https://www.nieuwnieuws.n(...)-reageert-soeverein/quote:Afgelopen vrijdag hebben activisten een foto gemaakt voor de woning van J.K. Rowling en deze foto herleidbaar op Twitter gepost. De schrijfster van de Harry Potter-boeken plaatste zojuist een reactie op die gevaarlijke actie.
Ze dankt in de eerste plaats de Schotse politie en de hulp die ze van Twitter ontving en vraagt aan anderen om de foto te verwijderen, 'ook als die geplaatst wordt om de actie te verwerpen'.
Maar daar blijft het niet bij. Rowling, die al langer het doelwit is van woke activisten die haar van "transgenderhaat" en antifeministische standpunten betichten, haalt uit naar haar bedreigers. Ze noemt enkelen van hen met naam en Twitter-handle.
'Niet kritiekloos een socio-politiek concept accepteren'
Ook neemt ze het op voor bekende en onbekende vrouwen die in de afgelopen jaren geïntimideerd zijn door agressieve activisten, van "opgejaagd worden op social media en het tot doelwit maken van hun medewerkers, tot het doxxen (adresgegevens openbaren - red.) en rechtstreekse bedreigingen met geweld, waaronder verkrachting".
Ze noemt onder andere Allison Bailey, Raquel Sanchez, Marion Miller, Rosie Duffield, Joanna Cherry, Julie Bindel, Rosa Freedman en Kathleen Stock en vervolgt dat "geen van deze vrouwen is beschermd op de manier waarop ik dat ben. Zij en hun families zijn bang en gestresst gemaakt om de enige reden dat ze weigeren om kritiekloos te accepteren dat een socio-politiek concept van genderidentiteit de biologische sekse zou moeten vervangen."
Papieren huis van bedreigingen
Als uitsmijter verklaart de schrijfster strijdbaar dat ze aanneemt dat degenen die haar adres online gezet hebben, dachten dat ze haar tot zwijgen konden intimideren maar dat ze zich hadden kunnen bedenken dat ze "zo veel doodsbedreigingen heeft gekregen dat ze er een papieren huis van kan bouwen", maar dat ze nog nooit haar mond gehouden heeft.
"Misschien", besluit ze vilein, "Is de beste manier om te bewijzen dat jullie beweging geen bedreiging is voor vrouwen, is om te stoppen met het stalken, lastig vallen en bedreigen van vrouwen."
Niet aanwezig op eigen Harry Potterfeest
Vorige week werd bekend dat HBO Max een '20 jaar Harry Potter'-reünie maakt met de cast van de tovenaarsfilm, waar Rowling niet bij aanwezig zal zijn. Ze zal volgens de persverklaring "alleen te zien zijn op archief-beelden.
Je hebt het niet gelezen hè? Of niet begrepen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 11:53 schreef Toine51 het volgende:
Wokeandwoofing? Je ruikt aan de naam al dat het bestaat uit een stel zure kutten.
Je doet een aanname die helemaal nergens op gebaseerd is en ook nog eens volledig fout is. Terwijl het sarcasme in de tweet toch vrij duidelijk was.quote:Op dinsdag 23 november 2021 11:53 schreef Toine51 het volgende:
Wokeandwoofing? Je ruikt aan de naam al dat het bestaat uit een stel zure kutten.
Waren het niet die figuren dan die haar adres op internet hadden gegooid? Want dat was ook gebeurd namelijkquote:Op dinsdag 23 november 2021 11:58 schreef dycto het volgende:
[..]
Je doet een aanname die helemaal nergens op gebaseerd is en ook nog eens volledig fout is. Terwijl het sarcasme in de tweet toch vrij duidelijk was.
En voor hoeveel % van de bevolking?quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:04 schreef TigerXtrm het volgende:
Het hele punt van Rowling is dat trans activisme doorslaat, radicaliseert en aan jongeren wordt opgedrongen als een soort van mode.
Gelukkig kunnen de radicale trans activisten dit goed weerleggen door haar te bedreigen en te intimi... oh wacht.
Lees die tweet nou gewoon even echt...quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:02 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Waren het niet die figuren dan die haar adres op internet hadden gegooid? Want dat was ook gebeurd namelijk
Jij denkt dat Rowling op een treinperron woont, dat alleen is te bereiken via een geheime deur in een stenen muur?quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:02 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Waren het niet die figuren dan die haar adres op internet hadden gegooid? Want dat was ook gebeurd namelijk
waarschijnlijk allemaal twitter helden die buiten in het zonlicht met de staart tussen de benen/piemel/vagina/onbekend afdruipenquote:
Ken haar adres niet, maar snap de grap. Maar iig, die woke wappies die haar aanvallen maken het voor hun "zaak" het er alleen maar erger op. Dat menen op te komen voor een minderheid die het grotendeels niet boeit wat iemand van ze vindt..quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij denkt dat Rowling op een treinperron woont, die alleen is te bereiken via een geheime deur in een stenen muur?
Echt om te kotsen, dat volkquote:Op dinsdag 23 november 2021 14:48 schreef Toine51 het volgende:
Als je deze artikelen leest dan kun je dat gendergeneuzel toch niet meer serieus nemen.
https://www.oneworld.nl/l(...)e-er-niet-bij-hoort/
https://www.oneworld.nl/l(...)e-juiste-manier-aan/
Nou nee het hele punt van JK Rowling is dat transmensen niet bestaan en ze een gevaar voor vrouwen zijn, en zodoende gemarginaliseerd of verboden moeten worden.quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:04 schreef TigerXtrm het volgende:
Het hele punt van Rowling is dat trans activisme doorslaat, radicaliseert en aan jongeren wordt opgedrongen als een soort van mode.
Gelukkig kunnen de radicale trans activisten dit goed weerleggen door haar te bedreigen en te intimi... oh wacht.
Dat heeft ze nooit gezegd, dramaqueen. Haar punt was dat "mensen die menstrueren" doorgaans vrouwen genoemd worden, wat natuurlijk ook gewoon 100% correct is. Maar de doodscultus der bouwpakketten moest dat uiteraard weer verdraaien tot iets veel extremers, net zoals jij dat hier poogt te doen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Nou nee het hele punt van JK Rowling is dat transmensen niet bestaan en ze een gevaar voor vrouwen zijn, en zodoende gemarginaliseerd of verboden moeten worden.
Toen daar kritiek op kwam was haar punt dat conservative voices are being silenced we niet meer zomaar onze mening mogen uiten over het bestaansrecht van minderheden.
Gelul, echt, wat een woke gelul. Is typisch, geen idee hebben wat er gezegd is maar lekker meegillen met de andere idioten.quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Nou nee het hele punt van JK Rowling is dat transmensen niet bestaan en ze een gevaar voor vrouwen zijn, en zodoende gemarginaliseerd of verboden moeten worden.
Toen daar kritiek op kwam was haar punt dat conservative voices are being silenced we niet meer zomaar onze mening mogen uiten over het bestaansrecht van minderheden.
Wat een totale onzin weer.quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk slechts het begin. En er zullen weinig transpersonen zijn die zeggen dat seks niet bestaat, dat is de hele reden dat ze een transitie ondergaan, het gaat erom dat seks je definieert, wat ze ermee impliceert. Daarna is ze het allemaal nog een stuk gechargeerder op gaan schrijven, en dan kun je niet meer over een onhandige gaffe spreken.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat een totale onzin weer.
[ afbeelding ]
De gewraakte quote.
Wat ze zegt is dat er zoiets als sekse (geen seks!) bestaat, dus dat er mannen en vrouwen zijn. Dat is helemaal niet extreem of bizar maar gewoon de realiteit waarin we leven. Dat een aantal toch al geestelijk onstabielen dit als hate-speech ziet zegt alleen maar hoever deze mensen geextremiseerd zijn.
Laat dan eens een quote van haar zien waarin ze volgens jou de grens overschrijdt.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk slechts het begin. En er zullen weinig transpersonen zijn die zeggen dat seks niet bestaat, dat is de hele reden dat ze een transitie ondergaan, het gaat erom dat seks je definieert, wat ze ermee impliceert. Daarna is ze het allemaal nog een stuk gechargeerder op gaan schrijven, en dan kun je niet meer over een onhandige gaffe spreken.
Heb je haar statement toentertijd ook daadwerkelijk gelezen en begrepen, of lul je gewoon met de menigte mee zoals 99% van de mensen?quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Want als je het met haar eens bent begrijp je het, en als de rest van de wereld inclusief Daniel Radcliffe, Emma Watson en Rupert Grint afstand van haar tekst nemen, dan lul je gewoon met de menigte mee?quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:42 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Heb je haar statement toentertijd ook daadwerkelijk gelezen en begrepen, of lul je gewoon met de menigte mee zoals 99% van de mensen?
Afstand nemen zegt vrij weinig vandaag de dag, als er ook maar iets controversieels rondgaat neemt elke beroemdheid daar direct afstand van om z'n eigen hachje veilig te stellen, dus dat zegt echt helemaal geen fuckquote:Op dinsdag 23 november 2021 16:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Want als je het met haar eens bent begrijp je het, en als de rest van de wereld inclusief Daniel Radcliffe, Emma Watson en Rupert Grint afstand van haar tekst nemen, dan lul je gewoon met de menigte mee?.
Nou als je niet in staat bent om haar statement correct te interpreteren, ongeacht of je het met haar eens bent of niet, dan heb je het inderdaad niet begrepen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Want als je het met haar eens bent begrijp je het, en als de rest van de wereld inclusief Daniel Radcliffe, Emma Watson en Rupert Grint afstand van haar tekst nemen, dan lul je gewoon met de menigte mee?.
Je wilt denk ik verwijzen naar dit stuk van Rowling?quote:
Kortom, niets schokkends. Je moet wel echt een doorgesnoven engnek zijn om daar iets transfoobs uit te kunnen halen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je wilt denk ik verwijzen naar dit stuk van Rowling?
Ja.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee jij.quote:Op dinsdag 23 november 2021 17:03 schreef Interloper het volgende:
[..]
Kortom, niets schokkends. Je moet wel echt een doorgesnoven engnek zijn om daar iets transfoobs uit te kunnen halen.
Haha, deze site moet je ook niet serieus nemen. Ik denk het gros van de mensen daar BIJ1 stemt, dan weet je wel genoeg.quote:Op dinsdag 23 november 2021 14:48 schreef Toine51 het volgende:
Als je deze artikelen leest dan kun je dat gendergeneuzel toch niet meer serieus nemen.
https://www.oneworld.nl/l(...)e-er-niet-bij-hoort/
https://www.oneworld.nl/l(...)e-juiste-manier-aan/
Wat jij nu stelt klopt niet, dit heeft JK Rowling niet gezegd.quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:07 schreef speknek het volgende:
[..]
De rest van de wereld? Haha, ik denk dat het gros van de westerse wereld het met JK Rowling eens is hoor. Alleen een select groepje woke-isten en woke celebs (zoals al die acteurs die je nu noemt) de kant kiezen van de radicale transgender activisten. Helemaal in die Hollywood-wereld moet je wel als acteur, anders is je carrière min of meer over.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Dit is misschien enigszins overdreven, maar er is zeker een bepaalde tendens in die richting inderdaad. Daarom is het ook belangrijk dat deze mensen de juiste hulp en ondersteuning krijgen, maar dat we als maatschappij niet meegaan in, en toegeven aan, hun waanideeën en bizarre eisen die enkel zijn gebaseerd op subjectieve gevoelens.quote:Op dinsdag 23 november 2021 17:13 schreef Poepz0r het volgende:
Van de 100 transgenders hebben er 95 een stoornis, ik zweer het jeGodverdomme wat zijn die mensen dom en totaal NIET inclusief.
Het is een droevige 3%....quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:10 schreef Toine51 het volgende:
[..]
En voor hoeveel % van de bevolking?
Moeten we daarvoor speciale toiletten, x in je paspoort, onroepers op stations aanpassen,
Speelgoedwinkels aangepast, kledinglabels.
Echt, flikker op met dat eeuwige gezeik daarover. Begrijp me niet verkeerd. Mij boeit het me niet wie of wat iemand is, maar door dat opdringerige gedram wordt de symphatie er niet beter op...
woosh!quote:Op dinsdag 23 november 2021 11:53 schreef Toine51 het volgende:
Ik las dat Rowling had gezegd dat mensen die menstrueren gewoon vrouwen heten.
Daar vielen al die woke huilstruiken over omdat er ook transgender mannen zijn die kunnen menstrueren......
Echt, deze wereld...
Knettermesjogge zijn ze geworden. Waar blijft nou eens die grote asteroïde?
Vind ik een goed verhaal van Rowling, genuanceerd en empathisch naar veel partijen in de discussie. En zeker geen litanie van halve waarheden en transfobe hondefluitjes. (Zoals in het twitterdraadje dat @speknek in #37 post, wordt gesuggereerd.)quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wel beschouwt ze de extreme transactivisten als een gevaar:quote:of course trans rights are human rights and of course trans lives matter
Ik ben geneigd dit met haar eens te zijn. Misschien overdrijft ze de grootte van dit gevaar, ik kan dat niet overzien.quote:Huge numbers of women are justifiably terrified by the trans activists; I know this because so many have got in touch with me to tell their stories. They’re afraid of doxxing, of losing their jobs or their livelihoods, and of violence.
But endlessly unpleasant as its constant targeting of me has been, I refuse to bow down to a movement that I believe is doing demonstrable harm in seeking to erode ‘woman’ as a political and biological class and offering cover to predators like few before it.
Dat dacht ik al. Ik had dat stuk een hele tijd geleden gelezen omdat ik benieuwd was waar alle haat vandaan kwam, en ik vond het stuk niet bijzonder onredelijk eigenlijk. Wat mis ik?quote:
Yep, Media willen echter sensatie, extreme meningen, vette uitspraken zodat er veel geklikt wordt. De hele hijgerigheid daarvan is de reden waarom ik geen TV meer kijk, nauwelijks radio luister en geen krantenabo heb.quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:30 schreef Gehrman het volgende:
Woke activisten en virus wappies: twee gestoorde groeperingen die teveel aandacht krijgen.
Precies, via Twitter en FB krijg je tenminste wel een gebalanceerd beeld.quote:Op woensdag 24 november 2021 09:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Yep, Media willen echter sensatie, extreme meningen, vette uitspraken zodat er veel geklikt wordt. De hele hijgerigheid daarvan is de reden waarom ik geen TV meer kijk, nauwelijks radio luister en geen krantenabo heb.
Twitter en FB zijn nog erger, dat is wat de muur bij de pisbakken was in de jaren 80.quote:Op woensdag 24 november 2021 09:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Precies, via Twitter en FB krijg je tenminste wel een gebalanceerd beeld.
Ik vond dit begin dit jaar ook wel opvallend (VS vs VK).quote:Op dinsdag 23 november 2021 18:08 schreef OllieA het volgende:
[..]
Vind ik een goed verhaal van Rowling, genuanceerd en empathisch naar veel partijen in de discussie. En zeker geen litanie van halve waarheden en transfobe hondefluitjes. (Zoals in het twitterdraadje dat @:speknek in #37 post, wordt gesuggereerd.)
Haar punt is al helemaal niet dat 'transmensen niet bestaan', zoals in post #27 wordt gezegd.
Integendeel, een zinnetje uit haar stuk:
[..]
Wel beschouwt ze de extreme transactivisten als een gevaar:
[..]
Ik ben geneigd dit met haar eens te zijn. Misschien overdrijft ze de grootte van dit gevaar, ik kan dat niet overzien.
quote:It is important to note (what everyone is forgetting, but hey - let's be outraged) that UK feminism is structured differently than the US one. JK Rowling sees trans women rights as taking the spotlight from the rights of biological women, especially given that as a biological woman your life experience is different than that of a trans woman e.g. you don't have society making you critical of your weight at the age of 5 if you are a trans woman, since you are a boy at that age.
So she is not opposed to trans rights, what she is opposed to is trans rights becoming a mainstream of feminism, effectively sidelining the conversation regarding the dangers and difficulties faced by girls and young women from an early age.
https://www.neogaf.com/th(...)51915/post-262570097
Deze is geweldig!quote:
Lijkt mij niet verkeerd om haar als voorbeeld te stellen.quote:
Jij wilt iedereen met een andere mening op laten pakken. Of erger.quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:56 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Lijkt mij niet verkeerd om haar als voorbeeld te stellen.
https://www.nytimes.com/2(...)-hate-crime-law.htmlquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:08 schreef Straatcommando. het volgende:
Over welke wetgeving gaat het dan?
Dat is het hem juist. Je zegt iets over transfiguren wat die doelgroep niet zint en je bent meteen transfoob of erger...quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:29 schreef Zoddie het volgende:
Ik ben er stellig van overtuigd dat de Trans activisten JK Rowling juist anti-trans hebben gemaakt.
Ze heeft nooit echt hele rare dingen gezegd maar ze wordt wel al vele jaren belaagd door transgenders online.
Sorry maar als je niets tegen transgenders hebt dan wordt je dat wel als je jaren lang een haat campagne tegen je hebt.
Je hebt er zat die bij elke fiction wat een beetje populair is er op aandringen dat een belangrijke personage trans moet zijn.
En als de schrijver dat ontkent dan is iemand al weer helemaal overstuur.
Je neemt nu wel de mafketels uit een groep als leidraad. Zoals bij wel meer zaken is er een zeer vocale minderheid die de aandacht opeist die maar al te graag wordt gegeven door mensen die graag boos willen zijn.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:34 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Dat is het hem juist. Je zegt iets over transfiguren wat die doelgroep niet zint en je bent meteen transfoob of erger...
Ook dat opdringerige toontje vaak, dat een persoon gevraagd wordt wat ie nou van die transformers vindt, en bij geen mening ben je ook al een transfoob....
Hoe snel iets kan gaan, even uit mijn duim zuigen:quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:34 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Dat is het hem juist. Je zegt iets over transfiguren wat die doelgroep niet zint en je bent meteen transfoob of erger...
Ook dat opdringerige toontje vaak, dat een persoon gevraagd wordt wat ie nou van die transformers vindt, en bij geen mening ben je ook al een transfoob....
Idd, maar het sneue is dat die minderheid óók nog de aandacht kríjgt door vooral de media..quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je neemt nu wel de mafketels uit een groep als leidraad. Zoals bij wel meer zaken is er een zeer vocale minderheid die de aandacht opeist die maar al te graag wordt gegeven door mensen die graag boos willen zijn.
Helaas is die kleine groep wel permanent online en enorm luid, die zijn obsessief met je bezig en zullen op elke tweet van je reageren ook al gaat het over iets heel anders.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je neemt nu wel de mafketels uit een groep als leidraad. Zoals bij wel meer zaken is er een zeer vocale minderheid die de aandacht opeist die maar al te graag wordt gegeven door mensen die graag boos willen zijn.
Fophef verkoopt. "Op internet is ophef ontstaan over.."quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:38 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Idd, maar het sneue is dat die minderheid óók nog de aandacht kríjgt door vooral de media..
Niet seks, maar seksE.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk slechts het begin. En er zullen weinig transpersonen zijn die zeggen dat seks niet bestaat, dat is de hele reden dat ze een transitie ondergaan, het gaat erom dat seks je definieert, wat ze ermee impliceert. Daarna is ze het allemaal nog een stuk gechargeerder op gaan schrijven, en dan kun je niet meer over een onhandige gaffe spreken.
En dan vaak gebaseerd op een handjevol hobbyzeurpieten op Twitter. Non-nieuws.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Fophef verkoopt. "Op internet is ophef ontstaan over.."
Treurig
Ze zei ook eens eerder iets over vrouwen en transformers, dus ze leggen elke uitspraak van haar onder 10 woke-vergrootglazen..quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:38 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Hoe snel iets kan gaan, even uit mijn duim zuigen:
"Hi JK Rowling, is Hermoine trans? She's awesome so she should be trans"
JK Rowling: "No Hermoine is not trans she's a woman."
En je bent de lul...
Nu krijg je de transgekkies over je heen omdat je zegt dat transvrouwen geen vrouwen zijn.
Zelfs Optimus Prime werd er bij gehaald ja?quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:54 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ze zei ook eens eerder iets over vrouwen en transformers, dus ze leggen elke uitspraak van haar onder 10 woke-vergrootglazen..
Dan ben ik maar transfoob, doen we verder niks mee.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:34 schreef Toine51 het volgende:
[..]
TILL ALL ARE ONE!quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zelfs Optimus Prime werd er bij gehaald ja?
Gewoon doorgaan JK, gewoon doorgaan
Harry Potter and the Half Blood Trans
Die bardame toch?quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:04 schreef SpaceOddity het volgende:
Ik ben nu Hogwarts Legacy aan het spelen. Heel leuk spel. Aanrader.
Overigens zit er een personage is, welke een vrouw lijkt, maar een mannen stem heeft.
Niet dat het mij wat boeit -moet men lekker zelf weten- maar ik had vernomen dat woke activisten hadden geroepen om dit spel te boycotten omdat ze tegen "transhaat" zijn.
Okee.
Koekoek.
Dat spel is wat ze noemen inclusief genoeg inderdaad. Dat moest alleen gecanceld worden vanwege Rowling zelf.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:04 schreef SpaceOddity het volgende:
Ik ben nu Hogwarts Legacy aan het spelen. Heel leuk spel. Aanrader.
Overigens zit er een personage is, welke een vrouw lijkt, maar een mannen stem heeft.
Niet dat het mij wat boeit -moet men lekker zelf weten- maar ik had vernomen dat woke activisten hadden geroepen om dit spel te boycotten omdat ze tegen "transhaat" zijn.
Okee.
Koekoek.
quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:18 schreef Erik_Groen het volgende:
Transgenders zijn behalve raar ook nog eens gevaarlijk.
https://news.sky.com/stor(...)-into-force-13103973quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:08 schreef Straatcommando. het volgende:
Over welke wetgeving gaat het dan?
Transterroristen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:18 schreef Erik_Groen het volgende:
Er was al 2,5 jaar niet in dit topic gepost, maar je had zin in wat transhaat en wilde het topic naar boven halen?quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:18 schreef Erik_Groen het volgende:
Klopt ja. Vooral aan conservatieve zijde schijt men vanwege ingebeelde doodsangsten nogal in de broek voor deze mensen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:18 schreef Erik_Groen het volgende:
Ziekelijk onzeker is het in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Klopt ja. Vooral aan conservatieve zijde schijt men vanwege ingebeelde doodsangsten nogal in de broek voor deze mensen.
Meest verkochte spel in 2023quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:04 schreef SpaceOddity het volgende:
95% zeker, dat mensen achter dit soort accounts antiwesterse trollen zijn, wie puur het westen willen destabilseren en als het echte mensen zijn, dan gewoon weer aan de antipsychotica....quote:Op dinsdag 23 november 2021 11:53 schreef Toine51 het volgende:
Ik las dat Rowling had gezegd dat mensen die menstrueren gewoon vrouwen heten.
Daar vielen al die woke huilstruiken over omdat er ook transgender mannen zijn die kunnen menstrueren......
Echt, deze wereld...
Knettermesjogge zijn ze geworden. Waar blijft nou eens die grote asteroïde?
Ben je nu zó autistisch dat je niet snapt dat dit helemaal geen trol is maar gewoon iemand die een grapje maakt?quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:05 schreef Korenfok het volgende:
[..]
95% zeker, dat mensen achter dit soort accounts antiwesterse trollen zijn, wie puur het westen willen destabilseren en als het echte mensen zijn, dan gewoon weer aan de antipsychotica....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |