Ah, jij hebt een mooie analyse gemaakt waarin je regio's zonder 2G vergeleken hebt met regio's met 2G? Graag ook even corrigeren voor allerhande demografische factoren.quote:Op maandag 22 november 2021 12:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die Duitsers laten mooi zien dat 2G en FFP2-maskers ook het verschil niet maken.
Rutte is weer eens veel te optimistisch.quote:
My God. Wat moet ik nog meer doen Markie Mark?? Ik werk al bijna fucking 2 jaar thuis, ik spreek nauwelijks met mensen af, ik heb de prikjes genomen, en NOG is het niet oke?quote:
Ohh dus dat is het!quote:Op maandag 22 november 2021 13:58 schreef Noek het volgende:
Er moeten geen besmettingen meer bijkomen.
Goh
De tokkies om wie het gaat weten amper wie Rutte is. Die man leef echt in een waanwereld.quote:Op maandag 22 november 2021 13:58 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
My God. Wat moet ik nog meer doen Markie Mark?? Ik werk al bijna fucking 2 jaar thuis, ik spreek nauwelijks met mensen af, ik heb de prikjes genomen, en NOG is het niet oke?
Weet je, ik stap overmorgen wel in een vliegtuig anders. Ben ik een "ander land's" probleem!
Persoonlijke hygiene.quote:Op maandag 22 november 2021 13:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waaruit blijkt dan dat we ons niet genoeg aan de 'basismaatregelen' houden.
Heeft die wel een vaccin in zn/haar fontanel?quote:Op maandag 22 november 2021 13:59 schreef capricia het volgende:
Nou, ik ga mijn kind maar eens even van de virusfabriek afhalen.
Tot straks.
Wat wil die man nou. Dit valt echt niet meer om te draaien tenzij ze zelf eens daadkracht en schuldbesef tonen.quote:Op maandag 22 november 2021 13:58 schreef Noek het volgende:
Er moeten geen besmettingen meer bijkomen.
Goh
Wat denk je zelfquote:Op maandag 22 november 2021 14:00 schreef Anton91 het volgende:
Steken ze ergens nog hand in eigen boezem wat betreft boosters of is het alleen maar blabla?
Nog niet.quote:Op maandag 22 november 2021 14:00 schreef Anton91 het volgende:
Steken ze ergens nog hand in eigen boezem wat betreft boosters of is het alleen maar blabla?
Ik heb dit gisteren ook al gezegd, maar nogmaals: aan welke maatregelen moeten mensen zich dan houden? Wat doen ze nu niet dat ze wel zouden moeten doen? De horeca en winkels gaan netjes eerder dicht, er is geen publiek bij sportwedstrijden, grote evenementen zijn afgelast. Dat zijn de maatregelen die gelden en ik heb niet het idee dat daar grootschalig een loopje mee wordt genomen, dus wat ontbreekt er dan aan dat het toch de schuld van de mensen is dat de situatie niet onder controle komt?quote:
Ja, en we worden al voorzichtig voorbereid op een grote lockdown.quote:Op maandag 22 november 2021 13:56 schreef Caland het volgende:
Eerder dan 3 december een persconferentie dus.
Geen idee. Het moet en zal de schuld van het volk zijn.quote:Op maandag 22 november 2021 14:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb dit gisteren ook al gezegd, maar nogmaals: aan welke maatregelen moeten mensen zich dan houden? Wat doen ze nu niet dat ze wel zouden moeten doen? De horeca en winkels gaan netjes eerder dicht, er is geen publiek bij sportwedstrijden, grote evenementen zijn afgelast. Dat zijn de maatregelen die gelden en ik heb niet het idee dat daar grootschalig een loopje mee wordt genomen, dus wat ontbreekt er dan aan dat het toch de schuld van de mensen is dat de situatie niet onder controle komt?
Dat black friday money though. Daarna mogen we dicht voor de feestdagen.quote:Op maandag 22 november 2021 14:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Uiterlijk vrijdag persco lijkt me.
Yupquote:Op maandag 22 november 2021 14:02 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dat black friday money though. Daarna mogen we dicht voor de feestdagen.
Die kun je te allen tijde hier gewoon vinden: https://www.stichting-nice.nl/quote:Op maandag 22 november 2021 13:57 schreef Oriente het volgende:
Benieuwd naar de cijfers van het hospitaal
Dat ze nog steeds niet door hebben dat je bevolking daar niet goed op reageert.quote:Op maandag 22 november 2021 13:52 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Jullie jullie jullie, het volk, niet luisteren, foei.
Wij doen alles goed.
als jij je aangesproken voelt, ik niet echt maar het omdraaien slaat ook nergens opquote:Op maandag 22 november 2021 14:02 schreef Confetti het volgende:
[..]
Geen idee. Het moet en zal de schuld van het volk zijn.
Deze twee figuren zijn letterlijk levensgevaarlijk voor het volk. Eerst laten ze ons aan ons lot over en geven ons dan nog de schuld.
Afgekeken van god, zou Gert Jan Segers zeggen.quote:Op maandag 22 november 2021 14:02 schreef Confetti het volgende:
[..]
Geen idee. Het moet en zal de schuld van het volk zijn.
Deze twee figuren zijn letterlijk levensgevaarlijk voor het volk. Eerst laten ze ons aan ons lot over en geven ons dan nog de schuld.
Thuisblijven bij klachten, je laten testen, thuiswerken, max. 4 mensen thuis, ventilatie, je gezonde verstand gebruiken?quote:Op maandag 22 november 2021 14:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb dit gisteren ook al gezegd, maar nogmaals: aan welke maatregelen moeten mensen zich dan houden? Wat doen ze nu niet dat ze wel zouden moeten doen? De horeca en winkels gaan netjes eerder dicht, er is geen publiek bij sportwedstrijden, grote evenementen zijn afgelast. Dat zijn de maatregelen die gelden en ik heb niet het idee dat daar grootschalig een loopje mee wordt genomen, dus wat ontbreekt er dan aan dat het toch de schuld van de mensen is dat de situatie niet onder controle komt?
De maatregelen die niet verplicht kunnen worden, zoals maximaal 4 contacten thuis?quote:Op maandag 22 november 2021 14:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat verbaast mij ook, foei roepen en de schoolmeester uithangen, en nooit de hand in eigen boezem steken, dat werkt steeds meer irritatie op. Zelfs bij de meest trouwe maatregelaanhangers. Hakken gaan steeds harder in het zand en krijg die er nog maar eens uit.quote:Op maandag 22 november 2021 14:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat ze nog steeds niet door hebben dat je bevolking daar niet goed op reageert.
Dat idee krijg ik langzaam ook, want anders zouden ze het allang op slot hebben gegooid.quote:Op maandag 22 november 2021 14:04 schreef Noek het volgende:
Ze proberen het max mogelijk te rekken vanwege meer redenen. Immuniteit, samneleving in standhouden, geen rellen, scholen open etc.
Denk ik.
Maar als we een lockdown gaan doen houden we de scholen er buiten hoor. En er is ook nog steeds geen verplichting om thuis te werken. Opa's en oma's kunnen nog steeds lekker bij de kinderen op bezoek.quote:
Dat de bevolking nog steeds niet door heeft dat het daar wel goed op zou moeten reageren.quote:Op maandag 22 november 2021 14:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat ze nog steeds niet door hebben dat je bevolking daar niet goed op reageert.
Hebben ze al gedaan.quote:Op maandag 22 november 2021 14:05 schreef Questular het volgende:
Vanaf nu met scherp schieten tijdens de rellen, zou dat helpen?
Ja, maar niet zo zeer tegen corona.quote:Op maandag 22 november 2021 14:05 schreef Questular het volgende:
Vanaf nu met scherp schieten tijdens de rellen, zou dat helpen?
Neuh, maar als je de ruimte hebt is het ook wat raar om mensen niet te behandelen. Toch!?quote:Op maandag 22 november 2021 13:56 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Code zwart is geen langetermijnstrategie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |