.com/watch/?v=1830172147499996
Niet grappig
Je plaatst zelf een filmpje van een sketch en doet net alsof het echt gebeurd is (je verzwijgt het iig).quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:20 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Je kan dus geen antwoord geven op een normale vraag?
Ik heb dat filmpje helemaal niet geplaatst.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:39 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Je plaatst zelf een filmpje van een sketch en doet net alsof het echt gebeurd is (je verzwijgt het iig).
Dat is niet echt eerlijk, is het wel?
Klopt, xzaz deed dat, het is walgelijk om het op zo'n manier te framenquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:40 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Ik heb dat filmpje helemaal niet geplaatst.
Maar vind je dat mannen een vrouwenkleedkamer in mogen?quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:54 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Klopt, xzaz deed dat, het is walgelijk om het op zo'n manier te framen
Dat bedoel ik dus met framen. Vervelend voor extreem-rechts dat ze zich moeten behelpen met fake filmpjes van sketches die niet eens grappig zijn.quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:07 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Maar vind je dat mannen een vrouwenkleedkamer in mogen?
Ik heb het niet eens over dat filmpje, jij begint daar steeds over.quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:13 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met framen. Vervelend voor extreem-rechts dat ze zich moeten behelpen met fake filmpjes van sketches die niet eens grappig zijn.
Wat heeft extreem rechts er eigenlijk mee te maken? Moet je een nazi zijn om mannen met een fetisj te willen weren uit een vrouwenkleedkamer?quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:13 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met framen. Vervelend voor extreem-rechts dat ze zich moeten behelpen met fake filmpjes van sketches die niet eens grappig zijn.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat heeft extreem rechts er eigenlijk mee te maken? Moet je een nazi zijn om mannen met een fetisj te willen weren uit een vrouwenkleedkamer?.
En voor je begint, ik kan een paar jaar libsoftiktok posts neerplempen van trans-figuren die daadwerkelijk aanranden en betrapt zijn op terabytes KP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |