Vanaf die plek? Dat is een kleine foei. Vanuit het torentje, dat is de grote foei.quote:
Ik wel, ik moet volgende week dinsdag mijn rijexamen doen.quote:Op maandag 22 november 2021 13:52 schreef Noek het volgende:
Maar ik zou geen week meer wachten. Trek dan die pleister er maar af. Alles is uitstel en niks gaat je nu nog helpen.
Handen wassen.quote:Op maandag 22 november 2021 13:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Vanaf die plek? Dat is een kleine foei. Vanuit het torentje, dat is de grote foei.
'We zijn zeer bezorgd door de aanhoudende hoge besmettingscijfers. We verzochten het OMT zojuist om meer maatregelen door te rekenen en ons advies te geven.
Houdt u aan de regels..alleen samen...bla bla'
"Wat aan de lippen" heb ik nooit gezegd. Het is echt niet nodig om dat soort stropoppen te gebruiken.quote:Op maandag 22 november 2021 12:26 schreef dycto het volgende:
89 op de IC is zo'n 10% bezetting van een klein jaar terug. Jij mag dat als 'water tot aan de lippen' zien hoor maar heel reëel is dat niet meer.
Binnen de huidige formatie prognose kun je verwachten man vanwege inzet en loyaliteit een minister post krijgt in het nieuwe kabinet. Dan gok ik zelf op een schone lei, bijvoorbeeld als minister van onderwijs, dan verder in volksgezondheid.quote:Op maandag 22 november 2021 13:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
a) is de man al demissionair
b) denk ik dat de man's carrierekansen nooit beter zijn geweest dat ze nu zijn.
Het is dubbel imo.quote:Op maandag 22 november 2021 13:49 schreef aartstyle het volgende:
Ja dit verbaast me niks. De afname is vooral te zien bij ouderen..... Tja die zijn ook het eerste gevaccineerd.
Waarom moeten wij weer zonodig op sanquin wachten terwijl in israel en de VS/UK ze al voorlopen op ons. Als daar goede studies vandaan komen hoef je niet te denken dat het hier anders gaat zijn.
Die boosters in belgie kunnen weleens de nekslag voor Hugo zijn. Als ze daar straks maanden eerder weer vrolijk rondlopen en wij nog lijken aan het stapelen zijn in de ziekenhuizen dan is zijn carriere voorbij. Uiteraard van ondergeschikt belang tov al het leed voor het volk.
Ulgh, weer een typische Mark uitspraak. Toon eens een keer ballen en wees direct. Elke keer maar dit slappe gelul.quote:
Code zwart is geen langetermijnstrategie.quote:Op maandag 22 november 2021 12:45 schreef _I het volgende:
[..]
Ja, wij doen dat straks.
Stap 3 in code zwart is degene met de kortste ligduur voorrang geven. Grote kans dat alle covidgevallen dan niet langer op de ic komen.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-ziekenhuizen-fase-3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |