Het is dubbel imo.quote:Op maandag 22 november 2021 13:49 schreef aartstyle het volgende:
Ja dit verbaast me niks. De afname is vooral te zien bij ouderen..... Tja die zijn ook het eerste gevaccineerd.
Waarom moeten wij weer zonodig op sanquin wachten terwijl in israel en de VS/UK ze al voorlopen op ons. Als daar goede studies vandaan komen hoef je niet te denken dat het hier anders gaat zijn.
Die boosters in belgie kunnen weleens de nekslag voor Hugo zijn. Als ze daar straks maanden eerder weer vrolijk rondlopen en wij nog lijken aan het stapelen zijn in de ziekenhuizen dan is zijn carriere voorbij. Uiteraard van ondergeschikt belang tov al het leed voor het volk.
Ulgh, weer een typische Mark uitspraak. Toon eens een keer ballen en wees direct. Elke keer maar dit slappe gelul.quote:
Code zwart is geen langetermijnstrategie.quote:Op maandag 22 november 2021 12:45 schreef _I het volgende:
[..]
Ja, wij doen dat straks.
Stap 3 in code zwart is degene met de kortste ligduur voorrang geven. Grote kans dat alle covidgevallen dan niet langer op de ic komen.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-ziekenhuizen-fase-3
Ah, jij hebt een mooie analyse gemaakt waarin je regio's zonder 2G vergeleken hebt met regio's met 2G? Graag ook even corrigeren voor allerhande demografische factoren.quote:Op maandag 22 november 2021 12:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die Duitsers laten mooi zien dat 2G en FFP2-maskers ook het verschil niet maken.
Rutte is weer eens veel te optimistisch.quote:
My God. Wat moet ik nog meer doen Markie Mark?? Ik werk al bijna fucking 2 jaar thuis, ik spreek nauwelijks met mensen af, ik heb de prikjes genomen, en NOG is het niet oke?quote:
Ohh dus dat is het!quote:Op maandag 22 november 2021 13:58 schreef Noek het volgende:
Er moeten geen besmettingen meer bijkomen.
Goh
De tokkies om wie het gaat weten amper wie Rutte is. Die man leef echt in een waanwereld.quote:Op maandag 22 november 2021 13:58 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
My God. Wat moet ik nog meer doen Markie Mark?? Ik werk al bijna fucking 2 jaar thuis, ik spreek nauwelijks met mensen af, ik heb de prikjes genomen, en NOG is het niet oke?
Weet je, ik stap overmorgen wel in een vliegtuig anders. Ben ik een "ander land's" probleem!
Persoonlijke hygiene.quote:Op maandag 22 november 2021 13:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waaruit blijkt dan dat we ons niet genoeg aan de 'basismaatregelen' houden.
Heeft die wel een vaccin in zn/haar fontanel?quote:Op maandag 22 november 2021 13:59 schreef capricia het volgende:
Nou, ik ga mijn kind maar eens even van de virusfabriek afhalen.
Tot straks.
Wat wil die man nou. Dit valt echt niet meer om te draaien tenzij ze zelf eens daadkracht en schuldbesef tonen.quote:Op maandag 22 november 2021 13:58 schreef Noek het volgende:
Er moeten geen besmettingen meer bijkomen.
Goh
Wat denk je zelfquote:Op maandag 22 november 2021 14:00 schreef Anton91 het volgende:
Steken ze ergens nog hand in eigen boezem wat betreft boosters of is het alleen maar blabla?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |